Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S BMW na sněhu. Česko je ráj bavoráků 4x4

Do Pece pod Sněžkou jsme přijeli v tuhých mrazech. Teploměr ukazoval 19 pod nulou a letiště Lánov, kde probíhala dynamická část testů, bylo kompletně pokryté ledem a menší vrstvou sněhu. Prostě ideální stav pro vyzkoušení náhonu všech kol xDrive spolu s elektronikou ESP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P37a45v43e39l 92K43r25ů59t97a 9590557858777

To jsou ty kraksny, co jim nefunguje ani ruční brzda?

0/0
4.3.2016 20:35

J63i55ř12í 73S79c18h63w77a82c80h 8898274458976

takže článek jen potvrzuje to, co je všeobecně známo, že klasické lehké MPV má vyšší aktivní bezpečnost než těžší SUV, která navíc má uvnitř méně prostoru......a více žere.....

+1/0
4.3.2016 14:36

D66e38j67a68n 62T93a97d35i95c 7392576697317

BMW s Xdrivem neni spravne BMW, nechtel bych to.

+1/0
4.3.2016 10:24

M97a41r84t98i31n 93R55a26y89m30a43n 4312368863288

Hodne PR clanek, ale podivejme se na to logicky. To ze valna cast BMW je tu prodana v Xdrivu je pochopitelne, kdyz velkou cast jejich prodeju tvori X5, X3 a X6, ktere se delaji pouze v Xdrivu. Pak i kdyby ostatnich modelu byla ve 4kolce prodana ctvrtina, stejne to v souctu da vetsinu.

A za me muzou jit cele tyhle rizene systemy do haje. Neni nad klasice Subaru s diferencialy (dnes uz pouze s manualem, automat ma uz take mezinapravovou spojku). Pochybuji ze treba WRC auta maji haldex....

+2/−1
4.3.2016 7:57

M53i63l52a22n 56W44e57l30s39e89r 5922908798371

Ani nevím, že bylo letos minus 19stupňů.

0/0
4.3.2016 7:50

V58l71a25d20i86m64i46r 97K80r68a32u89s 6801768184330

Bmw... To jsou auta se strašně složitým ovládáním. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč většina jejich řidičů nepoužívá blinkry. Zřejmě při zazaceni a změně pruhu mají tolik práce s volantem, že ještě hodit blinkr, to už by bylo asi moc náročné.

+12/−3
4.3.2016 7:36

P47a35v16e78l 81P42r86o45k22o85p 6498202545190

Rovněž mají velmi poruchový asistenční systém pro udržování bezpečné vzdálenosti (Active Cruise Control).

+1/−1
4.3.2016 21:27

M38a12r74t88i40n 58V27o21j49á31č81e55k 9813837881656

zase z toho nebuďte vyklepaný pokud vám někdo nedá blinkr ,jste řidič a máte předvídat ..mimochodem pokud jedete v obci ve více pruzích všichni konstantní rychlostí tak se zase tak moc nestane

0/−1
5.3.2016 17:00

P62a80v22e15l 52Š66e84d11l55b26a84u79e96r 7108241352525

On není vyklepaný, myslím, ze mu jde hlavně o sebestřednou bezohlednost. Protože pokud namyšlený boreček vyjíždí bez blinkru z kruháče, nikdo nemůže předvídat, kdy vyjede a to snižuje plynulost provozu. Jenže to není o BMW, ale o pitomcích za volanty obecně.

0/0
5.3.2016 21:07

M71a39r29t24i91n 45V59o15j35á85č83e95k 9353597131556

o kruháči se ,ale nebaví

0/0
6.3.2016 8:15

P56e32t68r 97H48r66u70b27ý 9731421242738

No nevím, v jednom velice prestižním zahraničním motoristickém pořadu byla tato auta od BMW označena za největší zklamání (X3 a 5) a hlavně za nejidiočtější auto(X6) co kdy testovali. Toto auto nevyjede jak mírný kopeček na trávě, tak na sněhu. Tak nevím, zda-li tomuto článku věřit...

Nejvíce zbytečný autem poté bylo označeno VW Scirocco.

+1/−2
4.3.2016 7:23

D47a24v48i17d 56K12a20č53í68r51e70k 1446620108268

Mi to přijde jak když redaktorovi zaplatilo BMW cestu atd. a on si nedovolí napsat nic špatného na BMW, pač by ho už jinak nepozvali. Driftovat na rovině jde i s pouhym předohrabem...

+2/−1
4.3.2016 6:54

D80a10v14i29d 65N80o33h50e76l 4556372148152

Driftovat? ;-D

0/0
5.3.2016 22:03

J68o12s49e58f 31V84a67l21a 9460763493333

je fakt, ze z me vlastni zkusenosti je na jezdeni v zatackach na snehu lepe ovladatelna skoda octavia 4x4 s haldexem nez audi q5 s torsenem. Na rozjezd do kopce na snehu zase je lepsi q5.

0/0
4.3.2016 6:41

P49a58v85e14l 61Š34e44d48l49b89a26u68e23r 7578911232735

Zkuste Subaru.

0/0
5.3.2016 21:09

P71e60t28r 96T14y84č66k11a 6215222769422

No nevim. Pry to nevyjede ani orosenou louku. Na rozdil od Range Roveru.

0/−2
4.3.2016 6:35

P15e43t33r 63T94y26č31k46a 6455242319912

https://youtu.be/f8-NNEK1kGo

+2/0
4.3.2016 6:38

M65i64c77h84a79l 44N73o92v53á47k 7740259317354

To je ale křáp.;-D

0/0
4.3.2016 6:51

E44v73z29e13n 49S21o67u15k44u56p 1927154276418

Je to hlavně o vzorku pneumatik.....

+1/0
4.3.2016 8:31

P69e75t37r 56T39y35č41k49a 6165802309752

Tak tu louku musi dat i na letnich.

0/−1
4.3.2016 8:39

E48v82z87e67n 67S18o42u69k80u57p 1277414746198

Nevím, jestli byla po dešti ?.... Jinak měl spíš silniční gumy stavěné na adhezi při nějakých 240 km/h na silnici.... Takový pneu Range nepotřebuje....

0/0
4.3.2016 8:59

P34e59t30r 31T91y74č27k42a 6335762199272

Já bych spíš řekl, že BMW nefunguje ta elektronická náhrada uzávěrky diferenciálu (asi přes spojku a EPS), protože jak říká Jezza žádná uzávěrka diferenciálu tam není. Takže RR stačí mít zamknutou uzávěrku diferenciálu a prostě to vyjede.

0/0
4.3.2016 11:36

L84u94d92ě94k 67U47l82b72r71i83c27h 7756877836710

Ano, ale to toho testu svál ně nasadili silniční gumy 315. Sám říká že nemá rád německý auta.

Mimosoudně dostalo BMW Odškodné.

+1/0
5.3.2016 10:07

P57e59t22r 58T95y81č30k11a 6815282839882

Jezza vlastni a jezdi v SL AMG. Takze s temi nemeckymi auty to asi neni pravda. Spis nesnasi tak nesmyslne modely aut jako je X6.

0/0
5.3.2016 17:12

F54r58a16n59t21i58š49e32k 47N75o85v88o78t58n11ý 2474509416

Já bych je poslal smrdět do Prahy, tam jich jezdí nejvíce.

0/0
4.3.2016 2:25
Foto

T53o43m17á13š 69D81v21o28ř22á45k 3645933216756

BMW nesmrdí, ale voní!

+1/0
4.3.2016 6:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.