Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další americký drsňák odložil svaly. Nové camaro má dvoulitr s turbem

Chevrolet Camaro je americká legenda. Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P11a15v94e75l 78J94o18n53á83š 5941775469305

Dokud to nebude1,2HTP, tak se nemají čím chlubit.....

+1/0
29.5.2015 16:36

O72s39k27a96r 79K70o87v14a10ř25í25k 8327263936137

tzn. líný žrout

0/0
29.5.2015 21:11

D90a19n43i46e55l 39K50r63o82n88e26r 7844654366367

Je fajn, ze americka auta vypadaji proste porad jinak. Ne vsechna se mi libi, ale tohle Camaro rozhodne jo.

+3/0
28.5.2015 23:11

J40a49n 41G89o41t54t17l18i65e40b 2924845110896

Dokážu pochopit smysl downsizingu u městských aut. Proč ale ku*va takhle likvidujou i auta, jejichž smysl a účel není šetřit, ale naopak zážitek z jízdy, který je nutně ovlivněn motorem? 8-o

+3/0
28.5.2015 22:06

J78i52ř62í 11S15c61h73w61a41c90h 8898324748446

co to meleš o likvidaci? Vždyť si to můžeš klidně koupi se šestilitrovým osmiválcem! A jen tím podpoříš výrobce, aby vyráběl po čem tak "toužíš"! Ale nejspíš si ho nekoupíš, že?;-D

0/−2
28.5.2015 22:14

J17i63ř85í 32P76a72n84t75l90í35k 8613583824113

Ono se to montovani malych  motoru da chapat i u tohoto auta obzvlast tady v USA..... auta jsou tady mnohem dostupnejsi nez v CR ..... je plno lidi, kterym se proste libi design tohoto auta ale nepotrebuji tam 6/8 valcovy motor....proste maji sportaka, kterym jezdi do prace a na nakupy..... navic velke motory jsou porad v nabidce.... Neni to tady jako v CR ze clovek sni kdybych tak mel nove Camaro nebo Mustanga...... ty auta tady zacinaji neco kolem $25 000 takze do neho opravdu skoci kdekdo  kdo proste chce mit tenhle tip auta a  nemusi tam mit velky motor..... ja bych samo bral sesti ne-li osmi valec...ale myslim, ze tenhle motor ma sve misto tady v USA .....

+1/0
29.5.2015 18:28

R76o15m61a54n 48K73r13a45t63o83c60h74v61í78l 6186507986194

OK

Zajímavé

A jak se to tam prodává?

0/0
30.5.2015 8:28

R78o72m10a12n 53K70r17a37t14o13c61h36v48í55l 6776727836354

Zajímavé

A jak se to tam u "vás" prodává?

0/0
30.5.2015 8:30

J38a45n 82G11o40t71t98l12i70e12b 2214165660506

Dik za prinosny comment

0/0
30.5.2015 12:00

M35a52r78t20i11n 74M61u89s47í20l68e98k 5838364454142

Ať už táhnou všichni do pi*e

0/−3
28.5.2015 20:17

J95i88ř93í 82S21c63h35w77a41c38h 8128514108146

Musílku asi je ti moc smutno a nechceš tam být sám, že? ;-)

+1/0
28.5.2015 20:59

P26e97t45r 21B10á94č75a 8675706185725

Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

*zvracejici smajlik* RvRvRv

+7/0
28.5.2015 15:53

A47l97e71x41a41n86d71r 66K65o16s31t21k83a 8382718276114

Jsou auta, která jsou pro to vhodná, městská minipřibližovadla a podobně. Ale sáhnout na Camaro, Mustanga, případně Porsche, Ferrari atd, je zrůdnost.

+4/0
28.5.2015 19:26

J78i72ř72í 20S89c42h92w70a63c72h 8368494388386

a v čem ta zrůdnost spočívá?

