Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault chystá nové velké auto. Lagunu nahradí talismanem

Renault představil dlouho očekávaného nástupce modelu Laguna. Novinka Talisman zároveň nahradí nepříliš úspěšný větší model Latitude a přináší změnu designového jazyka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I83g91n82á90c 88M94r41k84v13i66č19k65a 2898642339315

Ach jo... zase další přeštítkovanej korejec...

0/0
9.7.2015 11:28

P85e20t10r 40M58i16c34h94a64l 2260524561752

Nevypadá to špatně, byť (nebo možná právě proto), jak mnozí poznamenali, se asi v Renaultu inspirovali v tom německu asi i designéři. Pokud to bude za rozumný peníz a ve slušné kvalitě (a tu kvalitu článek celkem předpovídá), mohlo by se to celkem i prodávat. Uvidíme. Každopádně držím palce, protože každá slušná konkurence je pozitivní - tlačí ny vývoj, kvalitu i cenu. Za mě R^

+3/0
8.7.2015 13:18

A23r41n77o59š90t 51P46á96t24e65k 4877626555457

No mezi nama, alespoň jmeno, co se da zapamatovat a vyslovit... Takovej Kadjar nebo Qashqai, to je jak nadavka a jeste si to nikdo nepamatuje...

+2/0
8.7.2015 11:35

J26a40n 54S25v62o36b36o43d98a 3287264469763

To, že si to nezapamatujete Vy, ještě neznamená, že nikdo. Mně obě ta jména přijdou naprosto v pohodě a jelikož jsou jména vozů dělána pro světový trh, tak asi ani nikoho moc nezajímá, že Vám to zní v češtině nelibě.

+3/0
8.7.2015 13:12

A67n87d36r71e51j 83O19l89e35k41s16a 3975221867341

Jména naprosto v pohodě ;-D Ale jo, máte pravdu, že český trh nehraje pro tyhle automobilky žádnou roli. Z historie ale víme, že když je potenciál trhu v dané zemi zajímavý, jména se rychle upravují, aby zněla důstojně. Vzpomínám si například na Hondu Fitt, která tuším ve Švédsku, byla s tím vulgárním názvem neprodejná.

0/0
8.7.2015 14:29

M71a54r21t76i12n 70H17o63c20e11k 5899305484787

hezký auto, ale kolik bude stát, tak to bude asi rozhodující. pokud to dají o padesát levněji než passat, tak mají asi smůlu :-/

+1/−2
8.7.2015 11:33

L41i58b42o54r 73D78a18n86ě92k 4467771463

Vyloženě to na mě volá: "Jsem Passat, ale protože jsem od francouzů, mám víc kudrlinek"  

ale jinak posuzovat nebudu, nejel jsem, ani neviděl naživo.

+1/−1
8.7.2015 11:01

L54á90ď97a 47V27r50a49n12ý 7718538168487

Rozměry Passatu (verze VII i VIII) jsou na délku 4767 (4866 je s vysunutým tažným zařízením => obchodní trik). A to jak pro Sedan tak pro Variant.

Laguna III má v sedanu 4695 a v Grantouru 4803.

0/0
8.7.2015 10:42
Foto

K43a16m59i33l 26Ř70e60h63á70k 4219924815739

Moc pěkná 3,14 přes celou masku. Poznávací znamení?

+4/−3
8.7.2015 9:45

J53i47ř17í 25K84o60c74u98r65e25k 6265644715828

Kdyby to platilo, tak tihle museli mít jízdní kola značky Renault.

https://www.youtube.com/watch?v=ofXHKEe1yYk

0/0
8.7.2015 10:10

K49a80r45e17l 86B52a93r20t67a29k 9836701325846

Díky rozvoru 2,62 metru bude uvnitř nového renaultu dost prostoru....

Kdyby si to p. Novák po sobě alespoň přečetl. Rv

+3/0
8.7.2015 9:41

J23a74r43o97s26l73a73v 12K41o86š86e92k 4409495770894

Moc pekny svetelny podpis.

+1/0
8.7.2015 9:22

K43a67r53e86l 21N82o34v14o15t38n78y 6429781879405

Musim se smat, jak tady spousta lidi kritizuje Renault a chvali nemecka auta (vc. Skodovky). Pritom v Nemecku ma Renault povest levneho, ale spolehliveho auta se super vybavou.

