Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Porsche chce ukončit honbu za výkonem. Auta mají být zábavnější

Nová auta jsou čím dál výkonnější a veškerý ten výkon vlastně řidiči využijí čím dál méně. Obzvlášť to platí pro rychlé sportovní vozy, jejichž potenciál už mnozí majitelé nedovedou využít ani na okruzích. A výkon přitom dál roste. Porsche přemýšlí nad tím, že honbu za čísly ukončí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68i89ř92í 31E26u84l16e39r 5208629876806

Konečně jeden rozumný výrobce automobilů. Co taky mimo závodní okruhy s auty, které mají výkon 200 - 400 kW? Snad jenom kochat se vyspělou technikou a předvádět závistivcům. Škoda, že podobnou cestou nejdou (až na výjimky) i výrobci fotoaparátů a místo bezduchého a nesmyslného zvyšování počtu pixelů na snímači raději začnou zase zabudovávat solidní hledáčky, Je totiž velmi směšné vidět např. na prudkém slunci natažené ruce a mžourající oči, neschopné vidět na osleplém displeji téměř cokoliv použitelného. O roztřepání ani nemluvě. 314

+1/0
17.5.2015 15:32

J77a14r90o35s29l44a15v 79S46t47u56p69k69a 6847339669264

moje tojota avesis je super zabavna.....kdyz v ni vezu 3 deti i kone hruzou prchaji....

+1/0
15.5.2015 20:50

M95g80r71. 61J82a20n 37F25i20a26l85a 9882697841566

Největší zábava je s Mazdou MX-5, muší váha a perfektní ovladatelnost:   http://www.sportovnivozy.cz/model-21-104-mazda-mx-5    V

+1/0
15.5.2015 20:44


P94a97v94e47l 77Z93a41j68í69č78e73k 8884520546740

me docela bavila sierra cossworth

0/0
15.5.2015 20:47

Z55d24e31n15ě53k 45D91u98b16e52c18k25ý 3917284940628

taky jsem ji mel R^

0/0
17.5.2015 15:28

R60a58d85e83k 23R88a34i70d77a 5287862399

a co subaru brz/toyota gt86? :)

0/0
16.5.2015 7:24

P91a22v40e62l 36Z66a70j21í42č54e62k 8504510626130

chce to nizkou vahu, skvely podvozek a brzdy, malo elektroniky, zadnou vybavu a co nejlepsi cas na okruhu... jo a kdyby  se to prodavalo za lidovku myslim ze by se nasla spousta kupcu... od mladych pres starsi az po pokrocile

0/0
15.5.2015 20:18

R48a71d50e33k 52R77a60i78d35a 5917952879

podle toho, co je u vás "za lidovku"

0/0
16.5.2015 7:25

V71l10a42d80i81m66í72r 21F75i60b94i84g38e91r 5374901481254

Jednou ze zábav bude sportovní zvuk pouštěný do kabiny. Venku bude auto tiché a uvnitř bude mít řidič pocit že řídí Firmuli 1:-)

0/0
15.5.2015 20:01

A71l67e39x55a45n15d48r 44K78o83s10t73k74a 8332708546304

Ani ta F1 už neřve tak řádně, jak by měla.

+2/0
15.5.2015 20:51

P94e39t36r 94B89á38č67a 8495686505445

Hlavne do toho nezacnete cpat nejaky eko ptakoviny :-P

Jsou tu lide jako ja, co by radi aby auta zustali auty a ne odpornymi hybridy.

+7/0
15.5.2015 19:27

P53e79t56r 50Z37a94s18k24o37č26i75l 2705212608159

Tak si strč hadici od vejfuku do kabiny a uvidíme, jestli nezměníš názor.

0/−2
15.5.2015 21:43

J54i90ř63í 25K25o53c86u10r13e77k 6765374125608

Takže ten, kdo nesouhlasí s ekošílenstvím, patří zplynovat jo? Fajn tak to abyste si, vy zelení fanatikové, zavolali do Osvětimi a objednali si kapacitu.

+2/0
15.5.2015 23:18

P54e75t79r 93Z20a42s65k30o93č75i30l 2265342608549

Tak dělaj se různý eko blbosti, to uznávám, ale čistý elektromobily (ne hybridy) jsou ideální, jedinej jejich aktuální problém zůstává pořizovací cena. Tady na horách všude jezdím do kopců na kole, a akorát mi tu vždycky smrděj pod nos A-čkový auta.

0/−1
16.5.2015 7:07

R66i22c59h34a77r77d 62T93r76e86f28i37l 4361685499340

Problémem elektromobilů zůstávají zdroje t.j. baterie, následně primární zdroje tj. elektrárny a rozvodné soustavy (myšleno až po nabíjecí stojan)  Nic z toho není vyřešeno.

0/0
16.5.2015 8:04

P27e41t85r 35Z65a31s93k40o65č93i22l 2355432318489

U baterií akorát jejich cena, kdy jinak ujedete za den víc než 400km, a když, tak 30 minut na oběd je dostatečná doba na dobití. A co se týče distribuce elektřiny, tak to není pro masové použití elektromobilů vyřešeno, protože to zatím není potřeba. Pro stávající počet elektromobilů to funguje bez problémů. Třeba mnohem složitější těžba a distribuce benzínu se kupodivu vyřešila, oni si s tím inženýři určitě poradí.;-) Ale tohle všechno je dávno prodiskutoaný jinde, akorát lidé se brání jakékoliv změně, to je normální psychologická reakce.