+1/−5
28.5.2015 19:45

P27e85t19r 73B65á62č45a 8105506395835

To jsou otazky ;-D

Zustan radsi u diskuzi u skodovek :-P

+2/−1
28.5.2015 19:48

J43i97ř93í 86S60c81h38w76a73c87h 8978454628566

ano to je opravdu zcela jasná otázka, na kterou jak vidím nemáš odpověď.....;-(

0/−2
28.5.2015 20:24

P64a77t70r76i24k 45Š26e37b76e14s35t74a 4643152636655

ale on odpovděl... prostě u vás platí blahoslaveni budiž chudí duchem...;-)

+2/−1
28.5.2015 22:10

J78i31ř42í 35S55c43h98w82a12c89h 8968714638496

aha......díky, díky tobě jenž jsi na duchu bohatý........

mohl bys tedy ty, více po lopatě, podat mě nehodnému, duchem chudému, v čem je ta zrůdnost? Odpověď páně Bačova mi nějak uniká a ta tvoje taky, zdají se mi poněkud argumentačně nouzové až sociálně chuďoučké. Takové "argumentační socky".....

+1/0
28.5.2015 22:25

A28l49e55x26a10n83d74r 32K36o92s67t16k31a 8892618856274

V tom, že to auto je určené na rychlost a výkon. Ne na eko provoz.

+2/0
28.5.2015 20:01

V32í23ť18a 19K76r12u37t11i31š 1780864745347

Tak proč čtvrtina kupců Mustangu v Americe kupuje  2.3EB? To jsou amíci tak ekologičtí? Nebo jen taky přišli na to, že to s tímhle motorem šlape líp než se základním šestiválcem 3.7 (který má taktéž čtvrtinový podíl na prodejích)?

0/0
28.5.2015 20:20

A47l53e73x37a84n84d28r 47K15o78s89t55k94a 8492678486224

Abych citoval Tři sestry: no vono je to vlastně sra.. ale udělá se tomu reklama a lidi si to stejně koupí.

+1/0
28.5.2015 20:23

J18i31ř25í 71S74c58h54w40a51c47h 8288244778146

Ano Camaro je o výkonu. Ten 2,0 turbomotor má nepatrně menší výkon jako V6 z předchozí generace,   vyšší krouťák, než ta nová V6. Takže cca mezi 2-4tisíci otáček bude mít lepší zátah.  Tak v čem je ta zrůdnost?

0/−1
28.5.2015 20:37

A86l56e11x55a23n42d92r 15K75o67s78t27k43a 8272628816624

No třeba v tom, že ten výkon bude mít rok. A pak generálka motoru.

0/0
28.5.2015 20:42

J69i61ř19í 70S64c58h62w72a94c28h 8958434468106

no tak jet na maximální výkon nepřetržitě jeden celý rok nevydrží ani ta V6 ;-)

To jsou obvyklé kecy, začne to tím, že je to slabý, když poukážu na to že to v podstatě je stejně silný jako ta V6 tak následuje....ale nevydrží to.....

Ale amerika se přece nehoní ta se přece lechtá na volnoběh, ne?

Při normálním ježdění se přece z auta netahá 200 kW, jezdit na plný výkon nevydrží dlouho ani žádná atmosféra ....

0/0
28.5.2015 20:53

J32a36k73u12b 97M92e92l53í16š28e13k 6546575912566

Zrovna ta nová V6 je silnější, má větší výkon a žádný turboefekt.

0/0
28.5.2015 21:31

J24i36ř76í 69S84c58h62w68a43c32h 8978484818286

no a co? To jako nemůže mít auto tři motorizace odstupňované výkonem, to přece není žádná "zrůdnost"? Kdo chce V6 tak si ho prostě koupí. 

To že nemá žádný turboefekt znamená jen to, že po nástupu turba má 2.0T v rozsahu 2000-4000 otáček lepší zátah než ta výkonnější atmosféra, jejíž vyšší výkon se projeví až od cca 4000 otáček výše....

