Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praktické radosti: golfy na polňačku i okruh

Pozici lídra evropských prodejů hájí sedmá generace VW Golf svědomitě a teď má příležitost si ještě polepšit. Na trh totiž míří trojice praktických kombíků s velmi rozdílným charakterem. Na své si přijdou dobrodruzi, cestovatelé i závodníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M90i81r30o10s90l24a96v 11S77t53e12i16n42e27r 6748894833195

Z dvoulitru vytěžit 184 koní je už dost. Jsou k tomu potřebné dva kompresory a tlaky v ložiskách i na pístech vzrostly ve srovnání s  velmi spolehlivým motorem 110 koní opravdu markantně. Výsledkem musí být větší únava materiálu, což se projeví na životnosti.

Jinak platforma Tiguana , Yetiho a Audi Q3 zřejmě získala mnoho zákazníků, takže i Golf s Haldexem bude patřit k nejlépe prodávaným vozům. Výhody stavebnicového systému jsou zde zřejmé.

Proti jmenovaným bratříčkům bude allroad Golf vybaven větším zavazadlovým prostorem a snad i pohodlnějším nastupováním a vystupováním. Téměř stejná Oktávia 4x4 Scout je ale ve stejné cenové relaci pro Čechy dost drahá.

+5/0
25.5.2015 8:13

P36e65t15r 97Č15e75r76n69ý 8287461294136

Tak 184 koní z dvoulitru nic extra není, pojede to jistě pěkně, ale v Passatu je dvoulitr, který ma 240 koní (pravda, pomocí 2 turb), ostatní značky umí z dvoulitru dostat podobné hodnoty :-)

0/0
26.5.2015 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.