Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové crashtesty: superb na výbornou, hyundai doplatil na to, že je levný

Třetí generace Škody Superb získala v nárazových testech EuroNCAP nejlepší možné ocenění v podobě pěti hvězdiček. O hvězdičku míň má Hyundai i20, poslední zkoumané auto v nejčerstvějším kole crashtestů je Fiat Panda Cross se třemi hvězdami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L53u29k38á33š 26S94k23o76p62a33l 9906908205221

Inu, pan Dvořák, Škoda fanatic lover zase v akci...

0/0
25.6.2015 18:14

L66á64ď43a 85V52r53a10n30ý 7308698598817

Proč, že přeložil test NCAP?

+1/0
25.6.2015 21:41

M46i48c22h64a57l 52S40n44o90p57e91k 7161248835637

hjondééééé ;-D

+2/0
24.6.2015 23:22


M27a48r52e49k 51K30l28u82f73a 3888284684886

Nač takovou hysterii kvůli EuroNCAP? Vypovídací hodnota těchto testů se výrazně snížila poté, co začaly do celkových výsledků značně promlouvat faktory typu:

jakou další rádobybezpečnou zbytečností je vůz vybaven apod.

Ano, hodnocení EuroNCAP může být při výběru vozu jedním z kritérií, ale rozhodně ho nelze brát jako modlu a ukájet se nad tím v médiích .... Rv

+6/−1
24.6.2015 22:15

J70i40ř76í 68S37c19h75w81a19c44h 8468704218236

co tu "melete" o jakési manipulaci, o jakémsi srovnávání.

Článek jen popisuje auta, která se podrobila testům, že tam byl Fiat Panda, Superb a (jenom) i20 a nikoliv i40 za to článek jaksi nemůže ;-)

Titulek víceméně uvedl jen to proč i20 v něčem neuspěl a v článku to jasně rozvádí, že prostě něco z výbavy, která se oceňuje v testu body (pro každou třídu jinak) nemá. Nikdo to s výbavou superbu nesrovnává, to jen v některých haterských hlavičkách dochází ke krátkému spojení, nebo si naopak sedí na vedení a dedukují takřka konspirativní teorie o spiknutí.....;-D

+14/−4
24.6.2015 20:51

P32e48t48r 94B49á14č46a 8785106135555

Skoda lover v akci ;-D

0/−12
24.6.2015 21:05

M33a14r23t48i87n 11K15o44v78á58ř 2841870139526

Článek je přepisem EuroNCAP originálu - nic víc, nic míň.

http://www.euroncap.com/en

+4/0
24.6.2015 23:11

P51e57t92r 69M88i69c97h70a70l 2610204701662

Uznej ale, že nadpis je poněkud manipulativní.

+2/0
24.6.2015 23:11

J10i80ř73í 18S11c29h80w14a93c50h 8168124938396

ne, podle mně jen víceméně konstatuje fakta, takže není, to bych musel lhát...... ;-)

+2/0
25.6.2015 0:11

P25e61t21r 42M81i64c66h51a32l 2110424401252

Článek ano, ale ten nadpis ja fakt jako z bulváru. I když je pravda, že se to pomalu ale jistě stává normou.

0/0
25.6.2015 11:36
Foto

I65v97a39n 18K93o29p52t13a 5247172551577

Nadpis je konstatování faktu, nic víc nic míň tam nevidím.

+2/0
25.6.2015 8:46

T92h31e37o51d76o93r 98C19o71l57l95i34n36o 2164674976

Podle článku jsem čekal i40, nebo Genesis

+4/−1
24.6.2015 18:37

M29a85r77t94i78n 68H49o62r27ň37á15k 7471761262

A o tom kolik Superbu se vejde na fotbalové hřiště ani čárka. Sakra co to je za clanek?

+20/0
24.6.2015 18:32

J19i80ř35í 98S78c41h72w39a81c79h 8948814348926

nedat na něco takového plus, to bych si musel do smrti vyčitat.....

0/0
24.6.2015 22:08

F73i63l84i75p 67T73ř69e42b73a 6373520558156

A moje jablíčka jsou sladší, než sousedovy okurky.

Tomu říkám hodnotná informace.

+8/0
24.6.2015 18:02

J50i20ř17í 22S47c17h60w25a31c47h 8408154898896

informace v článku ale zní: test jablíček dopadl takto...., test okurek dopadl takto.....že byly jablíčka a okurky testovány v obdobném časovém intervalu není nic proti ničemu, jejich porovnávání je jen tvůj subjektivní zkrat.....

