Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel Astra na drsné dietě zhubne až dva metráky. Konec pro třídvéř

Nejprve to byl kadett, po něm nastoupila astra. Deset generací modelu patřícího do nejdůležitější evropské třídy má v podání Opelu osmdesátiletou historii a 24 milionů vyrobených aut. Šéf značky Karl-Thomas Neumann představí jedenáctou generaci na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem v půlce září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e57t20r 80S95t43e14j63s52k74a49l 3699638964106

Interier nove Astry

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?p=10660269#p10660269

0/0
15.5.2015 13:08

P21e44t14r 33M77o97j77ž71í87š67e13k 4583347117207

Opel nejdřív všechny auta vevnitř zmenšil, aby je teď mohl s notnou pompou zase zvětšit.

0/0
15.5.2015 12:04

K43a15r84e69l 14V80a64c86h87u31t 9593392319553

Dříve se asijské automobilky opičili po těch evropských... :-/ ... včil je tomu naopak!

Chjo!

0/0
15.5.2015 10:42

J39a53n 53S42l90a96v88í94k 2931439410786

Proč to ti lidi nekupujou?

0/0
15.5.2015 7:05

M48i92l38a40n 55Č38e50r63n15ý 5633789369942

Třídvéř... Co je to proboha za pasquille?8-o

+2/−1
14.5.2015 11:25

L40a78d26i44s55l47a47v 49S42o66k72o14l 1790672285462

já mám taky třídvéř, ale v životě bych to slovo nepoužil při profesi novináře...

+2/0
14.5.2015 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.