- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Původní koncept Race4Slovakia (vyGooglete: Praga R4S) se přerodil do exota typu Radical. Auto tak možná rychlejší, ale na silnicích ztrácí poněkud smysl. Škoda, fandil jsem více nadějné koncepci směřující původně k vozům typu Lotus Evora. Vyvinout běžné auto s každodenním komfortem a praktičností (s prostorem pro uložení aspoň golfového bagu) je náročnější, než udělat karbonový monokok a na něj pověsit závodní zavěšení a ukotvit motor...
A Český nebo Slovenský... to je mi jedno. Držím palce a fandím - technický um je to jediné, co nás dostane jako zemi nahoru (právnici nebo HR specialisté, ekologové nebo experti na sociální začleňování, ba ani ekonomové nás nevytrhnou)...
No ten čumák je takový moc komplikovaný....spíše ryze okruhový nevzhledný speciál....
Me je jedno jestli je to slovenska firma koupena ceskou firmou, jestli to z pulky vlastni kypran, nebo martan. Me ted stve jenom to, ze jsem pred nejakym casem nekde na Pardubicku nevsadil nejakej ticket do nejake loterie a nejak to nevyhral :( Bych s tim, kudla, jezdil aji do samosky!
Český vůz slovenského výrobce z poloviny vlastněn kyperskou firmou.
ne česke ale slovenske auto. Ceska firma vstoupila do společnosti nedavno a ... vuala ... ceske auto
Me rozesmala ta registrace naKypru. Jinak ale luxusni kara. Kolik desetileti musim makat abych ji mohl koupit? :-)
Nebojte, stát se stará, abyste na to neměl. Jako zaměstnance vás daní, když si začnete vydělávat pořádně, tak dokonce přidá i daň milionářskou. To aby měl Babiš peníze na podporu biopaliv, například.
Abyste si založil firmu, která bude ze začátku nejspíš malá ... ty jsou přece podle Babiše nanic - je třeba od nich vyčistit trh.
A jít cestou živnostníka nedoporučuju - ministr Mládek má pro vás připravenu likvidaci (byl to on, kdo nazval živnostníky parazity - určené k vyhubení).
A kde s tím strašidlem bude jezdit - na normální silnici ? To si koupí zase nějaký zbohatlický magor a bude ohrožovat druhé účastníky silničního provozu !
Drž kušnu, dědku, a běž si vyleštit embéčko, na střeše máš slepičáky.
A pořádná fotka není? Pak tohle je o ničem.
Očividně auto vhodné pro jízdu na českých silnicích Výška podvozku je totiž velmi, ale velmi nízko.
Značky to má proto, abyste nemusel dávat auto na podvalník, i když máte okruh 15km od baráku. Na větší vzdálenosti se ale stejně tohle auto spíš poveze na vleku za nějakým SUV, už jen kvůli pohodlí.
Ultima nebo Radical mají nějakou extra dlouhou historii ?