Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko varuje sousedy před vozy, které pozítří zruší

Česko bude informovat okolní země o velkém počtu zrušených aut. Ministerstvo chce předejít snaze některých majitelů prodat vyřazené auto do zahraničí, kde by jej kvůli nepozornosti úřadu mohlo být možné znovu přihlásit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34i54ř62í 14K65o23c64u42r65e76k 6665284905278

Auto, které v registru nikdy nebylo není možné přihlásit. Jakpak to dělají ve Škodovce? Auta, která vyrobí za měsíc v registru taky nejsou. Po vyrobení auta se toto stává vozidlem schváleného typu, které není zapsané v registru. To až po koupi.

0/0
30.6.2015 17:04

J24i33n78d21ř26i28c21h 61Š90k40o50p52e52k 4265871690165

to je zase zjednodušení v novinářském stylu.

Pokud nebude dokončen převod, ztratí auto technickou způsobilost. A aby ji získalo, muselo by projít celým schvalovacím procesem, což by nezvládlo, protože by se typovalo dle dnešních norem jako jakékoli jiná stavba vozidla

0/0
30.6.2015 18:18

P72e17t12r 22Č32e38r73m84á10k 9548105499910

Technickou způsobilost nijak neztratí, tu posuzuje STK a nemá s registrem nic společného. To je stejné jako jízda s trvale manipulačníma značkama (tzv. převozky), kdy auto sice není vedeno v českém registru, ale je technicky způsobilé a může se tak pohybovat po komunikacích.

0/0
1.7.2015 13:22

J60i89n52d46ř29i26c84h 30Š58k62o11p75e50k 4865461120135

ano, posuzuje ji STK. Takže zákonem o ni přijdou, pokud by někdo chtěl vrátit vozidlo do provozu, musí projít individuálním schvalovacím procesem

0/0
2.7.2015 19:30

P50e35t35r 24Č74e73r39m71á17k 9608705199130

O technickou způsobilost nelze právě přijít zákonem ;-) když bych vozidlo přistavil na STK, bez problému by ji znovu absolvovalo, ovšem protože není vedeno v registru vozidel, tak nesmí na silnici. Takže je to administrativní úkon, nikoliv technický.

0/0
2.7.2015 22:12

V95á82c86l16a39v 94P51o13l34á36k 1795632350870

Nejsem statistik. Je nás přibližně 10 milionů. Odečteme děti a mladistvé, dále hodně staré lidi, lidi v různých ústavech. Zbytek je určitě méně než 7 milionů lidí. Jste přesvědčení, že desetina aut kolem nás je v polopřevodu ? Pokud číslo 700 000

je pravdivé, tak v tom registru musí být neskutečný bordel.

+13/0
29.6.2015 20:07

M84a37r11t78i20n 82P34o13s22p13í89š56i49l 8265201156517

A to by každý dospělý musel mít auto. Fakt divné číslo.

0/0
1.7.2015 23:46

P20e90t86r 54Č50e14r41m83á50k 9298255439940

Píšete bludy, vyřazení z registru je administrativní záležitost, technická způsobilost tím nijak nepadá.

+5/0
29.6.2015 18:35

P39e71t71r 49B12á91č53a 8345816335755

Jo kez by vsechny tyhle sunty jako Felicie konecne ze silnic zmizeli.

A ty ridici co v tom sedi by mohli s nima, to je katastrofa za nema jet.

+1/−20
29.6.2015 16:38

M93i13r76o32s15l91a39v 10B43u79d39a 9462252827432

To je opravdu dost ubohý názor který bych od vás nečekal!

+3/0
29.6.2015 16:41

P26e20t91r 65B42á29č71a 8385626705405

:-)

0/−1
29.6.2015 16:43

J15a31k79u42b 78Š70p88r93i10n26g31e17r 9171552252

To chce přirození omývat vlažnou vodou. Je jasné, že narvaná Felda do mírného kopce víc jak 60 nepojede, už na to nemá. Pokud umíte řídit, není problém takový auto předjet za předpokladu, že nemáte větší šunt.

