- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už jste dneska druhý, co si plete MBX a MB. Podívejte se na to auto ještě jednou, takové jste určitě neměli.
A k těm dětem, to je samozřejmě jen nadsázka. Zkrátka v letech, kdy se rodily nejpočetnější ročníky tzv. Husákových dětí, se vyráběla stovka. Jinak samozřejmě ty děti byly převáženy vším možným, co zde v té době jezdilo. A skutečně do jara 75 byl prezidentem ještě Svoboda, ale připisovaly se generálnímu tajemníkovi...
Poznámka pro pana Kadlece, se to nějak špatně zařadilo.
Mbéčka s hrubým žebrování jsme měli dvě... červené a tmavě modré, takže to nemohla být taková vzácnost... a ve stovkách seděli svobodovy děti a ne husákovy...
Vraky na silnic... Zakázal bych tomu jezdit
U MBX vůbec nemusí jít o jakýsi "vzácný předsériový kousek", všechna embéčka měla první rok výroby (možná dva) hrubou mřížku a širokou masku, navíc prolis na střeše. Faceliftované provedení s jinou mřížkou chlazení a upravenou přední maskou se začalo vyrábět tuším v září 1966, po celozávodní dovolené v AZNP.
No jo, ale Vy motáte MB a MBX. Kdypak nám začala sériová výroba MBX? Takto právě vypadaly jen ty předsériové.