Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praktické radosti: golfy na polňačku i okruh

Pozici lídra evropských prodejů hájí sedmá generace VW Golf svědomitě a teď má příležitost si ještě polepšit. Na trh totiž míří trojice praktických kombíků s velmi rozdílným charakterem. Na své si přijdou dobrodruzi, cestovatelé i závodníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P70r41o28u13z72a 81Z10d94e32n51ě92k 4766872546953

Můj subjektivní dojem je takový, že auto není ošklivé, ale o té praktičnosti bych polemizoval. Nevím, kdy nás ti co navrhují auta zbaví těch šílených tunelů u řadící páky, člověk si tam připadá jako sardinka. Třeba Passat který je o něco výše, takové velké auto, ale pro vyššího člověka nic moc.

+3/0
25.5.2015 16:31

M89a88r73e64k 30H25r64u88b42y 6257182581678

Jinak interier zase divne poskladany - hlavni displej mohl byt vys (vydechy klimatizace v techto mistech vylozene prekazeji), ve Volfsburgu evidentne pocitaji s ziznivym ridicem (2 litrove lahve? to ma dospely clovek na cely den), ale kam odlozit mobil tak abych ho v aute furt nezapominal a abych na nej idealne i videl? A kdy si automotive vsimne, ze dnesni mobily jsou dotykove a zhusta mivaji vic nez 4"?;-)

0/0
25.5.2015 15:37

O40n63d71r76e31j 54K60o13v26a61c37i76k 3603502

a co hands free? při vyndání klíčku ze zapalovaní navíc upozorní na displayi, ať nezapomenete na telefon...

0/0
26.5.2015 12:00


M36a40r61e33k 59H78r25u93b55y 6537942281408

I tak ho porad musim mit kam odlozit ;-) Ale asi je jednodussi naprogramovat hlasku nez se zamyslet nad designem odpovidajicim dnesni dobe :-P

0/0
26.5.2015 14:16

M16a52r84e86k 63H32r42u63b68y 6797262541438

Proc mam takovy intenzivni pocit, ze misto clanku ctu reklamni letacek? ;-):-P

+2/0
25.5.2015 14:29

P92a91v72e36l 46Š87e68d74l38b58a80u91e58r 7788511462185

Něco "funguje" reklamou, něco opravdu... Bytelné, mechanické "Sůbo" v terénu vyhraje :-)

0/0
25.5.2015 14:44

J27a81n 13J23a53n60e41č74e72k 9530273850676

Was ist das "polňačka"?

0/0
25.5.2015 9:27

M59a45r77t26i85n 32H30o28r17ň16á58k 7641771922

něco jako lehká děva nabízející své služby mimo hlavní komunikace

+4/0
25.5.2015 10:52
Foto

M13i94r15o53s89l27a59v 62S44t51e29i48n41e41r 1615725448513

Z dvoulitru vytěžit 184 koní je už dost. Jsou k tomu potřebné dva kompresory a tlaky v ložiskách i na pístech vzrostly ve srovnání s  velmi spolehlivým motorem 110 koní opravdu markantně. Výsledkem musí být větší únava materiálu, což se projeví na životnosti.

Jinak platforma Tiguana , Yetiho a Audi Q3 zřejmě získala mnoho zákazníků, takže i Golf s Haldexem bude patřit k nejlépe prodávaným vozům. Výhody stavebnicového systému jsou zde zřejmé.

Proti jmenovaným bratříčkům bude allroad Golf vybaven větším zavazadlovým prostorem a snad i pohodlnějším nastupováním a vystupováním. Téměř stejná Oktávia 4x4 Scout je ale ve stejné cenové relaci pro Čechy dost drahá.

+5/0
25.5.2015 8:13

P88e70t98r 45Č24e41r92n29ý 8267891204746

Tak 184 koní z dvoulitru nic extra není, pojede to jistě pěkně, ale v Passatu je dvoulitr, který ma 240 koní (pravda, pomocí 2 turb), ostatní značky umí z dvoulitru dostat podobné hodnoty :-)

0/0
26.5.2015 9:51

M54a57r75t66i37n 78H67o98r36ň67á17k 7961101352

v tej červenej to vypadá moc hezky

+1/0
25.5.2015 7:49

P95a46v90e87l 65P43a71u16l75i17k93a 9675790727606

Pekne, ale pro me financne nedostizne. Kolik by stala Octavia kombi v techto vybavach? Myslim, ze by o moc levnejsi ani nebyla. No nic, jdu makat.;-(

0/0
25.5.2015 7:07

P70e11t69r 51N68e96c70h72a73n14i81c14k44ý 7243306628120

V tom bude ten problém. Že Němec na stejné pozici na to auto maká 3x kratší dobu.

+1/0
25.5.2015 14:23

M44a87r44e55k 38J37a33n75e13č47k81a 1687716683981

Hezký reklamní článek :-) "Příjemné dynamické svezení umocňuje zvukový generátor, který plní kabinu lehce syntetickým zvukem ve stylu zážehového šestiválce..." Nějak postrádám smysl téhle módy posledních let. V nějakém sporťáku ještě omluvitelné, ale u rodinných aut je to spíše úsměvné. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo za pár let součásti i oturbených vysavačů, kdy to bude mít zvuk jako poctivý čtyřválec o objemu aspoň 2.5, protože ten přirozený zvuk pořádného motoru bude spíše raritou u starších vozů vyrobených před modlou EU zvanou downsizing.

+17/0
25.5.2015 0:56

M93a48r65t66i46n 54H41o37r35ň73á26k 7831821392

možná pak ty motory vydrží stejnou dávku km jako poctivé 6ti válce

+1/0
25.5.2015 7:49

A36n91d54r53e91j 32O91l37e14k42s72a 3465751657591

Elektromobily ten zvuk potřebují dávno, ale pro okolní řidiče a chodce :-) EU svědí hodně, viďte...

0/0
25.5.2015 15:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.