+8/−1
8.7.2015 9:00

S89t84a89n81i28s48l96a19v 46M48o58k29r93ý 8227542426762

Lol:)) prej povest spolehliveho auta. Tu ma jen ve Francii z pochopitelnych duvodu:)))

+2/−6
8.7.2015 9:15

K85a26r26e44l 72N40o50v39o91t86n93y 6409321539555

Omyl, opravdu je to tak. Ziju v Nemecku, behem 10ti let jsem vystridal 3 Laguny (nikdy jsem nemel s Lagu ani ten nejmensi problem), tak vim, o cem pisu. Tu stejnou povest, co maji v Cechach Renaulty, maji tady v Nemecku Opely.

+1/−1
8.7.2015 11:17

S72t63a49n63i86s18l24a29v 56M77o74k43r75ý 8837202266342

V Nemecku tedy neziji, ale jsem tam velmi casto v okoli Frankfurtu a rozhone mi neprijde ze mi by renaulty mel dobrou povest, ma ji stejnou jak opel to ano. Jinak lagunu sem mel, a nikdy vic;-D

+2/−1
8.7.2015 17:06

M10i11r12e24k 95G93a27j54e49r 5511356619120

Většina lidí ale chce mít auto déle než 5 let. Proto chtějí jinou spolehlivost než stačí vám.

+2/−3
8.7.2015 17:55

A78n23d94r13e56j 39O71l89e54k68s70a 3955691667961

No to snad ne? Většina MUSÍ, ale že by chtěla?;-)

+1/0
8.7.2015 18:19

I95g74n54á81c 70M69r40k31v51i40č76k69a 2328192469655

lžete... Renaulti od dvojkové laguny tak do roku 2010 to byly naprostý šroty. Prakticky každej měnil ty startovací karty a další problémy s čidly a elektrikou obecně. Už nemluvím o tom, že prakticky každej 1.9 a hlavne 2.2 dCi šly totálně do kopru...

0/0
9.7.2015 11:34

M88i67r53o97s60l48a71v 37J79u53r43č54e42k41a 8278365365299

kritizují a plivou, ale přitom by většina z nich byla ráda, kdyby něco takového měla doma...;-)

+3/−4
8.7.2015 9:29

Z57d74e95n53ě90k 42D47u91f53e71k 2794694498

Lehce designově okopírovaný design VW Passat s nadupanou výbavou, která je u konkurence z Německa za příplatek, ale zas je konkurence spolehlivější.

+2/−4
8.7.2015 8:45

M80a17r12e80k 38S26v67o45b57o12d27a 7116264356846

S tou spolehlivostí Passatu jste to myslel vážně?

+7/−1
8.7.2015 9:10

J87a19n 22M50i42s12t60r 1715683451760

Proč neumí Francouzi udělat ucelený a pohledný design? Interiér mi připomíná 10 let staré volvo..

+3/−8
8.7.2015 8:38

I21g59n68á94c 10M57r20k14v62i46č39k59a 2888192689825

protože to není Renault, ale Samsung...

0/0
9.7.2015 11:35

M10a72r78t52i73n 16Ř62í13h43a 7585388364462

AŤ to vypadá jak chce, ať se to jmenuje jak chce, stále je to Renault :-)

+5/−2
8.7.2015 8:22

J29a45n 42K45a61r14e17l 76N62o12v69a89k 5216724488576

jj renault = vybava, ktera je ve skodovce za priplatek :D

+11/0
8.7.2015 8:23

S59t33a40n73i29s60l98a89v 92M12o14k96r64ý 8607502286832

Na druhou stranu u skodovky usetrite za vlak;)

+8/−3
8.7.2015 8:28

J67a42n 10Š96l24é36g15l 8602160478693

Což je dobře... laguna první generace byla neuvěřitelný držák. I teď ty auta jezdí :-).

+3/0
8.7.2015 8:42

P18e61t62r 42M23a54r82e35č97e61k 1263671469518

Do teď jezdí i jiná auta . :-)

0/0
8.7.2015 9:10

S51t59a10n19i21s11l60a51v 15M53o40k47r60ý 8447952356222

Bohuzel to u ty prvni generace skoncilo;)

0/−1
8.7.2015 9:14

L23á23ď38a 81V40r48a70n82ý 7198768258297

Není pravda III je na tom ještě lépe.

+1/0
8.7.2015 10:13

M32a50r73c63e54l 71K76o14c51h 3933466198659

Pro design si evidentně došli do Německa, takže zvenku vypadá dobře, ovšem vevnitř a hlavně pod kapotou je pořád jen ušmudlaný Francouz, který se pořád sere... tam kde všichni výrobci použíjí šroub 17 šestihran dá stupidní francouz 16-ku imbus a tak bych mohl pokračovat... ovšem pokud se to někomu líbí..

