Diskuze
Čeští řidiči se moc „lepí“. Držte si odstup, dvě sekundy jsou málo
Děkujeme za pochopení.
M81a34r86e62k 84T72e64s55l16a
Čeští řidiči jezdi porad a pomalu vlevo a nekoukaji do zrcátek mozna by to pomoholo neblokovat dražší a lépe uzpůsobeny vozidlo na rychlejší jizdu "oosobne se na kufr nelepim prijde my to hodně nebezpecne je to horsi než jet 150 na 130 bohuzel České silnice nejsou o řízení auta ale je to mala válka s lidskou blbosti
M10a27r11e13k 48T80e66s85l84a
Čeští řidiči jezdi v levém rychlém pruhu jako by nebyl predjizdeci ale klidne se plouzi a v pravo a ignorují za sebou rychlejší jedoucí vozidlo asu nemaj zrcatka nebo maj komplex méně cenosti ze jim ta jejich kraksna vic nejede!!! a to se nelepim na kufr kdyz chceš jet pomalu tahni doprava a vlevo at si jede kdo chce jak chce mozna by bylo po problemech ; (
M62a94r36e62k 49T96e61s59l50a
Čeští řidiči jezdi v levém rychlém pruhu jako by nebyl predjizdeci ale klidne se plouzi a v pravo a ignorují za sebou rychlejší jedoucí vozidlo asu nemaj zrcatka nebo maj komplex méně cenosti ze jim ta jejich kraksna vic nejede!!! a to se nelepim na kufr kdyz chceš jet pomalu tahni doprava a vlevo at si jede kdo chce jak chce mozna by bylo po problemech ; (
P45e55t12r 34B12á16č69a
Zajimavy kolik lidi tady place, ze se na ne nekdo lepi.
Jestli nebude spis chyba ve vas
M62a37r35t22i34n 34P47i72t29u83c89h11a
Na osobáky celkem kašlu, ale když se na mě začne lepit kamion, tak prostě sundám nohu z plynu a zcvokni se. Protože kdybych to musel zadupnout, tak mě ten za mnou zabije. Takže pojedeme pomaleji.
M34a31r29t98i13n 75P25a93v43e47l56e62k
Řekl bych,že se šofér kamionu nezcvokne - začne vás prostě předjíždět a zcvoknete se vy.Dávejte příště pozor na to jakou fantazii tu popisujete nebo inspirujete někoho kdo to opravdu udělá.
I15v76o 94P14e94t52e98r35k72a
Dvousekundový odstup? Každou chvíli mám někoho nalepeného tak 0,2s za kufrem, ať už je to osobák, náklaďák, nebo motorkář. A úplně nejlepší je to v Praze při prvních mrazících. Potkat v této době třeba pět aut za sebou, které do sebe navzájem narazily, není nic neobvyklého.
M98i87c17h30a89l 98H77r67u96b80o49š
Ano, najradsej mam inteligentov, ktori sa mi do tej minimalne dvojsekundovej pauzy hned vopchaju a hned pribrzdia...
P24e78t82r 45M71i42c16h74a55l
S tím problém nemám, pokud sám nechci předjíždět (třeba kamion). Jedu za ním, čekám na volné místo, vyhlížím přes čáru a nějaký ichtyl se přede mě nacpe, nalepí se na ten kamion a když je konečně místo k předjetí, tak zůstane za ním, protože na předjetí kamionu nemá výkon. Naopak když vím, že po pár kilometrech budu zastavovat, nechám za náklaďákem větší odstup, ať můžou ostatní jet.
M93i27r25o80s72l16a57v 38J43o77c75h
No já bych byl rád i za ty 2s. Co tak kolem sebe vidím na dálnici, tak to mnohdy je tak 0,5s
P84e63t38r 35M42i21c78h22a75l
Jak píšeš. Na padesátce směrem na Uh. Hradiště je vteřina zázrak.
P46e35t46r 66H17á48l36a
Čili reakční doba připraveného řidiče je dle článku 0,4s, ale má dodržovat 2s odstup?
Opět rádoby odborník ignoruje psychologický aspekt věci. Člověk se prostě nedokáže dlouhodobě soustředit na nudnou činnost - to jednoduše není fyziologicky možné. Takže soustředěnost řidiče hodně závisí právě na tom, jaký je ten rozestup.
Když řidiče nějak "násilím" donutíte zvětšit rozestupy, tak prostě klesne jejich pozornost a budete zase tam kde předtím.
P93e59t41r 62H46á34l79a
Což se týká i toho "lepení se na kufr". Nechci to obhajovat a nebezpečné to je, ale vemte v úvahu že takový řidič se v danou chvíli soustředí daleko víc než je běžné, a dupnout na brzdu v reakci na rozsvícení vašeho brzdového světla se dá za čtvrt vteřiny. Dopravní experti ať se picnou, ale 9 metrů ve 130 může stačit - když je ten za vámi opravdu dobrý řidič a naprosto soustředěný.
A77l81e72x35a57n83d51r 48K34o28s15t63k59a
Mohl by pan odborník vysvětlit, jak by se auta na tu silnici vešla? S rozestupy většími než 2s? Což by znamenalo u dvouproudovky hodinový průjezd maximálně 3600 vozů v jednom směru, spíš méně.
M50a56r12e59k 62Z92a97h18r67a80d58i72l
No, jestli si myslíte, že manévrující (předjíždějící) vozidla, která se vsouvají do mezer vytvořených rozestupy vozidel nějak zrychlují provoz na oné silnici, tak se mýlíte...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...