Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opel Corsa OPC je hračka pro velké kluky. Potřebuje pevnou ruku

Automobilce s bleskem ve znaku se nadá upřít jedna příjemná vlastnost. V době, kdy se všichni výrobci ženou za rekordními prodeji a harmonizovanými výsledky, dokáže tu a tam přijít s modelem, který má daleko vznešenější cíle. Opel Corsa OPC má hlavně potěšit a pobavit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21a79n 13D93l72o76u24h85ý 7364349440699

Ja nevim co mate vsichni s tim gumovym rizenim u opelu?! Me to vyhovuje a je jenom o zvyku. Kdyz pak jedu fordem, kde naopak citim ve volantu kazdej sutricek tak pro beznou jizdu nic moc hlavne treba na kostkach a ve meste. Pokud clovek radi na okruhu musi to rizeni od Opelu dostat do ruky, coz chapu ze se novinari s pujcenym vozem za jedno odpoledne nepodari. Pak k te saltr pace. Nevim jak OPC ale nektere modely s razenim do H maji mirne naklonenou osu oproti jinym autum, coz vyvolava pocit, ze tam ta rychlost nejde zaradit. Opet je potreba to dostat do ruky. Mozna je to i u opc verze posledni generace....

0/0
3.6.2015 0:54

R73o49m20a98n 17K32r24a38t41o90c48h53v11í48l 6746407506464

Asi to pojede.

0/0
2.6.2015 7:56

M86i50c71h51a60l 77Z47ú54b22e83k 8643529372681

Z článku opěvovaná hrůza..! :-/

0/0
1.6.2015 23:43


M88a22r52t91i33n 53K23a63r20á82s74e29k 1418584929334

Ono je to jedno. Opel má totiž talent, udělat n každém autě nějaké nepoužitelné kraviny.U předchozí verze (H) byly nepoužitelné páčky pod volantem, tlačítka tempomatu a dalších věcí, která někdy nereagovala na krátké stisknutí, mizernou šestikvaltovou převodovku k dieselu.

Se stávající verzí vrátil použitelné páčky a zase na ně dal otočný ovladač palubního počítače, takže člověk musí dát ruku z volantu, aby tím otočil, Náznak otočného ovladače hlasitosti co byl na volantě v předchozí verzi, který kupodivu není otočný ale jen kyvný, v této verzi navíc není hlasitost, ale přelaďování stanic a hlasitost je na dost neprakyickém čudlíku, stejně jako na druhé straně ovládání tempomatu, které ale pro změnu reaguje na každé stisknutí. Už zase jde vypnout klimatizace tlačítekm a nemusí se kvůli tomu do menu (to je u téchto motorů důležité, protože v pěti lidech se se zapnutou klimatizací nedá rozjet do prudšího kopce) ale ase na vzduchotechnice zmrvili jiné věci a auto se někdy dost mlží, řadicí páka má nějaký gumový chod, ubylo dost místa v interiéru i v kufru, světelná houkačka je ovládaná elektronikou, a má nastavený nějakou minimální dobu svícení, která je dost dlouhá takže například krátké dvojité zabliknutí s ní vůbec nejde udělat. Prostě když opel něco dělá, vždycky to něčím takto zbytečně pomrví. Jo a taky na mě auto pípá kvůli kdejaké kravině, jako že při odchodu nechávám klíčky v zapalování, ale když mi ESP přibrzdí kolo abych se nedostal do smyku, tak ani nepípne.

0/0
1.6.2015 21:48

P12e82t44r 88B47á93č97a 8325876415615

Radsi Astru, ta se mi libi moc.

Komentar kdy diky postizencum z Bruselu neni slyset poradne ani motor a ze aspon nepraskne posadce hlava, bez komentare Rv

0/−1
1.6.2015 16:04

L62a20d39i73s87l63a78v 64S88o94k82o17l 1950332325392

Celý den žádný příspěvek, asi sledované auto:D

+3/−1
1.6.2015 14:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.