Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Malá modrá alpinka se vrací, je stejně krásná jako babička

Renault křísí už několik let dříve slavnou značku Alpine. Před zahájením slavného závodu v Le Mans představil koncept, který by měl být základem produkčního modelu. Designem odkazuje na legendární model.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69i90ř97í 90K21r82u96t55i97l 8119565381568

Páteřový rám , lamino, kola Gotti, motor Gordini, 600 kg, vnučka na bábu nemá.

0/0
19.6.2015 21:19

V27l72a25d60i35m94í71r 31H55a20v26r24á34n66e80k 7276336390767

Krása, alpinka dodnes je jedno z úplně nej aut...jako 911, klasika R^

+2/0
19.6.2015 9:28

M81i66r65o79s59l49a96v 82M47e33d 3304566

Jo, Alpinka a Lancia Stratos - to byla auta mých klukovských snů... :-)

+3/0
19.6.2015 7:43


P26e97t78r 13K55o60č31i77č56k51a 4949248796807

Pamatuju si na ni jako kluk ze závodů do vrchu. Modrý lak, velké reklamy "Beseda" a "Cibié", žlutá přídavná světla...a z výfuku šel ten nejlepčí parfém...jj, bylo to fajn.

+1/0
18.6.2015 23:16

J76a85k25u26b 38V74r70á78n55a 6890609919650

k čemu to je když je to renault :(

0/−6
18.6.2015 22:51

J21o37s21e33f 96Č34i62h10á25k 7551639340656

Nová alpinka je hezká, ale ta stará je klenot.

+4/0
18.6.2015 21:21

J11a61k30u39b 70F51e98i77f72a21r 7669319946559

O úspěchu rozhodne asi cenovka. Pokud bude rozumná a parametry budou opravdu odpovídat "sporťáčku", mohla by to byt zajímavá alternativa k Šíru nebo T GT-86.

+1/0
18.6.2015 18:22

M84i47r51o87s51l62a94v 20Š49i44m27k97o 7885263802605

Moc hezké. Kdyby to tak bylo auto pro běžný provoz a ne speciál z drahých materiálů...

0/0
18.6.2015 16:58

M39i60l90o71s72l19a57v 25U29r19b92a86n 4478269530123

"Motor nebude vzadu jako u předchůdce z šedesátých let ale uprostřed." Jak tomu mám rozumět? To jako místo loketní opěrky se budu opírat o výfuk? Poněkud nepraktické.

0/−5
18.6.2015 15:24

R11a77d77i61m 73S67v22o70b70o90d22a 9853229726612

motor je hned za prednima sedackama, treba jako to ma porsche cayman

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2009/01/p09_0499_xx.jpg

+5/0
18.6.2015 16:07

J81a96n 22K81o15t39l33í82n 9759884365687

Rozumějte ne jako Škoda 120, ale jako Toyota MR2 např.

+2/0
18.6.2015 17:26

J41o69s18e71f 33V89a25l95a 9200483283863

to je bezna terminologie. motor pred zadni napravou (tedy mezi napravami neboli uprostred) nebo za zadni napravou. Typickym prikladem motoru za zadni napravou byla Tatra 8, VW Brouk, Renault R8 a vsechny skodovky v obdobi mezi 1000MB az S135. Nedokazu si vzpomenout na osobni auto se 4 plnohodnotnymi sedadly a s motorem PRED zadni napravou - samozrejme kvuli mistu a chlazeni

+1/0
18.6.2015 20:31

T71o48m30á11š 80J96u71r13e55č57k20a 3893352439483

čtyřsedadlové s motorem před zadní nápravou nikdy nevzniklo, ale tzv. front mid engine (motor uprostřed za přední nápravou a poháněnou přední nápravou) se čtyřmi sedadly ano např.citroen DS, SM, Reanult 5.

0/0
19.6.2015 8:17

T71o77m94á12š 72J46u97r80e10č61k28a 3873942959753

No pokud chce někdo komentovat něco o autech a motorech, toto je základní znalost. První sériové vyráběné auto s motorem uprostřed bylo Lamborghini Miura.

+3/0
19.6.2015 6:48

M50i43l77o35s19l66a19v 31U11r77b26a32n 4228839590283

Panu Svobodovi, Kotlínovi, Valovi a Jurečkovi děkuji za relevantní odpovědi, mínuskáři bez příspěvku mi mohou políbit ...

+1/0
19.6.2015 7:51

T55o92m33á55š 24J84u96r50e43č81k98a 3533532569353

Tady je to docela pěkně popsané:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design

0/0
19.6.2015 8:18

M96i31c85h45a98l 89S82n48o69p50e25k 7411768825167

docela hezký porsche

+3/−1
18.6.2015 15:22

J45e64n70d89a 72K31r22á10s34a 1869696778

Kde jsou ty časy kdy Hubáček vítězil s Alpinkou na českých rallyeR^;-)

+11/0
18.6.2015 15:21

J14i79ř18í 32K62r33u80t78i88l 8249875801718

Hubáček naložil Škodovce půl hodina a to ještě rozbité RZ prodal.

0/0
18.6.2015 19:14

J72i54ř62í 15N98e52u29m66e37i46s44t82e63r 2832135833311

A což teprve Volejník!

+3/0
18.6.2015 19:38

V60l57a38d21a 77S67i60m27o61n18i94k 3149263313755

Jo jo - Hubáček s číslem jedna odjel RZ, můžeme jít domů :-)

0/0
18.6.2015 22:03

J88i27ř98í 76K59r93u34t43i50l 8209765431738

jo, jo, simonik promluvil, můžeme domů.

0/0
19.6.2015 10:48

V49l98a48d77a 94S66i62m39o51n60i94k 3859113863475

Asi jste to úplně nepochopil. Tak se to opravdu říkávalo. Posádka Hubáček Rieger ( pozdějí Minařík) se v těch letech úplně vymykala všemu ostatnímu v československém rallye sportu.

0/0
19.6.2015 16:28

J44i33ř62í 20K24r67u93t46i83l 8369345371358

omlouvám se, vzal jsem to osobně a tím pádem hloupě.

0/0
19.6.2015 18:41

V23l87a10d10a 34S86i77m61o68n27i19k 3599673463465

Nic se nestalo.

0/0
19.6.2015 19:34

Z66b14y89n57ě16k 86J98a26n57d66a 7283152555621

Nadherný auta, obě generace...

+7/0
18.6.2015 15:07

J50o69z39e36f 25H63r59i93c61i24š19i84n 4743160530606

Myslím že to Renaultu nepomůže spíše naopak

0/−5
18.6.2015 13:57

O56l31d56ř78i79c46h 76S30t48a24r71ý 2529438155807

Z boku to dost připomíná porsche....:-P

+3/−3
18.6.2015 13:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.