Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové crashtesty: superb na výbornou, hyundai doplatil na to, že je levný

Třetí generace Škody Superb získala v nárazových testech EuroNCAP nejlepší možné ocenění v podobě pěti hvězdiček. O hvězdičku míň má Hyundai i20, poslední zkoumané auto v nejčerstvějším kole crashtestů je Fiat Panda Cross se třemi hvězdami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L73u93k33á68š 19S78k84o93p23a79l 9656538885341

Inu, pan Dvořák, Škoda fanatic lover zase v akci...

0/0
25.6.2015 18:14

L65á95ď64a 46V13r24a63n34ý 7888188618547

Proč, že přeložil test NCAP?

+1/0
25.6.2015 21:41

M84i95c14h84a60l 20S50n44o95p84e59k 7791608645557

hjondééééé ;-D

+2/0
24.6.2015 23:22

M29a21r32e64k 80K28l28u62f75a 3608184724736

Nač takovou hysterii kvůli EuroNCAP? Vypovídací hodnota těchto testů se výrazně snížila poté, co začaly do celkových výsledků značně promlouvat faktory typu:

jakou další rádobybezpečnou zbytečností je vůz vybaven apod.

Ano, hodnocení EuroNCAP může být při výběru vozu jedním z kritérií, ale rozhodně ho nelze brát jako modlu a ukájet se nad tím v médiích .... Rv

+6/−1
24.6.2015 22:15

J48i14ř24í 17S63c92h88w88a37c29h 8558124548386

co tu "melete" o jakési manipulaci, o jakémsi srovnávání.

Článek jen popisuje auta, která se podrobila testům, že tam byl Fiat Panda, Superb a (jenom) i20 a nikoliv i40 za to článek jaksi nemůže ;-)

Titulek víceméně uvedl jen to proč i20 v něčem neuspěl a v článku to jasně rozvádí, že prostě něco z výbavy, která se oceňuje v testu body (pro každou třídu jinak) nemá. Nikdo to s výbavou superbu nesrovnává, to jen v některých haterských hlavičkách dochází ke krátkému spojení, nebo si naopak sedí na vedení a dedukují takřka konspirativní teorie o spiknutí.....;-D

+14/−4
24.6.2015 20:51

P80e46t84r 85B48á68č79a 8155776845955

Skoda lover v akci ;-D

0/−12
24.6.2015 21:05

M72a65r76t51i19n 10K11o77v70á56ř 2801440719956

Článek je přepisem EuroNCAP originálu - nic víc, nic míň.

http://www.euroncap.com/en

+4/0
24.6.2015 23:11

P70e65t93r 90M91i76c62h36a88l 2470264891742

Uznej ale, že nadpis je poněkud manipulativní.

+2/0
24.6.2015 23:11

J69i14ř92í 43S36c39h20w90a37c22h 8468274298546

ne, podle mně jen víceméně konstatuje fakta, takže není, to bych musel lhát...... ;-)

+2/0
25.6.2015 0:11

P34e83t81r 10M11i22c88h76a12l 2850234841182

Článek ano, ale ten nadpis ja fakt jako z bulváru. I když je pravda, že se to pomalu ale jistě stává normou.

0/0
25.6.2015 11:36
Foto

I43v46a75n 38K34o29p35t40a 5727762221547

Nadpis je konstatování faktu, nic víc nic míň tam nevidím.

+2/0
25.6.2015 8:46

T15h61e15o43d53o56r 72C72o32l37l52i17n47o 2254764846

Podle článku jsem čekal i40, nebo Genesis

+4/−1
24.6.2015 18:37

M92a11r16t30i50n 30H76o53r60ň82á21k 7971931232

A o tom kolik Superbu se vejde na fotbalové hřiště ani čárka. Sakra co to je za clanek?

+20/0
24.6.2015 18:32

J16i69ř54í 95S60c83h43w57a38c50h 8218854168936

nedat na něco takového plus, to bych si musel do smrti vyčitat.....

0/0
24.6.2015 22:08

F68i90l19i51p 49T47ř71e69b91a 6133830838606

A moje jablíčka jsou sladší, než sousedovy okurky.

Tomu říkám hodnotná informace.

+8/0
24.6.2015 18:02

J70i44ř73í 78S18c75h45w46a91c28h 8258114598536

informace v článku ale zní: test jablíček dopadl takto...., test okurek dopadl takto.....že byly jablíčka a okurky testovány v obdobném časovém intervalu není nic proti ničemu, jejich porovnávání je jen tvůj subjektivní zkrat.....

