Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Triumphální jízda: britští tygři okouzlí jízdou a hlasem wartburgu

Pokud cestujete často a rádi s objemnou bagáží nejen na asfaltce, ale také v náročnějším terénu, třeba zrovna vám je určena dvojice biků s dobrodružnou duší z produkce tradičního britského výrobce Triumph. Je čas vyzkoušet dvě letošní novinky Tiger 800 XCX a XRX.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P95a37v58e92l 94M66i55k85u27l86a 6428663846837

Zamlouvám si Triumph Tiger 1050 sport ABS 2015 z reklamního okénka Automodulu.cz za cenu 30.000,- Kč včetně DPH. ;-)

Jinak Wartburgem jsem 2 roky jezdil, ve Švédsku jsem projel Tigera 900 a jejich hlasy vážně moc společného nemají. Triumph mne docela nudil. Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače (srovnatelný byl i zvuk), velká hmotnost, na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350.

+1/0
18.6.2015 13:02

J85i51ř80í 85K16o93n73d17r88á80t 4425331448

To je škoda že už je zamluvená :-)

+1/0
18.6.2015 23:12

J39i29ř74í 36S96c88h47w67a16c54h 8148284928956

a to "...na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350" je jako plus nebo minus? ;-D

a "Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače...." znamená co? Ty snad jezdíš na vysavači? Ako sa to robí? ;-) 8-o

0/0
19.6.2015 0:31

P57a50v83e56l 87M72i56k33u10l14a 6328123396957

Jak jsem uvedl, motorka mne trochu nudila, takže wheelie s plným plynem přes spojku beru spíš jako minus. Na vysavači nejezdím :-), ale když motorka pode mnou bzučí a já čekám a čekám a čekám kdy mne to zatáhne za ruce a ono nic, tak zkrátka nejsem z motorky nadšený. ;-) Na cestování je určitě dobrá a pohodlná.

0/0
19.6.2015 7:40

J75a61n 32H94o16r29s87k79ý 2726810247735

Když Triumph, tak jedině lokomotivu Rocket IIII ! Tam jsem zamilován!:-)

0/0
18.6.2015 12:59

J87a36n 44E66n33t97e42r 5464505174847

Tak nevím, přečetl jsem si test nebo oslavnou ódu?

+1/0
18.6.2015 10:52

R58o39b93e48r63t 66G52o40r89c 6682583863

Jak může někdo napsat o čtyřdobém tříválci se zvukem ševelu květin, že to je hlas dvoudobého tříválcového wartburgu? :-D Jinak stroj je to úchvatnej až na tu elektroniku, dneska ti mladí kluci si myslej, že na tohle skočej a budou jen kroutit plynem a že je elektronika v maléru zachrání, ale nemaj sebemenší ponětí o tom kde má motocykl hranice a jak reagovat když se začně něco dít...

+10/0
18.6.2015 7:54

J43i71ř89í 54S15c69h22w82a59c58h 8548354168266

to s tím zvukem taky považuji za nesmysl, nejspíš nějaká chvilková rezonance nehodná toho aby se zvýrazňovala titulkem. Stejně jako HTP má s Wartburgem společný jen ten počet válců, rozhodně ne ten tradiční zvuk dvoutaktního motoru. 

Ale v různých režimech každého motoru může každý slyšet v podstatě cokoliv podle své fantazie, stejně jako ve víně cítí vůni  a chuť desítek různých jiných potravin a poživatin.....;-)

+5/0
18.6.2015 9:41

S24t54a91n18i90s42l19a19v 90P15a47v69l10u 5468105918686

Redaktor očividně s Wartburgem v životě nejel.

0/0
22.6.2015 8:38
Foto

P67e27t23r 60P16r74o52c16h40á33z91k39a 3662316132154

Náídherná mašina,ideální na výlety.Jen ta nádrž by mohla být ještě o kousek větší.R^

0/0
18.6.2015 7:07

P53a56v60e35l 52M97i58k50u42l79a 6308853866557

Spíše bych si přál nižší spotřebu. Uvedených 5,7 l/100 km mi nepřijde jako v článku uvedená "příjemná spotřeba". Moje dvouválcová Yamaha TRX850 z roku 1996 bez kapot při cestovní rychlosti do 120 polkne 4,5 litru. :-)

+1/0
18.6.2015 12:54

O61l76d83ř15i47c94h 81S33t83a87r70ý 2149848875617

Taky si myslím, že tenhle anglánskej krám na japonskou techniku nemá...

0/0
18.6.2015 13:52
Foto

P58e65t61r 48P21r59o14c30h70á82z80k71a 3612836312694

Záleží na tom jak probíhá měření.Myslím, že při normální jízdě ta spotřeba nebude tak velká.

0/0
18.6.2015 20:03

J15i21ř57í 10S17c51h94w26a27c27h 8908974948726

jsi ve výhodě, méně válců menší spotřeba..... 

ale spotřeba v testu je obvykle někde jinde, než běžné používání....

0/0
18.6.2015 20:30

P13a86v98e46l 21M18i46k14u24l92a 6768543246107

V době vstřikování a minimalizace třecích odporů bych čekal úspornější pohonnou jednotku než 19 let a 60000 km jetý motor ;-). Za 5,5 l jezdí kamarádova (moje bývalá) Honda VFR 750 RC 24 s najetými 107000 km, r.v. 1987.

0/0
19.6.2015 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.