Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kopřivnické Tatře se letos daří, přijímá nové zaměstnance

Kopřivnická automobilka Tatra chce letos prodat přes tisíc aut, nejvíce za posledních pět let. Nabírá proto nové zaměstnance, k současným 850 jich potřebuje najít dalších 80.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H55o18n64z60a 92T57a21r 3289662474972

Doufám že se časem vrátí i výroba automobilů. Tet se hlavně musí zmatořit a využít potencial který je nevyužit .

 https://www.youtube.com/watch?v=Qd6sogSelxw

0/0
7.6.2015 18:20

P98e76t26r 14V77l33k 7281186898

Jó k obráběcím strojúm, kdyby takhle k počítačům to by tam stály zástupy. Dělat rukama není dneska in !!. Na druhou stranu se ani nedivim, práce ve většině případů na tři směny, nebo krátkej dlouhej týden a když už se najde nějakej zoufalec co dělal dřív v kanceláři a ocitne se ve výrobě tak se tak do měsíce zhroutí a odchází neznámo kam mumlajíc že se na to může ...... !!!!

0/0
5.6.2015 21:24

S80v53a66t43o71p49l76u36k 52S55i57l57n54ý 4372476889988

"Nutně potřebujeme sehnat lidi k obráběcím strojům, abychom dokázali vyrobit víc náprav, víc centrálních rour, víc podvozků. Nabízíme jim řádově 20 tisíc měsíčně,"

Zkuste jim nabídnout víc a třeba přijdou ;-)

+5/0
5.6.2015 18:25

J84a28n 66V64á17c23l25a59v51í87k 3332676771299

A bude v novinach brecet jina fabrika ;-)

0/0
5.6.2015 21:07

S56t88a97n20i82s68l87a33v 50M11o62k69r22ý 8207592206772

Preferoval bych Vega, je to stejny typ, stejne kvality a kompletne ceska. Take s podvozkem od Tatry myslim.

+2/0
5.6.2015 16:25

P41a85v20e68l 20M93e74d30e12k 1770192131715

Podle neofiko prohlaseni armady jsou oba typy v podstate srovnatelne, uvidime, jak dopadnou vojskove zkousky, ackoliv to vnimam stejne jako Vy = co nejvic cesky stroj, drzim palce, aby vyhral ten skutecne lepsi a nasi vojaci dostali kvalitu.

0/0
5.6.2015 16:39

J56a79n 62Š57k47r73a84b48á23n47e96k 7315580548542

Vega je na tom dle mého lépe..  Je levnější, má větší vnitřní prostor, možnost i verze 4x4...

0/0
5.6.2015 20:41

I56g13n47á28c 65M77r64k56v82i54č36k86a 2298102799965

Jak je možný, že to zas berou od Frantíků??? To nemůžou najmout pár šikovnejch strojařů a naprojektovat/vyrobit/otestovat svojí vlastní kabinu??? Rv[>-]Rv ;-O;-€

0/0
5.6.2015 16:18

J40a53n 87P53r24i94c37h70y46s71t79a19l 8361648233

Nemuzou. Takhle jim to budou Francouzi prodavat nejen ve Francii, ale hlavne v byvalych koloniich. Podobne vozidlo bude zanedlouho potrebovat francouzska policie.

+1/0
5.6.2015 17:21

J62a90n 36Š12k46r10a54b56á88n12e53k 7745370478932

Oni zatím nic neberou, rozhodovat se bude mezi Vegou a Titusem, požadavek armády byl hlavně na tatrovácký podvozek (jednotná technická základna s ostatními typy techniky) a tuto podmínku splňuje právě Vega a Titus (ten mimochodem byl vyvinut pro Francii..).

+1/0
5.6.2015 20:44

V87i18t69a 59K53a17b62o27u82r20e40k 4670180382228

Zajímavé, když Tatru vlastnily Američani tak byla před krachem a jen co se změnil majitel tak je to prosperující firma. To samé Aero Vodochody...

+3/−1
5.6.2015 11:15

J50i92ř90í 27E33r50b29e54n 1333174386987

Ono hodně záleží na tom, jestli to je jen nějaká značka do portfolia nebo jestli to je hlavní obor činnosti. A taky to je "kus od kusu" jiné...

Volkswagen značku Škoda vyzvedl a rozvinul na světovou úroveň.

IVECO sice značku Karosa zrušilo, ale i tak její původní výrobní a vývojové kapacity dál rozvíjí, i když pod impotentním jménem Irisbus.

