Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česko varuje sousedy před vozy, které pozítří zruší

Česko bude informovat okolní země o velkém počtu zrušených aut. Ministerstvo chce předejít snaze některých majitelů prodat vyřazené auto do zahraničí, kde by jej kvůli nepozornosti úřadu mohlo být možné znovu přihlásit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79i59ř57í 33K26o83c51u67r92e93k 6875134295908

Auto, které v registru nikdy nebylo není možné přihlásit. Jakpak to dělají ve Škodovce? Auta, která vyrobí za měsíc v registru taky nejsou. Po vyrobení auta se toto stává vozidlem schváleného typu, které není zapsané v registru. To až po koupi.

0/0
30.6.2015 17:04

J31i62n79d93ř51i25c29h 48Š92k97o61p35e54k 4405151930425

to je zase zjednodušení v novinářském stylu.

Pokud nebude dokončen převod, ztratí auto technickou způsobilost. A aby ji získalo, muselo by projít celým schvalovacím procesem, což by nezvládlo, protože by se typovalo dle dnešních norem jako jakékoli jiná stavba vozidla

0/0
30.6.2015 18:18

P52e29t59r 48Č48e96r15m79á22k 9668265419860

Technickou způsobilost nijak neztratí, tu posuzuje STK a nemá s registrem nic společného. To je stejné jako jízda s trvale manipulačníma značkama (tzv. převozky), kdy auto sice není vedeno v českém registru, ale je technicky způsobilé a může se tak pohybovat po komunikacích.

0/0
1.7.2015 13:22


J18i82n13d15ř92i60c52h 28Š67k74o36p41e66k 4585701890395

ano, posuzuje ji STK. Takže zákonem o ni přijdou, pokud by někdo chtěl vrátit vozidlo do provozu, musí projít individuálním schvalovacím procesem

0/0
2.7.2015 19:30

P20e61t98r 61Č45e83r69m52á82k 9658735239380

O technickou způsobilost nelze právě přijít zákonem ;-) když bych vozidlo přistavil na STK, bez problému by ji znovu absolvovalo, ovšem protože není vedeno v registru vozidel, tak nesmí na silnici. Takže je to administrativní úkon, nikoliv technický.

0/0
2.7.2015 22:12

V57á13c16l15a89v 78P31o48l47á54k 1515242830540

Nejsem statistik. Je nás přibližně 10 milionů. Odečteme děti a mladistvé, dále hodně staré lidi, lidi v různých ústavech. Zbytek je určitě méně než 7 milionů lidí. Jste přesvědčení, že desetina aut kolem nás je v polopřevodu ? Pokud číslo 700 000

je pravdivé, tak v tom registru musí být neskutečný bordel.

+13/0
29.6.2015 20:07

M33a16r81t47i43n 88P82o56s63p42í35š72i98l 8435611206937

A to by každý dospělý musel mít auto. Fakt divné číslo.

0/0
1.7.2015 23:46

P77e14t38r 26Č32e35r60m68á91k 9678895719160

Píšete bludy, vyřazení z registru je administrativní záležitost, technická způsobilost tím nijak nepadá.

+5/0
29.6.2015 18:35

P56e46t60r 38B45á46č11a 8275396345555

Jo kez by vsechny tyhle sunty jako Felicie konecne ze silnic zmizeli.

A ty ridici co v tom sedi by mohli s nima, to je katastrofa za nema jet.

+1/−20
29.6.2015 16:38

M11i48r73o79s27l79a87v 85B36u59d72a 9192552387112

To je opravdu dost ubohý názor který bych od vás nečekal!

+3/0
29.6.2015 16:41

P80e30t77r 51B30á91č83a 8575846875215

:-)

0/−1
29.6.2015 16:43

J69a97k25u19b 76Š48p79r81i24n83g60e79r 9511222792

To chce přirození omývat vlažnou vodou. Je jasné, že narvaná Felda do mírného kopce víc jak 60 nepojede, už na to nemá. Pokud umíte řídit, není problém takový auto předjet za předpokladu, že nemáte větší šunt.

