Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Poklad z českých garáží, legendární Lancia Stratos

Stratos je jedno z nejrychlejších rallyových aut sedmdesátých let a rozhodně patří k nejuctívanějším lanciím. Jeden originální rallyový speciál z roku 1974 je teď v Česku, podle neoficiálních informací stál půl milionu eur, to je čtrnáct milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97a15r53e82k 15H27r26u90b95y 6787642841598

Koukam ze na te nutne dekorativni blondyne (2. fotka) je take videt zub casu ;-)

Ale jinak auto krasne, respekt k tem, co s nim umi.R^

0/0
24.6.2015 10:24

J77i69ř24í 14P31a52n13t23l42í14k 8923973464533

Na svou dobu asi dobry jak technicky tak vzhledove... ja osobne jsem rad, ze ziji v dnesni dobe...  Nerikam ze obcas se taky neohlidnu za nejakym tim veteranem...treba stare americke mustangy, dodge, pointiacky to se mi libi.... No a nove taky, dobre ze si clovek muze do garaze poridit takovy kousek kdyz na to finance staci... jinak jsem vdecny za ty nove vozy z dnesni doby

0/0
21.6.2015 18:34

M34i95c66h44a84l 91J41a93r15o20š 7894150132685

Nejkrásnější auto, co kdy jezdilo rally. Tenkrát mi připadalo jak z jiné planety.

+9/0
20.6.2015 22:12

J29a74n 98S60l95a74v25í12k 2451149770626

Mám, ale jen model a spoustu dalších Stratosek z 74,75,76,77,78,79,80,81. Toto auto miluji, miluji, miluji, amore mioR^

+4/0
20.6.2015 21:00

J38o42s64e10f 59V83á67c72h91a93l 2393442792922

Je to dávno, ale jakmile jsem četl Munari, hned mi naskočil Munnacci. Někde vzadu to v mozku je pořád. Ale stejně to byla nádherná auta, tahle Munariho Lancie a Hubáčkova Alpina i Škodovácká dvoustovka RS...

+12/0
20.6.2015 19:26

J28i82n64d14r24i25c48h 44K92u67c14e41r12a 7708385311605

A jakou verzi by z "pokladu" udelal po jedne jizde rallyovy superpilot Landa. Bylo by po ptakach

0/−2
20.6.2015 15:40

O65n32d62ř98e38j 15Č59a15p47k40a 6761341443644

Ono by možná bylo lepší říct, kdo z dnešních jezdců by v soutěžním tempu se Stratosem neboural... elektronika žádná, koní spousta a náhon jen na zadek, taky je dneska člověk vidí pomalu jen v soutěžích historiků, co se jedou na asfaltu, šotolinu nikdo radši nechce riskovat :-)

+1/0
21.6.2015 12:34

J80i13ř56í 41K47r40u88t62i23l 2930484960948

Říkalo se že když se vyvíjel Stratos tak posadili Munariho na sedačku a obestavěli ho.

+6/0
20.6.2015 12:19

P27e81t95r 43M69a43r76š77á56l39e29k 9535592534189

Legenda, jako řada dalších Lancií.

+9/0
20.6.2015 9:00

M77a18r67t68i32n 49Č60e98r24n95ý 7831294721

Jedno z nejkrasnejsich aut na svete. Skoda ze tyto zlata leta motorsportu se uz nikdy nevrati.

+23/0
20.6.2015 3:06

P12a19v67e59l 41N19o42v33o50t95n16y 8909672857333

Krasavice byla a vždy bude. R^

Jen snad že v době skupiny B, byl obvyklý postup special a pak teprve civilní verze.

+11/0
20.6.2015 1:42

T72o37m87á87š 86J79u84r14e36č79k74a 3553662819813

To je celkem sporné, když FIA založila skupinu 4 bylo nutné pro udělení závodní homologace vyrobit 400 stejných kusů, při příchodu "B"čka snížila tuto hranici na 200. takže vyrobit mohli, ale homologaci dostali až po výrobě civilní verze. Ale lancia byla první kdo postavil auto čistě jako závodní speciál, zvlášť ve své skupině kde byl dominantní Fiat 131 Abarth, mimo jiné se stejným počtem vítězství jako stratos. Pro mě osobně je z té doby nejhezčí Ford Escort RS 1800.

0/0
22.6.2015 7:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.