+3/0
25.6.2015 1:07
Foto

P77a78t38r44i69c59k 90B90l12a56h53o 3747885450779

Jen LandRover Discovery dostal EuroNCAP 6*, protoze jim rozbil ty masiny ;-D

+9/−1
24.6.2015 17:09

T51h21e75o32d59o86r 92C75o42l76l39i57n31o 2984894356

Myslíte vůz pověstný svou nespolehlivostí :-D

Citát z TopGear :-)

+1/0
24.6.2015 18:36

J48a87r27o91m22í73r 49P23e11t90l78a42c27h 2354432865103

To myslíte hjundéééé ;-D

+2/0
24.6.2015 17:07

J68o50s17e48f 77K98r65b83e13c 3957666403121

Může mi někdo vysvětlit ta konstatování ohledně dětských sedaček? Fakt tomu nerozumím. Měl jsem za to, že sedačka umístěná po směru jízdy u malých dětí (do 3-4 let) je vždycky více nebezpečná než protisměrná kvůli většímu riziku poranění zejm. krční páteře. Myslel jsem, že míra poškození se odvíjí od kvality autosedačky, ne vozu (neberu teď vozy typu Felicie, kdy budou při nárazu všichni slisovaní). A vliv vozu na funkci těch protisměrných už nechápu vůbec. Tam snad leda by byl problém s funkcí pásů nebo isofixových ok. Tuší někdo?

+3/0
24.6.2015 16:41

L68á91ď21a 30V14r86a70n52ý 7648768718617

http://www.euroncap.com/en

0/0
24.6.2015 16:42

J31o67s17e60f 58K17r43b51e56c 3627576823861

Na tom webu třeba u té i20 pouze popisují to, co je v článku, tedy že při čelní srážce byla jen málo chráněná oblast hlavy. Mě by ale zajímaly důvody. Pokud neselže upevnění, nemůže mít při čelním nárazu přece typ vozu tak zásadní vliv na ochrannou funkci protisměrné sedačky (pokud se přední sedadlo nepromáčkne až na zadní sedačky). Totéž u posměrné.

+2/0
24.6.2015 17:12

J69a87n 61D18l18o77u81h82ý 7984329860319

Me vzdycky fascinuje, jak tu kazdej dava za priklad felicii a jak to v ni nikdo neprezije. Bylo dobre lidem pripominat, ze kazde auto je testovano n bouracku v max. 64km/h. Sedesatku zvladne i ta felicie, pokud neni shnila na prach. Pokud ale s jakymkoliv autem bourate vyssi rychlosti, je to jenom o stesti k kdyby to hvezdicek melo treba 15!

+6/0
24.6.2015 17:53

J95i30ř56í 25K56o13c72u44r85e56k 6405584335548

Ta prastará s nosným rámem může mít ještě tu výhodu, že si sama udělá deformační zónu z toho, do čeho vrazí. Vepředu je poctivý kus železa.

+3/0
24.6.2015 23:28

L88á33ď87a 54V16r43a37n43ý 7448978198447

Ti co tady hystericky hají I20 oproti Superbu, tak vězte, že každé auto je hodnoceno ve své kategorii.

To znamená, že Hyundai dopadl ještě hůře než kdyby byl srovnávám přímo proti Superbu. Takto je srovnávám hvězdami oproti Fabii. A prostě do základu některé bezpečnostní prvky nedávají aby byl na první pohled levný.

+10/−3
24.6.2015 16:31

V55a98c89l78a31v 45M30e38d61e85k 5861362105585

tady nejde o hájení jednoho vůči druhému. Tady jde jen o kritiku manipulativního titulku článku.

0/−6
24.6.2015 16:34

L84á48ď10a 23V57r13a83n63ý 7888588938547

Proboha co je na něm manipulativní?

+4/−1
24.6.2015 16:35

M26i52r92o62s85l57a16v 22B57u73d54a 9172352947372

Máte to popsané výše v prvním příspěvku tohoto vlákna.

+2/0
24.6.2015 16:36

L93á91ď12a 45V61r53a57n57ý 7888438308497

To je můj příspěvek.

+1/0
24.6.2015 16:46

A15n59d91r19e41j 84O76l29e76k44s98a 3105381297861

Takhle manipulativní titulky mívalo Rudé Právo, Pravda, Tvorba a vůbec všechny soudružské tiskoviny.Rv 

Malý auto, o dvě velikostní a cenový třídy níž, nemůže pochopitelně mít takovou míru bezpečí, jako velký a drahý. A to vůbec nemluvíme o značkách....

+16/−4
24.6.2015 16:26

V11a21c92l92a86v 61M74e89d71e86k 5221422105685

co je to zas za demagogii? i20 není horší proto, že je levný, ale proto, že je oproti Superbu o 3 kategorie níž. 

Pokud budete srovnávat Fabii s i40, rozdíly budou taky

+30/−1
24.6.2015 16:20

M93i14r29o64s17l10a61v 65B63u23d31a 9572752597582

Ovládání mínění ovčího stáda, to je to, oč tu běží;-)

+1/0
24.6.2015 16:22

L92á11ď17a 41V65r55a46n94ý 7498438878407

Stádo kam patříte neví jak jsou testy dělány a radostně hýká na zakladatele příspěvku, který se díví, protože to taky neví.

