Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche chce ukončit honbu za výkonem. Auta mají být zábavnější

Nová auta jsou čím dál výkonnější a veškerý ten výkon vlastně řidiči využijí čím dál méně. Obzvlášť to platí pro rychlé sportovní vozy, jejichž potenciál už mnozí majitelé nedovedou využít ani na okruzích. A výkon přitom dál roste. Porsche přemýšlí nad tím, že honbu za čísly ukončí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i11ř19í 95E13u90l34e51r 5848379456296

Konečně jeden rozumný výrobce automobilů. Co taky mimo závodní okruhy s auty, které mají výkon 200 - 400 kW? Snad jenom kochat se vyspělou technikou a předvádět závistivcům. Škoda, že podobnou cestou nejdou (až na výjimky) i výrobci fotoaparátů a místo bezduchého a nesmyslného zvyšování počtu pixelů na snímači raději začnou zase zabudovávat solidní hledáčky, Je totiž velmi směšné vidět např. na prudkém slunci natažené ruce a mžourající oči, neschopné vidět na osleplém displeji téměř cokoliv použitelného. O roztřepání ani nemluvě. 314

+1/0
17.5.2015 15:32

J90a13r23o64s60l14a83v 28S95t86u94p12k38a 6207179319894

moje tojota avesis je super zabavna.....kdyz v ni vezu 3 deti i kone hruzou prchaji....

+1/0
15.5.2015 20:50

M18g19r74. 63J55a46n 57F30i88a86l21a 9512157861196

Největší zábava je s Mazdou MX-5, muší váha a perfektní ovladatelnost:   http://www.sportovnivozy.cz/model-21-104-mazda-mx-5    V

+1/0
15.5.2015 20:44

P68a26v75e92l 18Z19a34j38í58č88e30k 8524160176670

me docela bavila sierra cossworth

0/0
15.5.2015 20:47

Z92d83e13n60ě76k 27D69u65b44e66c64k44ý 3707274710768

taky jsem ji mel R^

0/0
17.5.2015 15:28

R90a10d84e42k 21R44a23i23d80a 5837792269

a co subaru brz/toyota gt86? :)

0/0
16.5.2015 7:24

P73a35v92e51l 23Z31a92j37í48č53e20k 8904980606410

chce to nizkou vahu, skvely podvozek a brzdy, malo elektroniky, zadnou vybavu a co nejlepsi cas na okruhu... jo a kdyby  se to prodavalo za lidovku myslim ze by se nasla spousta kupcu... od mladych pres starsi az po pokrocile

0/0
15.5.2015 20:18

R36a52d74e62k 21R85a21i38d52a 5307732559

podle toho, co je u vás "za lidovku"

0/0
16.5.2015 7:25

V57l69a88d79i92m47í53r 90F18i72b23i31g48e33r 5434381461894

Jednou ze zábav bude sportovní zvuk pouštěný do kabiny. Venku bude auto tiché a uvnitř bude mít řidič pocit že řídí Firmuli 1:-)

0/0
15.5.2015 20:01

A93l42e60x13a85n70d15r 30K67o39s61t96k50a 8302488756454

Ani ta F1 už neřve tak řádně, jak by měla.

+2/0
15.5.2015 20:51

P67e58t73r 26B52á55č68a 8325636385535

Hlavne do toho nezacnete cpat nejaky eko ptakoviny :-P

Jsou tu lide jako ja, co by radi aby auta zustali auty a ne odpornymi hybridy.

+7/0
15.5.2015 19:27

P23e86t52r 82Z91a62s36k40o93č54i82l 2285732718789

Tak si strč hadici od vejfuku do kabiny a uvidíme, jestli nezměníš názor.

0/−2
15.5.2015 21:43

J23i39ř21í 32K92o81c72u87r75e78k 6725724505868

Takže ten, kdo nesouhlasí s ekošílenstvím, patří zplynovat jo? Fajn tak to abyste si, vy zelení fanatikové, zavolali do Osvětimi a objednali si kapacitu.

+2/0
15.5.2015 23:18

P91e79t32r 41Z61a16s79k86o78č15i86l 2935172818909

Tak dělaj se různý eko blbosti, to uznávám, ale čistý elektromobily (ne hybridy) jsou ideální, jedinej jejich aktuální problém zůstává pořizovací cena. Tady na horách všude jezdím do kopců na kole, a akorát mi tu vždycky smrděj pod nos A-čkový auta.

0/−1
16.5.2015 7:07

R83i40c10h53a72r41d 39T21r41e45f70i50l 4981755139290

Problémem elektromobilů zůstávají zdroje t.j. baterie, následně primární zdroje tj. elektrárny a rozvodné soustavy (myšleno až po nabíjecí stojan)  Nic z toho není vyřešeno.

0/0
16.5.2015 8:04

P88e85t53r 11Z73a60s85k21o65č98i36l 2595162448989

U baterií akorát jejich cena, kdy jinak ujedete za den víc než 400km, a když, tak 30 minut na oběd je dostatečná doba na dobití. A co se týče distribuce elektřiny, tak to není pro masové použití elektromobilů vyřešeno, protože to zatím není potřeba. Pro stávající počet elektromobilů to funguje bez problémů. Třeba mnohem složitější těžba a distribuce benzínu se kupodivu vyřešila, oni si s tím inženýři určitě poradí.;-) Ale tohle všechno je dávno prodiskutoaný jinde, akorát lidé se brání jakékoliv změně, to je normální psychologická reakce.

