Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ægea: nový fiat má podivné jméno a turecký původ

Klasická tříprostorová karoserie jasně naznačuje, kam Fiat Ægea míří. Na vývoji nového modelu pracovala turecká automobilka Tofas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45a46n 25S58v37e29t89l23i41k 8747309259639

Kdo neměl Fiata, nikdy nebude chtít Fiata. Kdo ho měl, nechce nic jiného. Na Doblu mě po 10 letech a 210000 km odešly brzdové kotouče, destičky, pneumatiky dokonce několikrát, tlumiče, kosti zadní nápravy 2x, volant jsem nechal přečalounit, posuvné dveře jsem musel mazat a co mě štve nejvíce, budu muset nechat vyměnit výfuk! A na olej jsem zapoměl. Ten jsem musel měnit taky asi 15x !!! Atěch filtrů - palivovej, olejovej ...

+1/0
26.5.2015 13:51

M83a31r17t50i80n 91R23a54y66m30a37n 4162208553328

No vypada hezky. Bohuzel 120 koni bude na takhle velke auto celkem slabych o 90 ani nemluvim. Dalsi vec je ze elektroniku asi vyvyjel Fiat to znamena ze uz v autosalonu prestanou fungovat parkovaci senzory a behem dalsich 10 tis km se ktomu pridaji dalsi nesvary.

+2/0
26.5.2015 8:14

J31i76r72i 41G81a33z80d74a 8714653274474

Skutecne? No pokud to však Fiat vyvíjel tak s tim nebude problém :-) Já v Bravu žádný problém s el nemam, na rozdíl od bratrovi Tourana; -) tyhle mýty me skutecne baví :-)

Jinak moc pěkný.

+3/−1
26.5.2015 11:17

M26a72r94t63i46n 97R44a87y26m11a61n 4392128553178

Bohuzel to nejsou myty. F. Stilo vetrak funguje jen na 4ty stupen, prvni 3 nejdou a jindy zase jdou jen prvni tri. Nikdo nevi proc a kvuli cemu. Kdyz ma auto pod pulku nadrze, palivomer ukazuje plnou a nasledne behem pul minuty ukaze prazdnou a pipne na cloveka rezerva a za minutu ukaze zase plnou.

0/0
26.5.2015 12:05

M77a26r86i52a26n 73K66a90r63a11b87a 4423391120552

Ak má Fiat niečo dobré, tak sú to motory. Staré Fiaty trpeli hlavne na koróziu, a samozrejme ako iné autá aj na elektrické závady. Ale nemozete súdiť auto, keď si kúpite olietaný veterán. Súdte ho od nova, a tam problémy až tak nebývajú...

+2/0
26.5.2015 12:27

M45i83r63o53s96l80a70v 65N90e17m74r66a15v30a 4242429392361

Hláška nikdo neví proč a kvůli čemu je hodně přehnaná. Podobná závada s ventilátorem je běžná a stává se i u jiných značek. Pokud je auto starší, tak ty předřadné odpory ventilátoru občas odchází. Buď tam je špatný spoj (občas jdou), nebo jsou odpálené (jde jen naplno). Mě se to stalo u Opelu Astra G. Vyměnil jsem krabičku za 300Kč a fouká to zase na všechny stupně ;-) U vás vidím, že soudíte jen podle zkušenosti z jednoho auta a tak vznikají mýty a automobilkách :-)

0/0
27.5.2015 9:08

M26i13r58o83s23l10a73v 58M80e41d 3614576

Já nevím - považoval jsem tyto řeči za pomluvy a mýty, nicméně pouze do doby, než si manželka koupila Grande Punto. Autíčko bylo pohledné, dobře jezdilo a chvilku jsem si říkal, že kdyby nemělo ten příšerný posilovač řízení, že bych do něj také šel. Jenže - během záruky začal vypadávat první rychlostní stupeň, dvakrát se vysypalo stahování oken, musely být vyměněny všechny gumové hadice v motorovém prostoru a přestala jít zavírat schránka před spolujezdcem. Později (nedlouho po uplynutí záruky) se odporoučela klimatizace a pak ještě ventilátor (jde pustit pouze na nejvyšší rychlost). Takže...

