Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři motorky v jednom: okufrovaný závoďák i polňačkový přeborník

Má vysoký podvozek, ale silniční gumy; kufry a padací rámy s mlhovkami, ale motor V4 VTEC. A vzadu letmé uložení, vpředu brzdiče ze superbiku, ale široká řídítka a rozměrné cestovní plexi. Tahle novodobá chytrá horákyně se jmenuje Honda VFR 800 Crossrunner.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i77ř28í 88J78a23n36o27t23a 2549235183

proč jsou ty nový motorky tak drahý :-/

0/0
7.7.2015 6:00
Foto

M32a71r72t76i60n 84V24y18s22t44r88č32i69l 1549857648

...a proto mam starsiho Transalpa 98, 21" predni kolo, to je lepsi na sotolinku, nez u tohohle modelu. Gumy Mitas E07 :) myslim si ale že svezení na okresce, město bude určo super....

0/0
3.7.2015 10:10

J31i91ř47í 17S34m43a42z94a25l 2417522104622

Proč při pohledu z boku vidím BMW GS??

0/0
2.7.2015 22:11

J77a93k20u41b 82K73u23b60a 5138284224695

Spotreba jako u auta, cena taky jak u auta a pritom je to o tolik mensi?

0/0
2.7.2015 21:00

S42t96a76n42i39s66l19a67v 50P61a90v61l75u 5108965378396

Ale no tak....

0/0
2.7.2015 21:08

P81a45v53e70l 17B58r66a93v21e37n71e22c 7514707870287

mám ji, je skvělá. Samozřejmě nění dokonalá, ale skvělá je :-/

+2/0
2.7.2015 14:57

Z93d64e10n45ě28k 82F11i85b90i93c37h 4417299784170

Dle mého dělá Honda poslední dobou hodně ošklivý stroje :-/ navíc ty plastový přístrojovky nepůsobí zrovna kvalitně....a ta hmotnost ? na tom pohotovostně seděl slon ???? 8-o

+3/0
2.7.2015 9:36

J72a25n 32M73a46t76o25u71š89e27k 6746447540804

lepší ségra ku.va, než brácha na japonce

0/−1
2.7.2015 9:26

O95l37d20ř30i72c56h 15S42t37a92r62ý 2619528835267

Lepší raketa než triumph recenzovaný minule....

0/−1
2.7.2015 8:53

R63o39b62e91r58t 64G48o35r47c 6242813263

Skvělá motorka, leč ta spotřeba :-/ jestli ona to nebude daň za V-Tec, se svým starým litrovým osmiventilem i když ho naložím tak s výkonem nadělám fůru parády a jsem pořád na 6,5l na 100 :-)

0/0
2.7.2015 7:41

S49t38a55n10i17s66l40a19v 97P98a30v98l15u 5598675818946

Paradoxně by ten V-tec měl spotřebu snižovat.

0/0
2.7.2015 13:33

L79a82c24o 72D86e72k63a45n81y 1621324410870

Mam Hondu CRV SUV-cko, Hondu Type R - sportacka, I Hondu motorku CBF 1000. Vsechny maji 4 tak a 4 valec VTEC a nedam na neho dopustit :)

Kdyz rve v 9 000 otackach, hmmmm. ;-D;-D;-D

0/0
2.7.2015 7:40

S83t81a57n74i87s92l98a47v 62P54a85v52l16u 5648395418916

CBF 1000 NEMÁ V-tec.Je smutné,že motorkář neví co má.

+3/0
2.7.2015 13:34

S52t14a80n53i52s44l97a11v 75P50a81v45l70u 5838775858666

Kdy už konečně honda pochopí,že V-TEC je slepá ulička a nemá žádnou smysluplnou funkci,jen znepříjemňuje jezdci život.

+1/0
2.7.2015 6:22

M20i46c26h56a84l 78K88o94r41t30a69n 1867437653975

Na motorce jsem s ním najel jen pár kilometrů, to nemůžu hodnotit, ale v autě mi život rozhodně zpříjemnuje :-)

+1/0
2.7.2015 7:51

P16e49t69r 79D36o17u40p39a23l 5751858265589

Paradox je, že VTEC v novém Civic Type R dělá přesný opak... místo boostu ve vysokých otáčkách eliminuje v nízkých turbo lag... ach jo.

0/0
2.7.2015 9:14

S64t26a82n11i74s30l97a28v 94P75a94v29l11u 5638565138776

To,co cpou do motorek nemá s autem vůbec nic společného.V autě mění časování,u motorky jen odpojí dva sací ventily ve válci a v určitých otáčkách je zase připojí.

+1/0
2.7.2015 13:31

M41a88r16e25k 47Š64i44m17o16n 2394137158858

Nejsem motorkář, ale ta spotřeba je stejná jako u auta, které váží 4x tolik, to je normální?

+2/0
2.7.2015 0:47

V43l19a92d71i46s75l13a85v 84N68o45h98e86j54l 7938837178151

to je normalni, uz Jawa 350 panelka zrala 3.5 a novejsi 638 ci 640 nemela problem s 5-6, takze tady pri normalni jizde 5 je uplne v pohode. divocina za 10 znamena tocit 10tis otacek o kterych si auto muze nechat zdat, tak proto vyssi spotreba, pri tom ma motorka nesrovnatelne (radove) lepsi akceleraci. me ZX10R zere cestovne 5.5 a okruh 11, prumer 6.5-7

+3/−1
2.7.2015 3:10

R75i82c19h96a54r36d 51L49e78s28k66l66ý 6248685247887

Jo, jenže Jawa je dvoutakt ;-)

+1/0
2.7.2015 7:48

S88t60a20n18i91s19l36a74v 54P13a47v79l47u 5768885238316

A co jako?Když vezmete 350 čtyřtakt tak stejně za 1,5l jezdit nebude.

0/0
2.7.2015 13:36

V32l96a39d13i33s21l47a44v 94N36o33h67e28j11l 7318407718641

jasne ze je, jednu mam taky. ale nevim jak to souvisi.

0/0
2.7.2015 14:49

V15l32a95d96i83m72í82r 32L98o33u14d69a 8417507766532

Potvrzuji - nesouvisí (Jawa 350/640)

0/0
2.7.2015 15:10

Z91d45e27n59ě84k 37M97o69r56á24v98e50k 5867848458573

Pokud chcete jezdit za míň, tak by mohla vyhovět Honda NC750, ale je to jiné svezení.

0/0
2.7.2015 12:10

P16e14t33r 17T97a35f10t 9553397504889

Vemte si, ze z 800 ccm dostavate pres 100 koni. Taky na motorce je krasna jizda prave s vyuzivanim zrychleni a zpomaleni, coz se na spotrebe projevi.

Na druhou stranu muj maly V-Strom papa o dost min (3,5 az 5,5 litru dle stylu jizdy), ale taky ma mensi objem i vykon (650 ccm, 49 kW).

0/0
3.7.2015 10:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.