Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ægea: nový fiat má podivné jméno a turecký původ

Klasická tříprostorová karoserie jasně naznačuje, kam Fiat Ægea míří. Na vývoji nového modelu pracovala turecká automobilka Tofas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a52n 57S24v51e79t68l55i25k 8467299469499

Kdo neměl Fiata, nikdy nebude chtít Fiata. Kdo ho měl, nechce nic jiného. Na Doblu mě po 10 letech a 210000 km odešly brzdové kotouče, destičky, pneumatiky dokonce několikrát, tlumiče, kosti zadní nápravy 2x, volant jsem nechal přečalounit, posuvné dveře jsem musel mazat a co mě štve nejvíce, budu muset nechat vyměnit výfuk! A na olej jsem zapoměl. Ten jsem musel měnit taky asi 15x !!! Atěch filtrů - palivovej, olejovej ...

+1/0
26.5.2015 13:51

M57a95r90t53i84n 77R21a19y61m21a74n 4212318633718

No vypada hezky. Bohuzel 120 koni bude na takhle velke auto celkem slabych o 90 ani nemluvim. Dalsi vec je ze elektroniku asi vyvyjel Fiat to znamena ze uz v autosalonu prestanou fungovat parkovaci senzory a behem dalsich 10 tis km se ktomu pridaji dalsi nesvary.

+2/0
26.5.2015 8:14

J12i36r67i 47G10a94z76d29a 8414913634154

Skutecne? No pokud to však Fiat vyvíjel tak s tim nebude problém :-) Já v Bravu žádný problém s el nemam, na rozdíl od bratrovi Tourana; -) tyhle mýty me skutecne baví :-)

Jinak moc pěkný.

+3/−1
26.5.2015 11:17


M51a14r21t36i49n 58R84a93y82m96a64n 4752248963448

Bohuzel to nejsou myty. F. Stilo vetrak funguje jen na 4ty stupen, prvni 3 nejdou a jindy zase jdou jen prvni tri. Nikdo nevi proc a kvuli cemu. Kdyz ma auto pod pulku nadrze, palivomer ukazuje plnou a nasledne behem pul minuty ukaze prazdnou a pipne na cloveka rezerva a za minutu ukaze zase plnou.

0/0
26.5.2015 12:05

M27a40r48i61a39n 14K56a33r61a74b26a 4203801200942

Ak má Fiat niečo dobré, tak sú to motory. Staré Fiaty trpeli hlavne na koróziu, a samozrejme ako iné autá aj na elektrické závady. Ale nemozete súdiť auto, keď si kúpite olietaný veterán. Súdte ho od nova, a tam problémy až tak nebývajú...

+2/0
26.5.2015 12:27

M94i76r64o46s29l54a55v 69N69e10m94r23a23v26a 4422849492441

Hláška nikdo neví proč a kvůli čemu je hodně přehnaná. Podobná závada s ventilátorem je běžná a stává se i u jiných značek. Pokud je auto starší, tak ty předřadné odpory ventilátoru občas odchází. Buď tam je špatný spoj (občas jdou), nebo jsou odpálené (jde jen naplno). Mě se to stalo u Opelu Astra G. Vyměnil jsem krabičku za 300Kč a fouká to zase na všechny stupně ;-) U vás vidím, že soudíte jen podle zkušenosti z jednoho auta a tak vznikají mýty a automobilkách :-)

0/0
27.5.2015 9:08

M29i61r31o95s74l32a66v 88M74e16d 3784266

Já nevím - považoval jsem tyto řeči za pomluvy a mýty, nicméně pouze do doby, než si manželka koupila Grande Punto. Autíčko bylo pohledné, dobře jezdilo a chvilku jsem si říkal, že kdyby nemělo ten příšerný posilovač řízení, že bych do něj také šel. Jenže - během záruky začal vypadávat první rychlostní stupeň, dvakrát se vysypalo stahování oken, musely být vyměněny všechny gumové hadice v motorovém prostoru a přestala jít zavírat schránka před spolujezdcem. Později (nedlouho po uplynutí záruky) se odporoučela klimatizace a pak ještě ventilátor (jde pustit pouze na nejvyšší rychlost). Takže...

