Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další americký drsňák odložil svaly. Nové camaro má dvoulitr s turbem

Chevrolet Camaro je americká legenda. Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54a20v54e42l 48J13o13n20á27š 5461205399755

Dokud to nebude1,2HTP, tak se nemají čím chlubit.....

+1/0
29.5.2015 16:36

O40s86k61a33r 84K65o10v70a36ř15í36k 8517413816597

tzn. líný žrout

0/0
29.5.2015 21:11

D98a95n68i66e83l 18K37r79o87n90e91r 7874574566397

Je fajn, ze americka auta vypadaji proste porad jinak. Ne vsechna se mi libi, ale tohle Camaro rozhodne jo.

+3/0
28.5.2015 23:11


J23a89n 83G75o75t85t73l92i43e53b 2484285360226

Dokážu pochopit smysl downsizingu u městských aut. Proč ale ku*va takhle likvidujou i auta, jejichž smysl a účel není šetřit, ale naopak zážitek z jízdy, který je nutně ovlivněn motorem? 8-o

+3/0
28.5.2015 22:06

J60i71ř37í 66S46c23h70w18a28c92h 8138174728426

co to meleš o likvidaci? Vždyť si to můžeš klidně koupi se šestilitrovým osmiválcem! A jen tím podpoříš výrobce, aby vyráběl po čem tak "toužíš"! Ale nejspíš si ho nekoupíš, že?;-D

0/−2
28.5.2015 22:14

J92i76ř52í 23P96a13n23t61l57í16k 8823233324743

Ono se to montovani malych  motoru da chapat i u tohoto auta obzvlast tady v USA..... auta jsou tady mnohem dostupnejsi nez v CR ..... je plno lidi, kterym se proste libi design tohoto auta ale nepotrebuji tam 6/8 valcovy motor....proste maji sportaka, kterym jezdi do prace a na nakupy..... navic velke motory jsou porad v nabidce.... Neni to tady jako v CR ze clovek sni kdybych tak mel nove Camaro nebo Mustanga...... ty auta tady zacinaji neco kolem $25 000 takze do neho opravdu skoci kdekdo  kdo proste chce mit tenhle tip auta a  nemusi tam mit velky motor..... ja bych samo bral sesti ne-li osmi valec...ale myslim, ze tenhle motor ma sve misto tady v USA .....

+1/0
29.5.2015 18:28

R33o40m69a18n 53K75r40a29t59o89c19h25v40í14l 6706897716684

OK

Zajímavé

A jak se to tam prodává?

0/0
30.5.2015 8:28

R22o41m10a65n 11K34r31a32t98o97c24h31v83í33l 6906947836874

Zajímavé

A jak se to tam u "vás" prodává?

0/0
30.5.2015 8:30

J33a93n 62G96o12t72t27l62i14e80b 2724185900676

Dik za prinosny comment

0/0
30.5.2015 12:00

M43a23r11t89i74n 67M38u44s86í30l76e41k 5158374154842

Ať už táhnou všichni do pi*e

0/−3
28.5.2015 20:17

J34i45ř30í 81S65c77h15w24a39c36h 8488474308496

Musílku asi je ti moc smutno a nechceš tam být sám, že? ;-)

+1/0
28.5.2015 20:59

P59e89t17r 56B87á69č32a 8105296255585

Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

*zvracejici smajlik* RvRvRv

+7/0
28.5.2015 15:53

A88l16e42x30a70n67d88r 56K28o55s36t87k19a 8112658186854

Jsou auta, která jsou pro to vhodná, městská minipřibližovadla a podobně. Ale sáhnout na Camaro, Mustanga, případně Porsche, Ferrari atd, je zrůdnost.

+4/0
28.5.2015 19:26

J60i47ř29í 90S24c46h70w85a34c57h 8498454628346

a v čem ta zrůdnost spočívá?

