- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto je krásny príklad ako koncern VW, dokáže ukuchtiť na koncepte z Touarega ďalšie autíčka, Porchse, Audi, Bentley a teraz aj Škodu a Lambo. Obchodne je to dobrý ťah...
A nie su uz SUV na ustupe? Som zvedavy, ci do toho daju aj diesel...
2 miliardy pro 500 pracovních míst. 4 miliony na jedno pracovní místo. Tady se někdo praštil do hlavy, ale příliš málo.
tak u subdodavatelů v okolí to taky pár stovek pracovních míst hodí....
Tak už jen můžeme čekat Lamborghini-nákupní taška a Lamborghini-kamión.
Proč si všichni výrobci aut myslí, že značku jejich auta musí mít celá rodina a ještě je musí vézt jako pohřebák
když firma, vyrábějící traktory si rozšířila výrobní sortiment o supersporty, proč by si ho nemohla rozšířit o SUV? Ty mají k traktorům mnohem blíž.
Jenom jsem si představil ten intergalaktický obsah motoru, který v tom bude, aby to aspoň trošku na svojí hmotnost jelo, a je mi do smíchu. Hlavně, že se bude zvedat ekodaň a bla, bla, ale něco tak nesmyslného se bude vyrábět dále. Připadá to někomu normální, prohánět se v SUV po městě jenom kvůli tomu, že je to ted v módě? Co bude dál? Okružní závody kombajnů? Svět je vzhůru nohama..
tak vozit sebou pár koní nebo jachtu uvnitř SUV asi nepůjde, takže tažné se může hodit
Ty bláho, SUV! To už rovnou můzou začít dělat třeba traktory
vsak je uz vyrabelo,tusim za valky
Myslim si že segment super luxustních SUV má rozhodně obchodní potenciál.
Na čem to bude postavené? Na podzku audi Q2 nebo Q5?