Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další americký drsňák odložil svaly. Nové camaro má dvoulitr s turbem

Chevrolet Camaro je americká legenda. Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34a65v97e66l 89J33o83n83á48š 5801835309765

Dokud to nebude1,2HTP, tak se nemají čím chlubit.....

+1/0
29.5.2015 16:36

O68s26k59a96r 12K41o13v76a88ř79í75k 8967173576107

tzn. líný žrout

0/0
29.5.2015 21:11

D61a32n71i25e16l 55K47r23o60n60e61r 7514734226387

Je fajn, ze americka auta vypadaji proste porad jinak. Ne vsechna se mi libi, ale tohle Camaro rozhodne jo.

+3/0
28.5.2015 23:11

J82a39n 44G84o96t68t57l32i98e13b 2884425450846

Dokážu pochopit smysl downsizingu u městských aut. Proč ale ku*va takhle likvidujou i auta, jejichž smysl a účel není šetřit, ale naopak zážitek z jízdy, který je nutně ovlivněn motorem? 8-o

+3/0
28.5.2015 22:06

J32i68ř81í 74S82c32h26w18a68c24h 8318304138986

co to meleš o likvidaci? Vždyť si to můžeš klidně koupi se šestilitrovým osmiválcem! A jen tím podpoříš výrobce, aby vyráběl po čem tak "toužíš"! Ale nejspíš si ho nekoupíš, že?;-D

0/−2
28.5.2015 22:14

J46i49ř88í 39P63a59n96t45l61í32k 8593413134983

Ono se to montovani malych  motoru da chapat i u tohoto auta obzvlast tady v USA..... auta jsou tady mnohem dostupnejsi nez v CR ..... je plno lidi, kterym se proste libi design tohoto auta ale nepotrebuji tam 6/8 valcovy motor....proste maji sportaka, kterym jezdi do prace a na nakupy..... navic velke motory jsou porad v nabidce.... Neni to tady jako v CR ze clovek sni kdybych tak mel nove Camaro nebo Mustanga...... ty auta tady zacinaji neco kolem $25 000 takze do neho opravdu skoci kdekdo  kdo proste chce mit tenhle tip auta a  nemusi tam mit velky motor..... ja bych samo bral sesti ne-li osmi valec...ale myslim, ze tenhle motor ma sve misto tady v USA .....

+1/0
29.5.2015 18:28

R72o21m26a23n 12K37r38a90t78o76c89h89v22í73l 6696297626754

OK

Zajímavé

A jak se to tam prodává?

0/0
30.5.2015 8:28

R65o57m85a58n 24K59r77a84t87o85c17h58v25í51l 6286267456574

Zajímavé

A jak se to tam u "vás" prodává?

0/0
30.5.2015 8:30

J97a18n 28G74o70t54t69l22i48e73b 2464325740416

Dik za prinosny comment

0/0
30.5.2015 12:00

M69a83r75t54i23n 24M95u66s45í27l48e51k 5838304604482

Ať už táhnou všichni do pi*e

0/−3
28.5.2015 20:17

J70i95ř38í 22S31c54h57w89a86c40h 8878114208136

Musílku asi je ti moc smutno a nechceš tam být sám, že? ;-)

+1/0
28.5.2015 20:59

P47e65t20r 74B88á41č75a 8725126315605

Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

*zvracejici smajlik* RvRvRv

+7/0
28.5.2015 15:53

A40l71e10x35a28n70d49r 60K98o12s50t93k61a 8202248356844

Jsou auta, která jsou pro to vhodná, městská minipřibližovadla a podobně. Ale sáhnout na Camaro, Mustanga, případně Porsche, Ferrari atd, je zrůdnost.

+4/0
28.5.2015 19:26

J67i82ř35í 94S55c41h79w82a41c19h 8408294728966

a v čem ta zrůdnost spočívá?

