Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Poklad z českých garáží, legendární Lancia Stratos

Stratos je jedno z nejrychlejších rallyových aut sedmdesátých let a rozhodně patří k nejuctívanějším lanciím. Jeden originální rallyový speciál z roku 1974 je teď v Česku, podle neoficiálních informací stál půl milionu eur, to je čtrnáct milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16a79r50e65k 90H85r36u90b14y 6557892691458

Koukam ze na te nutne dekorativni blondyne (2. fotka) je take videt zub casu ;-)

Ale jinak auto krasne, respekt k tem, co s nim umi.R^

0/0
24.6.2015 10:24

J22i54ř98í 26P42a80n77t95l64í11k 8543243114293

Na svou dobu asi dobry jak technicky tak vzhledove... ja osobne jsem rad, ze ziji v dnesni dobe...  Nerikam ze obcas se taky neohlidnu za nejakym tim veteranem...treba stare americke mustangy, dodge, pointiacky to se mi libi.... No a nove taky, dobre ze si clovek muze do garaze poridit takovy kousek kdyz na to finance staci... jinak jsem vdecny za ty nove vozy z dnesni doby

0/0
21.6.2015 18:34

M25i17c61h93a15l 42J82a63r76o97š 7154410522605

Nejkrásnější auto, co kdy jezdilo rally. Tenkrát mi připadalo jak z jiné planety.

+9/0
20.6.2015 22:12


J32a97n 59S57l68a72v21í93k 2981669840516

Mám, ale jen model a spoustu dalších Stratosek z 74,75,76,77,78,79,80,81. Toto auto miluji, miluji, miluji, amore mioR^

+4/0
20.6.2015 21:00

J80o43s19e25f 48V21á75c83h16a75l 2953932952632

Je to dávno, ale jakmile jsem četl Munari, hned mi naskočil Munnacci. Někde vzadu to v mozku je pořád. Ale stejně to byla nádherná auta, tahle Munariho Lancie a Hubáčkova Alpina i Škodovácká dvoustovka RS...

+12/0
20.6.2015 19:26

J12i38n90d31r28i37c49h 35K45u41c13e93r66a 7428565131225

A jakou verzi by z "pokladu" udelal po jedne jizde rallyovy superpilot Landa. Bylo by po ptakach

0/−2
20.6.2015 15:40

O61n36d30ř89e11j 30Č66a82p65k29a 6751751253324

Ono by možná bylo lepší říct, kdo z dnešních jezdců by v soutěžním tempu se Stratosem neboural... elektronika žádná, koní spousta a náhon jen na zadek, taky je dneska člověk vidí pomalu jen v soutěžích historiků, co se jedou na asfaltu, šotolinu nikdo radši nechce riskovat :-)

+1/0
21.6.2015 12:34

J62i62ř71í 18K19r65u18t45i66l 8249415181738

Říkalo se že když se vyvíjel Stratos tak posadili Munariho na sedačku a obestavěli ho.

+6/0
20.6.2015 12:19

P82e45t26r 19M51a59r71š82á41l68e43k 9215362694639

Legenda, jako řada dalších Lancií.

+9/0
20.6.2015 9:00

M44a70r29t58i68n 26Č80e41r13n69ý 7471934561

Jedno z nejkrasnejsich aut na svete. Skoda ze tyto zlata leta motorsportu se uz nikdy nevrati.

+23/0
20.6.2015 3:06

P53a90v62e75l 69N22o92v98o30t13n66y 8349652597783

Krasavice byla a vždy bude. R^

Jen snad že v době skupiny B, byl obvyklý postup special a pak teprve civilní verze.

+11/0
20.6.2015 1:42

T30o13m73á96š 38J47u80r32e52č21k58a 3143662639833

To je celkem sporné, když FIA založila skupinu 4 bylo nutné pro udělení závodní homologace vyrobit 400 stejných kusů, při příchodu "B"čka snížila tuto hranici na 200. takže vyrobit mohli, ale homologaci dostali až po výrobě civilní verze. Ale lancia byla první kdo postavil auto čistě jako závodní speciál, zvlášť ve své skupině kde byl dominantní Fiat 131 Abarth, mimo jiné se stejným počtem vítězství jako stratos. Pro mě osobně je z té doby nejhezčí Ford Escort RS 1800.

0/0
22.6.2015 7:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.