- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám že se časem vrátí i výroba automobilů. Tet se hlavně musí zmatořit a využít potencial který je nevyužit .
Jó k obráběcím strojúm, kdyby takhle k počítačům to by tam stály zástupy. Dělat rukama není dneska in . Na druhou stranu se ani nedivim, práce ve většině případů na tři směny, nebo krátkej dlouhej týden a když už se najde nějakej zoufalec co dělal dřív v kanceláři a ocitne se ve výrobě tak se tak do měsíce zhroutí a odchází neznámo kam mumlajíc že se na to může ......
"Nutně potřebujeme sehnat lidi k obráběcím strojům, abychom dokázali vyrobit víc náprav, víc centrálních rour, víc podvozků. Nabízíme jim řádově 20 tisíc měsíčně,"
Zkuste jim nabídnout víc a třeba přijdou
A bude v novinach brecet jina fabrika
Preferoval bych Vega, je to stejny typ, stejne kvality a kompletne ceska. Take s podvozkem od Tatry myslim.
Podle neofiko prohlaseni armady jsou oba typy v podstate srovnatelne, uvidime, jak dopadnou vojskove zkousky, ackoliv to vnimam stejne jako Vy = co nejvic cesky stroj, drzim palce, aby vyhral ten skutecne lepsi a nasi vojaci dostali kvalitu.
Jak je možný, že to zas berou od Frantíků??? To nemůžou najmout pár šikovnejch strojařů a naprojektovat/vyrobit/otestovat svojí vlastní kabinu???
Nemuzou. Takhle jim to budou Francouzi prodavat nejen ve Francii, ale hlavne v byvalych koloniich. Podobne vozidlo bude zanedlouho potrebovat francouzska policie.
Zajímavé, když Tatru vlastnily Američani tak byla před krachem a jen co se změnil majitel tak je to prosperující firma. To samé Aero Vodochody...
Ono hodně záleží na tom, jestli to je jen nějaká značka do portfolia nebo jestli to je hlavní obor činnosti. A taky to je "kus od kusu" jiné...
Volkswagen značku Škoda vyzvedl a rozvinul na světovou úroveň.
IVECO sice značku Karosa zrušilo, ale i tak její původní výrobní a vývojové kapacity dál rozvíjí, i když pod impotentním jménem Irisbus.
Daewoo značku Avia zničilo úplně.
V jiném oboru si Chrenek svých železáren váží a piplá je, naopak pro Indy jsou ostravské závody skoro přítěží.
Titus je latinske jmeno. To asi udelala Tatrovka novinarum naschval, protoze se opet ukaze kolik z nich chybelo v hodinach cestiny, kdyz se probiralo sklonovani slov reckeho a latinskeho puvodu.
Titus je konstrukce francouzského Nexteru, a z Tatry je akorát podvozek. Takže vydávat to za tatrováckou konstrukci je nesmysl. A pokud mi je známo o nákupu vozidel kategorie MRAP zdaleka nebylo rozhodnuto. Ve hře je minimálně ještě SVOS Vega.
Podvozek je nejdůležitější část vozidla...
Tisíc vozů je zoufale málo, na to jaká byla Tatra značka je to velká škoda :( jinak, těch armádních zakázek také moc Tatra nemá... bohužel no :( co takhle zkusit Čínu jako potencionální nový trh?
Nepiš "potencionální", vypadáš jako blb a nikdo tvé "dobré" nápady nebude brát vážně.
Vážená redakce zkušební okruh se nazývá polygon a ne polygot jak máte v popisech fotografií.