Diskuze
Nejvyšší hodnotu při prodeji udrží fabia, na druhém místě je polo
Děkujeme za pochopení.
J34a36n 45D88l56o56u23h86ý
A taky jsou na zenricku nejvic kradenych aut. To plati i pro vice jak 10 let stare skodovky za par penez. Diky nechci, radsi volim auto, ktere neni primarne v hledacku zlodeju na nahradni dily.
P83e64t38r 81M39i80c78h92a85l
Ano, jsou, v tom máš pravdu. Bohužel ten žebříček je postaven na absolutních číslech. Mě by zajímalo, jak by vypadal, kdyby se sestavil v závislosti na počtu registrovaných aut.
J56a28n 33Š44p68e90c70i67á39n
To jsou pekne drahe kilometry. 25% z 400tis je 100tis. Takze najezd 22tis km mate za 100tis.
Ojety mercedes za 100tis vas navozi az do 500tis a jen s odrzovacimi opravami.
Doba je divna.Vyrabi se auta jako spotrebni elektronika.
J45a71r29o91m40í98r 51B89l47i77n87k89a
Tyhle ošklivé fabie,už neví,jak prezentovat.Skladem jich je asi hafo a neví,co s nimi.Nikdy bych si takovou šunku nekoupil,ani jako novou
P92e19t68r 73K34u49l71i74c82h
jasně, sklady plný, nikdo je nechce kupovat. vy jste hodně mimo realitu
A34n86t36o44n46í14n 88S67e54b27e87r27a
No nevím. Já jsem koupil 4 letou fabii , 1,4 16v combi v plné výbavě a metalíze za 140 tisíc a původní cena byla skoro 380 tisíc v této výbavě.
To je 4 leté auto za 37% původní cena. To mi příjde dost velký pokles.
A koupil jsem to právě proto, že jako 4 leté auto v této výbavě to bylo o dost levnější než konkurence caa o 40 tisíc a více levnější. Když beru v potaz kombi 4 roky, benzín v plné výbavě.
P24e63t72r 96B81á87č89a
140 tisic vyhodit za vylitanou tuctovou skaredou herku, vy musite byt bohaty clovek
A41n25d97r73e60j 35O24l74e93k66s31a
A to proto, že Skoda - simply never, boduje kufrem (blicí majlík)
J94i63n61d47ř42i64c95h 61Š47k10o78p32e70k
jo, kdo chce auto koupit a dojezdit (tj. neuvažuje za pár let o jeho prodeji),zůstatovou cenu neřeší
Ostatní se rozhodují dle hodnoty ojetiny za pár let
J12a78n 25K93o15n10v36a66l83i84n50k18a
i20 a Duster? Zůstatková hodnota je v jejich případě spíše pokus o žert. Nové nestojí za nic a ojeté teprv ne. Nevím, jakou kdo má zkušenost, ale já vím, že např. 3 roky starý Hyundai s 60 000km rachotí uvnitř jako dvacet let starý Escort a Duster jde na první garančku s orezlým spodkem. Bazarové hity opravdu. U škodovek a VW se hodnota opravdu drží, ne tak kvůli kvalitě a výdrži, ale kvůli tomu, že je o ně zájem - co se kupuje, to přece nebude levné, že. Z dané kategorie vozů mi jako nejrozumnější volba přijde Fiesta nebo Punto.
P25e75t31r 17B11á29č50a
Jestli se pak nekdy doziju toho, ze ceskych vidlonu bude ubyvat a nebude na kazdym rohu hnusna fabie s octavii
P89. 61N91o36v71á80k
Já myslím, že jsme se toho skoro dožili. Když se podíváte na parkoviště, už tam převaha škodovek není. Ty jsou v bazarech, protože prý mají mají dobrou zůstatkovou hodnotu.
K20a29r69e92l 39M64a20r78t20i38n53e12c
Pán Škopku, na Hyundaee mi nešahajte, ten sa vďaka kvalite a designu naopák letámi zhodnoťuje.
Ja mam Sonátu už letá, letúci najazděné mam za tá letá už skorem takmer desať tisiač kilometrov a je čím dialej lepčija aj keby ma dakto chcel prehovoríť ku prodeju za akúkoľvek cenú - PROSTO NEPREDÁM
P57. 85N16o45v73á18k
Pane Martinče, deset tisíc km najezdí i nejhloupější blondýnka za rok, předčil jste ji mnohonásobně. Veterána s takovým počtem km opravdu prodáte draze. Jinak ale připomínka p.Škopka se týkala toho čistě českého "and", ne značky Hyundai ...
J25i10n27d82ř92i35c46h 43Š94k88o26p61e89k
to bude nějaký převzatý článek
"Fordem Focus and Hyundai i30."
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 2+kk, 69 m2, Svitavy, ul. Milady Horákové
Milady Horákové, Svitavy - Předměstí
2 995 000 Kč