Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ægea: nový fiat má podivné jméno a turecký původ

Klasická tříprostorová karoserie jasně naznačuje, kam Fiat Ægea míří. Na vývoji nového modelu pracovala turecká automobilka Tofas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a71n 93S49v64e48t53l50i13k 8597869889949

Kdo neměl Fiata, nikdy nebude chtít Fiata. Kdo ho měl, nechce nic jiného. Na Doblu mě po 10 letech a 210000 km odešly brzdové kotouče, destičky, pneumatiky dokonce několikrát, tlumiče, kosti zadní nápravy 2x, volant jsem nechal přečalounit, posuvné dveře jsem musel mazat a co mě štve nejvíce, budu muset nechat vyměnit výfuk! A na olej jsem zapoměl. Ten jsem musel měnit taky asi 15x !!! Atěch filtrů - palivovej, olejovej ...

+1/0
26.5.2015 13:51

M37a87r28t50i23n 74R21a96y10m13a46n 4452598383308

No vypada hezky. Bohuzel 120 koni bude na takhle velke auto celkem slabych o 90 ani nemluvim. Dalsi vec je ze elektroniku asi vyvyjel Fiat to znamena ze uz v autosalonu prestanou fungovat parkovaci senzory a behem dalsich 10 tis km se ktomu pridaji dalsi nesvary.

+2/0
26.5.2015 8:14

J47i20r39i 96G70a89z57d43a 8614423254244

Skutecne? No pokud to však Fiat vyvíjel tak s tim nebude problém :-) Já v Bravu žádný problém s el nemam, na rozdíl od bratrovi Tourana; -) tyhle mýty me skutecne baví :-)

Jinak moc pěkný.

+3/−1
26.5.2015 11:17

M81a28r67t88i89n 41R71a77y46m81a70n 4602508273358

Bohuzel to nejsou myty. F. Stilo vetrak funguje jen na 4ty stupen, prvni 3 nejdou a jindy zase jdou jen prvni tri. Nikdo nevi proc a kvuli cemu. Kdyz ma auto pod pulku nadrze, palivomer ukazuje plnou a nasledne behem pul minuty ukaze prazdnou a pipne na cloveka rezerva a za minutu ukaze zase plnou.

0/0
26.5.2015 12:05

M56a30r80i74a52n 51K52a47r66a23b36a 4593731880762

Ak má Fiat niečo dobré, tak sú to motory. Staré Fiaty trpeli hlavne na koróziu, a samozrejme ako iné autá aj na elektrické závady. Ale nemozete súdiť auto, keď si kúpite olietaný veterán. Súdte ho od nova, a tam problémy až tak nebývajú...

+2/0
26.5.2015 12:27

M87i53r51o84s62l62a48v 70N31e30m76r20a61v57a 4292979342921

Hláška nikdo neví proč a kvůli čemu je hodně přehnaná. Podobná závada s ventilátorem je běžná a stává se i u jiných značek. Pokud je auto starší, tak ty předřadné odpory ventilátoru občas odchází. Buď tam je špatný spoj (občas jdou), nebo jsou odpálené (jde jen naplno). Mě se to stalo u Opelu Astra G. Vyměnil jsem krabičku za 300Kč a fouká to zase na všechny stupně ;-) U vás vidím, že soudíte jen podle zkušenosti z jednoho auta a tak vznikají mýty a automobilkách :-)

0/0
27.5.2015 9:08

M52i75r71o11s90l96a88v 35M96e86d 3244466

Já nevím - považoval jsem tyto řeči za pomluvy a mýty, nicméně pouze do doby, než si manželka koupila Grande Punto. Autíčko bylo pohledné, dobře jezdilo a chvilku jsem si říkal, že kdyby nemělo ten příšerný posilovač řízení, že bych do něj také šel. Jenže - během záruky začal vypadávat první rychlostní stupeň, dvakrát se vysypalo stahování oken, musely být vyměněny všechny gumové hadice v motorovém prostoru a přestala jít zavírat schránka před spolujezdcem. Později (nedlouho po uplynutí záruky) se odporoučela klimatizace a pak ještě ventilátor (jde pustit pouze na nejvyšší rychlost). Takže...

