Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři motorky v jednom: okufrovaný závoďák i polňačkový přeborník

Má vysoký podvozek, ale silniční gumy; kufry a padací rámy s mlhovkami, ale motor V4 VTEC. A vzadu letmé uložení, vpředu brzdiče ze superbiku, ale široká řídítka a rozměrné cestovní plexi. Tahle novodobá chytrá horákyně se jmenuje Honda VFR 800 Crossrunner.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97i96ř96í 78J44a36n72o55t32a 2789365433

proč jsou ty nový motorky tak drahý :-/

0/0
7.7.2015 6:00
Foto

M60a68r17t46i56n 68V60y98s90t30r11č50i27l 1779687498

...a proto mam starsiho Transalpa 98, 21" predni kolo, to je lepsi na sotolinku, nez u tohohle modelu. Gumy Mitas E07 :) myslim si ale že svezení na okresce, město bude určo super....

0/0
3.7.2015 10:10

J14i74ř51í 87S54m30a69z56a51l 2487902434692

Proč při pohledu z boku vidím BMW GS??

0/0
2.7.2015 22:11

J51a36k27u25b 88K65u87b48a 5758394644595

Spotreba jako u auta, cena taky jak u auta a pritom je to o tolik mensi?

0/0
2.7.2015 21:00

S27t79a29n38i56s74l69a84v 83P10a11v19l78u 5908215778736

Ale no tak....

0/0
2.7.2015 21:08

P75a14v41e43l 82B12r64a22v11e50n48e13c 7894867940317

mám ji, je skvělá. Samozřejmě nění dokonalá, ale skvělá je :-/

+2/0
2.7.2015 14:57

Z59d97e55n10ě71k 67F48i88b34i90c59h 4257489514220

Dle mého dělá Honda poslední dobou hodně ošklivý stroje :-/ navíc ty plastový přístrojovky nepůsobí zrovna kvalitně....a ta hmotnost ? na tom pohotovostně seděl slon ???? 8-o

+3/0
2.7.2015 9:36

J60a55n 15M92a36t10o46u25š38e80k 6346667860744

lepší ségra ku.va, než brácha na japonce

0/−1
2.7.2015 9:26

O62l33d11ř55i18c17h 33S72t88a49r84ý 2549268935407

Lepší raketa než triumph recenzovaný minule....

0/−1
2.7.2015 8:53

R89o13b66e95r57t 21G12o52r70c 6652503343

Skvělá motorka, leč ta spotřeba :-/ jestli ona to nebude daň za V-Tec, se svým starým litrovým osmiventilem i když ho naložím tak s výkonem nadělám fůru parády a jsem pořád na 6,5l na 100 :-)

0/0
2.7.2015 7:41

S41t67a35n18i43s46l42a25v 82P35a51v59l11u 5368165398206

Paradoxně by ten V-tec měl spotřebu snižovat.

0/0
2.7.2015 13:33

L61a45c96o 79D28e79k69a32n24y 1261184220980

Mam Hondu CRV SUV-cko, Hondu Type R - sportacka, I Hondu motorku CBF 1000. Vsechny maji 4 tak a 4 valec VTEC a nedam na neho dopustit :)

Kdyz rve v 9 000 otackach, hmmmm. ;-D;-D;-D

0/0
2.7.2015 7:40

S69t87a82n97i89s35l56a33v 12P29a73v44l39u 5638965378856

CBF 1000 NEMÁ V-tec.Je smutné,že motorkář neví co má.

+3/0
2.7.2015 13:34

S95t74a14n71i51s84l80a12v 27P51a26v95l44u 5768535418836

Kdy už konečně honda pochopí,že V-TEC je slepá ulička a nemá žádnou smysluplnou funkci,jen znepříjemňuje jezdci život.

+1/0
2.7.2015 6:22

M44i26c12h76a34l 85K64o74r32t81a98n 1527427833935

Na motorce jsem s ním najel jen pár kilometrů, to nemůžu hodnotit, ale v autě mi život rozhodně zpříjemnuje :-)

+1/0
2.7.2015 7:51

P51e73t33r 41D95o51u46p66a12l 5551578125919

Paradox je, že VTEC v novém Civic Type R dělá přesný opak... místo boostu ve vysokých otáčkách eliminuje v nízkých turbo lag... ach jo.

0/0
2.7.2015 9:14

S27t83a57n42i61s39l20a71v 20P73a91v15l28u 5188115858836

To,co cpou do motorek nemá s autem vůbec nic společného.V autě mění časování,u motorky jen odpojí dva sací ventily ve válci a v určitých otáčkách je zase připojí.

+1/0
2.7.2015 13:31

M74a76r92e64k 47Š34i17m74o81n 2884677988848

Nejsem motorkář, ale ta spotřeba je stejná jako u auta, které váží 4x tolik, to je normální?

+2/0
2.7.2015 0:47

V16l12a17d42i70s52l88a80v 32N20o11h22e32j64l 7328547228761

to je normalni, uz Jawa 350 panelka zrala 3.5 a novejsi 638 ci 640 nemela problem s 5-6, takze tady pri normalni jizde 5 je uplne v pohode. divocina za 10 znamena tocit 10tis otacek o kterych si auto muze nechat zdat, tak proto vyssi spotreba, pri tom ma motorka nesrovnatelne (radove) lepsi akceleraci. me ZX10R zere cestovne 5.5 a okruh 11, prumer 6.5-7

+3/−1
2.7.2015 3:10

R69i73c47h18a32r94d 26L45e94s88k42l75ý 6328185647767

Jo, jenže Jawa je dvoutakt ;-)

+1/0
2.7.2015 7:48

S13t49a25n47i85s90l84a71v 51P21a69v19l35u 5578465118446

A co jako?Když vezmete 350 čtyřtakt tak stejně za 1,5l jezdit nebude.

0/0
2.7.2015 13:36

V80l44a13d68i70s17l27a10v 94N30o80h25e54j16l 7618957848781

jasne ze je, jednu mam taky. ale nevim jak to souvisi.

0/0
2.7.2015 14:49

V40l69a50d34i57m13í37r 81L74o57u24d10a 8237547386162

Potvrzuji - nesouvisí (Jawa 350/640)

0/0
2.7.2015 15:10

Z60d10e47n76ě18k 29M44o32r41á83v33e74k 5667428398493

Pokud chcete jezdit za míň, tak by mohla vyhovět Honda NC750, ale je to jiné svezení.

0/0
2.7.2015 12:10

P83e33t88r 97T17a97f69t 9543537704929

Vemte si, ze z 800 ccm dostavate pres 100 koni. Taky na motorce je krasna jizda prave s vyuzivanim zrychleni a zpomaleni, coz se na spotrebe projevi.

Na druhou stranu muj maly V-Strom papa o dost min (3,5 az 5,5 litru dle stylu jizdy), ale taky ma mensi objem i vykon (650 ccm, 49 kW).

0/0
3.7.2015 10:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.