- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkný, ale malý (myslím nesníženou verzi).
Krásná.
Ale asi bych dal přednost GoldWingu.
Amíci motorky a auta uměj, ale je to spíš na rovné dlouhé silnice jako jsou u nich doma, na H-D jsem párkrát jel a má to něco do sebe.Jen škoda že je cena tak vysoká. Ale i tak je fajn že značka H-D žije
Neuměj. Japonci dělají všechno líp, jak auta, tak motorky....
Neni to muj styl motorky, ale je to nadherna klasika ! Vikend v alpach bych si urcite rad zkusil
Jak už jsem psal, ona "nádherná klasika" je do značné míry produktem geniálního marketingu.
A zrovna do Alp bych jí ani náhodou neměnil za mojí bezmála 20 let starou VS1400. To je skutečná klasika, například ve své kategorii s dosud nepřekonaným poměrem hmotnosti a krouťáku.
Jak se taková mašina zvedá,když to jeden nedejbože položí?
Buď máte páru nebo další pár rukou ku pomoci. Jde to i jeřábem.
Na jeho větším kolegovi jsem jen seděl a je to obrovský stroj budici respekt.
Jsem si myslel, že FLHTKL je nějaká stylová varianta slova Fichtl
Na pohled určitě zajímavé.
A jak píše pan Mašek. Američani mají skvělý marketing.
Poměr cena/výkon katastrofální ale "image" za všechny prachy
Tuhle naživo neznám, ale i klasická Glajda mi při 183 cm přijde menší, než zdánlivě vypadá.
Jinak - Harley má dokonale zvládnutý marketing, tady klobouk dolů. Ale to je asi tak všechno.
Knuckleheady a Panheady byly poslední pěkné harleye, tohle je o ničem...