Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praktické radosti: golfy na polňačku i okruh

Pozici lídra evropských prodejů hájí sedmá generace VW Golf svědomitě a teď má příležitost si ještě polepšit. Na trh totiž míří trojice praktických kombíků s velmi rozdílným charakterem. Na své si přijdou dobrodruzi, cestovatelé i závodníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42r69o30u74z23a 82Z85d30e69n15ě13k 4416432406663

Můj subjektivní dojem je takový, že auto není ošklivé, ale o té praktičnosti bych polemizoval. Nevím, kdy nás ti co navrhují auta zbaví těch šílených tunelů u řadící páky, člověk si tam připadá jako sardinka. Třeba Passat který je o něco výše, takové velké auto, ale pro vyššího člověka nic moc.

+3/0
25.5.2015 16:31

M83a11r83e43k 37H27r40u97b82y 6607382501278

Jinak interier zase divne poskladany - hlavni displej mohl byt vys (vydechy klimatizace v techto mistech vylozene prekazeji), ve Volfsburgu evidentne pocitaji s ziznivym ridicem (2 litrove lahve? to ma dospely clovek na cely den), ale kam odlozit mobil tak abych ho v aute furt nezapominal a abych na nej idealne i videl? A kdy si automotive vsimne, ze dnesni mobily jsou dotykove a zhusta mivaji vic nez 4"?;-)

0/0
25.5.2015 15:37

O86n76d85r66e73j 70K74o86v41a24c74i66k 3803842

a co hands free? při vyndání klíčku ze zapalovaní navíc upozorní na displayi, ať nezapomenete na telefon...

0/0
26.5.2015 12:00

M19a22r81e87k 81H68r12u21b75y 6887692781828

I tak ho porad musim mit kam odlozit ;-) Ale asi je jednodussi naprogramovat hlasku nez se zamyslet nad designem odpovidajicim dnesni dobe :-P

0/0
26.5.2015 14:16

M81a40r78e57k 35H15r98u62b95y 6437382531118

Proc mam takovy intenzivni pocit, ze misto clanku ctu reklamni letacek? ;-):-P

+2/0
25.5.2015 14:29

P25a91v26e29l 98Š33e24d44l52b25a24u57e27r 7738371262965

Něco "funguje" reklamou, něco opravdu... Bytelné, mechanické "Sůbo" v terénu vyhraje :-)

0/0
25.5.2015 14:44

J13a84n 42J90a26n60e36č24e21k 9700473560656

Was ist das "polňačka"?

0/0
25.5.2015 9:27

M21a65r94t65i48n 13H87o61r53ň27á63k 7681331222

něco jako lehká děva nabízející své služby mimo hlavní komunikace

+4/0
25.5.2015 10:52
Foto

M15i30r18o17s95l77a62v 51S21t92e73i11n79e55r 6818514673135

Z dvoulitru vytěžit 184 koní je už dost. Jsou k tomu potřebné dva kompresory a tlaky v ložiskách i na pístech vzrostly ve srovnání s  velmi spolehlivým motorem 110 koní opravdu markantně. Výsledkem musí být větší únava materiálu, což se projeví na životnosti.

Jinak platforma Tiguana , Yetiho a Audi Q3 zřejmě získala mnoho zákazníků, takže i Golf s Haldexem bude patřit k nejlépe prodávaným vozům. Výhody stavebnicového systému jsou zde zřejmé.

Proti jmenovaným bratříčkům bude allroad Golf vybaven větším zavazadlovým prostorem a snad i pohodlnějším nastupováním a vystupováním. Téměř stejná Oktávia 4x4 Scout je ale ve stejné cenové relaci pro Čechy dost drahá.

+5/0
25.5.2015 8:13

P56e59t74r 53Č39e22r82n98ý 8437441604306

Tak 184 koní z dvoulitru nic extra není, pojede to jistě pěkně, ale v Passatu je dvoulitr, který ma 240 koní (pravda, pomocí 2 turb), ostatní značky umí z dvoulitru dostat podobné hodnoty :-)

0/0
26.5.2015 9:51

M85a95r51t28i28n 42H17o94r44ň71á46k 7641251202

v tej červenej to vypadá moc hezky

+1/0
25.5.2015 7:49

P65a60v29e57l 75P70a14u92l79i82k91a 9465190727616

Pekne, ale pro me financne nedostizne. Kolik by stala Octavia kombi v techto vybavach? Myslim, ze by o moc levnejsi ani nebyla. No nic, jdu makat.;-(

0/0
25.5.2015 7:07

P27e42t64r 25N50e55c81h47a47n86i17c94k65ý 7223416488180

V tom bude ten problém. Že Němec na stejné pozici na to auto maká 3x kratší dobu.

+1/0
25.5.2015 14:23

M92a19r63e17k 38J39a50n80e47č93k58a 1417546653251

Hezký reklamní článek :-) "Příjemné dynamické svezení umocňuje zvukový generátor, který plní kabinu lehce syntetickým zvukem ve stylu zážehového šestiválce..." Nějak postrádám smysl téhle módy posledních let. V nějakém sporťáku ještě omluvitelné, ale u rodinných aut je to spíše úsměvné. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo za pár let součásti i oturbených vysavačů, kdy to bude mít zvuk jako poctivý čtyřválec o objemu aspoň 2.5, protože ten přirozený zvuk pořádného motoru bude spíše raritou u starších vozů vyrobených před modlou EU zvanou downsizing.

+17/0
25.5.2015 0:56

M74a39r28t31i90n 81H76o71r78ň52á34k 7911621392

možná pak ty motory vydrží stejnou dávku km jako poctivé 6ti válce

+1/0
25.5.2015 7:49

A64n83d85r72e37j 39O80l43e20k46s93a 3705661187101

Elektromobily ten zvuk potřebují dávno, ale pro okolní řidiče a chodce :-) EU svědí hodně, viďte...

0/0
25.5.2015 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.