+1/−5
28.5.2015 19:45

P92e16t61r 89B81á56č63a 8685696485505

To jsou otazky ;-D

Zustan radsi u diskuzi u skodovek :-P

+2/−1
28.5.2015 19:48

J21i10ř95í 70S57c64h74w15a89c15h 8298944658846

ano to je opravdu zcela jasná otázka, na kterou jak vidím nemáš odpověď.....;-(

0/−2
28.5.2015 20:24

P40a30t51r86i60k 18Š40e36b14e56s86t10a 4293412776305

ale on odpovděl... prostě u vás platí blahoslaveni budiž chudí duchem...;-)

+2/−1
28.5.2015 22:10

J98i23ř86í 53S44c40h82w22a82c54h 8658244818916

aha......díky, díky tobě jenž jsi na duchu bohatý........

mohl bys tedy ty, více po lopatě, podat mě nehodnému, duchem chudému, v čem je ta zrůdnost? Odpověď páně Bačova mi nějak uniká a ta tvoje taky, zdají se mi poněkud argumentačně nouzové až sociálně chuďoučké. Takové "argumentační socky".....

+1/0
28.5.2015 22:25

A73l20e95x15a51n36d22r 80K18o39s19t83k94a 8482838576444

V tom, že to auto je určené na rychlost a výkon. Ne na eko provoz.

+2/0
28.5.2015 20:01

V42í36ť68a 16K16r18u21t49i98š 1460394145167

Tak proč čtvrtina kupců Mustangu v Americe kupuje  2.3EB? To jsou amíci tak ekologičtí? Nebo jen taky přišli na to, že to s tímhle motorem šlape líp než se základním šestiválcem 3.7 (který má taktéž čtvrtinový podíl na prodejích)?

0/0
28.5.2015 20:20

A51l26e53x22a82n75d14r 23K88o51s18t27k14a 8562448596444

Abych citoval Tři sestry: no vono je to vlastně sra.. ale udělá se tomu reklama a lidi si to stejně koupí.

+1/0
28.5.2015 20:23

J43i37ř35í 19S33c86h22w85a66c12h 8838644528886

Ano Camaro je o výkonu. Ten 2,0 turbomotor má nepatrně menší výkon jako V6 z předchozí generace,   vyšší krouťák, než ta nová V6. Takže cca mezi 2-4tisíci otáček bude mít lepší zátah.  Tak v čem je ta zrůdnost?

0/−1
28.5.2015 20:37

A81l76e11x87a91n40d82r 64K17o53s30t52k84a 8602878116604

No třeba v tom, že ten výkon bude mít rok. A pak generálka motoru.

0/0
28.5.2015 20:42

J76i88ř63í 12S11c78h95w28a38c40h 8368264738296

no tak jet na maximální výkon nepřetržitě jeden celý rok nevydrží ani ta V6 ;-)

To jsou obvyklé kecy, začne to tím, že je to slabý, když poukážu na to že to v podstatě je stejně silný jako ta V6 tak následuje....ale nevydrží to.....

Ale amerika se přece nehoní ta se přece lechtá na volnoběh, ne?

Při normálním ježdění se přece z auta netahá 200 kW, jezdit na plný výkon nevydrží dlouho ani žádná atmosféra ....

0/0
28.5.2015 20:53

J57a46k61u35b 50M12e68l51í29š61e78k 6306805872796

Zrovna ta nová V6 je silnější, má větší výkon a žádný turboefekt.

0/0
28.5.2015 21:31

J12i61ř96í 64S51c17h75w88a86c79h 8978144688636

no a co? To jako nemůže mít auto tři motorizace odstupňované výkonem, to přece není žádná "zrůdnost"? Kdo chce V6 tak si ho prostě koupí. 

To že nemá žádný turboefekt znamená jen to, že po nástupu turba má 2.0T v rozsahu 2000-4000 otáček lepší zátah než ta výkonnější atmosféra, jejíž vyšší výkon se projeví až od cca 4000 otáček výše....

