- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to supermoto bych na dojíždění do práce bral hned .......
Kdyby to mělo miniaturní jaderný reaktor na výrobu elektriky, tak by to byl super stroj
To, že elektromotory mají krouťák již od nuly je známá věc a nemusí se to snad v každém článku opakovat. Ovšem za 125 litrů mít dojezd 20 km to je tedy komfort jak noha.
Ještě chybí info, že to vyžaduje speciální nabíječku takže u nabíjecího stojanu to nenabijete.
Akrobat na semaforech? To ještě neznám.
V enduro/cross verzi se mi to moc líbí a dává mi to smysl. Dokonce uvažuji o koupi, protože konvenční enduro je i s hodně utlumeným výfukem přeci jen slyšet a když s tím vrčím někde po polní cestě, nemám z toho v dnešní době moc dobrý pocit. Navíc najezdit mimo silnice 40km na jeden zátah je tak akorát, takže ani ten dojezd není limit.
.
Ale u supermota, které je určeno primárně na silnici...? Tam hluk spalovacího motoru nevadí, ekologická zátěž u motorky, co žere 4litry na 100 je taky zanedbatelná a tak je to de facto jen frajeřinka pro technofily, ovšem vykoupená dost vysokou cenou a dost malým dojezdem.
Uz po tom pokukuju dlouho, ale ta cena je mimo me moznosti
Bud jsem slepej a nebo tam neni napsana dost zasadni informace. Kolik tahle sranda stoji?