- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud to nebude1,2HTP, tak se nemají čím chlubit.....
Je fajn, ze americka auta vypadaji proste porad jinak. Ne vsechna se mi libi, ale tohle Camaro rozhodne jo.
Dokážu pochopit smysl downsizingu u městských aut. Proč ale ku*va takhle likvidujou i auta, jejichž smysl a účel není šetřit, ale naopak zážitek z jízdy, který je nutně ovlivněn motorem?
co to meleš o likvidaci? Vždyť si to můžeš klidně koupi se šestilitrovým osmiválcem! A jen tím podpoříš výrobce, aby vyráběl po čem tak "toužíš"! Ale nejspíš si ho nekoupíš, že?
Musílku asi je ti moc smutno a nechceš tam být sám, že?
Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.
*zvracejici smajlik*
Jsou auta, která jsou pro to vhodná, městská minipřibližovadla a podobně. Ale sáhnout na Camaro, Mustanga, případně Porsche, Ferrari atd, je zrůdnost.
jsem z toho docela nešťastný. Nedávno jsem tento problém řešil s kamarádem, který auta dělá celý život a já to mám jako velké hobby. Řítí se to do pekel. Chápu 2,0 s přeplňovbáním třebva v golfu nebo fiestě. Super svezení, vyváženost. Ale co chtít od Camara nebo Mustangu když v tom bude přeplňovaný ? Auto má i s posádkou tuny. Ten motor nemáže mít velkou životnost. Je mi z toho smutno. Doba krásných aut s motorem, který tam prostě patřil je pryč. Mondeo 1.0? Superb 1.4??? Dejte mi pokoj. Radši 30 let starý auto s atmosferickým motorem, který má trojnásobně velkou životnost než camaro 2.0...
Další co ten článek vůbec nečetl, je to jen přidání motorizace, do Camara budou pořád dávat V8 6,2 .
Alespoň to vypadá pořád jako dravé a zlé auto.
Oproti Mustangu, který vypadá jak Mondeo bez dveří.
Dostal jsem nápad. Založím si firmu, která se bude zabývat deaktivací ekologických kur.vítek na autě. Najmu dobré mechaniky a budeme vypínat stopstarty, vypínání válců, EGRy, DPFka, vstřik močky atd. Firma se bude jmenovat EKOSTOP nebo EKOTEROR. Úspěch zaručen. Akorát s legislativou by mohl být problém...
Btw. zajímala by mě konečná čísla prodejů té dvoulitrové verze. Eko-trapák si to stejně nekoupí a zájemce o Camaro je z podstaty člověk, co chce AUTO s MOTOREM. Nedovedu si představit tu ostudu otevřít kapotu a mít tam motor z rodinného hatchbacku. Pro naše podmínky by byla ideální ta 3,6ka. Spotřeba bude OK a výkon taky.
S legalizací takového auta myslím bude mít potíže zákazník, ale vy jste snad v pohodě. PS: výborný nápad, hodně štěstí.
Za tyhle titulky bych vyhazoval..hlavne aby se nasbiraly prokliky..samozrejme ze zadny svaly neodlozil a vyrabi se v osmivalu..pouze pridali dvoulitr pro sporilky..
Jo, je to nádhera. Vybral bych si ten největší motor... kdybych mohl.