- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč s okruhovým speciálem jedou předvádět rychlou jízdu na otevřené úzké horské uličky.. Nemůžu si pomoct, ale první co mne napadne je typická BMW nemoudrost.
Jinak se mi tyto starší BMW moc líbí.
Bavoráci řady CS 2 500-3500 jsou pro mne nejhezčí v historii ! Musí to ale být sériovka, tohle s těmi spojlery ne. Dnes když ho člověk vidí, tak je akorát překvapen, jak je to auto malé. Časy se mění.
Je to blbě napsané. Tohle je okruhová legenda ze 70let. která nahradila 2002. Jinak v rally vládly Lancie od Fluvie,Stratos,037,Delta. BMW je ale super ve všem např. Benque a spol. jen tak vyhrál s M3 RMC atd.
Autore, co to tu melete o nejuspesnejsim seriovem souteznim aute te doby? Tehdy to byvala LANCIA Delta Integra7x vitez Rallye Monte Carlo
Nez zacnes nekomu nadavat, mel bys si vyhledat fakta, kterymi zjevne nevladnes.
To co proslavilo BMW v 70. letech bylo BMW 2002 ! To co byvalo nejuspesnejsi seriove soutezni auto v te dobe byla LANCIA Delta ! 7.nasobny vytez Rallye Monte Carlo
Lancia Delta působila až na konci 80.let v kategorii "A" neboli nástupci katogerie "B", v 70.letech byla Lancia Stratos. Ano 2002 byl nejznámější vůz bmw, ale 3.0 CSL byl nejúspěšnější okruhový speciál. Nepleť dohromady Rally a DTM