Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FLHTKL Electra Glide Low je americký heavy metal pro mrňousy

Je to motorka, o které se točily filmy a na srazech se o ní vedou zapálené diskuse. Electra Glide je zkrátka ikonou cestovních motocyklů, někdo jí šmahem odsoudí, jiní by za ni položili život. Otestovali jsme, jak si Harley-Davidson poradil se sníženou verzí vyráběnou v limitované edici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C26y88r60i15l 94P57a48v79e15l85k54a 4366672678685

Pěkný, ale malý (myslím nesníženou verzi).

0/0
25.6.2015 2:24

V62i74k55t46o73r 35Š63e63d53i37v73ý 8336831850776

Krásná. 

Ale asi bych dal přednost GoldWingu.

0/0
25.6.2015 0:40

J55i72ř98í 15B29u13š13e77k 8912617439

Amíci motorky a auta uměj, ale je to spíš na rovné dlouhé silnice jako jsou u nich doma, na H-D jsem párkrát jel a má to něco do sebe.Jen  škoda že je cena tak vysoká. Ale i tak je fajn že značka H-D žijeR^R^R^

0/0
24.6.2015 20:54

O97l33d91ř62i61c47h 27S81t89a72r46ý 2119428345897

Neuměj. Japonci dělají všechno líp, jak auta, tak motorky....:-P

+1/−1
25.6.2015 6:10

M34a96r60t67i83n 25U95l29e18h97l63a 4681614488

Neni to muj styl motorky, ale je to nadherna klasika ! Vikend v alpach bych si urcite rad zkusil R^

0/0
24.6.2015 20:50

V59á71c76l54a21v 91M64a39š61e73k 5220846662138

Jak už jsem psal, ona "nádherná klasika" je do značné míry produktem geniálního marketingu.

A zrovna do Alp bych jí ani náhodou neměnil za mojí bezmála 20 let starou VS1400. To je skutečná klasika, například ve své kategorii s dosud nepřekonaným poměrem hmotnosti a krouťáku.

0/0
24.6.2015 23:01

L87u82k35á96š 72M93a22l77v80i40n93s58k82y 2378714533628

Jak se taková mašina zvedá,když to jeden nedejbože položí?

0/0
24.6.2015 20:09

J82i57ř29í 50K22o74c34u87r23e96k 6685664985928

Buď máte páru nebo další pár rukou ku pomoci. Jde to i jeřábem.

0/0
25.6.2015 1:22

P71a39v39e25l 30N25o37v70á87k 7541476939943

Takovou masinu zvedne i slečna. Pokud víte jak na to. Po internetu je mraky videi kde kolemjdoucí muže nechají motorků zvedat. Většinou to nedají pak tam pošlou nějakou slečnu ukážou ji jak a ona to zvedne. Samozřejmě že škrapy je to už problém

0/0
25.6.2015 11:18

J23i27ř43í 81F12r88a29n58ě12k 6182824462

Na jeho větším kolegovi jsem jen seděl a je to obrovský stroj budici respekt.

0/0
24.6.2015 20:01

T69o60m72á84š 79N24o18v24o41t10n86ý 6525967569339

Jsem si myslel, že FLHTKL je nějaká stylová varianta slova Fichtl ;-)

+1/0
24.6.2015 19:49

O46l55d86ř41i94c74h 80S39t73a94r63ý 2869638205727

;-DR^

0/0
24.6.2015 21:59

J22i37ř30í 41Š82e55j76n97o12h73a 4322843794813

Na pohled určitě zajímavé.

A jak píše pan Mašek.  Američani mají skvělý marketing.

Poměr cena/výkon katastrofální ale "image" za  všechny prachy ;-D

0/0
24.6.2015 19:36

V27á55c39l14a42v 95M21a55š30e51k 5510936782438

Tuhle naživo neznám, ale i klasická Glajda mi při 183 cm přijde menší, než zdánlivě vypadá.

Jinak - Harley má dokonale zvládnutý marketing, tady klobouk dolů. Ale to je asi tak všechno.

+1/0
24.6.2015 10:22

O21l84d59ř31i60c31h 36S73t25a76r24ý 2509908785877

Knuckleheady a Panheady byly poslední pěkné harleye, tohle je o ničem...;-D

+1/−1
24.6.2015 8:24

R38o31m51a94n 58K91r77a17t56o58c76h76v10í80l 6106897416604

Mám 184 cm, jak se mi na tom pojede?

V čem by to pro mě mělo být lepší nebo horší?

0/0
24.6.2015 7:54

O96l64d90ř88i71c63h 29S60t89a81r24ý 2379288555307

To poznáte po 100 km...;-D a možná i dřív....

0/0
24.6.2015 8:27
Foto

P76e42t23r 29P51r83o83c28h16á52z73k11a 3532596722434

Prostě krása na dvou kolech.:-)R^

+3/0
24.6.2015 6:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.