Daewoo značku Avia zničilo úplně.

V jiném oboru si Chrenek svých železáren váží a piplá je, naopak pro Indy jsou ostravské závody skoro přítěží.

+4/0
5.6.2015 14:53

J22i26ř76í 10K48r62u76t21i35l 2120724470398

a nebo, Američani neodsypali místním mocipánům.

0/0
6.6.2015 17:42

O52n60d68ř92e17j 86P14a62n97z83a29r 3348175917705

Titus od slova tits?

0/−2
5.6.2015 10:31

J79a78n 69P47r37i40c62h77y30s42t29a41l 8161648733

Titus je latinske jmeno. To asi udelala Tatrovka novinarum naschval, protoze se opet ukaze kolik z nich chybelo v hodinach cestiny, kdyz se probiralo sklonovani  slov reckeho a latinskeho puvodu.

0/0
5.6.2015 17:24

S20v50a40t57o40p42l42u50k 70S19i53l79n87ý 4192836399678

Skloňování u věcí, u kterých se nijak nechce zdůrazňovat jejich antický původ (což obrněný transportér určitě je ten případ), je možné skloňování neantické. 

Takže je správné říct "jedu v Titusu" místo "jedu v Titovi" ;-)

0/0
5.6.2015 18:28

R82i17c73h97a71r20d 68T19r19e40f36i86l 4521225929210

Titus je konstrukce francouzského Nexteru, a z Tatry je akorát podvozek. Takže vydávat to za tatrováckou konstrukci je nesmysl. A pokud mi je známo o nákupu vozidel kategorie MRAP zdaleka nebylo rozhodnuto. Ve hře je minimálně ještě SVOS Vega.

+2/−1
5.6.2015 9:34

V66i35t87a 90K73a51b10o70u35r88e59k 4280550322208

Podvozek je nejdůležitější část vozidla... ;-)

+1/−1
5.6.2015 11:16

I47g35n54á43c 43M53r15k11v40i98č31k53a 2898302569585

V TOMHLE PŘÍPADĚ NE

0/−3
5.6.2015 16:17

P52e27t90r 96V44i42n38t96r56l27í24k 3796254861

Tisíc vozů je zoufale málo, na to jaká byla Tatra značka je to velká škoda :( jinak, těch armádních zakázek také moc Tatra nemá... bohužel no :( co takhle zkusit Čínu jako potencionální nový trh?

0/0
5.6.2015 0:44

J58a70n 83J85e92ž52e97k 3171905797675

Nepiš "potencionální", vypadáš jako blb a nikdo tvé "dobré" nápady nebude brát vážně.

+3/−4
5.6.2015 6:32

J14i44ř10í 53K93r51u28t17i97l 2620824230938

souhlas, Čína je perspektivní trh, ''obsazený''. Na tomto trhu podnikají globální lídři v čemkoliv + Vintrlík.

0/0
5.6.2015 8:12

P22e89t17r 40V63i28n65t55r40l56í23k 3376114911

My do Číny vyvážíme a přitom nejsme globální lídři a není tomu tak dlouho, co se nám Čínský trh otevřel, asi máte špatné info :D

0/0
5.6.2015 14:28

J22i65ř77í 83K23r56u95t89i47l 2860784490298

určitě, jsou ti kteří trh ovládají a ti kteří paběrkují. nemyslím si že by ČR bylo v pozici lídra čehokoliv a proto i mzda á 20.000 Kč hrubého.

0/0
5.6.2015 16:52

P61e95t12r 92V46i79n75t54r39l34í41k 3616604331

Já nepaběrkuji, to vy :)

0/0
5.6.2015 17:04

J54i76ř42í 17K40r38u72t43i93l 2510654910748

je vidět že máte svůj myšlenkový obzor a proto bych zakončil citátem klasika : A proto je život tak pestrý.

0/0
5.6.2015 17:24

P16e43t50r 87V78i66n25t72r19l59í80k 3676974761

Miluji tyhle chytrolíny, co si jedou to své, jen tak dál :)

0/0
6.6.2015 12:08

J60i60ř14í 54K39r45u23t87i59l 2190244440558

no to vám trvalo. 

Ale zase musím uznat že taková sebekritika se hned tak nevidí.

