Diskuze

Motoráři VW v ráži: nový dvanáctiválec a litrový tříválec má 272 koní

Volkswagen se rozhodl, že laickou i odbornou veřejnost ohromí novými motory. Ukázal je v rámci International Vienna Motor Symposium. Krom nového dieselu pro dodávky představil dva vpravdě šílené benzinové motory. Jeden litrový tříválec na steroidech a pak obří dvanáctiválec, který rozhodně nechce být vyhynulým dinosaurem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Ve Formuli 1 je předepsáno, kolik musí motor vydržet. Ale na silnci ne! Vydrží ten tříhrnek aspoň tolik, co motor z F1?

1 0
možnosti
VK

Před 30 lety dávaly motory v F1 z objemu 1.5 litrů až 1.400 PS v kvalifikacich, kdy skutečně vydržely pár kol. Při závodě to bylo okolo 800 PS, v prakticky trvalé zátěži... Proti tomu je stále jen koncept, i když s "extrémními" 270 PS a technikou a materiály o 30 let dále jiný level, nehledě na to, že tento výkon v normálním provozu a to jakémkoliv motorů nejste schopen využít déle než pár sekund...

0 2
možnosti
KL

tak ještě rychle pro trojkovou Mazdu s poctivym dvoulitrem, nez ji zakážou..

8 0
možnosti
DT

Když to nebude ten jejich diesel s konstrukční chybou...

0 0
možnosti

Že W12 přežívá je dobře.

4 0
možnosti
MJ

VW jde na to chytře, jak lidi přinutit kupovat stále nová auta :-) Prostě jedině tak, aby se co nejdříve odporoučel motor a nový stál pořádný ranec. A nejlépe, aby nebylo možné motor lehce opravit, třeba aby se i díky takovým výkonům zkroutil i celej blok motoru. Nakonec to třeba zvládne i 50tkm se slušným zacházením. S TSI už má co do km nájezdu tímto směrem našlápnuto dobře a tohle bude jenom další krok. Není daleko doba, kdy se bude u motoru od VW uvádět počet turbín a kompresorů, protože obsah už nebude vůbec podstatný. Jenom zda nadšenci koncernu tomu budou stále tak nadšeně tleskat a pořád ochotně kupovat stále nové vozy. Ale aspoň se tak Francouzi a Italové zbaví nálepky problémových aut ;-)

6 0
možnosti
ML

Já jsem zvědavý s čím přijde VW do nového Veyronu

0 0
možnosti
PO

Neuvěřitelný rozsah BENZÍNOVÉHO auta 1500-4000 otáček?8-o;-D

0 4
možnosti
JS

v článku ale není řeč  o rozsahu otáček motoru ;-)

ale o rozsahu otáček při kterém dává maximum krouťáku, což je poněkud jiný rozsah, že....

12 0
možnosti
OM

Downsizing je nesmysl. Chápu, že městskému autu stačí motor 1.0 nebo tak. S tím problém nemám. Ostatně to už mělo Uno nebo Matiz. Na to popojíždění to stačí. Ve výsledku i 1.3 z fáfejta byla pužitelná a to i na delší trasy. Ale 3válec o výkonu 300 koní bych nechtěl ani zadarmo. Protože 90% populace aboslutně neví jak s motorem zacházet, jen to ohulí hned po nastartování, budou vrakoviště plný tak 2 týdny po uvedení do seriové výroby. Cena nového motoru bude u VW stejná jako cena auta.... Celý je to pošahaný. Menší motor se nerovná méně splodin.....

9 0
možnosti
JS

downsizing je fakt, který má samozřejmě nějaké opodstatnění....

nesmyslné, lépe řečeno ničím neopodstatněné je tvoje tvrzení, že bys 3 válec s 300 k nechtěl ani zadarmo. To by ti ho musel někdo nabízet a to by ho někdo musel dávat do seriových aut. 

Pokud k tomu někdy dojde, že 1.0/300k se dostane do sériovky, tak to bude s technologií na poněkud jiné úrovni, než je ta dnešní.....;-)

1 2
možnosti
JB

J75a75n 69B77o13h40a78t91ý

18. 5. 2015 8:19

Můj jezevčík nebude spát, dokud to nebude mít ve svém Polu.

1 0
možnosti
MM

Parametry OK.Ale sem zvědavý na trvanlivost rozvodového mechanismu,což je kámen úrazu poslední doby.

6 0
možnosti

by mě zajímalo, jakou životnost bude mít ten třívalcový litrový motor pracující na 300 % svých možností ;-D

7 1
možnosti
AK

50 tisíc? Pokud dřív nezrezne kastle.

1 0
možnosti