0/0
28.5.2015 22:01

J23a95k71u39b 67M56e90l68í25š63e87k 6686255542906

Nic, špatně jsem trefil příspěvek, měl být k Vám, ale k tomu, kde píšete, že je Camaro o výkonu. Nemyslím si, že široká nabídka motorů je zrůdnost. Křivka výkonu motoru je individuální, samozřejmě záleží na celkovém výkonu toho motoru. Jinak ten nástup (projev) turba a negradující výkon může být nepříjemný.

0/0
28.5.2015 22:31

J67i19ř11í 69S25c79h91w29a72c61h 8508694668406

ano, atmo i turbo mají poněkud rozdílnou charakteristiku, atmo chudý "spodek", bohatý "vršek", turbo přesně naopak. Je to pak o zvyku. Problém je asi v tom, že atmo-milci to nějak nechtějí chápat....a neustále omílají tu svou mantru o objemu a s tím související "spolehlivosti" o které ale zatím nic nevědí....

0/0
28.5.2015 22:54

R79o10m54a21n 35K91r31a40t25o89c45h65v55í21l 6226807256424

Není náhodou to o spolehlivosti/nespolehlivosti o kvalitě výroby?

0/0
30.5.2015 8:35

V17í77ť75a 22K95r77u65t48i31š 1760974765267

Už před 30 lety měl Mustang pod kapotou přeplňovaný čtyřválec 2.3 s výkonem 153kW a 336Nm. Předpokládám, že technika a materiály za tu dobu dospěly výrazně dál, než aby dnes byly problémem výkony o 30-50% větší.

0/0
28.5.2015 20:53

A85l33e38x44a63n43d57r 89K62o68s36t93k20a 8342598346794

Kdy potřebuje motor z roku 1980 generálku? 2020. A kdy jí potřebuje motor z 2010? Dřív.

+2/0
28.5.2015 20:57

J17i91ř45í 18S61c88h64w67a13c75h 8548854698546

já nepotřebuju platit za motor, který vydrží 40 let.....když autem jezdím cca 10 let a za 20 let se vše kolem něj rozpadne....

0/−1
28.5.2015 21:03

V42í48ť73a 58K42r26u76t58i47š 1670514545187

Auto je spotřební věc na 3 - 8 let, co je potom, drtivou většinu lidí, kteří si kupují nová auta, nezajímá.

0/−1
28.5.2015 21:05

A48l28e85x53a16n24d50r 69K16o40s18t34k43a 8732758596664

Však z toho celá tato planeta pomalu padá na hubu. Auto na 5 let, mobil na rok atd.

+2/0
28.5.2015 21:10

J12i13ř91í 24S93c54h46w74a27c17h 8138584538766

nějak se zaplétáš do té "ekologie". Camaro s šestilitrovým motorem postaví tu planetu "zpět na nohy"?

0/0
28.5.2015 21:24

A65l17e80x25a49n27d32r 47K71o29s83t36k17a 8652348976524

V podstatě postaví. Tím že ho používáte 20 nebo 30 let. Následky "eko" výrobku měněného každou chvílli jsou mnohem horší.

+1/0
28.5.2015 21:32

J10i97ř80í 64S48c61h92w54a72c48h 8778884168466

tvůj zásadní omyl je v tom, že vývoj vpřed není hnán jen nějakým "eko"....

jen tak mimochodem, ty výpočty o ekologičnosti dlouho používaných výrobků jsou asi tak stejně hodnotné jako argumenty co dokazují, že za globální oteplování může CO2 produkované člověkem....

0/0
28.5.2015 21:50

A21l61e62x52a26n62d57r 35K41o43s64t40k72a 8392668476804

Na ekologičnost výpočtů kašlu, mě stačí vidět ty obrovské díry v zemi co zůstanou po těžbě surovin a naopak obří haldy odpadu, tedy bývalých výrobků.

0/0
28.5.2015 22:24

J50i28ř63í 13S59c72h21w26a55c86h 8698764788546

hmmm, díra po těžbě (třeba zatopená vodou) není až tak ekologicky závadná, problémové haldy odpadu jsou hlavně z igelitových pytlíků ve kterých si kupuješ každý den rohlíky,PETek od pití a dalších opalů, než z bloků motorů, které se recyklují...

