Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko varuje sousedy před vozy, které pozítří zruší

Česko bude informovat okolní země o velkém počtu zrušených aut. Ministerstvo chce předejít snaze některých majitelů prodat vyřazené auto do zahraničí, kde by jej kvůli nepozornosti úřadu mohlo být možné znovu přihlásit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66i15ř49í 70K60o61c47u27r91e86k 6675524965588

Auto, které v registru nikdy nebylo není možné přihlásit. Jakpak to dělají ve Škodovce? Auta, která vyrobí za měsíc v registru taky nejsou. Po vyrobení auta se toto stává vozidlem schváleného typu, které není zapsané v registru. To až po koupi.

0/0
30.6.2015 17:04

J39i20n56d45ř65i53c29h 37Š52k40o62p75e80k 4535701700905

to je zase zjednodušení v novinářském stylu.

Pokud nebude dokončen převod, ztratí auto technickou způsobilost. A aby ji získalo, muselo by projít celým schvalovacím procesem, což by nezvládlo, protože by se typovalo dle dnešních norem jako jakékoli jiná stavba vozidla

0/0
30.6.2015 18:18

P35e16t55r 97Č92e95r49m55á17k 9988345269640

Technickou způsobilost nijak neztratí, tu posuzuje STK a nemá s registrem nic společného. To je stejné jako jízda s trvale manipulačníma značkama (tzv. převozky), kdy auto sice není vedeno v českém registru, ale je technicky způsobilé a může se tak pohybovat po komunikacích.

0/0
1.7.2015 13:22

J62i13n97d72ř63i86c16h 12Š14k55o40p24e73k 4855931780185

ano, posuzuje ji STK. Takže zákonem o ni přijdou, pokud by někdo chtěl vrátit vozidlo do provozu, musí projít individuálním schvalovacím procesem

0/0
2.7.2015 19:30

P76e56t10r 61Č61e96r97m65á42k 9698105389660

O technickou způsobilost nelze právě přijít zákonem ;-) když bych vozidlo přistavil na STK, bez problému by ji znovu absolvovalo, ovšem protože není vedeno v registru vozidel, tak nesmí na silnici. Takže je to administrativní úkon, nikoliv technický.

0/0
2.7.2015 22:12

V29á12c71l89a37v 63P13o27l65á64k 1675852790750

Nejsem statistik. Je nás přibližně 10 milionů. Odečteme děti a mladistvé, dále hodně staré lidi, lidi v různých ústavech. Zbytek je určitě méně než 7 milionů lidí. Jste přesvědčení, že desetina aut kolem nás je v polopřevodu ? Pokud číslo 700 000

je pravdivé, tak v tom registru musí být neskutečný bordel.

+13/0
29.6.2015 20:07

M40a34r16t12i70n 46P40o52s33p64í13š64i14l 8425391926857

A to by každý dospělý musel mít auto. Fakt divné číslo.

0/0
1.7.2015 23:46

P77e45t84r 52Č67e34r46m32á90k 9618515219870

Píšete bludy, vyřazení z registru je administrativní záležitost, technická způsobilost tím nijak nepadá.

+5/0
29.6.2015 18:35

P24e81t84r 65B73á59č40a 8985626965235

Jo kez by vsechny tyhle sunty jako Felicie konecne ze silnic zmizeli.

A ty ridici co v tom sedi by mohli s nima, to je katastrofa za nema jet.

+1/−20
29.6.2015 16:38

M95i47r68o34s32l31a72v 33B79u85d32a 9112362177152

To je opravdu dost ubohý názor který bych od vás nečekal!

+3/0
29.6.2015 16:41

P86e83t20r 18B94á28č64a 8195826275985

:-)

0/−1
29.6.2015 16:43

J40a81k97u92b 32Š79p32r87i15n98g10e24r 9101272382

To chce přirození omývat vlažnou vodou. Je jasné, že narvaná Felda do mírného kopce víc jak 60 nepojede, už na to nemá. Pokud umíte řídit, není problém takový auto předjet za předpokladu, že nemáte větší šunt.