+8/0
29.6.2015 16:48

M13i45r55o82s37l14a10v 44B65u79d49a 9872132627262

S motorem 1,6 VW jede jako šlak! :-)

+5/−1
29.6.2015 16:58

J90a87k91u15b 20Š89p70r27i82n34g39e72r 9231272292

Mam 1,3 a nic moc. Zrychlení z 0 na 20 je dobrý, ale to je tak vše.

+1/0
29.6.2015 17:47

J49i36n39d50ř87i48c11h 11Š60k17o68p62e58k 4385361600765

s 1,6 55 kW jezdila nádherně. Na malou hmotnost ideální motor

+1/0
29.6.2015 22:13

P28e97t91r 71B87á46č11a 8895426275715

v cem? v sekacce na travu?

0/−1
30.6.2015 15:31

J58i97n40d86ř27i45c40h 22Š57k62o74p76e89k 4855411970505

je to vlákno o felicii, takže v ní. Není to tak těžké pochopit

0/0
30.6.2015 18:16

J36a22n 87D55l73o61u53h25ý 7344579600899

1.3 BBM jezdi obstojne ale chce to mit sestelivano par veci dohromady ( v pripade simply clever = vymena za novy dil). Vymenil jsem postupne rozdelovac, kable, alternator, civku, termostat, seridit ventily a ted to lita jako drak. Po dalnici, kdyz je to prazdne neni problem valit 170km/h.

0/0
30.6.2015 7:19

J37i59n55d31ř38i52c62h 75Š81k45o22p97e24k 4125241530305

servis prováděný formou výměny kus za kus, nikoli opravou poškozeného dílu se děje u všech automobilek a čím mladší model, tím je tento způsob řešení problémů častější

0/0
30.6.2015 8:50

J12a84n 56D47l60o62u30h38ý 7264839450869

Ono to u simply clever auta moc jinak nejde. Alternator jsem opravoval asi 3x a kdyz mi naposled kvuli tomu malem bouchla baterka v aute, volil jsem cestu noveho. To same ostatni dily az po vymene za nove to auto konecne zaclo jezdit jako nove s normalni spotrebou. Shade motory jsou citlive na spravne napeti, teplotu motoru a hladinu oleje. Cokoliv z toho nefunguje spravne, auto zere jak sesti-valec :-D a nejede jak ma (sotva tam clovek bez premlouvani dostane 110km/h)

0/0
1.7.2015 7:01

J71i91n87d78ř32i30c12h 28Š55k60o43p78e32k 4685901980895

servis modelem výměna kus za kus dělají všechny automobilky a citlivé na zacházení jsou všechny novější modely

0/0
2.7.2015 19:31

J41a71k47u10b 93Š32p71r14i51n76g95e35r 9911222672

Na kolik peněz vás to přišlo?

0/0
30.6.2015 15:01

D26a88v19i52d 34V29i90k80t21o34r73a 9504514775257

Odhaduju do čtyř tisíc kaček za všechno. Díly na feldu jsou doslova za pár korun. Můj táta má faceliftovanou feldu SportLine v plné výbavě a tohle autíčko odvádí neskutečné služby doslova za pár peněz a mě baví to auto udržovat, Jednoduché a nekomplikované auto, kde se hromada věcí dá udělat doma v garáži a které se v dnešním provozu rozhodně neztratí.

+3/0
30.6.2015 16:20

J90a71k30u48b 83Š22p96r86i76n69g26e73r 9791532152

To není moc peněz.

0/0
30.6.2015 18:48

J92a63n 48D74l61o43u58h48ý 7744699490899

Nejdrazsi byl v podstate alternator. Stal "nehoraznych" 2000kc. :-D Zbytek jsou "stovkove" polozky. Jeste ta civka magneti mareli stala nejak okolo litru. Takze cca 4500kc vsechno vcetne prace v neautorizaku.