+8/0
29.6.2015 16:48

M48i20r88o47s41l71a15v 31B61u17d18a 9982892587832

S motorem 1,6 VW jede jako šlak! :-)

+5/−1
29.6.2015 16:58

J20a20k88u85b 30Š10p46r71i48n34g24e44r 9491632542

Mam 1,3 a nic moc. Zrychlení z 0 na 20 je dobrý, ale to je tak vše.

+1/0
29.6.2015 17:47

J30i96n64d26ř96i64c30h 16Š54k91o93p42e42k 4105171640665

s 1,6 55 kW jezdila nádherně. Na malou hmotnost ideální motor

+1/0
29.6.2015 22:13

P42e92t17r 32B27á58č70a 8155376305125

v cem? v sekacce na travu?

0/−1
30.6.2015 15:31

J27i41n34d43ř82i37c91h 72Š58k35o13p62e23k 4555721880655

je to vlákno o felicii, takže v ní. Není to tak těžké pochopit

0/0
30.6.2015 18:16

J78a39n 26D56l39o81u12h49ý 7564899630649

1.3 BBM jezdi obstojne ale chce to mit sestelivano par veci dohromady ( v pripade simply clever = vymena za novy dil). Vymenil jsem postupne rozdelovac, kable, alternator, civku, termostat, seridit ventily a ted to lita jako drak. Po dalnici, kdyz je to prazdne neni problem valit 170km/h.

0/0
30.6.2015 7:19

J71i18n73d47ř71i45c49h 63Š73k39o24p68e82k 4315831150115

servis prováděný formou výměny kus za kus, nikoli opravou poškozeného dílu se děje u všech automobilek a čím mladší model, tím je tento způsob řešení problémů častější

0/0
30.6.2015 8:50

J43a72n 90D54l17o91u81h57ý 7234619610939

Ono to u simply clever auta moc jinak nejde. Alternator jsem opravoval asi 3x a kdyz mi naposled kvuli tomu malem bouchla baterka v aute, volil jsem cestu noveho. To same ostatni dily az po vymene za nove to auto konecne zaclo jezdit jako nove s normalni spotrebou. Shade motory jsou citlive na spravne napeti, teplotu motoru a hladinu oleje. Cokoliv z toho nefunguje spravne, auto zere jak sesti-valec :-D a nejede jak ma (sotva tam clovek bez premlouvani dostane 110km/h)

0/0
1.7.2015 7:01

J26i36n97d19ř70i19c78h 23Š98k57o83p63e24k 4285171930755

servis modelem výměna kus za kus dělají všechny automobilky a citlivé na zacházení jsou všechny novější modely

0/0
2.7.2015 19:31

J91a65k51u86b 79Š72p67r78i58n69g74e10r 9551272372

Na kolik peněz vás to přišlo?

0/0
30.6.2015 15:01

D57a80v25i26d 62V17i87k14t57o16r90a 9724634225407

Odhaduju do čtyř tisíc kaček za všechno. Díly na feldu jsou doslova za pár korun. Můj táta má faceliftovanou feldu SportLine v plné výbavě a tohle autíčko odvádí neskutečné služby doslova za pár peněz a mě baví to auto udržovat, Jednoduché a nekomplikované auto, kde se hromada věcí dá udělat doma v garáži a které se v dnešním provozu rozhodně neztratí.

+3/0
30.6.2015 16:20

J17a43k97u92b 97Š43p54r10i50n43g42e66r 9821392152

To není moc peněz.

0/0
30.6.2015 18:48

J55a29n 97D23l88o23u71h88ý 7654279200499

Nejdrazsi byl v podstate alternator. Stal "nehoraznych" 2000kc. :-D Zbytek jsou "stovkove" polozky. Jeste ta civka magneti mareli stala nejak okolo litru. Takze cca 4500kc vsechno vcetne prace v neautorizaku.