+1/−5
28.5.2015 19:45

P25e14t32r 75B70á72č93a 8685686585905

To jsou otazky ;-D

Zustan radsi u diskuzi u skodovek :-P

+2/−1
28.5.2015 19:48

J11i93ř32í 12S96c54h32w61a46c48h 8818954678746

ano to je opravdu zcela jasná otázka, na kterou jak vidím nemáš odpověď.....;-(

0/−2
28.5.2015 20:24

P69a71t43r45i19k 49Š21e65b31e21s83t86a 4343932446905

ale on odpovděl... prostě u vás platí blahoslaveni budiž chudí duchem...;-)

+2/−1
28.5.2015 22:10

J91i78ř69í 10S22c52h47w83a36c13h 8268824258846

aha......díky, díky tobě jenž jsi na duchu bohatý........

mohl bys tedy ty, více po lopatě, podat mě nehodnému, duchem chudému, v čem je ta zrůdnost? Odpověď páně Bačova mi nějak uniká a ta tvoje taky, zdají se mi poněkud argumentačně nouzové až sociálně chuďoučké. Takové "argumentační socky".....

+1/0
28.5.2015 22:25

A42l17e63x11a11n11d59r 32K58o19s78t45k72a 8212288206294

V tom, že to auto je určené na rychlost a výkon. Ne na eko provoz.

+2/0
28.5.2015 20:01

V38í27ť54a 56K13r35u67t61i26š 1330594195167

Tak proč čtvrtina kupců Mustangu v Americe kupuje  2.3EB? To jsou amíci tak ekologičtí? Nebo jen taky přišli na to, že to s tímhle motorem šlape líp než se základním šestiválcem 3.7 (který má taktéž čtvrtinový podíl na prodejích)?

0/0
28.5.2015 20:20

A32l37e49x45a77n75d32r 33K92o42s40t69k29a 8592308756794

Abych citoval Tři sestry: no vono je to vlastně sra.. ale udělá se tomu reklama a lidi si to stejně koupí.

+1/0
28.5.2015 20:23

J35i65ř25í 82S87c65h70w38a39c80h 8958494838766

Ano Camaro je o výkonu. Ten 2,0 turbomotor má nepatrně menší výkon jako V6 z předchozí generace,   vyšší krouťák, než ta nová V6. Takže cca mezi 2-4tisíci otáček bude mít lepší zátah.  Tak v čem je ta zrůdnost?

0/−1
28.5.2015 20:37

A10l22e51x85a51n95d36r 43K51o87s95t44k83a 8242868836744

No třeba v tom, že ten výkon bude mít rok. A pak generálka motoru.

0/0
28.5.2015 20:42

J47i85ř46í 97S93c92h33w44a70c78h 8178474938366

no tak jet na maximální výkon nepřetržitě jeden celý rok nevydrží ani ta V6 ;-)

To jsou obvyklé kecy, začne to tím, že je to slabý, když poukážu na to že to v podstatě je stejně silný jako ta V6 tak následuje....ale nevydrží to.....

Ale amerika se přece nehoní ta se přece lechtá na volnoběh, ne?

Při normálním ježdění se přece z auta netahá 200 kW, jezdit na plný výkon nevydrží dlouho ani žádná atmosféra ....

0/0
28.5.2015 20:53

J82a18k65u40b 56M76e72l78í79š52e91k 6236375852526

Zrovna ta nová V6 je silnější, má větší výkon a žádný turboefekt.

0/0
28.5.2015 21:31

J81i56ř51í 55S16c57h62w46a78c15h 8288284518796

no a co? To jako nemůže mít auto tři motorizace odstupňované výkonem, to přece není žádná "zrůdnost"? Kdo chce V6 tak si ho prostě koupí. 

To že nemá žádný turboefekt znamená jen to, že po nástupu turba má 2.0T v rozsahu 2000-4000 otáček lepší zátah než ta výkonnější atmosféra, jejíž vyšší výkon se projeví až od cca 4000 otáček výše....

