Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Triumphální jízda: britští tygři okouzlí jízdou a hlasem wartburgu

Pokud cestujete často a rádi s objemnou bagáží nejen na asfaltce, ale také v náročnějším terénu, třeba zrovna vám je určena dvojice biků s dobrodružnou duší z produkce tradičního britského výrobce Triumph. Je čas vyzkoušet dvě letošní novinky Tiger 800 XCX a XRX.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72a86v83e24l 29M18i44k74u82l45a 6458103116787

Zamlouvám si Triumph Tiger 1050 sport ABS 2015 z reklamního okénka Automodulu.cz za cenu 30.000,- Kč včetně DPH. ;-)

Jinak Wartburgem jsem 2 roky jezdil, ve Švédsku jsem projel Tigera 900 a jejich hlasy vážně moc společného nemají. Triumph mne docela nudil. Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače (srovnatelný byl i zvuk), velká hmotnost, na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350.

+1/0
18.6.2015 13:02

J50i67ř89í 37K80o19n14d19r72á41t 4205551758

To je škoda že už je zamluvená :-)

+1/0
18.6.2015 23:12

J46i97ř34í 47S92c70h25w22a79c33h 8118454518796

a to "...na zadní to jde jen přes spojku - jako Jawa 350" je jako plus nebo minus? ;-D

a "Zátah motoru odspoda až k omezovači lineární jako u vysavače...." znamená co? Ty snad jezdíš na vysavači? Ako sa to robí? ;-) 8-o

0/0
19.6.2015 0:31

P82a45v29e87l 44M81i66k46u66l59a 6158163496727

Jak jsem uvedl, motorka mne trochu nudila, takže wheelie s plným plynem přes spojku beru spíš jako minus. Na vysavači nejezdím :-), ale když motorka pode mnou bzučí a já čekám a čekám a čekám kdy mne to zatáhne za ruce a ono nic, tak zkrátka nejsem z motorky nadšený. ;-) Na cestování je určitě dobrá a pohodlná.

0/0
19.6.2015 7:40

J54a73n 67H52o70r46s50k44ý 2526740837885

Když Triumph, tak jedině lokomotivu Rocket IIII ! Tam jsem zamilován!:-)

0/0
18.6.2015 12:59

J98a26n 65E53n85t10e35r 5674885834967

Tak nevím, přečetl jsem si test nebo oslavnou ódu?

+1/0
18.6.2015 10:52

R38o88b39e79r47t 29G41o52r97c 6252663153

Jak může někdo napsat o čtyřdobém tříválci se zvukem ševelu květin, že to je hlas dvoudobého tříválcového wartburgu? :-D Jinak stroj je to úchvatnej až na tu elektroniku, dneska ti mladí kluci si myslej, že na tohle skočej a budou jen kroutit plynem a že je elektronika v maléru zachrání, ale nemaj sebemenší ponětí o tom kde má motocykl hranice a jak reagovat když se začně něco dít...

+10/0
18.6.2015 7:54

J65i58ř74í 15S39c47h92w54a13c54h 8818494798236

to s tím zvukem taky považuji za nesmysl, nejspíš nějaká chvilková rezonance nehodná toho aby se zvýrazňovala titulkem. Stejně jako HTP má s Wartburgem společný jen ten počet válců, rozhodně ne ten tradiční zvuk dvoutaktního motoru. 

Ale v různých režimech každého motoru může každý slyšet v podstatě cokoliv podle své fantazie, stejně jako ve víně cítí vůni  a chuť desítek různých jiných potravin a poživatin.....;-)

+5/0
18.6.2015 9:41

S73t14a79n81i82s25l57a45v 78P22a90v97l30u 5128985768686

Redaktor očividně s Wartburgem v životě nejel.

0/0
22.6.2015 8:38
Foto

P31e92t60r 17P78r79o70c86h74á44z79k51a 3552486582654

Náídherná mašina,ideální na výlety.Jen ta nádrž by mohla být ještě o kousek větší.R^

0/0
18.6.2015 7:07

P73a25v61e70l 24M98i19k69u85l45a 6838173186447

Spíše bych si přál nižší spotřebu. Uvedených 5,7 l/100 km mi nepřijde jako v článku uvedená "příjemná spotřeba". Moje dvouválcová Yamaha TRX850 z roku 1996 bez kapot při cestovní rychlosti do 120 polkne 4,5 litru. :-)

+1/0
18.6.2015 12:54

O92l77d44ř32i87c87h 72S44t92a42r91ý 2169478445157

Taky si myslím, že tenhle anglánskej krám na japonskou techniku nemá...

0/0
18.6.2015 13:52
Foto

P88e39t63r 34P33r15o50c37h61á68z22k32a 3742706932724

Záleží na tom jak probíhá měření.Myslím, že při normální jízdě ta spotřeba nebude tak velká.

0/0
18.6.2015 20:03

J62i51ř80í 66S45c29h66w60a85c31h 8798814688636

jsi ve výhodě, méně válců menší spotřeba..... 

ale spotřeba v testu je obvykle někde jinde, než běžné používání....

0/0
18.6.2015 20:30

P75a63v14e80l 56M81i59k83u12l93a 6648253746207

V době vstřikování a minimalizace třecích odporů bych čekal úspornější pohonnou jednotku než 19 let a 60000 km jetý motor ;-). Za 5,5 l jezdí kamarádova (moje bývalá) Honda VFR 750 RC 24 s najetými 107000 km, r.v. 1987.

0/0
19.6.2015 7:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.