Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

FLHTKL Electra Glide Low je americký heavy metal pro mrňousy

Je to motorka, o které se točily filmy a na srazech se o ní vedou zapálené diskuse. Electra Glide je zkrátka ikonou cestovních motocyklů, někdo jí šmahem odsoudí, jiní by za ni položili život. Otestovali jsme, jak si Harley-Davidson poradil se sníženou verzí vyráběnou v limitované edici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C95y88r73i82l 57P89a36v56e56l46k71a 4966762218725

Pěkný, ale malý (myslím nesníženou verzi).

0/0
25.6.2015 2:24

V63i85k12t82o13r 46Š11e95d22i21v63ý 8606331370856

Krásná. 

Ale asi bych dal přednost GoldWingu.

0/0
25.6.2015 0:40

J20i35ř10í 67B22u23š52e11k 8982747699

Amíci motorky a auta uměj, ale je to spíš na rovné dlouhé silnice jako jsou u nich doma, na H-D jsem párkrát jel a má to něco do sebe.Jen  škoda že je cena tak vysoká. Ale i tak je fajn že značka H-D žijeR^R^R^

0/0
24.6.2015 20:54


O20l57d52ř42i47c21h 46S11t63a55r20ý 2669818105597

Neuměj. Japonci dělají všechno líp, jak auta, tak motorky....:-P

+1/−1
25.6.2015 6:10

M87a77r69t45i35n 75U32l29e59h60l71a 4751534608

Neni to muj styl motorky, ale je to nadherna klasika ! Vikend v alpach bych si urcite rad zkusil R^

0/0
24.6.2015 20:50

V50á42c11l82a37v 75M89a47š69e77k 5250496852358

Jak už jsem psal, ona "nádherná klasika" je do značné míry produktem geniálního marketingu.

A zrovna do Alp bych jí ani náhodou neměnil za mojí bezmála 20 let starou VS1400. To je skutečná klasika, například ve své kategorii s dosud nepřekonaným poměrem hmotnosti a krouťáku.

0/0
24.6.2015 23:01

L32u63k24á43š 85M21a63l64v33i38n39s43k44y 2348324823868

Jak se taková mašina zvedá,když to jeden nedejbože položí?

0/0
24.6.2015 20:09

J48i70ř57í 12K15o76c65u97r72e82k 6965404105668

Buď máte páru nebo další pár rukou ku pomoci. Jde to i jeřábem.

0/0
25.6.2015 1:22

P20a36v46e93l 36N95o57v41á67k 7491866779763

Takovou masinu zvedne i slečna. Pokud víte jak na to. Po internetu je mraky videi kde kolemjdoucí muže nechají motorků zvedat. Většinou to nedají pak tam pošlou nějakou slečnu ukážou ji jak a ona to zvedne. Samozřejmě že škrapy je to už problém

0/0
25.6.2015 11:18

J54i97ř41í 55F22r47a94n38ě10k 6242774292

Na jeho větším kolegovi jsem jen seděl a je to obrovský stroj budici respekt.

0/0
24.6.2015 20:01

T58o46m77á87š 48N79o66v92o38t71n33ý 6185877379559

Jsem si myslel, že FLHTKL je nějaká stylová varianta slova Fichtl ;-)

+1/0
24.6.2015 19:49

O89l90d39ř88i62c28h 98S87t52a73r50ý 2519278615717

;-DR^

0/0
24.6.2015 21:59

J81i35ř31í 26Š17e47j20n63o79h10a 4162213834253

Na pohled určitě zajímavé.

A jak píše pan Mašek.  Američani mají skvělý marketing.

Poměr cena/výkon katastrofální ale "image" za  všechny prachy ;-D

0/0
24.6.2015 19:36

V36á18c47l34a19v 48M47a18š84e87k 5650396462888

Tuhle naživo neznám, ale i klasická Glajda mi při 183 cm přijde menší, než zdánlivě vypadá.

Jinak - Harley má dokonale zvládnutý marketing, tady klobouk dolů. Ale to je asi tak všechno.

+1/0
24.6.2015 10:22

O44l73d38ř25i74c75h 98S50t81a65r21ý 2489518795747

Knuckleheady a Panheady byly poslední pěkné harleye, tohle je o ničem...;-D

+1/−1
24.6.2015 8:24

R19o62m22a86n 13K37r47a42t13o92c52h32v43í27l 6466387506184

Mám 184 cm, jak se mi na tom pojede?

V čem by to pro mě mělo být lepší nebo horší?

0/0
24.6.2015 7:54

O72l73d44ř35i77c94h 19S49t36a66r64ý 2679968105957

To poznáte po 100 km...;-D a možná i dřív....

0/0
24.6.2015 8:27
Foto

P37e20t77r 13P26r58o85c17h36á95z21k81a 3322766172644

Prostě krása na dvou kolech.:-)R^

+3/0
24.6.2015 6:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.