- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsou ty kraksny, co jim nefunguje ani ruční brzda?
takže článek jen potvrzuje to, co je všeobecně známo, že klasické lehké MPV má vyšší aktivní bezpečnost než těžší SUV, která navíc má uvnitř méně prostoru......a více žere.....
BMW s Xdrivem neni spravne BMW, nechtel bych to.
Hodne PR clanek, ale podivejme se na to logicky. To ze valna cast BMW je tu prodana v Xdrivu je pochopitelne, kdyz velkou cast jejich prodeju tvori X5, X3 a X6, ktere se delaji pouze v Xdrivu. Pak i kdyby ostatnich modelu byla ve 4kolce prodana ctvrtina, stejne to v souctu da vetsinu.
A za me muzou jit cele tyhle rizene systemy do haje. Neni nad klasice Subaru s diferencialy (dnes uz pouze s manualem, automat ma uz take mezinapravovou spojku). Pochybuji ze treba WRC auta maji haldex....
Ani nevím, že bylo letos minus 19stupňů.
Bmw... To jsou auta se strašně složitým ovládáním. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč většina jejich řidičů nepoužívá blinkry. Zřejmě při zazaceni a změně pruhu mají tolik práce s volantem, že ještě hodit blinkr, to už by bylo asi moc náročné.
Rovněž mají velmi poruchový asistenční systém pro udržování bezpečné vzdálenosti (Active Cruise Control).
No nevím, v jednom velice prestižním zahraničním motoristickém pořadu byla tato auta od BMW označena za největší zklamání (X3 a 5) a hlavně za nejidiočtější auto(X6) co kdy testovali. Toto auto nevyjede jak mírný kopeček na trávě, tak na sněhu. Tak nevím, zda-li tomuto článku věřit...
Nejvíce zbytečný autem poté bylo označeno VW Scirocco.
Mi to přijde jak když redaktorovi zaplatilo BMW cestu atd. a on si nedovolí napsat nic špatného na BMW, pač by ho už jinak nepozvali. Driftovat na rovině jde i s pouhym předohrabem...
je fakt, ze z me vlastni zkusenosti je na jezdeni v zatackach na snehu lepe ovladatelna skoda octavia 4x4 s haldexem nez audi q5 s torsenem. Na rozjezd do kopce na snehu zase je lepsi q5.
No nevim. Pry to nevyjede ani orosenou louku. Na rozdil od Range Roveru.