0/−1
16.5.2015 8:09

O32n69d75ř51e32j 19Č25a51p36k75a 6971271983424

Dýchat se to nedá, když v tom není kyslík (ale to není ani u té superčisté Hondy s palivovýma článkama na vodík). Jinak ale mnohem radši budu čuchat to, co jde z výfuku nějakého staršího benzíňáku (čtyřtakt s katalyzátorem, trabant už je moc), než ty kyselé karcinogenní smrady z moderních "ekologických" dieselů...

0/0
17.5.2015 14:25

P54e47t91r 67Z16a80s91k17o29č67i40l 2565382398479

Diesel je dle nějakých nových studií 100x špinavější, ale to je úplně mimo můj příspěvek.

0/0
17.5.2015 14:55

R22o67m81a51n 53V96o88c13e98t73k82a 9933311706828

na to se da lehce reagovat: LOTUS :-)

+2/0
15.5.2015 18:51

J38i54ř95í 23K65r61u66t87i50l 8629415511778

Nedovedu si představit zábavné Porsche Carrera GT, 37 HP.

0/0
15.5.2015 17:34

O67n31d63ř78e67j 22Č95a38p85k58a 6261901113504

Nikdo neříká, že by se to mělo vrátit k první 356, ale vykašlat se na honbu za co nejvyšším výkonem a maximální rychlostí a místo toho jít spíš po akceleraci a ovladatelnosti (prostě to, co dělá třeba Lotus nebo Caterham) špatná volba není... nějakých 150-200 koní a váha pod tunu, to by vůbec nemuselo být nudné auto :-)

+1/0
15.5.2015 18:18

J13i63ř17í 17K19r22u97t96i56l 8279835431338

Nevím kam porsche míří, protože zábavné modely mají, Boxter, Cayman.

0/0
15.5.2015 19:29

J55i16ř25í 62K12r43u56t61i31l 8159605401518

a na opačném konci zábavné ale jen pro vyvolené, model 918.

+1/0
15.5.2015 19:31

L12u70d42v26i19k 64S48p69i64n47k47a 1972347440675

vzhledem k fízlování státu i pozorných občanů si při rychlostech 50, 90, 130, můžete naložit výkon leda tak do octa. pro těch pár kilometrů na přecpaných německých dálnicích , kde je někde občas ještě neomezeno, to valný smysl nemá a jsou to jen vyhozené prostředky.

+4/0
15.5.2015 16:29

J55a32n 66H31o50š38e62k 7153396517117

honbu za výkonem už částečně ukončila toyota s modelem gt86 a brz(subaru)

+2/0
15.5.2015 16:11

P37e97t16r 56M12a85r12e57č81e55k 1933851849678

Přesně tak R^ !

0/0
15.5.2015 19:48

V33í68ť16a 46K60r25u64t44i32š 1260624585387

Stejně tak už zvažovala ukončení výroby, protože mimo Japonsko, Austrálii, US a GB jde o propadák. U nás za 800t. jde cenově o totální úlet ...

+1/0
15.5.2015 21:03

R73a30d61e41k 78R20a79i22d47a 5417652409

je to tak no, přitom to auto je podle všeho skvělé

0/0
16.5.2015 7:27

M90a94r48t42i20n 73Š75i71m44e65k 4700384458325

Musím uznat, že na fotce k článku se autor s výběrem modelu celkem trefil, 210 koní a 900 Kg hmotnosti zabaůených v ladných křivkách Carrery RS R^

+10/0
15.5.2015 15:44

A15l50e21x43a71n33d84r 32K52o29s17t35k42a 8542158566534

Nádherná kára, procházel jsem okolo a viděl v reálu :)

+1/0
15.5.2015 18:59

J56i68ř14í 93H84l73i48s82n83i52k84o61v11s85k94ý 9703501742561

Autor nemá úplně pravdu. Např. supersport Honda NSX 1. generace měla nižší výkon než leckterá konkurence, ale na okruhu byla rychlejší.

S ní jezdil i legendární Ayrton Senna.

+1/0
15.5.2015 15:36

P16e96t29r 32R68o66m19á25n88e90k 8654507394894

Sakra, taky bych k tomu chtěl něco poznamenat, ale vzhledem k tomu, že jsem si ještě žádnej sport ani supersport nekoupil, tak by to bylo jenom plácnutí :-)

+3/0
15.5.2015 14:42

L60u24k84a88s 63V11o55l36f 4689322508115

Jen jestli to nebude spíš tím, že musí kvůli EU držet emisní limity nízko. A protože nemají v nabídce čistý elektromobil popřípadě nějaký "hypernízkoemisní" motor který by tvořil větší část prodejů tak mají problém !

0/0
15.5.2015 12:57

J79i66ř67í 16Z48ý46k83a 9639813961490

neměli by mít problém, protože spadají pod koncern VW. A emisní limity dané Evropskou unií se počítají průměrem ze všech modelů dané automobilky.

+1/0
15.5.2015 13:48

J71i83ř70í 26B17a38r67t94á60k 9280205718944

uz bylo na case

0/0
15.5.2015 12:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.