Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: V Americe zkoušeli vozit auta vlakem čumákem dolů

Originální systém Vert-A-Pac vyvinula automobilka General Motors v 70. letech minulého století pro přepravu modelu Chevrolet Vega po železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O83l50d66ř54i64c53h 21L47e42b47e23d27a 5717855151160

Někdo měl asi větší autoritu, než rozum.

+1/−1
24.5.2015 17:14

M18i41l93a30n 33Š67v76a55g53r66o56v55s77k12ý 9172559305358

Výška vagónu 7 m?

0/0
24.5.2015 12:13

M14i81c45h32a97l 18M71e92č43i24a19r 1430160839675

Ak na trase nieje tunel, podjazd a troleje... ešte to maskujú ako Frisco..

0/0
24.5.2015 13:33

J25a11n 45P26r73i20c10h97y96s64t68a40l 8391678963

Tunel ani nadjezd nevadi, pokud je upgradovan pro kontejnerove vlaky se dvema kontejnery nad sebou. Troleje uz vubec ne - zvlaste, kdyz na tratich SP ani SLSF nebyly. Na vychode, kde nejake elektrifikovane trati jsou, je trolej dostatecne vysoko, aby to kontejnerum nevadilo. Nizko je trolej snad jen na tratich s vyhradne osobni dopravou - napriklad primestska doprava v okoli New York City a samozrejme tunely a podzemni nadrazi na Manhattanu.

+9/0
24.5.2015 13:52

J45i80ř32í 70K85o42c85u57r39e33k 6615454205608

Zdaleka netřeba tolik. To auto má délku 4,3 metru a nenapá mě, kde by se ztratilo 2 metry výšky. Zároveň je v USA hromada tratí, kde vlaky vozí dva kontejnery na sobě. Vypadá to takto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/Cajon_Intermodal.jpg

+1/0
24.5.2015 18:46

P86e58t39r 28M89a87r18š34o31u10n 5205178346136

určitě to muselo být na výšku v pohodě, protože na 3. obrázku vidím i otevřený kontejner s auty normálně, ale třípatrový (a je to i v textu). takže to asi bude jinak než vídáme na kolejích u nás...

+1/0
24.5.2015 19:56

D83a51n46i69e12l 44D86r38n25e39c 6521159916212

V Americe je povolena i výška 6,15 m, u nás 4,65 m (ale tyto hodnoty se ještě upravují v závislosti na náklonech vozu a vypružení).

0/0
24.5.2015 20:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.