- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Problematikou polopřevodů se zabývá novela zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích, která možnost nepřihlášení vozidla od letošního roku omezuje. Odhlášení a přihlášení už nejsou dva samostatné úkony. Nově musí původní i nový majitel na úřad společně, nebo zmocnit toho druhého, či případně třetí stranu. "
Aneb at ziji byrokrati....
Ja jsem v dubnu koupil ojeteho Smarta pro manzelku a na zadny urad jsem nemusel ani ja ani prodavajici. Cely prevod byl otazkou mene nez 10 minut pres internet. Bylo treba k tomu mit jen maly i velky technicak od prodavajiciho, na kterych jsou autorizacni kody a zaplatit (kartou) poplatek za prevod vozidla.
Na druhou stranu je pozitivní, že už nebude nutné dělat takovou prasárnu, jako je na ilustračním fotu-nové RZ na starém žigulíku působí jako pěst na oko.
Jsem sám, kdo ví, že teprve při dokončení převodu se platí ekolikvidační poplatek?
no ja mel likvidaci zdarma ale uz je to 5let po likvidaci sem ho mohl teprve vyradit kdybych vedel ze to pude i takhle mohl sem mit auto dal v klidu ho rozprodat a mit ho vyrazeny
Ideálně pošlete s fotkou ke zveřejnění i celé jméno a příjmení nebo svou fotku, ať mají čtenáři představu, jak vypadá bordelář, který nebyl schpný minimálně půl roku, spíše však několik let dohlásit své auto (což byla otázka na jedno půldne i s cestou na STK)
My se spolu skoro nikdy neshodnem, ale tady jednoznacne
To byla finanční injekce pro stát, průměrně 7 tisíc zlodějského a bezdůvodného eko poplatku za jedno auto, 280 melounků za dva týdny, jen to prosvištělo. Možná ještě více.
Tvrdíte, že na těch vyřazených vozech byl zaplacen eko poplatek? Buďto se snažíte lhát, nebo tomu vůbec nerozumíte.
Pokud někdo chtěl šmahem zlikvidovat nepořádek v registru zaviněný přechodem na jiný systém rozhodnutím státu v roce 2012 (nedotažené převody jsou pouze zástupný problém, jelikož legislativa platná před tímto rozhodnutím měla páky ohledně této oblasti, ale z nepochopitelných důvodů je nevyužívala) měl se nejdřívě co nejvíce zjednodušit samotný přepis vozidel, který by neměl být vázaný příslušně k místě bydliště prodávajícího či kupujícího. Registr vozidel by nemusel vyžadovat evidenční prohlídky, platnost STK či pojištění (od toho je tu policie) a měla se zrušit ekodaň bez náhrady. Dále těžkopádný a zkostnatělý systém tzv depozitu, to ja taky kapitola sama pro sebe.
konečně jsem se zbavil neexistujících aut,ještě čekám na leden a už tam budu mít jenom auta,co opravdu vlastním
Nesmyslná mediální kampaň hloupých novinových pisálků!
Auto vám sice předně zrušili , ale kvůli vaší vlastní lenosti nebo blbosti! Na převod, či přepis vozidla byla vždycky stanovena lhůta. Tan, kdo ji "nestihl" nebo spíše nedbal, teď spláče sám nad sebou a dobře mu tak.
Stát nemá co rušit soukromý majetek. To jsou totalitní praktiky.
A jak je to s těmi autobazary? Údajně větší část aut v polopřevodu byla v autobazarech ...