- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně se mi víc jako hot hatch líbí Seat Leon Cupra. Už jen tím, že se tváří normálně a neblbnuli u něj se vzhledem, aby každý na pohled poznal, že je to hot hatch, kdyby to náhodou nebylo vidět na jízdě. Niméně nutnost použít 98oct u Seatu vs 95oct u Hondy mi přijde docela velký rozdíl. Jízdně na tom budou hodně podobně i ohledem na tu podivnou přetahovanou s časem na Nurburgringu.
Čtyřválec a čtyři výfuky? Kdy běžnému šestiválci stačí bohatě dva? Šaškové.
tak ono to bude určitě proto, že obyčejný Civic 9g "nemá" vůbec žádný výfuk
Takže v průměru s CTR má každý jen dva výfuky....
Co tam máš dál za "šaškovské" problémy?
To vypadá jako moc pěkná hračka pro velký kluky. Za mě Hondè velké plus.
Honda a Mazda dnes produkují jedny z nejlepších aut na světě.
Japan Car forever.
Honda ano, ale Mazda rozhodně ne... jen si vyhledejte její problémy se slavnými motory. Škoda slov
Nevím jak jiní, ale když si sednu do nějakého nadupaného auta se sportovními ambicemi, tak očekávám benzínový motor s pořádným zvukem, který se nechá krásně vytáčet do vysokých otáček. Pokud chci nudný přímočarý zvuk motoru, tak na to stačí i nějaká koncernová tuctovka, kde to nevylepší ani zvuková pseudonáhražka pomocí reproduktorů.
já očekávám, že to především pojede....čím rychleji tím lépe.....
randál je v podstatě jen mechanická ztráta....., která auto zpomaluje...... při delším působení je navíc i nepříjemný.....
A hrozná škoda, že to nevypadá jak koncept, který měl reáně rozšířenou karoserii, ne přilepené nesmysly na blatníky (videa ukazují, že ty průduchy tam skoro nejsou) + přišel o ďábelský spojený spoiler se světly...
Škoda, že auto nemá žádný zvuk, až bych řekl, že naopak má otravně hnusný zvuk (k čemu pak vyloženě na efekt 4 koncovky?), jinak nejlepší hot hatch.
bohužel zvuk atmo V8 ničím nenahradíš ani nenapodobíš
Desing je čistě funkční, ovšem ne každému se musí líbit. Honda CTR tady není proto, aby se líbila, ale aby byla nej. A tomu bylo vše podřízeno, i charakter motoru, který nemá kopanec made in VTEC.
Prostě brutální bestie, která se musí držet pod krkem, musí se zkrotit a pak slouží oddaně. Nic pro slabé povahy nebo pro lidi zdegenerované koncernovými produkty.