Diskuze

Nové Audi Q7 po drsné dietě zatáčky prosviští díky natáčecí nápravě

Zatímco předchůdce vypadal jako nafouklý bubák, nová generace je přísná, geometricky strohá a vzdušná. A výborně se řídí, navíc v úplném tichu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J55i65r43i 70F51i16n12k

29. 5. 2015 14:16

Natáčení zadní nápravy...hm...

Kde by Německý průmysl byl, kdyby nemohl kopírovat od zbytku světa. Zatačení zadní nápravy měla už v diskuzi zmíněná Honda, a v současnosti je s ní nejdál Renault.

Poslední pokus o nějaký vlastní vývoj skončil tichým stažením systému čerpadlo - tryska z TDI a nahrazením Common railu od Fiatu..

0 0
možnosti

a já si říkal, proč se ty TDIčka v poslední době tak nějak víc porouchávají....a teď už vím, která bije! :-(;-)

1 0
možnosti
Foto

Mam Q5 a tesim se na novou Q5

1 1
možnosti

Styl ala WV. Tímto původní AUDI zcela ztratilo identitu a zařadilo se mezi lidovky typu OCTAVIA a PASSAT. Stačí si všimnout prolisů na bocích a v zadní části, též přední světla sdílí stejnou platformu.  Je to špatné a hezký interiér už to nezachrání. V minulosti ten kdo si kupoval Q sedmičku tak se chtěl lišit od davu..... nyní s ním splývá.

Toť můj názor;-(

2 4
možnosti

4WS mela uz v roce 1987 Honda Prelude, a byla, myslim, prvni na svete, kdo to montoval do serioveho auta. Viz http://www.drive.com.au/motor-news/milestones-the-honda-preludes-fourwheel-steering-20140917-10hpaj.html. To jen pro doplneni informaci pro vyznavace "naskoku diky technice".

3 0
možnosti

P95e56t51r 36M32i57c51h87a92l

27. 5. 2015 15:54

Jj, dole už to někdo zmiňoval (byť bez odkazu). Mlhavě si pamatuju, že tenkrát o tom jako o nějaké novince či směru vývoje psali ve Světě motorů nebo to proběhlo v televizi v AMR.

0 0
možnosti

P16e86t77r 44D91v74o20r10a95k

27. 5. 2015 14:52

Smysl auta? Neustále mě fascinue tahle otázka. Máte přepravník na koně, máte těžší motorák, máte velký karavan, početnější rodinu...? Stačí?

Stejně tak se můžu pozastavovat nad dvoumístnýma nákupníma taškama, do kterých nikdo stejně nic pořádně nenaloží, sotva se rozjedou, když je v kufru přepravka od piva a deformační zony nula.

A že s tím autem někdo jezdí mezi vilovou čtvrtí a náměstím přilehlého maloměsta nic neměná na tom, že tohle auto místo na trhu má :-)

3 0
možnosti

kolik lidí, co si koupí takovývle auto má koně, morotový člun či velký karavan ?

Vždyť drtivá většina řidičů těchto vozů končí u řidičského oprávnění skupiny B (podle chování v provozu je to spíše dobře, že se do ničeho vyššího nepouští).....

0 0
možnosti

nepochybuji, ze je to auto na vrcholu dnesni automobilove techniky. ale je snad jeste hnusnejsi, jako prvni generace

6 1
možnosti

Nějak mi uniká praktičnost takových již extrémně přerostlých osobních vozů. S tímhle heblem bych ve městě po úzkých uličkách jezdit nechtěl, natož to ve městě parkovat :-) Pravda, tihle to parkují zásadně na chodnících před obchodem na hlavní ulici, jako zásobování.

2 1
možnosti

Pane Janečko!Je to jednoduché - nekupujte si ho!

1 0
možnosti

P61e62t59r 53M84i64c85h94a94l

27. 5. 2015 13:20

Vypadá to pěkně, vychváleno skoro až do nebe. Asi bych si taky dal říct. Ovšem s tou cenou "jak za barák", jak někdo níže zmínil, to neklapne. Přece jenom raději bydlím a neprodám si střechu nad hlavou kvůli káře. :-) Jen se trochu obávám, aby řidiči toho auta nabyli moc často lidi léčící si nějaký mindrák, jak se docela často stává.

3 0
možnosti

Krásný interiér a určitě parádní elektronika. Možná to zkreslují fotky nebo jsem staromódní, ale ten exteriér prostě nepůsobí tak mohutně, jak by se na Q7 slušelo. Skoro jako kdybych se díval na Q5 a to zejména u těch neautosalonových fotek. Může to být můj dojem z předchozích verzí Q7, který se v této verzi tvůrci snaží změnit. Přední ani zadní pohled mě vůbec neuchvátil, ale třeba si zvyknu a zalíbí se mi, až to začne jezdit na silnicích.:-)

1 0
možnosti

tvrdit, že tato "kráva" je rychlejší než sporťák a jako důkaz to srovnat s Octou RS, co má téměř o 50 koní méně, je trochu nefér. 

Férovější by to bylo srovnat s jakýmkoliv "normálním" autem se srovnatelným výkonem. Pak se zjistí, že fyziku nelze očůrat a normální auta s motorem okolo 200kW jsou na stovce pod 6 sekund. Třeba i ten obyčejný nesportovní Superb toto Q7 "udělá", protože je na stovce o půl vteřiny dříve. ;-)

2 0
možnosti

P33e45t57r 61M52i20c47h68a43l

27. 5. 2015 13:22

Že se namáháš? Srovnávat SUV s běžným silničním autem je hloupost tak jako tak. :-)

0 0
možnosti