Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel Corsa OPC je hračka pro velké kluky. Potřebuje pevnou ruku

Automobilce s bleskem ve znaku se nadá upřít jedna příjemná vlastnost. V době, kdy se všichni výrobci ženou za rekordními prodeji a harmonizovanými výsledky, dokáže tu a tam přijít s modelem, který má daleko vznešenější cíle. Opel Corsa OPC má hlavně potěšit a pobavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a28n 95D26l24o45u41h52ý 7104889960859

Ja nevim co mate vsichni s tim gumovym rizenim u opelu?! Me to vyhovuje a je jenom o zvyku. Kdyz pak jedu fordem, kde naopak citim ve volantu kazdej sutricek tak pro beznou jizdu nic moc hlavne treba na kostkach a ve meste. Pokud clovek radi na okruhu musi to rizeni od Opelu dostat do ruky, coz chapu ze se novinari s pujcenym vozem za jedno odpoledne nepodari. Pak k te saltr pace. Nevim jak OPC ale nektere modely s razenim do H maji mirne naklonenou osu oproti jinym autum, coz vyvolava pocit, ze tam ta rychlost nejde zaradit. Opet je potreba to dostat do ruky. Mozna je to i u opc verze posledni generace....

0/0
3.6.2015 0:54

R78o98m20a31n 86K89r39a17t97o21c89h64v83í68l 6766557776244

Asi to pojede.

0/0
2.6.2015 7:56

M78i28c61h82a44l 55Z66ú96b42e82k 8743539282491

Z článku opěvovaná hrůza..! :-/

0/0
1.6.2015 23:43

M39a70r18t42i30n 20K15a77r10á51s73e22k 1518494479984

Ono je to jedno. Opel má totiž talent, udělat n každém autě nějaké nepoužitelné kraviny.U předchozí verze (H) byly nepoužitelné páčky pod volantem, tlačítka tempomatu a dalších věcí, která někdy nereagovala na krátké stisknutí, mizernou šestikvaltovou převodovku k dieselu.

Se stávající verzí vrátil použitelné páčky a zase na ně dal otočný ovladač palubního počítače, takže člověk musí dát ruku z volantu, aby tím otočil, Náznak otočného ovladače hlasitosti co byl na volantě v předchozí verzi, který kupodivu není otočný ale jen kyvný, v této verzi navíc není hlasitost, ale přelaďování stanic a hlasitost je na dost neprakyickém čudlíku, stejně jako na druhé straně ovládání tempomatu, které ale pro změnu reaguje na každé stisknutí. Už zase jde vypnout klimatizace tlačítekm a nemusí se kvůli tomu do menu (to je u téchto motorů důležité, protože v pěti lidech se se zapnutou klimatizací nedá rozjet do prudšího kopce) ale ase na vzduchotechnice zmrvili jiné věci a auto se někdy dost mlží, řadicí páka má nějaký gumový chod, ubylo dost místa v interiéru i v kufru, světelná houkačka je ovládaná elektronikou, a má nastavený nějakou minimální dobu svícení, která je dost dlouhá takže například krátké dvojité zabliknutí s ní vůbec nejde udělat. Prostě když opel něco dělá, vždycky to něčím takto zbytečně pomrví. Jo a taky na mě auto pípá kvůli kdejaké kravině, jako že při odchodu nechávám klíčky v zapalování, ale když mi ESP přibrzdí kolo abych se nedostal do smyku, tak ani nepípne.

0/0
1.6.2015 21:48

P65e23t89r 26B53á51č29a 8815656365555

Radsi Astru, ta se mi libi moc.

Komentar kdy diky postizencum z Bruselu neni slyset poradne ani motor a ze aspon nepraskne posadce hlava, bez komentare Rv

0/−1
1.6.2015 16:04

L42a70d89i76s37l13a57v 44S73o63k97o54l 1350502665752

Celý den žádný příspěvek, asi sledované auto:D

+3/−1
1.6.2015 14:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.