0/0
6.6.2015 15:46

P77e94t13r 37V86i12n39t86r75l71í18k 3686524111

Jo urážky je jediné na co se zmůžete, jen tak dál zoufalče :)

0/0
7.6.2015 12:38

J52i85ř77í 65K56r78u33t28i13l 2570374760428

již jsem vám na to téma odpověděl. Každý máme nějaké duševní obzory. A vy Vintrlík furt máte snahu přeskočit vaše myšlenkové obzory. Vaše dětské néééé, přechází v táhlé méééé.

0/0
7.6.2015 13:12

P64e91t97r 93V20i82n63t87r84l16í29k 3926904361

Já tu své obzory opravdu nevylevuji, zato vy až moc :D jste duševní chudáček :)

0/0
7.6.2015 15:29

J67i91ř18í 12K12r52u67t56i41l 2790844950418

ano jsem duševní mrzák, ještě něco.

0/0
7.6.2015 15:34

J96i49ř28í 70K71r94u14t44i76l 2920174300828

áááááááááááá, teď jsem to pochopil, k vašemu hodnocení  mé osoby. Pokud já jsem chytrolín tak vy Vintrlík, vy jste pravý opak chytrolína, tvrdolín

0/0
6.6.2015 15:57

S45t81a59n94i51s96l64a70v 31D25o60l88e79ž44a61l 5791948669960

Vážená redakce zkušební okruh se nazývá polygon a ne polygot jak máte v popisech fotografií.

+2/0
4.6.2015 23:27

J69a63r91d26a 89K12o83n25i96c28k47ý 9188723306523

Pěkné, ale přišlo to pozdě. Potřebujeme tanky.

+2/0
4.6.2015 22:39

P57e26t58r 76V19i63n79t79r18l68í82k 3186914981

Ty Tatra nedělá tak 80 let

+1/0
5.6.2015 0:45

J46i47ř16í 39E24r14b92e43n 1963434966327

Tanky Tatra nedělala nikdy. Nanejvýš tak kolopásové OT-810 (zdokonalený Hakl) před pětapadesáti lety.

0/0
5.6.2015 14:57

R59a56d97e10k 72U12r72b30a67n 4529250254857

Ty v dnešní době nedělá skoro nikdo.

0/0
5.6.2015 16:45

J88i10ř79í 83K33r89u64t46i19l 2670134430248

to je všechno pěkné, já si myslím že potřebujeme zdvihnou minimální mzdu a ne tanky.

0/−1
5.6.2015 8:27

J38a33r18o59s93l98a30v 21F62r16a77n44t48i24š65e75k 83B60r58ü15m58m40e79r 1121776603330

Minimální mzdu je potřeba zrušit. Ale zvednout mzdy by bylo dobře, na to je ale potřeba něco vyrábět a prodávat. Např. ty tanky, pokud budeme schopni.

0/0
5.6.2015 17:21

J38i28ř26í 41K68r76u64t51i78l 2310474400628

nelze než v obecné rovině jak jste popsal souhlasit. Je to jen a jen o práci. Což není dnes moc populární.

0/0
5.6.2015 19:18

J18a18n 53P61e65k28a 5573163143

Krásné "prasátko" .. z profilu tak opravdu vypadá, a určitě si bude podobně rochnit v bahně! :) Jen tak dál!R^

+5/0
4.6.2015 21:52

T86o13m19a72s 63S22v59o72b83o31d74a 5827875515847

pozitivnější zprávy ani nejde číst .... R^

+4/−1
4.6.2015 21:38

M51a35r65t26i76n 34U22l74e51h15l53a 4921224318

Pekna masinka ;-)R^R^R^

+10/0
4.6.2015 21:23

M95a73r72i30á29n 54B62e28d18n14á79r30i13k 9481581880768

Taky se mi líbí a říkám si, že podobná vozidla dnes musí mít každá armáda.

+2/0
4.6.2015 21:34

J66i81ř87í 45K87r92u44t40i61l 2810594260608

jo,jo v každé armádě, a hlavně v Africe a podobných, a do roka tady máme dalších milion negramotných kteří mají nataženou ruku.

Lidská hloupost je bezbřehá.

0/−3
5.6.2015 8:54

J41i25ř85í 98K63r11u30t29i69l 2420804710158

+2.

0/0
5.6.2015 9:20

J61i77ř27í 45K45r17u69t27i17l 2140284850648

+3.

0/0
5.6.2015 12:18

J21i90ř70í 13K93r30u13t32i15l 2250294820288

+4.

0/0
5.6.2015 16:53

J88i55ř95í 94K76r35u67t70i57l 2980334910648

+5.

0/0
6.6.2015 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.