0/0
26.5.2015 20:47

M95i20r76o72s25l54a79v 29N30e79m79r21a92v16a 4682449562371

Tak to jste měl asi smůlu. Manželka si po dobrých zkušenostech s Fiatem Punto, koupila novější Grande Punto bez záruky a zatím bez problémů (nyní 6let staré). Jediné co měníme je olej. A posilovač je bez problémů, tedy pokud nemáte stále zapnuté tlačítko City! Řekl bych, že podobné problémy jako vy, řeší majitelé i u vozů jiných značek. Známý koupil novou Fabii a po 60tis km měl už několik větších závad na motoru, o menších se nebavím. Znám případy i u Forda, VW atd. Přitom jiní si je nemůžou vynachválit. Bohužel je to občas i o štěstí ;-)

0/0
27.5.2015 8:59

M48a60r10i77a95n 69K60a75r25a43b50a 4543321880802

Vyzerá to ako priamy konkurent 301 alebo C-Elyseé. Aj keď fotky sú pekné, realita bude v najlepšom prípade low-cost na úrovni vyššie zmienených značiek. Otázkou je, či Turecký Fiat može konkurovať Španielskemu PSA, cenou už nemajú kam ísť...

+5/0
25.5.2015 18:58

H94a93n25a 95G26a15l64l22e33t89t48i42o11v26á 8931214726818

Turecký fiat není maximum. Bratranec měl nové Qubo a než najel 60.000 km, opravil kde co .... Rv

+1/−1
25.5.2015 20:49

M15a71r32t87i56n 58R75a93y29m83a29n 4522148453398

Spanelskemu???

+1/0
26.5.2015 8:15

M66a70r27i87a48n 61K21a51r44a93b22a 4823451700362

Pokiaľ viem, tak sa C-Elyseé vyrába v Španielskom PSA - v meste Vigo. Takže na rozdiel od novinky Fiatu, je to európske autíčko.

+1/0
26.5.2015 8:27

M82a42r33t59i21n 25R97a88y32m92a17n 4682558883278

Takze podle Vaseho systemu je Toyota Anglicke auto, nektere Hyundaie tez Turecke a Kia je Slovenska? To snad ne... 8-o Nezalezi na tom kde je montovna, ale jaky inzenyri ho vymysli a jake subdodavatele zvoli. To jestli ty srouby utahuji v Turecku nebo CR je uplne jedno.

+1/0
26.5.2015 9:53

J14i15ř29í 88S95c79h63w53a12c64h 8278324708766

ano, nejde o to, kde ty šrouby utahují, ale jak je utahují. A to nemusí dopadnout úplně stejně právě v závislosti na tom, kde je utahují....;-)

0/0
26.5.2015 10:30

M81a45r47t57i26n 31R12a15y17m59a11n 4882588393288

to si nemyslim. Na to jsou jasne manualy, momentove klice a nasledne kontroly, a rodne listy aut, ktere si automobilka uchovava a tam je napsano kdo kdy a jak ktery sroub utahl...

+1/0
26.5.2015 12:19

M44a74r48i33a64n 41K64a17r92a46b53a 4943661220432

Teória. Prax je iná

+1/0
26.5.2015 12:28

M70a98r32i40a64n 40K17a45r67a66b70a 4723731760582

Tak rozhodne nejde o moj systém, a ide aj o to, kde sa auto montuje, a verte alebo nie, nie je to jedno. Škoda Yeti sa montuje napr. aj v Rusku, no žiadaná je ta Česká, Toyota vyrába nielen v anglicku, ale aj Turecku či Francúzku. A kvalita nie je rovnaká, to je fakt. Myslíte si že pri montáži výrobnej technológie, prípadne zoraďovaní strojov je jedno či tú prácu vykonáva Čech, Španiel, Turek, Marokánec, Nemec alebo hocikto iný? Je to akoby ste tvrdil, že dvaja murári postavia rovnakú stenu, ak použijú tie isté tehly a maltu...

+1/0
26.5.2015 12:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.