0/0
1.7.2015 6:57

J36i74n29d80ř29i36c35h 84Š34k14o52p37e55k 4295111420815

s jakým zázrakem jezdíš ty ? Pochlub se. Má aspoň motor ;-D

0/0
29.6.2015 22:12

P17e55t21r 37B15á41č20a 8115766255815

3.5, 300HP, V6

0/0
30.6.2015 15:30

J42i33n55d77ř43i31c70h 22Š56k88o95p47e53k 4675801880205

no a kolikrát lépe využiješ na našich silnicích a  v našem provozu jeho možnosti než třeba zmíněné felicie nebo oktávie ?

+1/0
30.6.2015 18:21

J20a28n 42D41l26o65u66h24ý 7384619300429

Ze bys napsal co to je za pekac? V6 se da najit i v 20 let starym aute, ktery se prodavaj levnejc nez ta felicie :-D

+2/0
1.7.2015 7:06

P19e79t52r 20M53i52c11h57a74l 2930334581882

Den předem? Tak to si vzpomněli brzo. :-D

0/0
29.6.2015 16:20

M84i92r21o17s66l68a34v 52B10u89d57a 9822502257662

A proč by si někdo nemohl znovu přihlásit auto? Kde je problém?

Pokud je důvodem jen usnadnění práce úřadům, tak to jako důvod neberu!

Nevím, jestli jsem se vyjádřil dostatečně jasně, ale chtěl bych rozumné vysvětlení, Proč by měl někdo nechat sešrotovat například auto, které bude ve výborném stavu jen a pouze kvůli "kusu papíru s razítkem"?

+11/−1
29.6.2015 16:11

A87l63e15š 69L49i78s47o18v52s37k10ý 9259798402452

No přeci protože na to měl minimálně půl roku čas a s_r*al na to.

+1/−5
29.6.2015 21:35

J26i94n83d51ř40i72c55h 16Š70k91o94p89e18k 4885941360125

kdyby půl roku.

Polopřevody byly zrušeny k 1.1. 2015, takže když nějaký opozdilec převedl auto na silvestra, měl na dokončení převodu půl roku. Většina nepořádníků ale měla čas mnohonásobně delší

+2/0
29.6.2015 22:15

J36i43n68d20ř87i63c18h 20Š46k83o67p79e66k 4535541210645

důvodem je fakt, že auto pozbylo podmínky nutné pro provoz. Museli by v cizině projít celým homologačním procesem od nuly

0/0
29.6.2015 22:14

J73i62ř98í 98K83o93c42u56r43e76k 6545874395298

Myslíte homologaci typu? Jakože jezdí 100.000 stejných Fabií ale tak z polopřevodu se musí homologovat jako nový typ znova?

+1/0
30.6.2015 17:01

J57i10n96d87ř45i70c34h 37Š40k75o40p93e87k 4865361140485

zjednodušeně ano.

Stejně jako když postavím např. přívěs za auto či traktor pouze z homologovaných částí od stejného výrobce, nemám automaticky výsledek s homologací

0/0
30.6.2015 18:20

J49a77n 53D25l41o36u13h51ý 7494369630549

Ale prd, prihlasoval jste nekdy auto z ciziny?! Potrebujete akorat puvodni technicak!!! A ten stale mate!

0/0
1.7.2015 7:13

J86i62n31d17ř63i20c78h 68Š64k19o50p39e45k 4315331670895

že máš původní techničák neznamená, že lze auto automaticky přihlásit

0/0
2.7.2015 19:32

J15a55n 29D38l38o14u20h84ý 7144259720939

Ja myslim, ze nas skvely urad neudela s vyrazenym autem vubec nic. Jelikoz se na urad nedostavim, nemam ve velkem technicaku to giganticke razitko "vyrazeno" a tim padem staci prejet hranice a auto prihlasit do tamniho registru. Oni puvodni technicak zahodi, vystavi novy platny v te zemi mno a s timto technicakem vyrazim zpet na ceske urady auto prihlasit. Kdybych se fakt nudil a nemel co delat, jen pro tu zabavu, bych to zkusil... Co na to nas babisland :-D

+2/0
1.7.2015 7:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.