Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi Q7 po drsné dietě zatáčky prosviští díky natáčecí nápravě

Zatímco předchůdce vypadal jako nafouklý bubák, nová generace je přísná, geometricky strohá a vzdušná. A výborně se řídí, navíc v úplném tichu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i65r94i 23F59i47n94k 6357969907648

Natáčení zadní nápravy...hm...

Kde by Německý průmysl byl, kdyby nemohl kopírovat od zbytku světa. Zatačení zadní nápravy měla už v diskuzi zmíněná Honda, a v současnosti je s ní nejdál Renault.

Poslední pokus o nějaký vlastní vývoj skončil tichým stažením systému čerpadlo - tryska z TDI a nahrazením Common railu od Fiatu..

0/0
29.5.2015 14:16

J87i69ř90í 83S27c88h82w66a98c67h 8528164628926

a já si říkal, proč se ty TDIčka v poslední době tak nějak víc porouchávají....a teď už vím, která bije! :-(;-)

+1/0
29.5.2015 16:38
Foto

P22e66t95r 27Z30a17v86a92d59i97l 7517361116937

Mam Q5 a tesim se na novou Q5

+1/−1
27.5.2015 20:43

R51a35d91e86k 27K45o25l83á86ř 7156342837311

Styl ala WV. Tímto původní AUDI zcela ztratilo identitu a zařadilo se mezi lidovky typu OCTAVIA a PASSAT. Stačí si všimnout prolisů na bocích a v zadní části, též přední světla sdílí stejnou platformu.  Je to špatné a hezký interiér už to nezachrání. V minulosti ten kdo si kupoval Q sedmičku tak se chtěl lišit od davu..... nyní s ním splývá.

Toť můj názor;-(

+2/−4
27.5.2015 16:42

A79n77t24o74n59í41n 29R47a79š98k17a 8766834769935

už to nefetuj

0/0
27.5.2015 21:53

R19a91d41e90k 87R87a24i72d75a 5657882279

takže zakulacená auta patří boháčům a zahranacená chudákům? :D

0/0
27.5.2015 22:32

D76a38v78i90d 92M45a85t17ě25j45ů 2335912937808

4WS mela uz v roce 1987 Honda Prelude, a byla, myslim, prvni na svete, kdo to montoval do serioveho auta. Viz http://www.drive.com.au/motor-news/milestones-the-honda-preludes-fourwheel-steering-20140917-10hpaj.html. To jen pro doplneni informaci pro vyznavace "naskoku diky technice".

+3/0
27.5.2015 15:39

P56e70t36r 83M19i42c67h31a73l 2940734421952

Jj, dole už to někdo zmiňoval (byť bez odkazu). Mlhavě si pamatuju, že tenkrát o tom jako o nějaké novince či směru vývoje psali ve Světě motorů nebo to proběhlo v televizi v AMR.

0/0
27.5.2015 15:54

P42e64t14r 48D18v70o24r52a19k 3111180237409

Smysl auta? Neustále mě fascinue tahle otázka. Máte přepravník na koně, máte těžší motorák, máte velký karavan, početnější rodinu...? Stačí?

Stejně tak se můžu pozastavovat nad dvoumístnýma nákupníma taškama, do kterých nikdo stejně nic pořádně nenaloží, sotva se rozjedou, když je v kufru přepravka od piva a deformační zony nula.

A že s tím autem někdo jezdí mezi vilovou čtvrtí a náměstím přilehlého maloměsta nic neměná na tom, že tohle auto místo na trhu má :-)

+3/0
27.5.2015 14:52

J96i69n78d73ř68i48c96h 16Š40k52o46p90e55k 4555581540635

kolik lidí, co si koupí takovývle auto má koně, morotový člun či velký karavan ?

Vždyť drtivá většina řidičů těchto vozů končí u řidičského oprávnění skupiny B (podle chování v provozu je to spíše dobře, že se do ničeho vyššího nepouští).....

0/0
27.5.2015 21:16

P83e26t60r 49Č53e51r20m96á24k 9318785379470

Tak ono dneska není již nezbytně nutné mít skupinu E.