0/−1
16.5.2015 8:09

O74n90d96ř90e48j 71Č28a76p54k62a 6681901953904

Dýchat se to nedá, když v tom není kyslík (ale to není ani u té superčisté Hondy s palivovýma článkama na vodík). Jinak ale mnohem radši budu čuchat to, co jde z výfuku nějakého staršího benzíňáku (čtyřtakt s katalyzátorem, trabant už je moc), než ty kyselé karcinogenní smrady z moderních "ekologických" dieselů...

0/0
17.5.2015 14:25

P65e80t20r 74Z85a96s18k63o79č26i33l 2535872878739

Diesel je dle nějakých nových studií 100x špinavější, ale to je úplně mimo můj příspěvek.

0/0
17.5.2015 14:55

R15o78m15a95n 46V94o58c12e83t64k56a 9703181976478

na to se da lehce reagovat: LOTUS :-)

+2/0
15.5.2015 18:51

J15i69ř89í 30K10r28u25t84i29l 2460904200208

Nedovedu si představit zábavné Porsche Carrera GT, 37 HP.

0/0
15.5.2015 17:34

O79n67d94ř83e40j 12Č49a83p62k93a 6591941163774

Nikdo neříká, že by se to mělo vrátit k první 356, ale vykašlat se na honbu za co nejvyšším výkonem a maximální rychlostí a místo toho jít spíš po akceleraci a ovladatelnosti (prostě to, co dělá třeba Lotus nebo Caterham) špatná volba není... nějakých 150-200 koní a váha pod tunu, to by vůbec nemuselo být nudné auto :-)

+1/0
15.5.2015 18:18

J35i20ř39í 36K98r65u41t21i62l 2620674870558

Nevím kam porsche míří, protože zábavné modely mají, Boxter, Cayman.

0/0
15.5.2015 19:29

J88i93ř84í 58K54r83u48t31i25l 2680714400158

a na opačném konci zábavné ale jen pro vyvolené, model 918.

+1/0
15.5.2015 19:31

L57u63d51v74i40k 34S92p49i89n73k89a 1202907540775

vzhledem k fízlování státu i pozorných občanů si při rychlostech 50, 90, 130, můžete naložit výkon leda tak do octa. pro těch pár kilometrů na přecpaných německých dálnicích , kde je někde občas ještě neomezeno, to valný smysl nemá a jsou to jen vyhozené prostředky.

+4/0
15.5.2015 16:29

J68a15n 42H26o51š56e59k 7893776457147

honbu za výkonem už částečně ukončila toyota s modelem gt86 a brz(subaru)

+2/0
15.5.2015 16:11

P20e67t55r 19M50a66r95e92č17e77k 1683871319438

Přesně tak R^ !

0/0
15.5.2015 19:48

V93í15ť98a 29K93r47u63t39i69š 1620204365557

Stejně tak už zvažovala ukončení výroby, protože mimo Japonsko, Austrálii, US a GB jde o propadák. U nás za 800t. jde cenově o totální úlet ...

+1/0
15.5.2015 21:03

R87a58d97e72k 73R38a36i23d35a 5937792329

je to tak no, přitom to auto je podle všeho skvělé

0/0
16.5.2015 7:27

M33a24r97t47i10n 98Š26i20m81e57k 4500604698825

Musím uznat, že na fotce k článku se autor s výběrem modelu celkem trefil, 210 koní a 900 Kg hmotnosti zabaůených v ladných křivkách Carrery RS R^

+10/0
15.5.2015 15:44

A96l50e80x97a91n97d24r 21K17o43s19t14k94a 8592948306674

Nádherná kára, procházel jsem okolo a viděl v reálu :)

+1/0
15.5.2015 18:59

J21i28ř95í 70H33l64i91s68n62i93k26o72v40s18k46ý 9133901402851

Autor nemá úplně pravdu. Např. supersport Honda NSX 1. generace měla nižší výkon než leckterá konkurence, ale na okruhu byla rychlejší.

S ní jezdil i legendární Ayrton Senna.

+1/0
15.5.2015 15:36

P41e37t11r 80R18o22m16á63n37e94k 8144667254614

Sakra, taky bych k tomu chtěl něco poznamenat, ale vzhledem k tomu, že jsem si ještě žádnej sport ani supersport nekoupil, tak by to bylo jenom plácnutí :-)

+3/0
15.5.2015 14:42

L88u38k42a73s 22V73o84l88f 4389382148975

Jen jestli to nebude spíš tím, že musí kvůli EU držet emisní limity nízko. A protože nemají v nabídce čistý elektromobil popřípadě nějaký "hypernízkoemisní" motor který by tvořil větší část prodejů tak mají problém !

0/0
15.5.2015 12:57

J47i76ř35í 71Z11ý13k28a 9189873401200

neměli by mít problém, protože spadají pod koncern VW. A emisní limity dané Evropskou unií se počítají průměrem ze všech modelů dané automobilky.

+1/0
15.5.2015 13:48

J46i86ř58í 27B11a63r73t58á37k 9110205508784

uz bylo na case

0/0
15.5.2015 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.