- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Normální motorkář si takovej hybrid nekoupí. Pro ně taky není určená. Je to jako když se srazí chopper se skůtrem a Kavkazský odborník přes vysokohorský skot, co šel zrovna kolem, z toho "něco" poskládal...
Podle mě je to jedna z nejmíň povedenejch motorek - a nejen od Hondy. To ale neznamená, že by se na tom nenechalo najezdit bez problémů několik desítek tisíc - je to Honda.
Ale jako dlouholetej motorkář bych to nechtěl ani zadarmo.
Co by asi stál druhý přední kotouč?Jinak nevím,kam Honda kráčí,její produkce je vcelku extra hnusná.
Clanek o hovxx. Co technicka data? 700 je stary motor z nc700, nebo je to 700, ale motor je 750? Zasadni veci v clanku nejsou uvedeny
Takže když si pořídíte Hondu NC750S DCT, tak ušetříte 35 tisíc a budete mít mnohem praktičtější motorku se stejným podvozkem a motorem. Motor vlastně trošku výkonnější, protože je oproti NC700S DCT trošku upravený.
na poslednej fotke vyzera jazdec ako osa na bonbone. Je to taka divna moto, zbytocne mnoho plastu. A divna je ta zamenitelnost dielov, to svetlo pouziva Honda pomaly v polovici svojich modelov, je to taka Skoda v motosvete.
Tak to je škodovka hodně na špici. Tohle až si přečte bača.....
Pro mě takový divný chopperskůtr, mám rád svojí klasiku. Ale - nakonec, proč ne? Své kupce si určitě najde.
Autor článku by si měl ověřit, jak moc kontraproduktivní je držet se na pozici spolujezdce madel, kufru nebo čehokoliv jiného.
Jediným správným úchopovým bodem na takové motorce je řidič.
Samozřejmě, u motorek s křesílky (Goldwing) je to trochu něco jiného,
ale u takovéhle motorky ....
Já za odstranění madel Hondu chválím.
No, správně je to takle: Jedna ruka řidič (akcelerace), druhá ruka madlo (brždění). Samozřejmě nejde paušalizovat...........pokud za to chce řidič tahat a je to silnej stroj tak je lepší se držet oběma rukama řidiče.......
225k tedy rozhodně není malá cena za 700 s automatem.