- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koukam ze na te nutne dekorativni blondyne (2. fotka) je take videt zub casu
Ale jinak auto krasne, respekt k tem, co s nim umi.
Na svou dobu asi dobry jak technicky tak vzhledove... ja osobne jsem rad, ze ziji v dnesni dobe... Nerikam ze obcas se taky neohlidnu za nejakym tim veteranem...treba stare americke mustangy, dodge, pointiacky to se mi libi.... No a nove taky, dobre ze si clovek muze do garaze poridit takovy kousek kdyz na to finance staci... jinak jsem vdecny za ty nove vozy z dnesni doby
Nejkrásnější auto, co kdy jezdilo rally. Tenkrát mi připadalo jak z jiné planety.
Mám, ale jen model a spoustu dalších Stratosek z 74,75,76,77,78,79,80,81. Toto auto miluji, miluji, miluji, amore mio
Je to dávno, ale jakmile jsem četl Munari, hned mi naskočil Munnacci. Někde vzadu to v mozku je pořád. Ale stejně to byla nádherná auta, tahle Munariho Lancie a Hubáčkova Alpina i Škodovácká dvoustovka RS...
A jakou verzi by z "pokladu" udelal po jedne jizde rallyovy superpilot Landa. Bylo by po ptakach
Ono by možná bylo lepší říct, kdo z dnešních jezdců by v soutěžním tempu se Stratosem neboural... elektronika žádná, koní spousta a náhon jen na zadek, taky je dneska člověk vidí pomalu jen v soutěžích historiků, co se jedou na asfaltu, šotolinu nikdo radši nechce riskovat
Říkalo se že když se vyvíjel Stratos tak posadili Munariho na sedačku a obestavěli ho.
Legenda, jako řada dalších Lancií.
Jedno z nejkrasnejsich aut na svete. Skoda ze tyto zlata leta motorsportu se uz nikdy nevrati.
Krasavice byla a vždy bude.
Jen snad že v době skupiny B, byl obvyklý postup special a pak teprve civilní verze.
To je celkem sporné, když FIA založila skupinu 4 bylo nutné pro udělení závodní homologace vyrobit 400 stejných kusů, při příchodu "B"čka snížila tuto hranici na 200. takže vyrobit mohli, ale homologaci dostali až po výrobě civilní verze. Ale lancia byla první kdo postavil auto čistě jako závodní speciál, zvlášť ve své skupině kde byl dominantní Fiat 131 Abarth, mimo jiné se stejným počtem vítězství jako stratos. Pro mě osobně je z té doby nejhezčí Ford Escort RS 1800.