Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche chce ukončit honbu za výkonem. Auta mají být zábavnější

Nová auta jsou čím dál výkonnější a veškerý ten výkon vlastně řidiči využijí čím dál méně. Obzvlášť to platí pro rychlé sportovní vozy, jejichž potenciál už mnozí majitelé nedovedou využít ani na okruzích. A výkon přitom dál roste. Porsche přemýšlí nad tím, že honbu za čísly ukončí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57i83ř78í 29E52u50l60e68r 5358299386416

Konečně jeden rozumný výrobce automobilů. Co taky mimo závodní okruhy s auty, které mají výkon 200 - 400 kW? Snad jenom kochat se vyspělou technikou a předvádět závistivcům. Škoda, že podobnou cestou nejdou (až na výjimky) i výrobci fotoaparátů a místo bezduchého a nesmyslného zvyšování počtu pixelů na snímači raději začnou zase zabudovávat solidní hledáčky, Je totiž velmi směšné vidět např. na prudkém slunci natažené ruce a mžourající oči, neschopné vidět na osleplém displeji téměř cokoliv použitelného. O roztřepání ani nemluvě. 314

+1/0
17.5.2015 15:32

J53a35r43o23s55l83a97v 76S24t13u40p72k74a 6657599709754

moje tojota avesis je super zabavna.....kdyz v ni vezu 3 deti i kone hruzou prchaji....

+1/0
15.5.2015 20:50

M34g79r48. 35J35a84n 46F21i51a79l94a 9532457191636

Největší zábava je s Mazdou MX-5, muší váha a perfektní ovladatelnost:   http://www.sportovnivozy.cz/model-21-104-mazda-mx-5    V

+1/0
15.5.2015 20:44

P75a67v95e98l 25Z37a61j37í39č77e86k 8544530156540

me docela bavila sierra cossworth

0/0
15.5.2015 20:47

Z85d90e88n91ě11k 48D89u15b27e49c96k12ý 3137134130328

taky jsem ji mel R^

0/0
17.5.2015 15:28

R78a92d76e96k 16R68a60i55d48a 5727522189

a co subaru brz/toyota gt86? :)

0/0
16.5.2015 7:24

P56a48v40e91l 15Z95a92j14í64č52e17k 8244850626770

chce to nizkou vahu, skvely podvozek a brzdy, malo elektroniky, zadnou vybavu a co nejlepsi cas na okruhu... jo a kdyby  se to prodavalo za lidovku myslim ze by se nasla spousta kupcu... od mladych pres starsi az po pokrocile

0/0
15.5.2015 20:18

R58a27d34e57k 33R36a55i18d60a 5767172489

podle toho, co je u vás "za lidovku"

0/0
16.5.2015 7:25

V27l39a43d53i37m95í80r 57F78i19b14i95g17e20r 5984671351844

Jednou ze zábav bude sportovní zvuk pouštěný do kabiny. Venku bude auto tiché a uvnitř bude mít řidič pocit že řídí Firmuli 1:-)

0/0
15.5.2015 20:01

A61l21e52x89a11n37d23r 25K28o80s11t39k78a 8252978566754

Ani ta F1 už neřve tak řádně, jak by měla.

+2/0
15.5.2015 20:51

P73e30t98r 79B27á14č14a 8985486235385

Hlavne do toho nezacnete cpat nejaky eko ptakoviny :-P

Jsou tu lide jako ja, co by radi aby auta zustali auty a ne odpornymi hybridy.

+7/0
15.5.2015 19:27

P49e23t37r 86Z82a74s24k95o94č36i38l 2155402228769

Tak si strč hadici od vejfuku do kabiny a uvidíme, jestli nezměníš názor.

0/−2
15.5.2015 21:43

J10i56ř48í 39K87o97c60u44r35e46k 6355154445168

Takže ten, kdo nesouhlasí s ekošílenstvím, patří zplynovat jo? Fajn tak to abyste si, vy zelení fanatikové, zavolali do Osvětimi a objednali si kapacitu.

+2/0
15.5.2015 23:18

P48e90t62r 23Z83a74s15k53o23č56i14l 2105112608489

Tak dělaj se různý eko blbosti, to uznávám, ale čistý elektromobily (ne hybridy) jsou ideální, jedinej jejich aktuální problém zůstává pořizovací cena. Tady na horách všude jezdím do kopců na kole, a akorát mi tu vždycky smrděj pod nos A-čkový auta.

0/−1
16.5.2015 7:07

R45i25c67h66a50r14d 57T60r18e34f39i88l 4771125509560

Problémem elektromobilů zůstávají zdroje t.j. baterie, následně primární zdroje tj. elektrárny a rozvodné soustavy (myšleno až po nabíjecí stojan)  Nic z toho není vyřešeno.

0/0
16.5.2015 8:04

P68e79t88r 56Z45a74s90k55o47č70i55l 2425902358869

U baterií akorát jejich cena, kdy jinak ujedete za den víc než 400km, a když, tak 30 minut na oběd je dostatečná doba na dobití. A co se týče distribuce elektřiny, tak to není pro masové použití elektromobilů vyřešeno, protože to zatím není potřeba. Pro stávající počet elektromobilů to funguje bez problémů. Třeba mnohem složitější těžba a distribuce benzínu se kupodivu vyřešila, oni si s tím inženýři určitě poradí.;-) Ale tohle všechno je dávno prodiskutoaný jinde, akorát lidé se brání jakékoliv změně, to je normální psychologická reakce.