0/0
28.5.2015 22:01

J98a56k48u43b 33M71e16l32í34š47e98k 6906355682116

Nic, špatně jsem trefil příspěvek, měl být k Vám, ale k tomu, kde píšete, že je Camaro o výkonu. Nemyslím si, že široká nabídka motorů je zrůdnost. Křivka výkonu motoru je individuální, samozřejmě záleží na celkovém výkonu toho motoru. Jinak ten nástup (projev) turba a negradující výkon může být nepříjemný.

0/0
28.5.2015 22:31

J33i80ř96í 18S47c36h78w38a60c31h 8228814578746

ano, atmo i turbo mají poněkud rozdílnou charakteristiku, atmo chudý "spodek", bohatý "vršek", turbo přesně naopak. Je to pak o zvyku. Problém je asi v tom, že atmo-milci to nějak nechtějí chápat....a neustále omílají tu svou mantru o objemu a s tím související "spolehlivosti" o které ale zatím nic nevědí....

0/0
28.5.2015 22:54

R55o51m96a98n 87K30r15a39t86o56c26h72v79í36l 6596657596814

Není náhodou to o spolehlivosti/nespolehlivosti o kvalitě výroby?

0/0
30.5.2015 8:35

V16í86ť62a 98K11r95u31t36i30š 1270874215217

Už před 30 lety měl Mustang pod kapotou přeplňovaný čtyřválec 2.3 s výkonem 153kW a 336Nm. Předpokládám, že technika a materiály za tu dobu dospěly výrazně dál, než aby dnes byly problémem výkony o 30-50% větší.

0/0
28.5.2015 20:53

A88l58e57x78a94n11d90r 46K48o95s93t93k49a 8902738566514

Kdy potřebuje motor z roku 1980 generálku? 2020. A kdy jí potřebuje motor z 2010? Dřív.

+2/0
28.5.2015 20:57

J78i94ř71í 39S75c69h21w56a50c10h 8778604988866

já nepotřebuju platit za motor, který vydrží 40 let.....když autem jezdím cca 10 let a za 20 let se vše kolem něj rozpadne....

0/−1
28.5.2015 21:03

V51í74ť45a 36K24r31u57t63i64š 1670444665897

Auto je spotřební věc na 3 - 8 let, co je potom, drtivou většinu lidí, kteří si kupují nová auta, nezajímá.

0/−1
28.5.2015 21:05

A68l14e60x15a56n79d78r 48K92o48s81t23k87a 8462328546104

Však z toho celá tato planeta pomalu padá na hubu. Auto na 5 let, mobil na rok atd.

+2/0
28.5.2015 21:10

J23i85ř48í 19S52c28h14w64a59c34h 8928254408136

nějak se zaplétáš do té "ekologie". Camaro s šestilitrovým motorem postaví tu planetu "zpět na nohy"?

0/0
28.5.2015 21:24

A94l18e79x51a51n88d94r 31K80o30s47t58k36a 8622228366844

V podstatě postaví. Tím že ho používáte 20 nebo 30 let. Následky "eko" výrobku měněného každou chvílli jsou mnohem horší.

+1/0
28.5.2015 21:32

J35i18ř63í 54S58c28h80w26a85c56h 8498954548846

tvůj zásadní omyl je v tom, že vývoj vpřed není hnán jen nějakým "eko"....

jen tak mimochodem, ty výpočty o ekologičnosti dlouho používaných výrobků jsou asi tak stejně hodnotné jako argumenty co dokazují, že za globální oteplování může CO2 produkované člověkem....

0/0
28.5.2015 21:50

A32l61e44x85a15n18d93r 80K65o14s90t15k27a 8702938916504

Na ekologičnost výpočtů kašlu, mě stačí vidět ty obrovské díry v zemi co zůstanou po těžbě surovin a naopak obří haldy odpadu, tedy bývalých výrobků.

0/0
28.5.2015 22:24

J51i33ř49í 67S16c75h58w46a89c98h 8358644418556

hmmm, díra po těžbě (třeba zatopená vodou) není až tak ekologicky závadná, problémové haldy odpadu jsou hlavně z igelitových pytlíků ve kterých si kupuješ každý den rohlíky,PETek od pití a dalších opalů, než z bloků motorů, které se recyklují...