0/0
26.5.2015 20:47

M64i14r84o70s64l77a74v 57N57e35m17r59a95v44a 4502169602701

Tak to jste měl asi smůlu. Manželka si po dobrých zkušenostech s Fiatem Punto, koupila novější Grande Punto bez záruky a zatím bez problémů (nyní 6let staré). Jediné co měníme je olej. A posilovač je bez problémů, tedy pokud nemáte stále zapnuté tlačítko City! Řekl bych, že podobné problémy jako vy, řeší majitelé i u vozů jiných značek. Známý koupil novou Fabii a po 60tis km měl už několik větších závad na motoru, o menších se nebavím. Znám případy i u Forda, VW atd. Přitom jiní si je nemůžou vynachválit. Bohužel je to občas i o štěstí ;-)

0/0
27.5.2015 8:59

M48a68r58i15a23n 98K96a61r70a63b78a 4483101390142

Vyzerá to ako priamy konkurent 301 alebo C-Elyseé. Aj keď fotky sú pekné, realita bude v najlepšom prípade low-cost na úrovni vyššie zmienených značiek. Otázkou je, či Turecký Fiat može konkurovať Španielskemu PSA, cenou už nemajú kam ísť...

+5/0
25.5.2015 18:58

H42a51n70a 81G44a64l46l67e81t78t90i94o97v87á 8771584676968

Turecký fiat není maximum. Bratranec měl nové Qubo a než najel 60.000 km, opravil kde co .... Rv

+1/−1
25.5.2015 20:49

M20a91r92t98i58n 90R84a72y13m16a21n 4772198353768

Spanelskemu???

+1/0
26.5.2015 8:15

M55a62r91i79a34n 26K15a12r11a76b36a 4323131970732

Pokiaľ viem, tak sa C-Elyseé vyrába v Španielskom PSA - v meste Vigo. Takže na rozdiel od novinky Fiatu, je to európske autíčko.

+1/0
26.5.2015 8:27

M92a14r21t50i88n 47R21a42y91m79a95n 4702608403558

Takze podle Vaseho systemu je Toyota Anglicke auto, nektere Hyundaie tez Turecke a Kia je Slovenska? To snad ne... 8-o Nezalezi na tom kde je montovna, ale jaky inzenyri ho vymysli a jake subdodavatele zvoli. To jestli ty srouby utahuji v Turecku nebo CR je uplne jedno.

+1/0
26.5.2015 9:53

J69i64ř28í 52S34c84h78w43a80c14h 8898914318326

ano, nejde o to, kde ty šrouby utahují, ale jak je utahují. A to nemusí dopadnout úplně stejně právě v závislosti na tom, kde je utahují....;-)

0/0
26.5.2015 10:30

M67a81r74t39i23n 16R65a67y45m38a44n 4302988103388

to si nemyslim. Na to jsou jasne manualy, momentove klice a nasledne kontroly, a rodne listy aut, ktere si automobilka uchovava a tam je napsano kdo kdy a jak ktery sroub utahl...

+1/0
26.5.2015 12:19

M54a53r70i54a72n 66K66a84r55a48b17a 4353771680832

Teória. Prax je iná

+1/0
26.5.2015 12:28

M57a28r21i69a21n 24K95a31r26a48b46a 4113291880182

Tak rozhodne nejde o moj systém, a ide aj o to, kde sa auto montuje, a verte alebo nie, nie je to jedno. Škoda Yeti sa montuje napr. aj v Rusku, no žiadaná je ta Česká, Toyota vyrába nielen v anglicku, ale aj Turecku či Francúzku. A kvalita nie je rovnaká, to je fakt. Myslíte si že pri montáži výrobnej technológie, prípadne zoraďovaní strojov je jedno či tú prácu vykonáva Čech, Španiel, Turek, Marokánec, Nemec alebo hocikto iný? Je to akoby ste tvrdil, že dvaja murári postavia rovnakú stenu, ak použijú tie isté tehly a maltu...

+1/0
26.5.2015 12:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.