- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ach jo... zase další přeštítkovanej korejec...
Nevypadá to špatně, byť (nebo možná právě proto), jak mnozí poznamenali, se asi v Renaultu inspirovali v tom německu asi i designéři. Pokud to bude za rozumný peníz a ve slušné kvalitě (a tu kvalitu článek celkem předpovídá), mohlo by se to celkem i prodávat. Uvidíme. Každopádně držím palce, protože každá slušná konkurence je pozitivní - tlačí ny vývoj, kvalitu i cenu. Za mě
No mezi nama, alespoň jmeno, co se da zapamatovat a vyslovit... Takovej Kadjar nebo Qashqai, to je jak nadavka a jeste si to nikdo nepamatuje...
To, že si to nezapamatujete Vy, ještě neznamená, že nikdo. Mně obě ta jména přijdou naprosto v pohodě a jelikož jsou jména vozů dělána pro světový trh, tak asi ani nikoho moc nezajímá, že Vám to zní v češtině nelibě.
hezký auto, ale kolik bude stát, tak to bude asi rozhodující. pokud to dají o padesát levněji než passat, tak mají asi smůlu
Vyloženě to na mě volá: "Jsem Passat, ale protože jsem od francouzů, mám víc kudrlinek"
ale jinak posuzovat nebudu, nejel jsem, ani neviděl naživo.
Rozměry Passatu (verze VII i VIII) jsou na délku 4767 (4866 je s vysunutým tažným zařízením => obchodní trik). A to jak pro Sedan tak pro Variant.
Laguna III má v sedanu 4695 a v Grantouru 4803.
Kdyby to platilo, tak tihle museli mít jízdní kola značky Renault.
Musim se smat, jak tady spousta lidi kritizuje Renault a chvali nemecka auta (vc. Skodovky). Pritom v Nemecku ma Renault povest levneho, ale spolehliveho auta se super vybavou.
Lol:)) prej povest spolehliveho auta. Tu ma jen ve Francii z pochopitelnych duvodu:)))