Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Favorit Fanouš definitivně skončil výmazem z registru

S prvním červencem vypadlo z registru vozidel na sedm set tisíc aut, která zůstala v takzvaném polopřevodu a nesmí na silnici. Většina vozů byla pravděpodobně už natolik v dezolátním stavu, že dokončení registrace se majitelům nevyplatilo, ze silnic však zmizí i další zajímavé vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a91v86e52l 47R76e31z78n56i88c82e39k 3675124444672

ze by aspon pridali fotku motoru, kdyz to uvadi jako takovou vzacnost? btw, pro fajnsmekry, ten co tu na fotce je ma zrcatka z feldy :D

0/0
16.7.2015 16:30

P48a41v90e24l 66O15d57r61a85z28i74l 6964929297240

No, když mi vyhoří pojistková skříň a po výměně vyhoří zas, asi je problém jinde, žejo.

+3/0
13.7.2015 22:12

J23i57n93d19ř83i11c78h 49Š74k44o49p52e23k 4675271610755

přesně tak.

On celý ten článek je takový dost divný

0/0
15.7.2015 19:39


Foto

P74e83t68r 79P13r72o28c87h44á35z65k29a 3122336852374

Měl jsem stejný kousek, najel cca 180 000 a pak skončil prodaný známému který s nim stále jezdí.Podobných se dá potkat na ulici spousta.Nechápu, co vlastně článek řeší.Je li značka v depositu, tak vozidlo neskončilo, je dále v evidenci a skončí až za rok.

0/0
13.7.2015 13:05

Z73d69e81n72ě92k 59P65o69l90á26š79e27k 1618435933681

To je článek na Pulitzerovu cenu, nebo minimálně na Novinářskou křepelku ;-D;-D;-D;-D

+6/0
13.7.2015 10:10

T65o98m32á18š 60J44u20r83e75č31k49a 3753222309713

co je to proboha zase za článek, těchto typů fanoušů tu jizdilo a jezdí hafo.

+1/0
13.7.2015 6:25

J58a96n 96K70a20d89l56e69c 7537685646459

No a?

+8/0
12.7.2015 20:44

O76n25d17ř89e60j 55F33e90n74c94l 9482446253670

Přesně!

0/0
12.7.2015 22:42
Foto

M48i48l90o21š 14Z37i52k28m41u33n45d 7895179459730

Jde o typ, který se v ČR běžně prodával a není to žádná vzácnost. Poslední typy s karburátorem byly auta pro policii, která už měla výjimku. To, že jde motor tiše je normální. Když se správně měnil olej, tak pro řetěz  300tis. nebyl problém. Dokonce i VW škodovácký motor krátkou dobu (oprava motorárny) dával do některých svých modelů a nebyl s tím problém. Favorit byl zlomový model.

+3/−1
12.7.2015 19:09
Foto

M82i35c15h32a75l 71N54a40j12m84a58n 7799953826560

Motor použitý ve favoritu (Š 781) se nikdy nemontoval do žádného modelu VW !

+1/−1
12.7.2015 20:20
Foto

M82i85c14h13a62l 18N36a90j66m38a14n 7409983506810

Pane Zikmund, zkuste reagovat věcně a ne jen dávat mínus. Reagoval jsem pouze na Vaši nepravdivou informaci. Pokud jste si jistý, že se motor typu Š 781 montoval do jakéhokoli typu Vw, stačí napsat do jakého. Děkuji

+2/0
13.7.2015 8:23

P80a26l96o 34M36a23k43y 7676449418821

Bordel českých zákonov.

+1/−5
12.7.2015 17:49

P22e26t56r 73B65á93č33a 8875906985815

Jakej bordel, vzdyt ten kram stejne nebyl pojizdnej, vrat se na zoznam.

+5/0
12.7.2015 18:34

D88e34n16i56s 43W48i93t71z40k54u 3883291139427

a to zajímavé auto je kde?

+15/0
12.7.2015 10:37

P82e70t55r 42B49á27č69a 8705796955205

Zadna skoda.

+1/−1
12.7.2015 10:29

P44a91v71e20l 17M21a59t81a97s 1361715280797

Jelikož Fanouš nebyl v polopřevodu, ale je v depozitu, nebyl 1. července vymazán z registru, ale jako všechna vozidla v "dlouhodobém" depozitu vypadne až k 1. lednu 2016!

Autor článku míchá dohromady jablka s hruškami!!

+10/0
12.7.2015 8:40

D79e94n73i72s 11W37i32t95z52k41u 3823321779547

píše,že ho nechal odhlásit,ale netuším jak to mohl udělat bez kupní smlouvy.ten článek je celej nesmysl

+9/0
12.7.2015 10:41
Foto

L50u81k22á28š 54N19o46v97o55t31n60ý 6336437388478

On asi myslel odhlásit = dát značky do depozitu.

0/0
13.7.2015 12:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.