Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FLHTKL Electra Glide Low je americký heavy metal pro mrňousy

Je to motorka, o které se točily filmy a na srazech se o ní vedou zapálené diskuse. Electra Glide je zkrátka ikonou cestovních motocyklů, někdo jí šmahem odsoudí, jiní by za ni položili život. Otestovali jsme, jak si Harley-Davidson poradil se sníženou verzí vyráběnou v limitované edici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C53y20r52i33l 39P54a45v77e13l45k34a 4436432358115

Pěkný, ale malý (myslím nesníženou verzi).

0/0
25.6.2015 2:24

V67i66k52t29o48r 96Š44e64d73i60v12ý 8776261760536

Krásná. 

Ale asi bych dal přednost GoldWingu.

0/0
25.6.2015 0:40

J20i42ř73í 62B62u52š27e71k 8752827259

Amíci motorky a auta uměj, ale je to spíš na rovné dlouhé silnice jako jsou u nich doma, na H-D jsem párkrát jel a má to něco do sebe.Jen  škoda že je cena tak vysoká. Ale i tak je fajn že značka H-D žijeR^R^R^

0/0
24.6.2015 20:54

O38l50d80ř81i17c97h 15S35t72a89r94ý 2109168215187

Neuměj. Japonci dělají všechno líp, jak auta, tak motorky....:-P

+1/−1
25.6.2015 6:10

M54a77r72t36i76n 28U11l59e34h90l69a 4801724588

Neni to muj styl motorky, ale je to nadherna klasika ! Vikend v alpach bych si urcite rad zkusil R^

0/0
24.6.2015 20:50

V50á93c76l45a33v 67M92a82š91e52k 5130726902138

Jak už jsem psal, ona "nádherná klasika" je do značné míry produktem geniálního marketingu.

A zrovna do Alp bych jí ani náhodou neměnil za mojí bezmála 20 let starou VS1400. To je skutečná klasika, například ve své kategorii s dosud nepřekonaným poměrem hmotnosti a krouťáku.

0/0
24.6.2015 23:01

L63u24k42á66š 51M53a97l48v98i48n16s95k37y 2908554893478

Jak se taková mašina zvedá,když to jeden nedejbože položí?

0/0
24.6.2015 20:09

J27i42ř76í 31K94o28c63u81r52e25k 6705854305328

Buď máte páru nebo další pár rukou ku pomoci. Jde to i jeřábem.

0/0
25.6.2015 1:22

P14a37v96e94l 20N58o12v38á28k 7591126949383

Takovou masinu zvedne i slečna. Pokud víte jak na to. Po internetu je mraky videi kde kolemjdoucí muže nechají motorků zvedat. Většinou to nedají pak tam pošlou nějakou slečnu ukážou ji jak a ona to zvedne. Samozřejmě že škrapy je to už problém

0/0
25.6.2015 11:18

J39i36ř40í 11F36r11a14n85ě39k 6232804682

Na jeho větším kolegovi jsem jen seděl a je to obrovský stroj budici respekt.

0/0
24.6.2015 20:01

T95o77m83á98š 38N36o61v77o25t11n68ý 6395957459409

Jsem si myslel, že FLHTKL je nějaká stylová varianta slova Fichtl ;-)

+1/0
24.6.2015 19:49

O44l88d23ř26i29c98h 88S34t55a22r23ý 2439838255467

;-DR^

0/0
24.6.2015 21:59

J73i23ř25í 36Š23e80j27n39o88h33a 4492273234373

Na pohled určitě zajímavé.

A jak píše pan Mašek.  Američani mají skvělý marketing.

Poměr cena/výkon katastrofální ale "image" za  všechny prachy ;-D

0/0
24.6.2015 19:36

V66á10c15l89a70v 68M96a26š96e61k 5680176532388

Tuhle naživo neznám, ale i klasická Glajda mi při 183 cm přijde menší, než zdánlivě vypadá.

Jinak - Harley má dokonale zvládnutý marketing, tady klobouk dolů. Ale to je asi tak všechno.

+1/0
24.6.2015 10:22

O85l24d91ř76i62c77h 37S55t23a68r32ý 2599268585337

Knuckleheady a Panheady byly poslední pěkné harleye, tohle je o ničem...;-D

+1/−1
24.6.2015 8:24

R92o78m81a74n 95K87r21a17t52o23c55h49v57í26l 6636677166374

Mám 184 cm, jak se mi na tom pojede?

V čem by to pro mě mělo být lepší nebo horší?

0/0
24.6.2015 7:54

O88l52d74ř40i72c64h 45S10t21a85r46ý 2679208525477

To poznáte po 100 km...;-D a možná i dřív....

0/0
24.6.2015 8:27
Foto

P91e13t81r 86P41r56o49c74h16á48z62k16a 3382796382594

Prostě krása na dvou kolech.:-)R^

+3/0
24.6.2015 6:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.