Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové Audi Q7 po drsné dietě zatáčky prosviští díky natáčecí nápravě

Zatímco předchůdce vypadal jako nafouklý bubák, nová generace je přísná, geometricky strohá a vzdušná. A výborně se řídí, navíc v úplném tichu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i16r50i 66F27i79n39k 6647829727618

Natáčení zadní nápravy...hm...

Kde by Německý průmysl byl, kdyby nemohl kopírovat od zbytku světa. Zatačení zadní nápravy měla už v diskuzi zmíněná Honda, a v současnosti je s ní nejdál Renault.

Poslední pokus o nějaký vlastní vývoj skončil tichým stažením systému čerpadlo - tryska z TDI a nahrazením Common railu od Fiatu..

0/0
29.5.2015 14:16

J85i41ř91í 76S60c50h11w55a54c92h 8248704588426

a já si říkal, proč se ty TDIčka v poslední době tak nějak víc porouchávají....a teď už vím, která bije! :-(;-)

+1/0
29.5.2015 16:38
Foto

P35e65t52r 80Z20a64v18a14d43i88l 7517901166397

Mam Q5 a tesim se na novou Q5

+1/−1
27.5.2015 20:43


R12a47d23e70k 47K69o26l35á50ř 7886452977561

Styl ala WV. Tímto původní AUDI zcela ztratilo identitu a zařadilo se mezi lidovky typu OCTAVIA a PASSAT. Stačí si všimnout prolisů na bocích a v zadní části, též přední světla sdílí stejnou platformu.  Je to špatné a hezký interiér už to nezachrání. V minulosti ten kdo si kupoval Q sedmičku tak se chtěl lišit od davu..... nyní s ním splývá.

Toť můj názor;-(

+2/−4
27.5.2015 16:42

A23n79t43o14n44í91n 33R90a24š85k83a 8726184529805

už to nefetuj

0/0
27.5.2015 21:53

R97a12d34e69k 44R70a52i16d79a 5527322879

takže zakulacená auta patří boháčům a zahranacená chudákům? :D

0/0
27.5.2015 22:32
Foto

D25a98v24i63d 44M21a17t94ě33j98ů 2845172977818

4WS mela uz v roce 1987 Honda Prelude, a byla, myslim, prvni na svete, kdo to montoval do serioveho auta. Viz http://www.drive.com.au/motor-news/milestones-the-honda-preludes-fourwheel-steering-20140917-10hpaj.html. To jen pro doplneni informaci pro vyznavace "naskoku diky technice".

+3/0
27.5.2015 15:39

P47e87t61r 38M96i39c26h45a37l 2480634741622

Jj, dole už to někdo zmiňoval (byť bez odkazu). Mlhavě si pamatuju, že tenkrát o tom jako o nějaké novince či směru vývoje psali ve Světě motorů nebo to proběhlo v televizi v AMR.

0/0
27.5.2015 15:54

P84e69t72r 63D60v21o14r17a91k 3981320487619

Smysl auta? Neustále mě fascinue tahle otázka. Máte přepravník na koně, máte těžší motorák, máte velký karavan, početnější rodinu...? Stačí?

Stejně tak se můžu pozastavovat nad dvoumístnýma nákupníma taškama, do kterých nikdo stejně nic pořádně nenaloží, sotva se rozjedou, když je v kufru přepravka od piva a deformační zony nula.

A že s tím autem někdo jezdí mezi vilovou čtvrtí a náměstím přilehlého maloměsta nic neměná na tom, že tohle auto místo na trhu má :-)

+3/0
27.5.2015 14:52

J10i57n56d97ř27i27c70h 61Š32k63o54p50e55k 4925701790715

kolik lidí, co si koupí takovývle auto má koně, morotový člun či velký karavan ?

Vždyť drtivá většina řidičů těchto vozů končí u řidičského oprávnění skupiny B (podle chování v provozu je to spíše dobře, že se do ničeho vyššího nepouští).....

0/0
27.5.2015 21:16

P75e98t69r 58Č32e34r59m44á33k 9948935749550

Tak ono dneska není již nezbytně nutné mít skupinu E.