Tvrdit, že 6litrovej motor je ekologičtější než 1.5 protože vydrží 2x více kilometrů a kolem něj se všechno rozpadne a je nutno to znovu vyrobit je prostě naprostá pitomost.

0/0
28.5.2015 22:38

R34o35m45a24n 95K90r76a17t27o90c53h52v59í62l 6526107196324

Přece v tom, že auta jako Mustang, Corvette, Ferrari mají mít pořádný velký motor.

0/0
30.5.2015 8:32

O93n16d96r72e15j 26M26a85r85e49c24e19k 3670258330585

jsem z toho docela nešťastný. Nedávno jsem tento problém řešil s kamarádem, který auta dělá celý život a já to mám jako velké hobby. Řítí se to do pekel. Chápu 2,0 s přeplňovbáním třebva v golfu nebo fiestě. Super svezení, vyváženost. Ale co chtít od Camara nebo Mustangu když v tom bude přeplňovaný ? Auto má i s posádkou tuny. Ten motor nemáže mít velkou životnost. Je mi z toho smutno. Doba krásných aut s motorem, který tam prostě patřil je pryč. Mondeo 1.0? Superb 1.4??? Dejte mi pokoj. Radši 30 let starý auto s atmosferickým motorem, který má trojnásobně velkou životnost než camaro 2.0...

0/0
28.5.2015 10:40

T65o79m80á55š 97J11u73r44e15č57k23a 3633262959923

Další co ten článek vůbec nečetl, je to jen přidání motorizace, do Camara budou pořád dávat V8 6,2 .

+2/0
28.5.2015 11:05

M88a88r13t70i35n 57M61a29r29š97á19l 5141363917184

...s vypínáním válců.

0/0
28.5.2015 11:48

O32n38d28ř10e95j 72Č28a62p34k92a 6411621673564

Vypínání válců mají ty jejich V8 už dlouho, zrovna tohle jsou motory, kde se to hodí... pak i u toho šestilitru jedete po dálnici při předpisové jízdě pod 10. Na druhou stranu při sportovní jízdě je to vypnuté a nijak to neškodí.

0/0
29.5.2015 13:46

O12n61d68r89e55j 35M29a64r54e96c10e14k 3590618560875

Samozřejmě že jsem článek četl. To že tam dávají i původní motor vím. Narážim na to, ře 2.0 tam prostě nepatří i kdyby dělali desetilitr

+1/0
28.5.2015 12:11

V95í46ť51a 95K35r84u44t25i98š 1290694355777

Stejně jako tam ve třetí generaci nepatřil 2.5 litrový čtyřválec, který tomuto sportovnímu vozu posílal na kola nějakých 82kW?

0/0
28.5.2015 20:31

J77a93n 94Š93l71é26g46l 8492240798663

Další co diktuje automobilce co má nebo nemá dávat do svých aut.

0/0
29.5.2015 7:19

J88i66ř82í 31S10c90h23w66a15c45h 8958934208706

no tak hlavně to třicet let starý auto nestojí milion, že......;-)

0/0
28.5.2015 11:52

J31i27ř26í 53S89c36h64w92a85c76h 8138154208866

jaký tuny? to  Camaro včetně dvoučlené posádky je lehčí než prázdná Q7, nebo naložený Superb. Na poskakování ve městě potřebuje nějakých 10 kW, na dálnici asi tak 30 kW, proč by normálnímu řídiči, kterýmu na akcelerci bude stačit cca 100kW a těch 200kW z něj vytáhne možná dvakrát do roka po dobu 5 sekund, neměl ten motor vydržet spoustu a spoustu let?

0/0
28.5.2015 12:11

T47o80m66á83š 17R68ó11t23h 2254176162139

vy to nechápete tady nejde o jízdu ale o to když přijdete do hospody a chlapi se zeptaj "co tam máš za motor?";-)

+4/0
28.5.2015 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.