0/0
31.5.2015 22:36

R69a27d69i78m 45S96v52o98b36o34d45a 9883119216672

nepochybuji, ze je to auto na vrcholu dnesni automobilove techniky. ale je snad jeste hnusnejsi, jako prvni generace

+6/−1
27.5.2015 14:17

M56a61r24e64k 96J54a26n90e62č89k53a 1277686763531

Nějak mi uniká praktičnost takových již extrémně přerostlých osobních vozů. S tímhle heblem bych ve městě po úzkých uličkách jezdit nechtěl, natož to ve městě parkovat :-) Pravda, tihle to parkují zásadně na chodnících před obchodem na hlavní ulici, jako zásobování.

+2/−1
27.5.2015 13:50

A26n27t77o92n82í28n 30R76a20š60k12a 8636574919255

Pane Janečko!Je to jednoduché - nekupujte si ho!

+1/0
27.5.2015 21:37

R59a51d39e51k 49R62a17i24d39a 5927532369

no abyste byl cílová skupina musíte být buďto polotupá zlatokopka, nebo mít malýho famfulína (teda kromě peněz)

0/−1
27.5.2015 22:35

P17e87t91r 78M83i32c81h17a27l 2200184381482

Vypadá to pěkně, vychváleno skoro až do nebe. Asi bych si taky dal říct. Ovšem s tou cenou "jak za barák", jak někdo níže zmínil, to neklapne. Přece jenom raději bydlím a neprodám si střechu nad hlavou kvůli káře. :-) Jen se trochu obávám, aby řidiči toho auta nabyli moc často lidi léčící si nějaký mindrák, jak se docela často stává.

+3/0
27.5.2015 13:20

J35i84ř14í 13N94o89v67o98t47n40ý 7118872

Krásný interiér a určitě parádní elektronika. Možná to zkreslují fotky nebo jsem staromódní, ale ten exteriér prostě nepůsobí tak mohutně, jak by se na Q7 slušelo. Skoro jako kdybych se díval na Q5 a to zejména u těch neautosalonových fotek. Může to být můj dojem z předchozích verzí Q7, který se v této verzi tvůrci snaží změnit. Přední ani zadní pohled mě vůbec neuchvátil, ale třeba si zvyknu a zalíbí se mi, až to začne jezdit na silnicích.:-)

+1/0
27.5.2015 11:46

J26i36ř90í 19S13c48h10w38a91c23h 8888274808286

tvrdit, že tato "kráva" je rychlejší než sporťák a jako důkaz to srovnat s Octou RS, co má téměř o 50 koní méně, je trochu nefér. 

Férovější by to bylo srovnat s jakýmkoliv "normálním" autem se srovnatelným výkonem. Pak se zjistí, že fyziku nelze očůrat a normální auta s motorem okolo 200kW jsou na stovce pod 6 sekund. Třeba i ten obyčejný nesportovní Superb toto Q7 "udělá", protože je na stovce o půl vteřiny dříve. ;-)

+2/0
27.5.2015 11:15

P41e74t83r 96M49i43c11h13a24l 2760124201442

Že se namáháš? Srovnávat SUV s běžným silničním autem je hloupost tak jako tak. :-)

0/0
27.5.2015 13:22

M12a84r36e68k 57Š89t90ě66t94k90a 4961248712173

Tak Octavia RS určitě není spoťák, stejně jako Audi Q7 není normální auto:-)

+3/0
27.5.2015 13:52

M10a55r21e94k 85O31p 9769583920243

Tak neřekl bych ne ;-)

0/0
27.5.2015 9:20

M50i89l66o85s23l22a23v 17U91r13b97a52n 4648549410373

Já taky, ale peněz jak za barák.;-)

0/0
27.5.2015 12:16

T89o60m45á83š 85Š82t76r35i10g56n12e81r 9261877660521

natacacu zadnu napravu mala aj honda prelude z 87teho :) Fungovala identicky - pri pomalej jazde protipohyb prednej napravy, pri normanej jazde symetricky s prednou napravou. To bola kara...

