Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Poklad z českých garáží, legendární Lancia Stratos

Stratos je jedno z nejrychlejších rallyových aut sedmdesátých let a rozhodně patří k nejuctívanějším lanciím. Jeden originální rallyový speciál z roku 1974 je teď v Česku, podle neoficiálních informací stál půl milionu eur, to je čtrnáct milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20a41r70e62k 24H74r67u76b35y 6247782811548

Koukam ze na te nutne dekorativni blondyne (2. fotka) je take videt zub casu ;-)

Ale jinak auto krasne, respekt k tem, co s nim umi.R^

0/0
24.6.2015 10:24

J57i16ř96í 92P55a16n42t71l95í54k 8783623984563

Na svou dobu asi dobry jak technicky tak vzhledove... ja osobne jsem rad, ze ziji v dnesni dobe...  Nerikam ze obcas se taky neohlidnu za nejakym tim veteranem...treba stare americke mustangy, dodge, pointiacky to se mi libi.... No a nove taky, dobre ze si clovek muze do garaze poridit takovy kousek kdyz na to finance staci... jinak jsem vdecny za ty nove vozy z dnesni doby

0/0
21.6.2015 18:34

M39i58c26h39a20l 13J42a49r64o78š 7434980262735

Nejkrásnější auto, co kdy jezdilo rally. Tenkrát mi připadalo jak z jiné planety.

+9/0
20.6.2015 22:12


J55a79n 80S68l13a53v22í27k 2611679910336

Mám, ale jen model a spoustu dalších Stratosek z 74,75,76,77,78,79,80,81. Toto auto miluji, miluji, miluji, amore mioR^

+4/0
20.6.2015 21:00

J49o31s24e86f 91V98á25c27h38a27l 2183842672782

Je to dávno, ale jakmile jsem četl Munari, hned mi naskočil Munnacci. Někde vzadu to v mozku je pořád. Ale stejně to byla nádherná auta, tahle Munariho Lancie a Hubáčkova Alpina i Škodovácká dvoustovka RS...

+12/0
20.6.2015 19:26

J21i17n51d28r58i55c89h 67K26u25c72e19r58a 7548435211965

A jakou verzi by z "pokladu" udelal po jedne jizde rallyovy superpilot Landa. Bylo by po ptakach

0/−2
20.6.2015 15:40

O57n46d86ř62e21j 35Č77a85p43k83a 6971451373704

Ono by možná bylo lepší říct, kdo z dnešních jezdců by v soutěžním tempu se Stratosem neboural... elektronika žádná, koní spousta a náhon jen na zadek, taky je dneska člověk vidí pomalu jen v soutěžích historiků, co se jedou na asfaltu, šotolinu nikdo radši nechce riskovat :-)

+1/0
21.6.2015 12:34

J95i10ř33í 41K14r75u43t19i46l 8439815141978

Říkalo se že když se vyvíjel Stratos tak posadili Munariho na sedačku a obestavěli ho.

+6/0
20.6.2015 12:19

P23e82t50r 69M83a26r30š60á47l80e25k 9105812734419

Legenda, jako řada dalších Lancií.

+9/0
20.6.2015 9:00

M24a70r90t31i87n 54Č75e18r34n22ý 7381454631

Jedno z nejkrasnejsich aut na svete. Skoda ze tyto zlata leta motorsportu se uz nikdy nevrati.

+23/0
20.6.2015 3:06

P48a98v52e80l 16N36o63v13o92t24n24y 8299162207583

Krasavice byla a vždy bude. R^

Jen snad že v době skupiny B, byl obvyklý postup special a pak teprve civilní verze.

+11/0
20.6.2015 1:42

T28o18m41á32š 11J11u93r75e51č59k25a 3533462739253

To je celkem sporné, když FIA založila skupinu 4 bylo nutné pro udělení závodní homologace vyrobit 400 stejných kusů, při příchodu "B"čka snížila tuto hranici na 200. takže vyrobit mohli, ale homologaci dostali až po výrobě civilní verze. Ale lancia byla první kdo postavil auto čistě jako závodní speciál, zvlášť ve své skupině kde byl dominantní Fiat 131 Abarth, mimo jiné se stejným počtem vítězství jako stratos. Pro mě osobně je z té doby nejhezčí Ford Escort RS 1800.

0/0
22.6.2015 7:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.