- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně jeden rozumný výrobce automobilů. Co taky mimo závodní okruhy s auty, které mají výkon 200 - 400 kW? Snad jenom kochat se vyspělou technikou a předvádět závistivcům. Škoda, že podobnou cestou nejdou (až na výjimky) i výrobci fotoaparátů a místo bezduchého a nesmyslného zvyšování počtu pixelů na snímači raději začnou zase zabudovávat solidní hledáčky, Je totiž velmi směšné vidět např. na prudkém slunci natažené ruce a mžourající oči, neschopné vidět na osleplém displeji téměř cokoliv použitelného. O roztřepání ani nemluvě. 314
moje tojota avesis je super zabavna.....kdyz v ni vezu 3 deti i kone hruzou prchaji....
Největší zábava je s Mazdou MX-5, muší váha a perfektní ovladatelnost: http://www.sportovnivozy.cz/model-21-104-mazda-mx-5
me docela bavila sierra cossworth
chce to nizkou vahu, skvely podvozek a brzdy, malo elektroniky, zadnou vybavu a co nejlepsi cas na okruhu... jo a kdyby se to prodavalo za lidovku myslim ze by se nasla spousta kupcu... od mladych pres starsi az po pokrocile
Jednou ze zábav bude sportovní zvuk pouštěný do kabiny. Venku bude auto tiché a uvnitř bude mít řidič pocit že řídí Firmuli 1
Ani ta F1 už neřve tak řádně, jak by měla.
Hlavne do toho nezacnete cpat nejaky eko ptakoviny
Jsou tu lide jako ja, co by radi aby auta zustali auty a ne odpornymi hybridy.
Tak si strč hadici od vejfuku do kabiny a uvidíme, jestli nezměníš názor.
na to se da lehce reagovat: LOTUS :-)
Nedovedu si představit zábavné Porsche Carrera GT, 37 HP.
Nikdo neříká, že by se to mělo vrátit k první 356, ale vykašlat se na honbu za co nejvyšším výkonem a maximální rychlostí a místo toho jít spíš po akceleraci a ovladatelnosti (prostě to, co dělá třeba Lotus nebo Caterham) špatná volba není... nějakých 150-200 koní a váha pod tunu, to by vůbec nemuselo být nudné auto
honbu za výkonem už částečně ukončila toyota s modelem gt86 a brz(subaru)