Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři motorky v jednom: okufrovaný závoďák i polňačkový přeborník

Má vysoký podvozek, ale silniční gumy; kufry a padací rámy s mlhovkami, ale motor V4 VTEC. A vzadu letmé uložení, vpředu brzdiče ze superbiku, ale široká řídítka a rozměrné cestovní plexi. Tahle novodobá chytrá horákyně se jmenuje Honda VFR 800 Crossrunner.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17i53ř98í 59J28a94n18o74t72a 2259965423

proč jsou ty nový motorky tak drahý :-/

0/0
7.7.2015 6:00
Foto

M12a49r95t91i64n 53V77y40s32t16r36č56i49l 1179497238

...a proto mam starsiho Transalpa 98, 21" predni kolo, to je lepsi na sotolinku, nez u tohohle modelu. Gumy Mitas E07 :) myslim si ale že svezení na okresce, město bude určo super....

0/0
3.7.2015 10:10

J36i20ř28í 96S91m83a74z26a77l 2367772824412

Proč při pohledu z boku vidím BMW GS??

0/0
2.7.2015 22:11


J54a83k37u23b 74K42u18b53a 5768224134645

Spotreba jako u auta, cena taky jak u auta a pritom je to o tolik mensi?

0/0
2.7.2015 21:00

S89t66a35n33i41s21l85a75v 57P87a49v84l24u 5888515988956

Ale no tak....

0/0
2.7.2015 21:08

P52a93v29e47l 94B79r11a40v70e82n52e45c 7214507340127

mám ji, je skvělá. Samozřejmě nění dokonalá, ale skvělá je :-/

+2/0
2.7.2015 14:57

Z76d57e63n67ě41k 41F58i23b40i40c35h 4197819844410

Dle mého dělá Honda poslední dobou hodně ošklivý stroje :-/ navíc ty plastový přístrojovky nepůsobí zrovna kvalitně....a ta hmotnost ? na tom pohotovostně seděl slon ???? 8-o

+3/0
2.7.2015 9:36

J29a25n 46M17a25t62o32u75š73e17k 6596597970884

lepší ségra ku.va, než brácha na japonce

0/−1
2.7.2015 9:26

O91l31d23ř53i14c10h 19S87t53a21r83ý 2379318255457

Lepší raketa než triumph recenzovaný minule....

0/−1
2.7.2015 8:53

R59o20b16e14r17t 56G42o82r50c 6532523413

Skvělá motorka, leč ta spotřeba :-/ jestli ona to nebude daň za V-Tec, se svým starým litrovým osmiventilem i když ho naložím tak s výkonem nadělám fůru parády a jsem pořád na 6,5l na 100 :-)

0/0
2.7.2015 7:41

S25t95a56n88i35s70l14a68v 62P64a78v94l15u 5208105618236

Paradoxně by ten V-tec měl spotřebu snižovat.

0/0
2.7.2015 13:33

L76a67c49o 72D61e50k43a28n68y 1161874670560

Mam Hondu CRV SUV-cko, Hondu Type R - sportacka, I Hondu motorku CBF 1000. Vsechny maji 4 tak a 4 valec VTEC a nedam na neho dopustit :)

Kdyz rve v 9 000 otackach, hmmmm. ;-D;-D;-D

0/0
2.7.2015 7:40

S39t64a32n70i47s33l93a48v 87P36a12v15l27u 5158115408386

CBF 1000 NEMÁ V-tec.Je smutné,že motorkář neví co má.

+3/0
2.7.2015 13:34

S42t93a47n29i64s94l22a60v 10P32a94v46l91u 5748865588386

Kdy už konečně honda pochopí,že V-TEC je slepá ulička a nemá žádnou smysluplnou funkci,jen znepříjemňuje jezdci život.

+1/0
2.7.2015 6:22

M31i96c62h86a41l 36K76o74r93t88a98n 1647507613635

Na motorce jsem s ním najel jen pár kilometrů, to nemůžu hodnotit, ale v autě mi život rozhodně zpříjemnuje :-)

+1/0
2.7.2015 7:51

P17e48t78r 63D42o38u67p68a75l 5921328605579

Paradox je, že VTEC v novém Civic Type R dělá přesný opak... místo boostu ve vysokých otáčkách eliminuje v nízkých turbo lag... ach jo.

0/0
2.7.2015 9:14

S48t62a65n67i70s26l51a51v 73P12a75v91l74u 5588745228106

To,co cpou do motorek nemá s autem vůbec nic společného.V autě mění časování,u motorky jen odpojí dva sací ventily ve válci a v určitých otáčkách je zase připojí.

+1/0
2.7.2015 13:31

M34a59r63e65k 93Š81i71m37o71n 2234297588628

Nejsem motorkář, ale ta spotřeba je stejná jako u auta, které váží 4x tolik, to je normální?

+2/0
2.7.2015 0:47

V98l87a78d37i53s52l23a26v 20N37o61h84e45j47l 7828637948871

to je normalni, uz Jawa 350 panelka zrala 3.5 a novejsi 638 ci 640 nemela problem s 5-6, takze tady pri normalni jizde 5 je uplne v pohode. divocina za 10 znamena tocit 10tis otacek o kterych si auto muze nechat zdat, tak proto vyssi spotreba, pri tom ma motorka nesrovnatelne (radove) lepsi akceleraci. me ZX10R zere cestovne 5.5 a okruh 11, prumer 6.5-7

+3/−1
2.7.2015 3:10

R42i46c90h71a18r37d 22L38e80s73k56l94ý 6858345667377

Jo, jenže Jawa je dvoutakt ;-)

+1/0
2.7.2015 7:48

S67t91a80n72i18s55l80a51v 12P87a39v75l30u 5848575958816

A co jako?Když vezmete 350 čtyřtakt tak stejně za 1,5l jezdit nebude.

0/0
2.7.2015 13:36

V61l32a26d98i15s43l49a14v 86N53o94h46e56j66l 7248787868231

jasne ze je, jednu mam taky. ale nevim jak to souvisi.

0/0
2.7.2015 14:49

V89l50a24d28i96m65í70r 60L37o50u63d44a 8117867686252

Potvrzuji - nesouvisí (Jawa 350/640)

0/0
2.7.2015 15:10

Z45d92e51n19ě87k 26M62o93r23á75v13e85k 5347298758373

Pokud chcete jezdit za míň, tak by mohla vyhovět Honda NC750, ale je to jiné svezení.

0/0
2.7.2015 12:10

P70e87t58r 56T68a83f57t 9673987874179

Vemte si, ze z 800 ccm dostavate pres 100 koni. Taky na motorce je krasna jizda prave s vyuzivanim zrychleni a zpomaleni, coz se na spotrebe projevi.

Na druhou stranu muj maly V-Strom papa o dost min (3,5 az 5,5 litru dle stylu jizdy), ale taky ma mensi objem i vykon (650 ccm, 49 kW).

0/0
3.7.2015 10:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.