+1/−1
24.6.2015 16:28

M69i29r32o29s52l76a59v 82B40u78d44a 9302292357452

Já si myslím, že vy nevíte nic.:-)

+1/−1
24.6.2015 16:30

L57á79ď70a 39V84r25a40n77ý 7848148108437

To je vaše právo.

0/0
24.6.2015 16:32

L22á57ď19a 78V31r29a69n91ý 7458408938787

Jsou zveřejněné testy a Superb byl testován s I20. Každý samozřejmě ale ve své kategorii. Takže je to pro I20 ještě větší ostuda než kdyby byl srovnáván přímo se Suerbem.

+4/−6
24.6.2015 16:27

M80i25r76o28s23l65a85v 22B40u20d87a 9242782137122

Co to?

0/0
24.6.2015 16:29

V25a38c51l47a24v 51M42e47d35e30k 5101232115585

i v článku je uvedeno, že i20 byly strženy body za to, že nemá v základní výbavě takové bezpečnostní prvky, která v této kategorii auta v základu nemají.

+2/0
24.6.2015 16:33

L42á98ď26a 85V90r57a69n47ý 7218638288287

To tam nepíší.

Píší, že byly strženy body, že nemá některé požadované bezpečnostní prvky v základu, jen za příplatek. Z toho vyplývá, že pokud má někdo 5 hvězd ve stejné kategorii, tak je v základů má.

+2/−1
24.6.2015 16:45

V86a12c11l68a93v 98M27e26d54e62k 5921922795365

kdo má 5 hvězd ve stejné kategorii?

0/0
24.6.2015 16:47

L47á77ď51a 97V23r52a84n63ý 7978218708387

Proboha o tom ale diskuse není.

Suzuki Vitara a Škoda Fabia. Ještě otázky?

+3/0
24.6.2015 16:51

V87a54c42l76a27v 86M28e95d64e39k 5461652365105

fabia byla hodnocena loni, kdy ještě absence některých prvků výbavy nevadila. Být hodnocena letos, dopadla by stejně. Vitara stejná kategorie není.

+2/−4
24.6.2015 16:53

L95á83ď14a 78V16r33a16n63ý 7198908958237

Proč lžete? To vás Hyundai platí?

http://www.euroncap.com/en/results/suzuki/vitara/20389

+3/0
24.6.2015 16:58

V50a75c42l33a14v 89M96e64d21e71k 5831772455155

Vitara začíná cenou na 400 tisících. Opravdu se nejedná o auto, které byste mohl srovnávat s i20, nebo Fabií, demagogu.

+1/−1
24.6.2015 17:19
Foto

I73v83a71n 17K41o84p70t23a 5567102591287

Audi A1 začíná cenou  tamtéž a přesto je to auto třídy Fabie či i20.

Vitara je malé SUV, jde ale o tom mezi co to řadí metodika NCAP, pokud ji řadí a testují metodikou stejnou s i20, můžeme je srovnávat.

+1/0
25.6.2015 9:00

L15á47ď32a 33V45r50a79n13ý 7468528628417

A já někde rozebíral cenu?

Proč mě pořád něco podsouváte?

0/0
25.6.2015 21:34

L35á55ď68a 70V87r33a98n35ý 7428108598327

http://www.euroncap.com/en

Tam to snad pochopý i b.b.

0/0
24.6.2015 16:36

V91a12c59l21a52v 37M29e42d72e85k 5841582425875

tak si rozklikněte hodnocení vech, a uvidíte, že dle letošních kritérií (která jsou oproti loňským přísnější) ŽÁDNÉ z letos hodnocených malých aut 5 hvězdiček nemá - protože jak je i v článku uvedeno, nemají v základní výbavě prvky, které "neovlivňují bezpečnost (pevnost) vozu při nehodě, EuroNCAP jim ale přikládá stále větší váhu"

+2/0
24.6.2015 16:42

V36a43c96l42a68v 31M30e39d81e84k 5251982345325

jinak řečeno, Fabia nemá v základu v bezpečnosti navíc nic, co by i20 neměla, ale loni, kdy byla testována, byla mírnější kritéria.

+2/−1
24.6.2015 16:44

L11á33ď84a 14V86r10a41n42ý 7898688608197

A to odpovídáte komu a na co?

Mě je Fabie ukradená i Superb i I20. Jen ta hysterie nejspíše uživatelů Hyundai je otřesná.

Prostě Superb ve své kategorii dostal 5 hvězd a I20 ve své kategorii 4 hvězdy. To je celé a článek popisuje proč se tak stalo.

+6/−1
24.6.2015 16:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.