Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel Astra na drsné dietě zhubne až dva metráky. Konec pro třídvéř

Nejprve to byl kadett, po něm nastoupila astra. Deset generací modelu patřícího do nejdůležitější evropské třídy má v podání Opelu osmdesátiletou historii a 24 milionů vyrobených aut. Šéf značky Karl-Thomas Neumann představí jedenáctou generaci na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem v půlce září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e88t43r 70S37t43e90j46s78k26a18l 3699898324706

Interier nove Astry

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?p=10660269#p10660269

0/0
15.5.2015 13:08

P92e95t53r 70M93o87j83ž74í85š47e19k 4793287767257

Opel nejdřív všechny auta vevnitř zmenšil, aby je teď mohl s notnou pompou zase zvětšit.

0/0
15.5.2015 12:04

K66a13r91e59l 14V73a78c49h44u22t 9893272859653

Dříve se asijské automobilky opičili po těch evropských... :-/ ... včil je tomu naopak!

Chjo!

0/0
15.5.2015 10:42

J81a75n 65S93l70a42v40í62k 2971399770556

Proč to ti lidi nekupujou?

0/0
15.5.2015 7:05

M23i56l32a28n 63Č72e68r62n59ý 5153769409282

Třídvéř... Co je to proboha za pasquille?8-o

+2/−1
14.5.2015 11:25

L95a24d55i19s57l14a69v 96S18o14k71o52l 1850562445842

já mám taky třídvéř, ale v životě bych to slovo nepoužil při profesi novináře...

+2/0
14.5.2015 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.