- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj subjektivní dojem je takový, že auto není ošklivé, ale o té praktičnosti bych polemizoval. Nevím, kdy nás ti co navrhují auta zbaví těch šílených tunelů u řadící páky, člověk si tam připadá jako sardinka. Třeba Passat který je o něco výše, takové velké auto, ale pro vyššího člověka nic moc.
Jinak interier zase divne poskladany - hlavni displej mohl byt vys (vydechy klimatizace v techto mistech vylozene prekazeji), ve Volfsburgu evidentne pocitaji s ziznivym ridicem (2 litrove lahve? to ma dospely clovek na cely den), ale kam odlozit mobil tak abych ho v aute furt nezapominal a abych na nej idealne i videl? A kdy si automotive vsimne, ze dnesni mobily jsou dotykove a zhusta mivaji vic nez 4"?
a co hands free? při vyndání klíčku ze zapalovaní navíc upozorní na displayi, ať nezapomenete na telefon...
Proc mam takovy intenzivni pocit, ze misto clanku ctu reklamni letacek?
Něco "funguje" reklamou, něco opravdu... Bytelné, mechanické "Sůbo" v terénu vyhraje :-)
něco jako lehká děva nabízející své služby mimo hlavní komunikace
Z dvoulitru vytěžit 184 koní je už dost. Jsou k tomu potřebné dva kompresory a tlaky v ložiskách i na pístech vzrostly ve srovnání s velmi spolehlivým motorem 110 koní opravdu markantně. Výsledkem musí být větší únava materiálu, což se projeví na životnosti.
Jinak platforma Tiguana , Yetiho a Audi Q3 zřejmě získala mnoho zákazníků, takže i Golf s Haldexem bude patřit k nejlépe prodávaným vozům. Výhody stavebnicového systému jsou zde zřejmé.
Proti jmenovaným bratříčkům bude allroad Golf vybaven větším zavazadlovým prostorem a snad i pohodlnějším nastupováním a vystupováním. Téměř stejná Oktávia 4x4 Scout je ale ve stejné cenové relaci pro Čechy dost drahá.
Tak 184 koní z dvoulitru nic extra není, pojede to jistě pěkně, ale v Passatu je dvoulitr, který ma 240 koní (pravda, pomocí 2 turb), ostatní značky umí z dvoulitru dostat podobné hodnoty
v tej červenej to vypadá moc hezky
Pekne, ale pro me financne nedostizne. Kolik by stala Octavia kombi v techto vybavach? Myslim, ze by o moc levnejsi ani nebyla. No nic, jdu makat.
V tom bude ten problém. Že Němec na stejné pozici na to auto maká 3x kratší dobu.
Hezký reklamní článek "Příjemné dynamické svezení umocňuje zvukový generátor, který plní kabinu lehce syntetickým zvukem ve stylu zážehového šestiválce..." Nějak postrádám smysl téhle módy posledních let. V nějakém sporťáku ještě omluvitelné, ale u rodinných aut je to spíše úsměvné. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo za pár let součásti i oturbených vysavačů, kdy to bude mít zvuk jako poctivý čtyřválec o objemu aspoň 2.5, protože ten přirozený zvuk pořádného motoru bude spíše raritou u starších vozů vyrobených před modlou EU zvanou downsizing.
možná pak ty motory vydrží stejnou dávku km jako poctivé 6ti válce