+3/0
25.6.2015 1:07
Foto

P97a61t56r77i12c90k 31B80l49a96h90o 3697735790449

Jen LandRover Discovery dostal EuroNCAP 6*, protoze jim rozbil ty masiny ;-D

+9/−1
24.6.2015 17:09

T88h94e91o25d29o37r 44C13o54l91l36i31n67o 2214914966

Myslíte vůz pověstný svou nespolehlivostí :-D

Citát z TopGear :-)

+1/0
24.6.2015 18:36

J41a34r22o28m40í43r 77P95e60t80l12a65c96h 2844832615843

To myslíte hjundéééé ;-D

+2/0
24.6.2015 17:07

J48o57s43e46f 80K75r62b60e74c 3877776903641

Může mi někdo vysvětlit ta konstatování ohledně dětských sedaček? Fakt tomu nerozumím. Měl jsem za to, že sedačka umístěná po směru jízdy u malých dětí (do 3-4 let) je vždycky více nebezpečná než protisměrná kvůli většímu riziku poranění zejm. krční páteře. Myslel jsem, že míra poškození se odvíjí od kvality autosedačky, ne vozu (neberu teď vozy typu Felicie, kdy budou při nárazu všichni slisovaní). A vliv vozu na funkci těch protisměrných už nechápu vůbec. Tam snad leda by byl problém s funkcí pásů nebo isofixových ok. Tuší někdo?

+3/0
24.6.2015 16:41

L74á81ď60a 27V31r47a23n85ý 7868748368817

http://www.euroncap.com/en

0/0
24.6.2015 16:42

J49o64s96e60f 81K16r64b75e84c 3147766373361

Na tom webu třeba u té i20 pouze popisují to, co je v článku, tedy že při čelní srážce byla jen málo chráněná oblast hlavy. Mě by ale zajímaly důvody. Pokud neselže upevnění, nemůže mít při čelním nárazu přece typ vozu tak zásadní vliv na ochrannou funkci protisměrné sedačky (pokud se přední sedadlo nepromáčkne až na zadní sedačky). Totéž u posměrné.

+2/0
24.6.2015 17:12

J50a96n 33D96l53o38u27h68ý 7724239790139

Me vzdycky fascinuje, jak tu kazdej dava za priklad felicii a jak to v ni nikdo neprezije. Bylo dobre lidem pripominat, ze kazde auto je testovano n bouracku v max. 64km/h. Sedesatku zvladne i ta felicie, pokud neni shnila na prach. Pokud ale s jakymkoliv autem bourate vyssi rychlosti, je to jenom o stesti k kdyby to hvezdicek melo treba 15!

+6/0
24.6.2015 17:53

J69i50ř29í 12K91o44c63u36r13e68k 6615134825878

Ta prastará s nosným rámem může mít ještě tu výhodu, že si sama udělá deformační zónu z toho, do čeho vrazí. Vepředu je poctivý kus železa.

+3/0
24.6.2015 23:28

L66á91ď13a 32V30r54a72n81ý 7828488838467

Ti co tady hystericky hají I20 oproti Superbu, tak vězte, že každé auto je hodnoceno ve své kategorii.

To znamená, že Hyundai dopadl ještě hůře než kdyby byl srovnávám přímo proti Superbu. Takto je srovnávám hvězdami oproti Fabii. A prostě do základu některé bezpečnostní prvky nedávají aby byl na první pohled levný.

+10/−3
24.6.2015 16:31

V42a18c73l18a15v 38M76e18d23e87k 5321652505765

tady nejde o hájení jednoho vůči druhému. Tady jde jen o kritiku manipulativního titulku článku.

0/−6
24.6.2015 16:34

L89á50ď23a 41V53r95a80n90ý 7258948928677

Proboha co je na něm manipulativní?

+4/−1
24.6.2015 16:35

M62i59r60o63s76l97a10v 42B91u92d29a 9402882307942

Máte to popsané výše v prvním příspěvku tohoto vlákna.

+2/0
24.6.2015 16:36

L47á74ď26a 57V58r20a34n64ý 7178838968307

To je můj příspěvek.

+1/0
24.6.2015 16:46

A82n52d32r11e20j 90O45l35e55k84s20a 3955381957361

Takhle manipulativní titulky mívalo Rudé Právo, Pravda, Tvorba a vůbec všechny soudružské tiskoviny.Rv 

Malý auto, o dvě velikostní a cenový třídy níž, nemůže pochopitelně mít takovou míru bezpečí, jako velký a drahý. A to vůbec nemluvíme o značkách....

+16/−4
24.6.2015 16:26

V13a22c77l50a10v 51M25e51d54e77k 5231502685455

co je to zas za demagogii? i20 není horší proto, že je levný, ale proto, že je oproti Superbu o 3 kategorie níž. 

Pokud budete srovnávat Fabii s i40, rozdíly budou taky

+30/−1
24.6.2015 16:20

M80i73r67o66s10l84a97v 71B85u54d60a 9562512697612

Ovládání mínění ovčího stáda, to je to, oč tu běží;-)

+1/0
24.6.2015 16:22

L64á30ď28a 61V83r30a51n39ý 7438958788667

Stádo kam patříte neví jak jsou testy dělány a radostně hýká na zakladatele příspěvku, který se díví, protože to taky neví.

