- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na 1.6 motor je 270 koni slusne
a s tema barvama,jak pise pan Fridrich,je to povedene
ale jak tu nekdo psal o ovladani klimy pres dotykac-to je tragedie,ono vubec cokoli ovladat dotykove ve sportovnich verzich je totalni pitomost
myslim,ze to par let jeste vydrzim se svou starou Imprezou
Že by se v Peugeotu někdo probudil z kómatu a začal zase dělat ostrý hatchbacky? Za mě velký plus.
že byl Golf GTI vzorem je evidentní, ale těmi úpravami to příliš "nezmršili", takže vzhled u mne
Nejhorší na tomhle autě je, že se klima ovládá přes dotykáč!...pak ten podvozek...
Zdařilá kopie Mercedesu B. Auto má však jednu vadu ...je Francouzské
To co francouz nedá technicky, pokusí se dohnat pomocí "dyzajn fíčrs"
Při výkonu 200kW spotřeba 6,5 litru na sto. Takže to bude dolních otáčkách zdechlé, někde za půlkou to chytne saze a spotřeba bude odpovídat 200kW? Nebo perpetum mobile?.
tak pokud má motor už od 1900 ot maximum krouťáku 330Nm, tak to asi nebude v "dolních" otáčkách příliš zdechlé
Normy na měření spotřeby využijí možná tak desetinu výkonu, když se to "chytí pod krkem" a začne se využívat výkon naplno, bude spotřeba někde jinde, jako u každýho jinýho motoru....
mno... ten nápad s dvěma barvami není špatný.
no a zase jinej soused ma koncernove vozidlo a nejen ze nesviti ale ani nejezdi
Li neblbnete kazda automobilka ma sve pro proti.Mam model vyssi stredni tridy od Peugeotu a servisu jen bezne provozni veci. Zazil jsem take sluzebni funglovou Octavku ktera me nechala stat nastesti jen 2km od firmy a neodsuzuju je....ale je fakt ze kdyz presednu ze soukromeho do sluzebniho tak nez si zvyknu tak trosku trpim