+8/0
29.6.2015 16:48

M71i35r64o22s54l76a59v 86B75u30d90a 9672782577862

S motorem 1,6 VW jede jako šlak! :-)

+5/−1
29.6.2015 16:58

J64a50k35u90b 48Š74p39r56i15n10g22e30r 9181152712

Mam 1,3 a nic moc. Zrychlení z 0 na 20 je dobrý, ale to je tak vše.

+1/0
29.6.2015 17:47

J82i92n79d32ř92i98c95h 37Š50k48o53p16e77k 4125631110735

s 1,6 55 kW jezdila nádherně. Na malou hmotnost ideální motor

+1/0
29.6.2015 22:13

P11e50t57r 74B32á60č52a 8975246295645

v cem? v sekacce na travu?

0/−1
30.6.2015 15:31

J10i34n67d54ř24i91c36h 20Š45k84o58p90e36k 4105861470425

je to vlákno o felicii, takže v ní. Není to tak těžké pochopit

0/0
30.6.2015 18:16

J95a37n 92D14l35o20u79h60ý 7404489320499

1.3 BBM jezdi obstojne ale chce to mit sestelivano par veci dohromady ( v pripade simply clever = vymena za novy dil). Vymenil jsem postupne rozdelovac, kable, alternator, civku, termostat, seridit ventily a ted to lita jako drak. Po dalnici, kdyz je to prazdne neni problem valit 170km/h.

0/0
30.6.2015 7:19

J81i17n73d43ř94i13c81h 92Š38k24o50p90e28k 4255241200235

servis prováděný formou výměny kus za kus, nikoli opravou poškozeného dílu se děje u všech automobilek a čím mladší model, tím je tento způsob řešení problémů častější

0/0
30.6.2015 8:50

J57a87n 84D28l55o70u31h24ý 7384889530179

Ono to u simply clever auta moc jinak nejde. Alternator jsem opravoval asi 3x a kdyz mi naposled kvuli tomu malem bouchla baterka v aute, volil jsem cestu noveho. To same ostatni dily az po vymene za nove to auto konecne zaclo jezdit jako nove s normalni spotrebou. Shade motory jsou citlive na spravne napeti, teplotu motoru a hladinu oleje. Cokoliv z toho nefunguje spravne, auto zere jak sesti-valec :-D a nejede jak ma (sotva tam clovek bez premlouvani dostane 110km/h)

0/0
1.7.2015 7:01

J24i74n69d86ř38i37c21h 24Š94k33o28p92e18k 4275541450745

servis modelem výměna kus za kus dělají všechny automobilky a citlivé na zacházení jsou všechny novější modely

0/0
2.7.2015 19:31

J87a21k10u65b 13Š51p63r13i92n20g85e58r 9141152592

Na kolik peněz vás to přišlo?

0/0
30.6.2015 15:01

D73a78v62i54d 63V62i89k13t10o24r89a 9384934755107

Odhaduju do čtyř tisíc kaček za všechno. Díly na feldu jsou doslova za pár korun. Můj táta má faceliftovanou feldu SportLine v plné výbavě a tohle autíčko odvádí neskutečné služby doslova za pár peněz a mě baví to auto udržovat, Jednoduché a nekomplikované auto, kde se hromada věcí dá udělat doma v garáži a které se v dnešním provozu rozhodně neztratí.

+3/0
30.6.2015 16:20

J11a35k56u35b 27Š88p86r14i71n21g65e92r 9271512622

To není moc peněz.

0/0
30.6.2015 18:48

J19a89n 73D54l23o55u72h89ý 7814849830209

Nejdrazsi byl v podstate alternator. Stal "nehoraznych" 2000kc. :-D Zbytek jsou "stovkove" polozky. Jeste ta civka magneti mareli stala nejak okolo litru. Takze cca 4500kc vsechno vcetne prace v neautorizaku.

