Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malá modrá alpinka se vrací, je stejně krásná jako babička

Renault křísí už několik let dříve slavnou značku Alpine. Před zahájením slavného závodu v Le Mans představil koncept, který by měl být základem produkčního modelu. Designem odkazuje na legendární model.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14i36ř18í 48K49r47u39t48i37l 2970964160618

Páteřový rám , lamino, kola Gotti, motor Gordini, 600 kg, vnučka na bábu nemá.

0/0
19.6.2015 21:19

V31l75a75d25i41m96í97r 68H75a87v33r41á72n22e11k 7746936560107

Krása, alpinka dodnes je jedno z úplně nej aut...jako 911, klasika R^

+2/0
19.6.2015 9:28

M30i22r47o33s83l87a53v 66M93e19d 3234906

Jo, Alpinka a Lancia Stratos - to byla auta mých klukovských snů... :-)

+3/0
19.6.2015 7:43

P34e62t36r 42K83o38č28i81č80k22a 4439888946217

Pamatuju si na ni jako kluk ze závodů do vrchu. Modrý lak, velké reklamy "Beseda" a "Cibié", žlutá přídavná světla...a z výfuku šel ten nejlepčí parfém...jj, bylo to fajn.

+1/0
18.6.2015 23:16

J50a79k70u51b 24V95r35á84n14a 6860369299740

k čemu to je když je to renault :(

0/−6
18.6.2015 22:51

J94o28s59e74f 84Č87i43h65á46k 7621989200496

Nová alpinka je hezká, ale ta stará je klenot.

+4/0
18.6.2015 21:21

J40a30k67u45b 83F28e50i12f75a20r 7779979966719

O úspěchu rozhodne asi cenovka. Pokud bude rozumná a parametry budou opravdu odpovídat "sporťáčku", mohla by to byt zajímavá alternativa k Šíru nebo T GT-86.

+1/0
18.6.2015 18:22

M20i63r21o21s46l58a52v 23Š94i53m91k67o 7925763612755

Moc hezké. Kdyby to tak bylo auto pro běžný provoz a ne speciál z drahých materiálů...

0/0
18.6.2015 16:58

M94i82l17o58s58l71a85v 93U46r95b97a17n 4598439400333

"Motor nebude vzadu jako u předchůdce z šedesátých let ale uprostřed." Jak tomu mám rozumět? To jako místo loketní opěrky se budu opírat o výfuk? Poněkud nepraktické.

0/−5
18.6.2015 15:24

R81a21d33i86m 47S65v36o98b85o29d19a 9313859406152

motor je hned za prednima sedackama, treba jako to ma porsche cayman

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/01/p09_0499_xx.jpg

+5/0
18.6.2015 16:07

J54a58n 82K51o84t31l45í95n 9249794135617

Rozumějte ne jako Škoda 120, ale jako Toyota MR2 např.

+2/0
18.6.2015 17:26

J86o86s66e29f 57V57a92l60a 9430423313513

to je bezna terminologie. motor pred zadni napravou (tedy mezi napravami neboli uprostred) nebo za zadni napravou. Typickym prikladem motoru za zadni napravou byla Tatra 8, VW Brouk, Renault R8 a vsechny skodovky v obdobi mezi 1000MB az S135. Nedokazu si vzpomenout na osobni auto se 4 plnohodnotnymi sedadly a s motorem PRED zadni napravou - samozrejme kvuli mistu a chlazeni

+1/0
18.6.2015 20:31

T23o70m82á71š 21J16u58r93e59č75k88a 3853722139343

čtyřsedadlové s motorem před zadní nápravou nikdy nevzniklo, ale tzv. front mid engine (motor uprostřed za přední nápravou a poháněnou přední nápravou) se čtyřmi sedadly ano např.citroen DS, SM, Reanult 5.

0/0
19.6.2015 8:17

T78o33m38á80š 12J25u30r40e84č15k25a 3563432989723

No pokud chce někdo komentovat něco o autech a motorech, toto je základní znalost. První sériové vyráběné auto s motorem uprostřed bylo Lamborghini Miura.

+3/0
19.6.2015 6:48

M84i95l10o88s90l51a88v 24U53r11b19a29n 4898759790173

Panu Svobodovi, Kotlínovi, Valovi a Jurečkovi děkuji za relevantní odpovědi, mínuskáři bez příspěvku mi mohou políbit ...

+1/0
19.6.2015 7:51

T35o96m80á14š 73J69u39r95e72č89k42a 3123692949853

Tady je to docela pěkně popsané:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design

0/0
19.6.2015 8:18

M28i18c53h60a41l 51S72n39o49p81e32k 7481898595367

docela hezký porsche

+3/−1
18.6.2015 15:22

J16e85n82d95a 95K66r67á28s64a 1599986288

Kde jsou ty časy kdy Hubáček vítězil s Alpinkou na českých rallyeR^;-)

+11/0
18.6.2015 15:21

J84i26ř80í 59K27r80u21t76i27l 2300804930888

Hubáček naložil Škodovce půl hodina a to ještě rozbité RZ prodal.

0/0
18.6.2015 19:14

J26i52ř30í 71N32e96u98m56e90i66s92t22e19r 2672795423351

A což teprve Volejník!

+3/0
18.6.2015 19:38

V64l73a82d53a 73S89i82m14o63n72i78k 3759873143715

Jo jo - Hubáček s číslem jedna odjel RZ, můžeme jít domů :-)

0/0
18.6.2015 22:03

J29i77ř46í 86K33r75u42t55i97l 2220934830598

jo, jo, simonik promluvil, můžeme domů.

0/0
19.6.2015 10:48

V70l89a54d83a 15S20i22m24o56n90i94k 3659963493525

Asi jste to úplně nepochopil. Tak se to opravdu říkávalo. Posádka Hubáček Rieger ( pozdějí Minařík) se v těch letech úplně vymykala všemu ostatnímu v československém rallye sportu.

0/0
19.6.2015 16:28

J35i65ř17í 61K38r48u39t91i90l 2370624370858

omlouvám se, vzal jsem to osobně a tím pádem hloupě.

0/0
19.6.2015 18:41

V37l94a29d96a 56S37i16m51o78n94i25k 3279243273455

Nic se nestalo.

0/0
19.6.2015 19:34

Z72b35y74n19ě29k 50J59a41n24d53a 7403342145811

Nadherný auta, obě generace...

+7/0
18.6.2015 15:07

J91o54z65e80f 30H33r29i37c67i78š69i53n 4323370190796

Myslím že to Renaultu nepomůže spíše naopak

0/−5
18.6.2015 13:57

O34l89d17ř54i54c84h 98S23t90a61r54ý 2109188965947

Z boku to dost připomíná porsche....:-P

+3/−3
18.6.2015 13:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.