+1/−1
24.6.2015 16:28

M10i77r32o96s49l76a89v 73B20u51d38a 9372212377402

Já si myslím, že vy nevíte nic.:-)

+1/−1
24.6.2015 16:30

L36á33ď88a 53V98r55a88n89ý 7568938888847

To je vaše právo.

0/0
24.6.2015 16:32

L24á38ď44a 33V70r30a27n97ý 7938628578207

Jsou zveřejněné testy a Superb byl testován s I20. Každý samozřejmě ale ve své kategorii. Takže je to pro I20 ještě větší ostuda než kdyby byl srovnáván přímo se Suerbem.

+4/−6
24.6.2015 16:27

M79i61r94o50s23l91a89v 50B56u89d25a 9162542517792

Co to?

0/0
24.6.2015 16:29

V17a92c38l46a72v 75M77e73d46e59k 5471752645135

i v článku je uvedeno, že i20 byly strženy body za to, že nemá v základní výbavě takové bezpečnostní prvky, která v této kategorii auta v základu nemají.

+2/0
24.6.2015 16:33

L87á86ď59a 74V94r33a82n57ý 7278528528407

To tam nepíší.

Píší, že byly strženy body, že nemá některé požadované bezpečnostní prvky v základu, jen za příplatek. Z toho vyplývá, že pokud má někdo 5 hvězd ve stejné kategorii, tak je v základů má.

+2/−1
24.6.2015 16:45

V89a21c80l70a95v 13M50e17d54e23k 5931772555465

kdo má 5 hvězd ve stejné kategorii?

0/0
24.6.2015 16:47

L34á45ď38a 36V56r83a27n69ý 7748218668207

Proboha o tom ale diskuse není.

Suzuki Vitara a Škoda Fabia. Ještě otázky?

+3/0
24.6.2015 16:51

V12a29c45l68a13v 85M55e58d32e93k 5241642985765

fabia byla hodnocena loni, kdy ještě absence některých prvků výbavy nevadila. Být hodnocena letos, dopadla by stejně. Vitara stejná kategorie není.

+2/−4
24.6.2015 16:53

L89á62ď16a 31V74r13a16n10ý 7568648878497

Proč lžete? To vás Hyundai platí?

http://www.euroncap.com/en/results/suzuki/vitara/20389

+3/0
24.6.2015 16:58

V44a89c98l92a53v 50M79e28d62e14k 5601582765125

Vitara začíná cenou na 400 tisících. Opravdu se nejedná o auto, které byste mohl srovnávat s i20, nebo Fabií, demagogu.

+1/−1
24.6.2015 17:19
Foto

I50v48a18n 59K32o96p11t93a 5607402221177

Audi A1 začíná cenou  tamtéž a přesto je to auto třídy Fabie či i20.

Vitara je malé SUV, jde ale o tom mezi co to řadí metodika NCAP, pokud ji řadí a testují metodikou stejnou s i20, můžeme je srovnávat.

+1/0
25.6.2015 9:00

L70á70ď42a 86V34r12a98n75ý 7978138128707

A já někde rozebíral cenu?

Proč mě pořád něco podsouváte?

0/0
25.6.2015 21:34

L68á56ď69a 71V20r53a61n55ý 7618358678167

http://www.euroncap.com/en

Tam to snad pochopý i b.b.

0/0
24.6.2015 16:36

V33a58c45l12a52v 38M71e20d43e51k 5161362915575

tak si rozklikněte hodnocení vech, a uvidíte, že dle letošních kritérií (která jsou oproti loňským přísnější) ŽÁDNÉ z letos hodnocených malých aut 5 hvězdiček nemá - protože jak je i v článku uvedeno, nemají v základní výbavě prvky, které "neovlivňují bezpečnost (pevnost) vozu při nehodě, EuroNCAP jim ale přikládá stále větší váhu"

+2/0
24.6.2015 16:42

V30a64c13l94a30v 13M19e59d81e39k 5441252925705

jinak řečeno, Fabia nemá v základu v bezpečnosti navíc nic, co by i20 neměla, ale loni, kdy byla testována, byla mírnější kritéria.

+2/−1
24.6.2015 16:44

L34á80ď16a 63V38r49a65n54ý 7238218348887

A to odpovídáte komu a na co?

Mě je Fabie ukradená i Superb i I20. Jen ta hysterie nejspíše uživatelů Hyundai je otřesná.

Prostě Superb ve své kategorii dostal 5 hvězd a I20 ve své kategorii 4 hvězdy. To je celé a článek popisuje proč se tak stalo.

+6/−1
24.6.2015 16:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.