0/0
31.5.2015 22:36

R88a39d88i45m 38S68v87o38b30o45d14a 9113619156282

nepochybuji, ze je to auto na vrcholu dnesni automobilove techniky. ale je snad jeste hnusnejsi, jako prvni generace

+6/−1
27.5.2015 14:17

M23a14r27e42k 36J30a33n32e78č12k77a 1327956633921

Nějak mi uniká praktičnost takových již extrémně přerostlých osobních vozů. S tímhle heblem bych ve městě po úzkých uličkách jezdit nechtěl, natož to ve městě parkovat :-) Pravda, tihle to parkují zásadně na chodnících před obchodem na hlavní ulici, jako zásobování.

+2/−1
27.5.2015 13:50

A32n75t85o76n74í25n 60R19a64š12k91a 8426544639645

Pane Janečko!Je to jednoduché - nekupujte si ho!

+1/0
27.5.2015 21:37

R56a69d29e41k 31R29a76i61d47a 5357652169

no abyste byl cílová skupina musíte být buďto polotupá zlatokopka, nebo mít malýho famfulína (teda kromě peněz)

0/−1
27.5.2015 22:35

P19e42t59r 45M90i74c37h23a37l 2240844401132

Vypadá to pěkně, vychváleno skoro až do nebe. Asi bych si taky dal říct. Ovšem s tou cenou "jak za barák", jak někdo níže zmínil, to neklapne. Přece jenom raději bydlím a neprodám si střechu nad hlavou kvůli káře. :-) Jen se trochu obávám, aby řidiči toho auta nabyli moc často lidi léčící si nějaký mindrák, jak se docela často stává.

+3/0
27.5.2015 13:20

J61i93ř62í 39N44o86v77o68t24n55ý 7188132

Krásný interiér a určitě parádní elektronika. Možná to zkreslují fotky nebo jsem staromódní, ale ten exteriér prostě nepůsobí tak mohutně, jak by se na Q7 slušelo. Skoro jako kdybych se díval na Q5 a to zejména u těch neautosalonových fotek. Může to být můj dojem z předchozích verzí Q7, který se v této verzi tvůrci snaží změnit. Přední ani zadní pohled mě vůbec neuchvátil, ale třeba si zvyknu a zalíbí se mi, až to začne jezdit na silnicích.:-)

+1/0
27.5.2015 11:46

J64i42ř73í 55S24c48h50w19a18c50h 8768154658106

tvrdit, že tato "kráva" je rychlejší než sporťák a jako důkaz to srovnat s Octou RS, co má téměř o 50 koní méně, je trochu nefér. 

Férovější by to bylo srovnat s jakýmkoliv "normálním" autem se srovnatelným výkonem. Pak se zjistí, že fyziku nelze očůrat a normální auta s motorem okolo 200kW jsou na stovce pod 6 sekund. Třeba i ten obyčejný nesportovní Superb toto Q7 "udělá", protože je na stovce o půl vteřiny dříve. ;-)

+2/0
27.5.2015 11:15

P67e26t49r 37M41i83c88h38a68l 2340244311132

Že se namáháš? Srovnávat SUV s běžným silničním autem je hloupost tak jako tak. :-)

0/0
27.5.2015 13:22

M48a86r47e94k 86Š51t42ě36t41k63a 4671228752443

Tak Octavia RS určitě není spoťák, stejně jako Audi Q7 není normální auto:-)

+3/0
27.5.2015 13:52

M30a93r21e27k 57O72p 9439283610283

Tak neřekl bych ne ;-)

0/0
27.5.2015 9:20

M33i24l36o73s49l41a91v 45U12r31b70a55n 4898639330733

Já taky, ale peněz jak za barák.;-)

0/0
27.5.2015 12:16

T62o81m24á65š 49Š67t43r56i16g66n58e68r 9291357280181

natacacu zadnu napravu mala aj honda prelude z 87teho :) Fungovala identicky - pri pomalej jazde protipohyb prednej napravy, pri normanej jazde symetricky s prednou napravou. To bola kara...

