Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opel Astra na drsné dietě zhubne až dva metráky. Konec pro třídvéř

Nejprve to byl kadett, po něm nastoupila astra. Deset generací modelu patřícího do nejdůležitější evropské třídy má v podání Opelu osmdesátiletou historii a 24 milionů vyrobených aut. Šéf značky Karl-Thomas Neumann představí jedenáctou generaci na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem v půlce září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P26e47t85r 63S66t87e97j12s78k57a96l 3659238704766

Interier nove Astry

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?p=10660269#p10660269

0/0
15.5.2015 13:08

P63e53t35r 49M18o62j83ž39í20š76e52k 4343277437837

Opel nejdřív všechny auta vevnitř zmenšil, aby je teď mohl s notnou pompou zase zvětšit.

0/0
15.5.2015 12:04

K14a81r62e70l 68V85a75c96h49u13t 9173372659823

Dříve se asijské automobilky opičili po těch evropských... :-/ ... včil je tomu naopak!

Chjo!

0/0
15.5.2015 10:42


J93a80n 11S57l71a38v29í10k 2741799180416

Proč to ti lidi nekupujou?

0/0
15.5.2015 7:05

M18i74l86a23n 62Č79e68r93n53ý 5253129529112

Třídvéř... Co je to proboha za pasquille?8-o

+2/−1
14.5.2015 11:25

L90a86d56i85s45l11a35v 28S55o25k94o50l 1750552155642

já mám taky třídvéř, ale v životě bych to slovo nepoužil při profesi novináře...

+2/0
14.5.2015 15:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.