Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: V Americe zkoušeli vozit auta vlakem čumákem dolů

Originální systém Vert-A-Pac vyvinula automobilka General Motors v 70. letech minulého století pro přepravu modelu Chevrolet Vega po železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O44l56d61ř29i52c91h 42L44e79b54e68d77a 5637205981430

Někdo měl asi větší autoritu, než rozum.

+1/−1
24.5.2015 17:14

M64i18l78a43n 66Š84v29a67g43r18o35v45s82k38ý 9572419495848

Výška vagónu 7 m?

0/0
24.5.2015 12:13

M11i79c88h16a58l 16M71e56č52i95a27r 1900370239895

Ak na trase nieje tunel, podjazd a troleje... ešte to maskujú ako Frisco..

0/0
24.5.2015 13:33

J30a48n 37P84r78i61c58h36y92s85t44a65l 8961608513

Tunel ani nadjezd nevadi, pokud je upgradovan pro kontejnerove vlaky se dvema kontejnery nad sebou. Troleje uz vubec ne - zvlaste, kdyz na tratich SP ani SLSF nebyly. Na vychode, kde nejake elektrifikovane trati jsou, je trolej dostatecne vysoko, aby to kontejnerum nevadilo. Nizko je trolej snad jen na tratich s vyhradne osobni dopravou - napriklad primestska doprava v okoli New York City a samozrejme tunely a podzemni nadrazi na Manhattanu.

+9/0
24.5.2015 13:52

J96i37ř38í 77K18o28c53u58r58e71k 6705194425338

Zdaleka netřeba tolik. To auto má délku 4,3 metru a nenapá mě, kde by se ztratilo 2 metry výšky. Zároveň je v USA hromada tratí, kde vlaky vozí dva kontejnery na sobě. Vypadá to takto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/Cajon_Intermodal.jpg

+1/0
24.5.2015 18:46

P50e52t79r 22M54a62r89š29o56u69n 5325528536956

určitě to muselo být na výšku v pohodě, protože na 3. obrázku vidím i otevřený kontejner s auty normálně, ale třípatrový (a je to i v textu). takže to asi bude jinak než vídáme na kolejích u nás...

+1/0
24.5.2015 19:56

D29a24n50i74e95l 11D98r89n62e58c 6141719756882

V Americe je povolena i výška 6,15 m, u nás 4,65 m (ale tyto hodnoty se ještě upravují v závislosti na náklonech vozu a vypružení).

0/0
24.5.2015 20:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.