+2/0
27.5.2015 9:15

R72o27m27a10n 67L24e35n30n40e42r 9987324653361

chybi me tam jedna podstatna informace, a to kolik litru se vejde do kufru pri sklopenych sedackach? ;-D

+1/0
27.5.2015 8:52

K92a48r69e92l 97V45a71c56h83u56t 9913262429743

Vy jistě myslíte: Kolik litrů ten kufr asi tak "spolyká!", že ?!  ;-D;-)R^

0/0
27.5.2015 9:10

Z43d75e81n95ě52k 46F27l45i15n73t66a 9482553921354

A mně už teď nechybí nic - protože nejvíc opakovaný (a tudíž nejmíň originální) příspěvek v diskuzích o autech, jste sem právě přidal :-P

0/0
27.5.2015 10:32

P17e68t20r 90H78o72f19m98a36n36n 6819454255420

A kolik novych Q7 zaplni jedno fotbalove hriste.

0/0
27.5.2015 13:02

P70. 17N51o80v60á86k 1635599126

Proč si všichni v poslední době dávají na čumák ten hjúndajský diamantový šestiúhelník coby velkou tlamu ???

0/0
27.5.2015 8:27

J79a28n 19H56l42a95v35a59t89ý 7789312767868

Auto u mě vyvolává dva pojmy - "heblo" a "malý penis"

+1/−5
27.5.2015 8:09

K81a34r62e11l 33V76a55c68h69u11t 9113122439663

Jo, jo... = včera kolem mne proplulo taky jedno Audi Q7 = 4,2 TDI  !!8-o;-);-D

0/0
27.5.2015 9:08

A25n66t93o16n70í56n 65R40a72š68k25a 8756124119765

A potřebuješ k tomu auto,anebo to přijde samovolně?

0/0
27.5.2015 21:40

P91a66v92e65l 82B35r27a27v59e62n86e14c 7424197270187

Design je hrozně subjektvní věc, ale mně se teda stará generace líbila mnohem mnohem víc...

+4/−2
27.5.2015 8:00

J53a97n 39J20e91ž94e71k 3601295317515

> s příplatkovým řízením zadních kol, které v malých rychlostech natáčí velká 18" kola proti směru těch předních.

> Ve vysokých rychlostech se naopak zadní kola natáčejí stejně jako přední, což zvyšuje stabilitu.

Buď nevím, jak to myslíte, nebo si z nás děláte legraci...

+4/−8
27.5.2015 6:30

K60a92r85e56l 73V53a91c77h43u17t 9463602409963

vy toho ještě nevíte... ;-) ... ale neřešte to, na to jsou tu jiní, aby tomu rozuměli.

+5/−1
27.5.2015 7:27

F48r44a53n83t52i32s30e55k 60M70r76z72e90n83a 3965945428469

Jj riditelnou zadni napravu, ktera se takhle chovala jsem mel pred 15 lety na Honde Prelude (uz tehdy to bylo stare auto z 3. ruky), a ty jizdni vlastnosti byly excelentni. Pak to ale z aut zmizelo a myslim ze ani nastupce Prelude tuhle ficuru nemel. 

I pri stani na miste bylo videt jak ty kola "tancujou" asi tak o 2cm pri plnem rejdu. Pokud ma nekdo predstavu, ze kola vylezly o 10 cisel ven, tak to neee;-)

+2/0
27.5.2015 7:35

M61a82r65e34k 72K15l22u59f50a 3418824104176

Také to bylo svého času na voze Mitsubishi Galant. Dokonce s tím Vatanen jezdil i rally. Pamatuji si, že v jedné soutěži s tím řízením musel jet na dvakrát zatáčku, kterou ostatní vozy projely bez výraznějších potíží na jeden rejd :-)

+1/0
27.5.2015 8:12

J47a97n 22J52a59n28e75č76e97k 9310153410246

- BMW 850 CSi

- Efini MS-9 (Mazda 929)

- GMC Sierra

- Honda Accord, Prelude

- Chevrolet Silverado

- Infiniti Q45, G35, M35, M45

- Mazda 626, MX-6, RX-7, Xedos 9

- Mitsubishi Sigma, Galant, GTO

- Nissan 240SX, 300ZX, Skyline, Silvia, Fuga

- Toyota Celica, Aristo, Soarer... a většina třínápravových autobusů ;-D

+2/0
27.5.2015 8:27

M79a10r62e17k 79K48l73u98f97a 3578404244716

Ikarus 280 ;-DR^ (můj oblíbenec)

0/0
29.5.2015 9:51

M47i70r91c80o 87J71a60n62s38k74y 7771414479752

Jednoduse.....krasa !!!!!!!!!!!!!!!

+6/−6
27.5.2015 1:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.