0/0
28.5.2015 22:01

J27a29k94u56b 61M22e35l27í82š39e16k 6116685152926

Nic, špatně jsem trefil příspěvek, měl být k Vám, ale k tomu, kde píšete, že je Camaro o výkonu. Nemyslím si, že široká nabídka motorů je zrůdnost. Křivka výkonu motoru je individuální, samozřejmě záleží na celkovém výkonu toho motoru. Jinak ten nástup (projev) turba a negradující výkon může být nepříjemný.

0/0
28.5.2015 22:31

J15i79ř65í 46S90c88h31w65a91c87h 8778294708856

ano, atmo i turbo mají poněkud rozdílnou charakteristiku, atmo chudý "spodek", bohatý "vršek", turbo přesně naopak. Je to pak o zvyku. Problém je asi v tom, že atmo-milci to nějak nechtějí chápat....a neustále omílají tu svou mantru o objemu a s tím související "spolehlivosti" o které ale zatím nic nevědí....

0/0
28.5.2015 22:54

R35o37m57a31n 97K61r33a95t65o75c72h26v63í72l 6216487146884

Není náhodou to o spolehlivosti/nespolehlivosti o kvalitě výroby?

0/0
30.5.2015 8:35

V57í53ť72a 34K62r80u60t90i94š 1620134685827

Už před 30 lety měl Mustang pod kapotou přeplňovaný čtyřválec 2.3 s výkonem 153kW a 336Nm. Předpokládám, že technika a materiály za tu dobu dospěly výrazně dál, než aby dnes byly problémem výkony o 30-50% větší.

0/0
28.5.2015 20:53

A91l64e40x57a12n57d79r 69K53o68s18t24k89a 8732738346584

Kdy potřebuje motor z roku 1980 generálku? 2020. A kdy jí potřebuje motor z 2010? Dřív.

+2/0
28.5.2015 20:57

J53i52ř83í 87S71c27h23w10a74c75h 8698164668696

já nepotřebuju platit za motor, který vydrží 40 let.....když autem jezdím cca 10 let a za 20 let se vše kolem něj rozpadne....

0/−1
28.5.2015 21:03

V92í96ť91a 79K61r33u25t18i89š 1330294135837

Auto je spotřební věc na 3 - 8 let, co je potom, drtivou většinu lidí, kteří si kupují nová auta, nezajímá.

0/−1
28.5.2015 21:05

A64l20e71x17a85n66d46r 19K59o83s94t29k46a 8272568376814

Však z toho celá tato planeta pomalu padá na hubu. Auto na 5 let, mobil na rok atd.

+2/0
28.5.2015 21:10

J19i62ř86í 97S24c27h97w92a21c10h 8428444618606

nějak se zaplétáš do té "ekologie". Camaro s šestilitrovým motorem postaví tu planetu "zpět na nohy"?

0/0
28.5.2015 21:24

A67l67e42x57a89n12d68r 83K49o29s60t43k22a 8952598256154

V podstatě postaví. Tím že ho používáte 20 nebo 30 let. Následky "eko" výrobku měněného každou chvílli jsou mnohem horší.

+1/0
28.5.2015 21:32

J67i80ř18í 23S65c26h85w49a92c73h 8248734658146

tvůj zásadní omyl je v tom, že vývoj vpřed není hnán jen nějakým "eko"....

jen tak mimochodem, ty výpočty o ekologičnosti dlouho používaných výrobků jsou asi tak stejně hodnotné jako argumenty co dokazují, že za globální oteplování může CO2 produkované člověkem....

0/0
28.5.2015 21:50

A73l96e33x36a61n13d68r 66K34o22s35t23k66a 8472808146114

Na ekologičnost výpočtů kašlu, mě stačí vidět ty obrovské díry v zemi co zůstanou po těžbě surovin a naopak obří haldy odpadu, tedy bývalých výrobků.

0/0
28.5.2015 22:24

J42i95ř94í 73S62c53h46w12a51c56h 8188954388536

hmmm, díra po těžbě (třeba zatopená vodou) není až tak ekologicky závadná, problémové haldy odpadu jsou hlavně z igelitových pytlíků ve kterých si kupuješ každý den rohlíky,PETek od pití a dalších opalů, než z bloků motorů, které se recyklují...

