Diskuze

Praktické radosti: golfy na polňačku i okruh

Pozici lídra evropských prodejů hájí sedmá generace VW Golf svědomitě a teď má příležitost si ještě polepšit. Na trh totiž míří trojice praktických kombíků s velmi rozdílným charakterem. Na své si přijdou dobrodruzi, cestovatelé i závodníci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj subjektivní dojem je takový, že auto není ošklivé, ale o té praktičnosti bych polemizoval. Nevím, kdy nás ti co navrhují auta zbaví těch šílených tunelů u řadící páky, člověk si tam připadá jako sardinka. Třeba Passat který je o něco výše, takové velké auto, ale pro vyššího člověka nic moc.

3 0
možnosti

M59a20r52e68k 19H27r80u13b16y

25. 5. 2015 15:37

Jinak interier zase divne poskladany - hlavni displej mohl byt vys (vydechy klimatizace v techto mistech vylozene prekazeji), ve Volfsburgu evidentne pocitaji s ziznivym ridicem (2 litrove lahve? to ma dospely clovek na cely den), ale kam odlozit mobil tak abych ho v aute furt nezapominal a abych na nej idealne i videl? A kdy si automotive vsimne, ze dnesni mobily jsou dotykove a zhusta mivaji vic nez 4"?;-)

0 0
možnosti

a co hands free? při vyndání klíčku ze zapalovaní navíc upozorní na displayi, ať nezapomenete na telefon...

0 0
možnosti

M17a81r27e30k 48H22r91u35b67y

25. 5. 2015 14:29

Proc mam takovy intenzivni pocit, ze misto clanku ctu reklamni letacek? ;-):-P

2 0
možnosti

Něco "funguje" reklamou, něco opravdu... Bytelné, mechanické "Sůbo" v terénu vyhraje :-)

0 0
možnosti

Was ist das "polňačka"?

0 0
možnosti

něco jako lehká děva nabízející své služby mimo hlavní komunikace

4 0
možnosti
Foto

Z dvoulitru vytěžit 184 koní je už dost. Jsou k tomu potřebné dva kompresory a tlaky v ložiskách i na pístech vzrostly ve srovnání s  velmi spolehlivým motorem 110 koní opravdu markantně. Výsledkem musí být větší únava materiálu, což se projeví na životnosti.

Jinak platforma Tiguana , Yetiho a Audi Q3 zřejmě získala mnoho zákazníků, takže i Golf s Haldexem bude patřit k nejlépe prodávaným vozům. Výhody stavebnicového systému jsou zde zřejmé.

Proti jmenovaným bratříčkům bude allroad Golf vybaven větším zavazadlovým prostorem a snad i pohodlnějším nastupováním a vystupováním. Téměř stejná Oktávia 4x4 Scout je ale ve stejné cenové relaci pro Čechy dost drahá.

5 0
možnosti

P66e46t86r 96Č13e41r73n11ý

26. 5. 2015 9:51

Tak 184 koní z dvoulitru nic extra není, pojede to jistě pěkně, ale v Passatu je dvoulitr, který ma 240 koní (pravda, pomocí 2 turb), ostatní značky umí z dvoulitru dostat podobné hodnoty :-)

0 0
možnosti

v tej červenej to vypadá moc hezky

1 0
možnosti

Pekne, ale pro me financne nedostizne. Kolik by stala Octavia kombi v techto vybavach? Myslim, ze by o moc levnejsi ani nebyla. No nic, jdu makat.;-(

0 0
možnosti

V tom bude ten problém. Že Němec na stejné pozici na to auto maká 3x kratší dobu.

1 0
možnosti

Hezký reklamní článek :-) "Příjemné dynamické svezení umocňuje zvukový generátor, který plní kabinu lehce syntetickým zvukem ve stylu zážehového šestiválce..." Nějak postrádám smysl téhle módy posledních let. V nějakém sporťáku ještě omluvitelné, ale u rodinných aut je to spíše úsměvné. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo za pár let součásti i oturbených vysavačů, kdy to bude mít zvuk jako poctivý čtyřválec o objemu aspoň 2.5, protože ten přirozený zvuk pořádného motoru bude spíše raritou u starších vozů vyrobených před modlou EU zvanou downsizing.

17 0
možnosti

možná pak ty motory vydrží stejnou dávku km jako poctivé 6ti válce

1 0
možnosti