0/−1
16.5.2015 8:09

O95n98d94ř88e31j 67Č48a93p12k89a 6391531873534

Dýchat se to nedá, když v tom není kyslík (ale to není ani u té superčisté Hondy s palivovýma článkama na vodík). Jinak ale mnohem radši budu čuchat to, co jde z výfuku nějakého staršího benzíňáku (čtyřtakt s katalyzátorem, trabant už je moc), než ty kyselé karcinogenní smrady z moderních "ekologických" dieselů...

0/0
17.5.2015 14:25

P85e37t50r 72Z98a45s30k22o14č13i69l 2335212288789

Diesel je dle nějakých nových studií 100x špinavější, ale to je úplně mimo můj příspěvek.

0/0
17.5.2015 14:55

R57o25m68a82n 46V43o88c82e22t29k88a 9293851866668

na to se da lehce reagovat: LOTUS :-)

+2/0
15.5.2015 18:51

J15i31ř13í 12K61r43u15t69i90l 2880664830948

Nedovedu si představit zábavné Porsche Carrera GT, 37 HP.

0/0
15.5.2015 17:34

O90n29d96ř55e29j 24Č54a73p70k69a 6501201953534

Nikdo neříká, že by se to mělo vrátit k první 356, ale vykašlat se na honbu za co nejvyšším výkonem a maximální rychlostí a místo toho jít spíš po akceleraci a ovladatelnosti (prostě to, co dělá třeba Lotus nebo Caterham) špatná volba není... nějakých 150-200 koní a váha pod tunu, to by vůbec nemuselo být nudné auto :-)

+1/0
15.5.2015 18:18

J38i52ř20í 26K44r34u46t97i48l 2300194660448

Nevím kam porsche míří, protože zábavné modely mají, Boxter, Cayman.

0/0
15.5.2015 19:29

J52i55ř76í 93K79r58u93t90i91l 2310424980708

a na opačném konci zábavné ale jen pro vyvolené, model 918.

+1/0
15.5.2015 19:31

L41u91d44v60i61k 90S64p88i75n26k80a 1722317580575

vzhledem k fízlování státu i pozorných občanů si při rychlostech 50, 90, 130, můžete naložit výkon leda tak do octa. pro těch pár kilometrů na přecpaných německých dálnicích , kde je někde občas ještě neomezeno, to valný smysl nemá a jsou to jen vyhozené prostředky.

+4/0
15.5.2015 16:29

J92a80n 76H46o62š78e11k 7283926757707

honbu za výkonem už částečně ukončila toyota s modelem gt86 a brz(subaru)

+2/0
15.5.2015 16:11

P61e11t62r 45M30a76r26e73č92e54k 1623861689288

Přesně tak R^ !

0/0
15.5.2015 19:48

V12í54ť75a 38K95r30u58t98i46š 1960214545957

Stejně tak už zvažovala ukončení výroby, protože mimo Japonsko, Austrálii, US a GB jde o propadák. U nás za 800t. jde cenově o totální úlet ...

+1/0
15.5.2015 21:03

R46a90d39e72k 50R83a89i38d62a 5367402959

je to tak no, přitom to auto je podle všeho skvělé

0/0
16.5.2015 7:27

M13a55r57t65i12n 40Š92i17m27e59k 4330354898955

Musím uznat, že na fotce k článku se autor s výběrem modelu celkem trefil, 210 koní a 900 Kg hmotnosti zabaůených v ladných křivkách Carrery RS R^

+10/0
15.5.2015 15:44

A54l22e61x64a64n33d74r 80K79o81s62t80k21a 8122778886484

Nádherná kára, procházel jsem okolo a viděl v reálu :)

+1/0
15.5.2015 18:59

J28i45ř41í 92H74l10i42s43n66i28k46o77v85s66k14ý 9813531392771

Autor nemá úplně pravdu. Např. supersport Honda NSX 1. generace měla nižší výkon než leckterá konkurence, ale na okruhu byla rychlejší.

S ní jezdil i legendární Ayrton Senna.

+1/0
15.5.2015 15:36

P76e97t71r 16R30o32m75á75n13e31k 8284897394384

Sakra, taky bych k tomu chtěl něco poznamenat, ale vzhledem k tomu, že jsem si ještě žádnej sport ani supersport nekoupil, tak by to bylo jenom plácnutí :-)

+3/0
15.5.2015 14:42

L21u15k89a57s 13V79o21l29f 4319962148385

Jen jestli to nebude spíš tím, že musí kvůli EU držet emisní limity nízko. A protože nemají v nabídce čistý elektromobil popřípadě nějaký "hypernízkoemisní" motor který by tvořil větší část prodejů tak mají problém !

0/0
15.5.2015 12:57

J12i93ř24í 57Z98ý67k72a 9109223501550

neměli by mít problém, protože spadají pod koncern VW. A emisní limity dané Evropskou unií se počítají průměrem ze všech modelů dané automobilky.

+1/0
15.5.2015 13:48

J38i21ř69í 98B34a39r22t48á38k 9170495738614

uz bylo na case

0/0
15.5.2015 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.