+9/−2
8.7.2015 8:19

Z56d19e12n75ě93k 48D38u72b48e13c54k18ý 3697214200388

kazda automobilka ma neco. Ja mel kdysi davno Sierru a ta byla samy Torx,ovsem vrchol byl imbus 7 naprednich brzdach,ten se "vyborne" shanel

0/0
8.7.2015 11:14

O35n11d33ř45e32j 82F12e65n82c16l 9712296303700

Musim uznat, ze velmi povedeny vuz. Tedy s vyjimkou interieru. Ten stredovy panel je strasny...le horrible...

0/0
8.7.2015 8:13

P28e76t29r 25S83v39o67b17o25d38a 9863553827464

Zrovna včera jsem viděl po dlouhé době na ulici stát Avantime. Jasně, to auto byl velký propadák, ale aspoň každý hned věděl, že to je renault

+8/0
8.7.2015 7:47

J29a55n 83D60l66o74u25h91ý 7234739430729

Passat s vaginou ? :-D

+15/−3
8.7.2015 7:06

M16a45r91t86i75n 19M52i76k84o76l87á53š37e79k 7690280843

Je vidět, že frantíci rezignovali na svůj vlastní design a pro inspiraci si poslední dobou chodí do Německa

+5/−3
8.7.2015 6:18

J93a57n 75M98i65s46t37r 1315213611540

Ale nejde jim to nějak poskládat a vzniká z toho takovejhle paskvil ve stylu jejich Thálie.. Prostě hnus velebnosti..:)

0/−4
8.7.2015 8:40

P55e35t63r 55U81h20e33r 1326246383625

8-o8-o8-o

+1/0
8.7.2015 22:10

D77e13n15i61s 51W66i39t33z85k15u 3953171289257

audi vymyslelo 4*4 a dalo si to do znaku,renault nevymyslel nic a taky si to dal do znaku, ale jednou ten znak bude mít největší na světě ;-)

+7/−6
8.7.2015 6:02

P66e73t50r 97Z64a65c63h56a 6964313

Jako vtip dobrý;-D, ale kdo zná jen trochu historii automobilizmu tak na frantíky zas tak neplive. Ve své době byli na čele pokroku.

Jinak současný znak AUDI je původně znak AUTO-UNION (jako symbol spojení automobilek Audi, DKW, Horch a Wanderer)

+12/0
8.7.2015 6:34

J58a23n 42K71o27v56á47č 7132569415797

V čele pokroku byli v 60.létech,ale od té doby to s nimi jde s kopce. Snad s tím ale něco udělají Číňané kterým už třeba z valné části patří Peugeot. Ti nemají problém svým "výzkumem" dohnat konkurenci ;)

+3/−2
8.7.2015 7:28

L72á93ď13a 94V69r90a87n74ý 7498588288447

Až do nástupu Laguny II byli velmi inovativní. Právě na ní se spálili, když ji nacpali elektronikou o které si mohla konkurence nechat zdát. Bohužel pro Renault velmi poruchovou elektroniku.

+1/0
8.7.2015 10:17

J39a24n 46S82v33o58b71o97d30a 3157834139383

Dodejme, že elektronikou Bosch německé výroby

0/0
8.7.2015 13:17

D33e66n15i39s 66W92i59t86z44k93u 3783461139947

to byl jenom vtip;-)

0/0
8.7.2015 7:46

J73o75h80a57n 71Z39i77n13g57e80l 2731245536831

Renault má znak na volantu proto, aby měl majitel pořád na očích, co je zač, že si to koupil.

+2/−7
8.7.2015 7:42

T42o58m66á20š 10M65a45l33ý 5813456823

No, tak jste se nám projevil.

+2/0
8.7.2015 8:06

J65i68ř57í 94H29e66r45r30m63a97n31n 7490578215726

Von má ten znak na čele...;-)

+1/0
8.7.2015 8:21

J60o30h19a34n 64Z52i48n74g53e84l 2371685456461

Copak, Twingo?

0/0
8.7.2015 21:13

T58o49m92á44š 73M16a70l30ý 5173386233

Milej zlatej,  velikost auta, které mi hodláte přidělil, je přímo úměrná  Vaší inteligenci.

+1/0
9.7.2015 8:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.