Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Triumphální jízda: britští tygři okouzlí jízdou a hlasem wartburgu

Pokud cestujete často a rádi s objemnou bagáží nejen na asfaltce, ale také v náročnějším terénu, třeba zrovna vám je určena dvojice biků s dobrodružnou duší z produkce tradičního britského výrobce Triumph. Je čas vyzkoušet dvě letošní novinky Tiger 800 XCX a XRX.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56a35v96e86l 84M67i81k93u37l58a 6898903976427

Zamlouvám si Triumph Tiger 1050 sport ABS 2015 z reklamního okénka Automodulu.cz za cenu 30.000,- Kč včetně DPH. ;-)

Jinak Wartburgem jsem 2 roky jezdil, ve Švédsku jsem projel Tigera 900 a jejich hlasy vážně moc společného nemají. Triumph mne docela nudil. Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače (srovnatelný byl i zvuk), velká hmotnost, na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350.

+1/0
18.6.2015 13:02

J92i28ř79í 19K59o66n79d57r42á28t 4255231968

To je škoda že už je zamluvená :-)

+1/0
18.6.2015 23:12

J76i89ř47í 76S71c66h63w38a30c76h 8198284278556

a to "...na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350" je jako plus nebo minus? ;-D

a "Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače...." znamená co? Ty snad jezdíš na vysavači? Ako sa to robí? ;-) 8-o

0/0
19.6.2015 0:31


P82a16v36e15l 22M54i49k65u97l59a 6388213166557

Jak jsem uvedl, motorka mne trochu nudila, takže wheelie s plným plynem přes spojku beru spíš jako minus. Na vysavači nejezdím :-), ale když motorka pode mnou bzučí a já čekám a čekám a čekám kdy mne to zatáhne za ruce a ono nic, tak zkrátka nejsem z motorky nadšený. ;-) Na cestování je určitě dobrá a pohodlná.

0/0
19.6.2015 7:40

J97a92n 77H71o71r70s14k14ý 2886800287335

Když Triumph, tak jedině lokomotivu Rocket IIII ! Tam jsem zamilován!:-)

0/0
18.6.2015 12:59

J44a14n 72E51n69t89e42r 5214955514157

Tak nevím, přečetl jsem si test nebo oslavnou ódu?

+1/0
18.6.2015 10:52

R22o12b67e56r20t 90G86o47r59c 6602183393

Jak může někdo napsat o čtyřdobém tříválci se zvukem ševelu květin, že to je hlas dvoudobého tříválcového wartburgu? :-D Jinak stroj je to úchvatnej až na tu elektroniku, dneska ti mladí kluci si myslej, že na tohle skočej a budou jen kroutit plynem a že je elektronika v maléru zachrání, ale nemaj sebemenší ponětí o tom kde má motocykl hranice a jak reagovat když se začně něco dít...

+10/0
18.6.2015 7:54

J36i97ř47í 56S56c51h78w26a54c86h 8888204448926

to s tím zvukem taky považuji za nesmysl, nejspíš nějaká chvilková rezonance nehodná toho aby se zvýrazňovala titulkem. Stejně jako HTP má s Wartburgem společný jen ten počet válců, rozhodně ne ten tradiční zvuk dvoutaktního motoru. 

Ale v různých režimech každého motoru může každý slyšet v podstatě cokoliv podle své fantazie, stejně jako ve víně cítí vůni  a chuť desítek různých jiných potravin a poživatin.....;-)

+5/0
18.6.2015 9:41

S56t89a48n77i94s58l56a86v 64P68a13v23l93u 5228125438676

Redaktor očividně s Wartburgem v životě nejel.

0/0
22.6.2015 8:38
Foto

P71e36t74r 45P52r32o43c84h69á26z34k59a 3352236572224

Náídherná mašina,ideální na výlety.Jen ta nádrž by mohla být ještě o kousek větší.R^

0/0
18.6.2015 7:07

P27a44v96e98l 81M65i58k81u49l42a 6778533436577

Spíše bych si přál nižší spotřebu. Uvedených 5,7 l/100 km mi nepřijde jako v článku uvedená "příjemná spotřeba". Moje dvouválcová Yamaha TRX850 z roku 1996 bez kapot při cestovní rychlosti do 120 polkne 4,5 litru. :-)

+1/0
18.6.2015 12:54

O66l24d21ř29i26c82h 69S57t13a67r14ý 2929358425327

Taky si myslím, že tenhle anglánskej krám na japonskou techniku nemá...

0/0
18.6.2015 13:52
Foto

P37e39t55r 54P10r75o77c14h43á85z16k77a 3912956192534

Záleží na tom jak probíhá měření.Myslím, že při normální jízdě ta spotřeba nebude tak velká.

0/0
18.6.2015 20:03

J89i51ř21í 59S20c47h15w95a74c52h 8698404398936

jsi ve výhodě, méně válců menší spotřeba..... 

ale spotřeba v testu je obvykle někde jinde, než běžné používání....

0/0
18.6.2015 20:30

P87a40v25e59l 21M13i32k97u42l80a 6888193776437

V době vstřikování a minimalizace třecích odporů bych čekal úspornější pohonnou jednotku než 19 let a 60000 km jetý motor ;-). Za 5,5 l jezdí kamarádova (moje bývalá) Honda VFR 750 RC 24 s najetými 107000 km, r.v. 1987.

0/0
19.6.2015 7:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.