Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Agresivita řidičů roste, policisté na ně nemají zbraň

Agresivní styl jízdy patří k nejčastějším původcům problémů. „Problém je, že nemáme definované agresivní chování na silnici,“ shodují se dopravní odborníci. Policisté ho pak nemohou efektivně postihovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J13a71n 18D33l68o19u75h13ý

25. 6. 2015 14:40

Zrovna vcera na dalnici v kolone proste prejel kamion do leveho pruhu (ktery jel rychleji nez pravy) a proste to zaspuntoval. Dokonce i uplne zastavilR^ a zacal pobihat po dalnici a rozhazovat rukama, ze jako co na nej cela kolona troubi.... A takovej blb ma papiry na kamion a zivi se jako ridic R^

1 0
možnosti
MH

Agresivita roste? A na to pan Dvorak prisel jak?8-o

Klesa pocet nehod, a to bez souvislosti s cinnosti policie, jejiz aktivita na silnicich se blizi nule. :-P

1 0
možnosti

Agresivita možná neroste, je pořád hrozná...není to jen o policii, ale o svědomí každého zbytečně uspěchaného řidiče, který se cítí být pánem silnic!

1 1
možnosti
JD

J14a68n 25D48l23o60u93h45ý

24. 6. 2015 7:55

Co to je blba ten Komarek?! Prani dojet docile driv - co je na tom agresivniho? Kazdy kdo cestuje cimkoliv ma snahu se dostat do cile co nejdriv. Takze podle Komarka jsou agresivni vsichni co pouzivaji Waze nebot maji snahu dorazit nekam bez stani v kolonach. At si ten frajer komouskej najde nejdriv ve slovniku cestiny, co je slovo agresivita...

1 0
možnosti

Ano, každý chce dojet do cíle dřív, ale mnoho řidičů to dělá bezohledně vůči sobě, ale hlavně vůči svému okolí, to je ten hlavní problém!

1 0
možnosti
JZ

Tenhle žvást už je na první stránce přes 24 h. Takže přeci jen propaganda státní zvůle.

8 0
možnosti
KH

K79a49r19e21l 41H48o86r12á90k

23. 6. 2015 19:22

Ono je hrozně těžké být trpělivý a přátelský, když se před vámi plazí osobák čtyřicítkou a evidentně vás brzdí pomalou jízdou.

5 2
možnosti

...ale ono je pro spoustu řidičů těžké být trpělivý a přátelský i v případě, že před nimi jede někdo na limitu rychlosti...a o to hlavně jde! Předjíždění přes dvě plné čáry také není úplnou vyjímkou a lepení se na nárazník je u nás téměř standard! Berete v úvahu i tyto "řidiče" jako oprávněně netrpělivé a nepřátelské, pane Horáku?

1 1
možnosti
PM

Jaká je společnost, takoví jsou i řidiči. Na silnici se agresivita bohužel projevuje v celé své síle. Ale není divu. To, co člověk slýchá z médií, k agresivitě často přímo či nepřímo vybízí.

1 3
možnosti
VB

když vás někdo vybízí k agresivitě, tak snad máte svůj rozum, abyste se jím řídil

2 0
možnosti
AF

Hlavě, že bu*erují ty, kteří jedou v obci 52 místo 50. Na ty mají zbraní dost.

8 0
možnosti
PM

P21e47t55r 56M10i77c66h20a98l

23. 6. 2015 15:44

Kecy. Za 52 už tě dnes nezastaví ani měšťáci.

1 4
možnosti
JH

J35a42n 98H19a57v35r50d89a

23. 6. 2015 14:19

Že policisté nemají zbraň????

Ugh, tak to je další hřebíček do rakve repsektu k policii. No zírám!

Stařilo by se na nějaké poradě zamyslet, co je cílem a smyslem ochrany občanů.

Pokud by opravdu zapojili ty svoje mozky aspoň napůl, vzešlo by jim z toho, že při omezených zdrojích (mimochodem vždy budou omezené) je zapotřebí vytipovat to, co je skutečně nebezpečné. A od toho začít jednat.

Když ono je pro ty české policejní šášuly ale jednodušší dělat to, co přinese zaručený výsledek, samozřejmě vyčíslený počtem a sumou pokut, bez ohledu na to, jestli to přináší nějaký bonus ve smyslu snížení nějakého existujícího rizika v daném místě.

Potom je samozřejmě jednodušší vybírat pokuty na rovných, přehledných, širokých úsecích silnic, kde se za posledních dvacet let staly dvě nehody (nebo se třeba nestala ani žádná). O kus dál je třeba úsek s dvojitou plnou čarou, plnou zatáček a nepřehledných míst, kde ti agresivní řidiči tu svojí jízdu předvádějí, ale tam policie logicky být nemůže (viz. ty omezené zdroje).

Nedávno tu byl článek o tom, jak lidi nebezpečně předjíždí tramvaje zleva (konkrétně Liberec) a poliši se vyjádří, že s tím nic nezmůžou, protože když se tam postaví, tak to lidi nedělají. No týýý voe! Kdo u policie pracuje???

5 0
možnosti
AF

Za mých mladých let se říkalo, když jsi blbej, tak půjdeš prodávat, nebo k policajtům.

2 0
možnosti
RV

R43o67m81a50n 75V79o25l39f

23. 6. 2015 13:43

Stále na dálnicích potkávám velmi agresivní vládní vozidla bez majáku, kteří nemají žádné limity na našich dálnicích, kde je bezpečné jen jen 110 - na víc nejsou stavěné - a která naše dopravní policie ignoruje 8-o

1 6
možnosti
MB

Příšerný příspěvek! Kolik vám je že píšete tak jak píšete a přemýšlíte jak přemýšlíte?

3 0
možnosti
PM

P34e44t45r 74M18o54o72s

23. 6. 2015 13:24

"Agresivita řidičů roste, policisté na ně nemají zbraň"

Asi žiju v nějakém paralelním vesmíru. Ročně najedu přes 40 tisíc kilometrů nejen po vlastech českých a moravských a jsem svědkem spíše opačného trendu.

Článek mi přijde jako dost neumělý pokus o vyvolání davové psychózy jako součást kampaně za další utažení šroubu v oblasti individuální dopravy.Rv:-/[>-]

11 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...