+2/0
27.5.2015 9:15

R22o28m66a32n 15L53e81n77n89e31r 9677194563891

chybi me tam jedna podstatna informace, a to kolik litru se vejde do kufru pri sklopenych sedackach? ;-D

+1/0
27.5.2015 8:52

K58a41r26e22l 18V37a66c23h41u84t 9653202409903

Vy jistě myslíte: Kolik litrů ten kufr asi tak "spolyká!", že ?!  ;-D;-)R^

0/0
27.5.2015 9:10

Z14d46e54n60ě52k 35F73l14i83n16t62a 9162953601184

A mně už teď nechybí nic - protože nejvíc opakovaný (a tudíž nejmíň originální) příspěvek v diskuzích o autech, jste sem právě přidal :-P

0/0
27.5.2015 10:32

P26e53t65r 45H27o67f55m50a39n82n 6839604535900

A kolik novych Q7 zaplni jedno fotbalove hriste.

0/0
27.5.2015 13:02

P29. 87N71o46v98á27k 1315639946

Proč si všichni v poslední době dávají na čumák ten hjúndajský diamantový šestiúhelník coby velkou tlamu ???

0/0
27.5.2015 8:27

J46a40n 88H53l56a19v58a12t41ý 7169142247418

Auto u mě vyvolává dva pojmy - "heblo" a "malý penis"

+1/−5
27.5.2015 8:09

K10a73r23e33l 57V94a25c76h68u74t 9303222649283

Jo, jo... = včera kolem mne proplulo taky jedno Audi Q7 = 4,2 TDI  !!8-o;-);-D

0/0
27.5.2015 9:08

A90n69t96o43n86í61n 57R28a15š38k23a 8976404799795

A potřebuješ k tomu auto,anebo to přijde samovolně?

0/0
27.5.2015 21:40

P51a54v49e75l 87B87r97a33v75e68n35e48c 7274777640687

Design je hrozně subjektvní věc, ale mně se teda stará generace líbila mnohem mnohem víc...

+4/−2
27.5.2015 8:00

J41a91n 90J67e42ž44e71k 3261625827805

> s příplatkovým řízením zadních kol, které v malých rychlostech natáčí velká 18" kola proti směru těch předních.

> Ve vysokých rychlostech se naopak zadní kola natáčejí stejně jako přední, což zvyšuje stabilitu.

Buď nevím, jak to myslíte, nebo si z nás děláte legraci...

+4/−8
27.5.2015 6:30

K68a83r19e58l 63V44a96c27h30u80t 9453762409923

vy toho ještě nevíte... ;-) ... ale neřešte to, na to jsou tu jiní, aby tomu rozuměli.

+5/−1
27.5.2015 7:27

F46r30a73n60t22i39s50e49k 69M81r16z49e21n47a 3175815328239

Jj riditelnou zadni napravu, ktera se takhle chovala jsem mel pred 15 lety na Honde Prelude (uz tehdy to bylo stare auto z 3. ruky), a ty jizdni vlastnosti byly excelentni. Pak to ale z aut zmizelo a myslim ze ani nastupce Prelude tuhle ficuru nemel. 

I pri stani na miste bylo videt jak ty kola "tancujou" asi tak o 2cm pri plnem rejdu. Pokud ma nekdo predstavu, ze kola vylezly o 10 cisel ven, tak to neee;-)

+2/0
27.5.2015 7:35

M14a16r38e48k 65K20l71u13f30a 3598444864946

Také to bylo svého času na voze Mitsubishi Galant. Dokonce s tím Vatanen jezdil i rally. Pamatuji si, že v jedné soutěži s tím řízením musel jet na dvakrát zatáčku, kterou ostatní vozy projely bez výraznějších potíží na jeden rejd :-)

+1/0
27.5.2015 8:12

J24a59n 74J95a23n96e65č49e52k 9390283240376

- BMW 850 CSi

- Efini MS-9 (Mazda 929)

- GMC Sierra

- Honda Accord, Prelude

- Chevrolet Silverado

- Infiniti Q45, G35, M35, M45

- Mazda 626, MX-6, RX-7, Xedos 9

- Mitsubishi Sigma, Galant, GTO

- Nissan 240SX, 300ZX, Skyline, Silvia, Fuga

- Toyota Celica, Aristo, Soarer... a většina třínápravových autobusů ;-D

+2/0
27.5.2015 8:27

M51a24r32e58k 19K47l57u32f72a 3338634964646

Ikarus 280 ;-DR^ (můj oblíbenec)

0/0
29.5.2015 9:51

M63i88r19c19o 89J14a81n85s91k88y 7461504929842

Jednoduse.....krasa !!!!!!!!!!!!!!!

+6/−6
27.5.2015 1:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.