0/0
1.7.2015 6:57

J85i75n73d57ř86i12c91h 84Š39k32o86p26e71k 4685171510885

s jakým zázrakem jezdíš ty ? Pochlub se. Má aspoň motor ;-D

0/0
29.6.2015 22:12

P70e44t47r 50B89á34č26a 8835806305375

3.5, 300HP, V6

0/0
30.6.2015 15:30

J20i52n71d50ř17i13c21h 39Š24k33o62p10e42k 4225391320725

no a kolikrát lépe využiješ na našich silnicích a  v našem provozu jeho možnosti než třeba zmíněné felicie nebo oktávie ?

+1/0
30.6.2015 18:21

J11a84n 16D13l82o29u47h46ý 7434299600589

Ze bys napsal co to je za pekac? V6 se da najit i v 20 let starym aute, ktery se prodavaj levnejc nez ta felicie :-D

+2/0
1.7.2015 7:06

P89e76t66r 73M80i41c66h80a78l 2230594381922

Den předem? Tak to si vzpomněli brzo. :-D

0/0
29.6.2015 16:20

M69i11r35o20s67l61a24v 98B73u26d54a 9902142347172

A proč by si někdo nemohl znovu přihlásit auto? Kde je problém?

Pokud je důvodem jen usnadnění práce úřadům, tak to jako důvod neberu!

Nevím, jestli jsem se vyjádřil dostatečně jasně, ale chtěl bych rozumné vysvětlení, Proč by měl někdo nechat sešrotovat například auto, které bude ve výborném stavu jen a pouze kvůli "kusu papíru s razítkem"?

+11/−1
29.6.2015 16:11

A86l51e61š 49L47i66s87o29v10s54k58ý 9529588502552

No přeci protože na to měl minimálně půl roku čas a s_r*al na to.

+1/−5
29.6.2015 21:35

J85i56n58d45ř20i32c61h 98Š43k89o12p49e29k 4885371410735

kdyby půl roku.

Polopřevody byly zrušeny k 1.1. 2015, takže když nějaký opozdilec převedl auto na silvestra, měl na dokončení převodu půl roku. Většina nepořádníků ale měla čas mnohonásobně delší

+2/0
29.6.2015 22:15

J91i71n97d87ř55i59c47h 50Š11k79o61p24e12k 4735521590405

důvodem je fakt, že auto pozbylo podmínky nutné pro provoz. Museli by v cizině projít celým homologačním procesem od nuly

0/0
29.6.2015 22:14

J96i42ř67í 24K83o34c51u28r59e44k 6275674395728

Myslíte homologaci typu? Jakože jezdí 100.000 stejných Fabií ale tak z polopřevodu se musí homologovat jako nový typ znova?

+1/0
30.6.2015 17:01

J22i84n60d86ř52i66c67h 35Š19k18o44p40e70k 4475961690475

zjednodušeně ano.

Stejně jako když postavím např. přívěs za auto či traktor pouze z homologovaných částí od stejného výrobce, nemám automaticky výsledek s homologací

0/0
30.6.2015 18:20

J51a18n 32D56l68o27u88h66ý 7294799380209

Ale prd, prihlasoval jste nekdy auto z ciziny?! Potrebujete akorat puvodni technicak!!! A ten stale mate!

0/0
1.7.2015 7:13

J42i78n20d37ř67i76c63h 24Š30k85o91p14e86k 4335321820225

že máš původní techničák neznamená, že lze auto automaticky přihlásit

0/0
2.7.2015 19:32

J86a54n 57D21l91o18u45h81ý 7144939940929

Ja myslim, ze nas skvely urad neudela s vyrazenym autem vubec nic. Jelikoz se na urad nedostavim, nemam ve velkem technicaku to giganticke razitko "vyrazeno" a tim padem staci prejet hranice a auto prihlasit do tamniho registru. Oni puvodni technicak zahodi, vystavi novy platny v te zemi mno a s timto technicakem vyrazim zpet na ceske urady auto prihlasit. Kdybych se fakt nudil a nemel co delat, jen pro tu zabavu, bych to zkusil... Co na to nas babisland :-D

+2/0
1.7.2015 7:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.