Tvrdit, že 6litrovej motor je ekologičtější než 1.5 protože vydrží 2x více kilometrů a kolem něj se všechno rozpadne a je nutno to znovu vyrobit je prostě naprostá pitomost.

0/0
28.5.2015 22:38

R19o82m25a86n 45K87r69a97t21o45c10h56v94í87l 6516597486684

Přece v tom, že auta jako Mustang, Corvette, Ferrari mají mít pořádný velký motor.

0/0
30.5.2015 8:32

O87n71d80r77e70j 39M20a53r86e34c20e56k 3600698950675

jsem z toho docela nešťastný. Nedávno jsem tento problém řešil s kamarádem, který auta dělá celý život a já to mám jako velké hobby. Řítí se to do pekel. Chápu 2,0 s přeplňovbáním třebva v golfu nebo fiestě. Super svezení, vyváženost. Ale co chtít od Camara nebo Mustangu když v tom bude přeplňovaný ? Auto má i s posádkou tuny. Ten motor nemáže mít velkou životnost. Je mi z toho smutno. Doba krásných aut s motorem, který tam prostě patřil je pryč. Mondeo 1.0? Superb 1.4??? Dejte mi pokoj. Radši 30 let starý auto s atmosferickým motorem, který má trojnásobně velkou životnost než camaro 2.0...

0/0
28.5.2015 10:40

T25o40m51á59š 44J26u41r43e84č58k73a 3163572589593

Další co ten článek vůbec nečetl, je to jen přidání motorizace, do Camara budou pořád dávat V8 6,2 .

+2/0
28.5.2015 11:05

M91a18r49t18i65n 72M41a21r85š75á91l 5111443877634

...s vypínáním válců.

0/0
28.5.2015 11:48

O83n39d59ř37e71j 21Č17a87p33k70a 6401471913224

Vypínání válců mají ty jejich V8 už dlouho, zrovna tohle jsou motory, kde se to hodí... pak i u toho šestilitru jedete po dálnici při předpisové jízdě pod 10. Na druhou stranu při sportovní jízdě je to vypnuté a nijak to neškodí.

0/0
29.5.2015 13:46

O64n13d95r38e73j 28M47a21r61e39c94e83k 3280648830525

Samozřejmě že jsem článek četl. To že tam dávají i původní motor vím. Narážim na to, ře 2.0 tam prostě nepatří i kdyby dělali desetilitr

+1/0
28.5.2015 12:11

V25í95ť55a 30K73r43u55t30i85š 1470834305257

Stejně jako tam ve třetí generaci nepatřil 2.5 litrový čtyřválec, který tomuto sportovnímu vozu posílal na kola nějakých 82kW?

0/0
28.5.2015 20:31

J46a35n 35Š48l98é30g71l 8952710708693

Další co diktuje automobilce co má nebo nemá dávat do svých aut.

0/0
29.5.2015 7:19

J26i72ř77í 30S41c87h92w51a13c80h 8558434908716

no tak hlavně to třicet let starý auto nestojí milion, že......;-)

0/0
28.5.2015 11:52

J47i31ř57í 75S51c36h43w27a94c24h 8138694448286

jaký tuny? to  Camaro včetně dvoučlené posádky je lehčí než prázdná Q7, nebo naložený Superb. Na poskakování ve městě potřebuje nějakých 10 kW, na dálnici asi tak 30 kW, proč by normálnímu řídiči, kterýmu na akcelerci bude stačit cca 100kW a těch 200kW z něj vytáhne možná dvakrát do roka po dobu 5 sekund, neměl ten motor vydržet spoustu a spoustu let?

0/0
28.5.2015 12:11

T44o21m56á52š 35R84ó14t11h 2644356872979

vy to nechápete tady nejde o jízdu ale o to když přijdete do hospody a chlapi se zeptaj "co tam máš za motor?";-)

+4/0
28.5.2015 13:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.