0/0
1.7.2015 6:57

J35i33n71d83ř62i31c52h 78Š11k46o43p85e30k 4245821310285

s jakým zázrakem jezdíš ty ? Pochlub se. Má aspoň motor ;-D

0/0
29.6.2015 22:12

P29e62t87r 63B23á73č33a 8895336165845

3.5, 300HP, V6

0/0
30.6.2015 15:30

J86i44n84d14ř83i70c64h 43Š32k32o91p41e58k 4665301910975

no a kolikrát lépe využiješ na našich silnicích a  v našem provozu jeho možnosti než třeba zmíněné felicie nebo oktávie ?

+1/0
30.6.2015 18:21

J55a43n 86D76l38o13u45h13ý 7374279160149

Ze bys napsal co to je za pekac? V6 se da najit i v 20 let starym aute, ktery se prodavaj levnejc nez ta felicie :-D

+2/0
1.7.2015 7:06

P19e94t98r 18M77i55c21h22a36l 2100424791972

Den předem? Tak to si vzpomněli brzo. :-D

0/0
29.6.2015 16:20

M27i44r58o96s54l40a89v 81B90u40d66a 9842922887872

A proč by si někdo nemohl znovu přihlásit auto? Kde je problém?

Pokud je důvodem jen usnadnění práce úřadům, tak to jako důvod neberu!

Nevím, jestli jsem se vyjádřil dostatečně jasně, ale chtěl bych rozumné vysvětlení, Proč by měl někdo nechat sešrotovat například auto, které bude ve výborném stavu jen a pouze kvůli "kusu papíru s razítkem"?

+11/−1
29.6.2015 16:11

A50l26e17š 41L61i96s29o94v73s34k54ý 9569358912882

No přeci protože na to měl minimálně půl roku čas a s_r*al na to.

+1/−5
29.6.2015 21:35

J77i87n75d63ř12i12c13h 32Š38k10o71p55e21k 4505671270955

kdyby půl roku.

Polopřevody byly zrušeny k 1.1. 2015, takže když nějaký opozdilec převedl auto na silvestra, měl na dokončení převodu půl roku. Většina nepořádníků ale měla čas mnohonásobně delší

+2/0
29.6.2015 22:15

J63i79n55d50ř17i52c90h 56Š10k37o26p45e56k 4215931170665

důvodem je fakt, že auto pozbylo podmínky nutné pro provoz. Museli by v cizině projít celým homologačním procesem od nuly

0/0
29.6.2015 22:14

J85i19ř59í 11K98o20c62u50r52e39k 6595934955668

Myslíte homologaci typu? Jakože jezdí 100.000 stejných Fabií ale tak z polopřevodu se musí homologovat jako nový typ znova?

+1/0
30.6.2015 17:01

J73i62n98d44ř83i34c70h 81Š34k94o18p61e94k 4595401800105

zjednodušeně ano.

Stejně jako když postavím např. přívěs za auto či traktor pouze z homologovaných částí od stejného výrobce, nemám automaticky výsledek s homologací

0/0
30.6.2015 18:20

J44a38n 75D92l55o33u88h96ý 7934459890169

Ale prd, prihlasoval jste nekdy auto z ciziny?! Potrebujete akorat puvodni technicak!!! A ten stale mate!

0/0
1.7.2015 7:13

J52i80n93d58ř83i85c85h 61Š24k37o43p13e85k 4745751750385

že máš původní techničák neznamená, že lze auto automaticky přihlásit

0/0
2.7.2015 19:32

J37a37n 54D44l77o64u44h64ý 7844729270699

Ja myslim, ze nas skvely urad neudela s vyrazenym autem vubec nic. Jelikoz se na urad nedostavim, nemam ve velkem technicaku to giganticke razitko "vyrazeno" a tim padem staci prejet hranice a auto prihlasit do tamniho registru. Oni puvodni technicak zahodi, vystavi novy platny v te zemi mno a s timto technicakem vyrazim zpet na ceske urady auto prihlasit. Kdybych se fakt nudil a nemel co delat, jen pro tu zabavu, bych to zkusil... Co na to nas babisland :-D

+2/0
1.7.2015 7:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.