0/0
26.5.2015 20:47

M88i28r39o78s67l43a10v 76N37e57m68r76a38v89a 4892889132761

Tak to jste měl asi smůlu. Manželka si po dobrých zkušenostech s Fiatem Punto, koupila novější Grande Punto bez záruky a zatím bez problémů (nyní 6let staré). Jediné co měníme je olej. A posilovač je bez problémů, tedy pokud nemáte stále zapnuté tlačítko City! Řekl bych, že podobné problémy jako vy, řeší majitelé i u vozů jiných značek. Známý koupil novou Fabii a po 60tis km měl už několik větších závad na motoru, o menších se nebavím. Znám případy i u Forda, VW atd. Přitom jiní si je nemůžou vynachválit. Bohužel je to občas i o štěstí ;-)

0/0
27.5.2015 8:59

M45a92r59i49a21n 41K57a89r28a58b41a 4863891470782

Vyzerá to ako priamy konkurent 301 alebo C-Elyseé. Aj keď fotky sú pekné, realita bude v najlepšom prípade low-cost na úrovni vyššie zmienených značiek. Otázkou je, či Turecký Fiat može konkurovať Španielskemu PSA, cenou už nemajú kam ísť...

+5/0
25.5.2015 18:58

H33a41n51a 22G74a43l81l18e15t62t72i17o37v10á 8241694416658

Turecký fiat není maximum. Bratranec měl nové Qubo a než najel 60.000 km, opravil kde co .... Rv

+1/−1
25.5.2015 20:49

M30a57r34t56i10n 25R62a43y74m83a60n 4642958983778

Spanelskemu???

+1/0
26.5.2015 8:15

M57a78r57i13a97n 65K97a21r60a17b37a 4463961740812

Pokiaľ viem, tak sa C-Elyseé vyrába v Španielskom PSA - v meste Vigo. Takže na rozdiel od novinky Fiatu, je to európske autíčko.

+1/0
26.5.2015 8:27

M22a95r67t78i61n 47R63a63y98m84a90n 4272198353188

Takze podle Vaseho systemu je Toyota Anglicke auto, nektere Hyundaie tez Turecke a Kia je Slovenska? To snad ne... 8-o Nezalezi na tom kde je montovna, ale jaky inzenyri ho vymysli a jake subdodavatele zvoli. To jestli ty srouby utahuji v Turecku nebo CR je uplne jedno.

+1/0
26.5.2015 9:53

J89i98ř39í 42S53c49h59w72a41c87h 8718774758536

ano, nejde o to, kde ty šrouby utahují, ale jak je utahují. A to nemusí dopadnout úplně stejně právě v závislosti na tom, kde je utahují....;-)

0/0
26.5.2015 10:30

M11a58r64t31i23n 75R33a27y97m34a95n 4452828893338

to si nemyslim. Na to jsou jasne manualy, momentove klice a nasledne kontroly, a rodne listy aut, ktere si automobilka uchovava a tam je napsano kdo kdy a jak ktery sroub utahl...

+1/0
26.5.2015 12:19

M45a28r43i56a60n 32K45a29r87a49b72a 4323951380452

Teória. Prax je iná

+1/0
26.5.2015 12:28

M18a96r13i89a67n 96K29a48r43a80b16a 4403441170282

Tak rozhodne nejde o moj systém, a ide aj o to, kde sa auto montuje, a verte alebo nie, nie je to jedno. Škoda Yeti sa montuje napr. aj v Rusku, no žiadaná je ta Česká, Toyota vyrába nielen v anglicku, ale aj Turecku či Francúzku. A kvalita nie je rovnaká, to je fakt. Myslíte si že pri montáži výrobnej technológie, prípadne zoraďovaní strojov je jedno či tú prácu vykonáva Čech, Španiel, Turek, Marokánec, Nemec alebo hocikto iný? Je to akoby ste tvrdil, že dvaja murári postavia rovnakú stenu, ak použijú tie isté tehly a maltu...

+1/0
26.5.2015 12:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.