Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malá modrá alpinka se vrací, je stejně krásná jako babička

Renault křísí už několik let dříve slavnou značku Alpine. Před zahájením slavného závodu v Le Mans představil koncept, který by měl být základem produkčního modelu. Designem odkazuje na legendární model.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i38ř93í 15K28r81u78t16i82l 2610524140498

Páteřový rám , lamino, kola Gotti, motor Gordini, 600 kg, vnučka na bábu nemá.

0/0
19.6.2015 21:19

V15l41a90d31i96m47í58r 59H13a80v97r45á58n55e92k 7726506510207

Krása, alpinka dodnes je jedno z úplně nej aut...jako 911, klasika R^

+2/0
19.6.2015 9:28

M27i98r80o71s85l13a49v 75M48e87d 3514576

Jo, Alpinka a Lancia Stratos - to byla auta mých klukovských snů... :-)

+3/0
19.6.2015 7:43
Foto

P11e19t30r 79K32o91č52i39č75k45a 4719318576957

Pamatuju si na ni jako kluk ze závodů do vrchu. Modrý lak, velké reklamy "Beseda" a "Cibié", žlutá přídavná světla...a z výfuku šel ten nejlepčí parfém...jj, bylo to fajn.

+1/0
18.6.2015 23:16

J69a68k36u85b 43V41r20á41n86a 6490349699140

k čemu to je když je to renault :(

0/−6
18.6.2015 22:51

J27o56s70e19f 71Č61i32h95á36k 7381749690796

Nová alpinka je hezká, ale ta stará je klenot.

+4/0
18.6.2015 21:21

J96a22k44u80b 37F58e23i89f43a80r 7499629546199

O úspěchu rozhodne asi cenovka. Pokud bude rozumná a parametry budou opravdu odpovídat "sporťáčku", mohla by to byt zajímavá alternativa k Šíru nebo T GT-86.

+1/0
18.6.2015 18:22

M47i69r31o80s54l62a87v 34Š81i14m35k10o 7695343982435

Moc hezké. Kdyby to tak bylo auto pro běžný provoz a ne speciál z drahých materiálů...

0/0
18.6.2015 16:58

M40i60l25o62s43l96a95v 15U22r75b55a23n 4838759310553

"Motor nebude vzadu jako u předchůdce z šedesátých let ale uprostřed." Jak tomu mám rozumět? To jako místo loketní opěrky se budu opírat o výfuk? Poněkud nepraktické.

0/−5
18.6.2015 15:24

R26a52d83i36m 14S57v30o16b91o72d40a 9403549366882

motor je hned za prednima sedackama, treba jako to ma porsche cayman

www.blogcdn.com

+5/0
18.6.2015 16:07

J87a90n 98K50o88t46l90í74n 9509724255677

Rozumějte ne jako Škoda 120, ale jako Toyota MR2 např.

+2/0
18.6.2015 17:26

J78o17s73e50f 16V82a78l82a 9270493713383

to je bezna terminologie. motor pred zadni napravou (tedy mezi napravami neboli uprostred) nebo za zadni napravou. Typickym prikladem motoru za zadni napravou byla Tatra 8, VW Brouk, Renault R8 a vsechny skodovky v obdobi mezi 1000MB az S135. Nedokazu si vzpomenout na osobni auto se 4 plnohodnotnymi sedadly a s motorem PRED zadni napravou - samozrejme kvuli mistu a chlazeni

+1/0
18.6.2015 20:31

T82o39m19á70š 70J66u65r60e84č85k66a 3323832349413

čtyřsedadlové s motorem před zadní nápravou nikdy nevzniklo, ale tzv. front mid engine (motor uprostřed za přední nápravou a poháněnou přední nápravou) se čtyřmi sedadly ano např.citroen DS, SM, Reanult 5.

0/0
19.6.2015 8:17

T19o35m76á43š 62J87u88r50e97č27k31a 3333572749533

No pokud chce někdo komentovat něco o autech a motorech, toto je základní znalost. První sériové vyráběné auto s motorem uprostřed bylo Lamborghini Miura.

+3/0
19.6.2015 6:48

M71i47l28o70s67l58a37v 30U13r82b17a64n 4818919500513

Panu Svobodovi, Kotlínovi, Valovi a Jurečkovi děkuji za relevantní odpovědi, mínuskáři bez příspěvku mi mohou políbit ...

+1/0
19.6.2015 7:51

T65o80m50á69š 57J49u16r19e49č92k88a 3203522499423

Tady je to docela pěkně popsané:

en.wikipedia.org

0/0
19.6.2015 8:18

M84i41c24h28a13l 23S66n82o81p14e72k 7591548335177

docela hezký porsche

+3/−1
18.6.2015 15:22

J58e57n74d64a 51K16r15á95s31a 1419196308

Kde jsou ty časy kdy Hubáček vítězil s Alpinkou na českých rallyeR^;-)

+11/0
18.6.2015 15:21

J73i69ř26í 76K63r50u98t79i49l 2760314480528

Hubáček naložil Škodovce půl hodina a to ještě rozbité RZ prodal.

0/0
18.6.2015 19:14

J24i67ř87í 52N76e55u63m26e84i40s61t76e83r 2892115783451

A což teprve Volejník!

+3/0
18.6.2015 19:38

V92l85a93d92a 91S23i64m36o18n19i55k 3529663803365

Jo jo - Hubáček s číslem jedna odjel RZ, můžeme jít domů :-)

0/0
18.6.2015 22:03

J36i22ř37í 48K26r52u54t84i55l 2130884380638

jo, jo, simonik promluvil, můžeme domů.

0/0
19.6.2015 10:48

V98l79a59d97a 10S14i83m44o53n59i31k 3539333263675

Asi jste to úplně nepochopil. Tak se to opravdu říkávalo. Posádka Hubáček Rieger ( pozdějí Minařík) se v těch letech úplně vymykala všemu ostatnímu v československém rallye sportu.

0/0
19.6.2015 16:28

J46i18ř72í 27K58r35u50t70i62l 2610624910488

omlouvám se, vzal jsem to osobně a tím pádem hloupě.

0/0
19.6.2015 18:41

V11l47a88d13a 83S10i36m38o58n56i52k 3629953903815

Nic se nestalo.

0/0
19.6.2015 19:34

Z62b16y93n92ě36k 85J48a47n39d70a 7783382585181

Nadherný auta, obě generace...

+7/0
18.6.2015 15:07

J96o45z47e22f 44H43r15i69c27i69š32i88n 4393860600306

Myslím že to Renaultu nepomůže spíše naopak

0/−5
18.6.2015 13:57

O64l62d44ř67i18c55h 67S68t65a61r61ý 2109598415147

Z boku to dost připomíná porsche....:-P

+3/−3
18.6.2015 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.