Tvrdit, že 6litrovej motor je ekologičtější než 1.5 protože vydrží 2x více kilometrů a kolem něj se všechno rozpadne a je nutno to znovu vyrobit je prostě naprostá pitomost.

0/0
28.5.2015 22:38

R57o65m81a72n 73K53r22a17t44o94c73h66v47í10l 6176877636864

Přece v tom, že auta jako Mustang, Corvette, Ferrari mají mít pořádný velký motor.

0/0
30.5.2015 8:32

O35n67d36r69e52j 43M60a88r50e35c70e75k 3860588620875

jsem z toho docela nešťastný. Nedávno jsem tento problém řešil s kamarádem, který auta dělá celý život a já to mám jako velké hobby. Řítí se to do pekel. Chápu 2,0 s přeplňovbáním třebva v golfu nebo fiestě. Super svezení, vyváženost. Ale co chtít od Camara nebo Mustangu když v tom bude přeplňovaný ? Auto má i s posádkou tuny. Ten motor nemáže mít velkou životnost. Je mi z toho smutno. Doba krásných aut s motorem, který tam prostě patřil je pryč. Mondeo 1.0? Superb 1.4??? Dejte mi pokoj. Radši 30 let starý auto s atmosferickým motorem, který má trojnásobně velkou životnost než camaro 2.0...

0/0
28.5.2015 10:40

T16o74m90á65š 92J92u67r43e83č68k38a 3923352219193

Další co ten článek vůbec nečetl, je to jen přidání motorizace, do Camara budou pořád dávat V8 6,2 .

+2/0
28.5.2015 11:05

M66a33r81t50i20n 28M87a22r47š22á83l 5131863457684

...s vypínáním válců.

0/0
28.5.2015 11:48

O17n25d13ř58e93j 41Č96a96p93k42a 6981921853834

Vypínání válců mají ty jejich V8 už dlouho, zrovna tohle jsou motory, kde se to hodí... pak i u toho šestilitru jedete po dálnici při předpisové jízdě pod 10. Na druhou stranu při sportovní jízdě je to vypnuté a nijak to neškodí.

0/0
29.5.2015 13:46

O15n67d63r39e25j 14M52a14r17e51c69e28k 3610528530185

Samozřejmě že jsem článek četl. To že tam dávají i původní motor vím. Narážim na to, ře 2.0 tam prostě nepatří i kdyby dělali desetilitr

+1/0
28.5.2015 12:11

V89í79ť96a 24K61r22u88t75i26š 1760694365877

Stejně jako tam ve třetí generaci nepatřil 2.5 litrový čtyřválec, který tomuto sportovnímu vozu posílal na kola nějakých 82kW?

0/0
28.5.2015 20:31

J18a20n 35Š11l38é42g53l 8302720718413

Další co diktuje automobilce co má nebo nemá dávat do svých aut.

0/0
29.5.2015 7:19

J25i12ř17í 60S88c75h78w53a52c85h 8528294948706

no tak hlavně to třicet let starý auto nestojí milion, že......;-)

0/0
28.5.2015 11:52

J32i91ř77í 86S23c48h44w26a26c98h 8408444268336

jaký tuny? to  Camaro včetně dvoučlené posádky je lehčí než prázdná Q7, nebo naložený Superb. Na poskakování ve městě potřebuje nějakých 10 kW, na dálnici asi tak 30 kW, proč by normálnímu řídiči, kterýmu na akcelerci bude stačit cca 100kW a těch 200kW z něj vytáhne možná dvakrát do roka po dobu 5 sekund, neměl ten motor vydržet spoustu a spoustu let?

0/0
28.5.2015 12:11

T20o10m87á26š 18R65ó97t58h 2144386862509

vy to nechápete tady nejde o jízdu ale o to když přijdete do hospody a chlapi se zeptaj "co tam máš za motor?";-)

+4/0
28.5.2015 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.