Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Favorit Fanouš definitivně skončil výmazem z registru

S prvním červencem vypadlo z registru vozidel na sedm set tisíc aut, která zůstala v takzvaném polopřevodu a nesmí na silnici. Většina vozů byla pravděpodobně už natolik v dezolátním stavu, že dokončení registrace se majitelům nevyplatilo, ze silnic však zmizí i další zajímavé vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55a74v36e78l 46R18e94z12n40i75c59e59k 3825484104442

ze by aspon pridali fotku motoru, kdyz to uvadi jako takovou vzacnost? btw, pro fajnsmekry, ten co tu na fotce je ma zrcatka z feldy :D

0/0
16.7.2015 16:30

P28a65v25e20l 25O72d20r30a14z94i23l 6154309297330

No, když mi vyhoří pojistková skříň a po výměně vyhoří zas, asi je problém jinde, žejo.

+3/0
13.7.2015 22:12

J91i98n40d67ř83i37c18h 39Š28k29o73p10e28k 4895881230365

přesně tak.

On celý ten článek je takový dost divný

0/0
15.7.2015 19:39
Foto

P19e78t36r 47P87r40o19c40h12á26z58k42a 3232806962204

Měl jsem stejný kousek, najel cca 180 000 a pak skončil prodaný známému který s nim stále jezdí.Podobných se dá potkat na ulici spousta.Nechápu, co vlastně článek řeší.Je li značka v depositu, tak vozidlo neskončilo, je dále v evidenci a skončí až za rok.

0/0
13.7.2015 13:05

Z55d36e66n82ě18k 41P60o89l57á85š91e94k 1988195113231

To je článek na Pulitzerovu cenu, nebo minimálně na Novinářskou křepelku ;-D;-D;-D;-D

+6/0
13.7.2015 10:10

T16o10m77á20š 49J96u53r20e98č57k53a 3353902799843

co je to proboha zase za článek, těchto typů fanoušů tu jizdilo a jezdí hafo.

+1/0
13.7.2015 6:25

J16a91n 13K17a44d62l55e53c 7107465756579

No a?

+8/0
12.7.2015 20:44

O40n53d27ř44e13j 17F57e28n17c80l 9282106153380

Přesně!

0/0
12.7.2015 22:42
Foto

M22i71l18o83š 16Z64i65k16m16u88n16d 7165929779530

Jde o typ, který se v ČR běžně prodával a není to žádná vzácnost. Poslední typy s karburátorem byly auta pro policii, která už měla výjimku. To, že jde motor tiše je normální. Když se správně měnil olej, tak pro řetěz  300tis. nebyl problém. Dokonce i VW škodovácký motor krátkou dobu (oprava motorárny) dával do některých svých modelů a nebyl s tím problém. Favorit byl zlomový model.

+3/−1
12.7.2015 19:09
Foto

M53i34c19h12a30l 95N79a55j40m18a32n 7839323656980

Motor použitý ve favoritu (Š 781) se nikdy nemontoval do žádného modelu VW !

+1/−1
12.7.2015 20:20
Foto

M21i83c17h38a33l 42N80a91j62m68a92n 7739473206550

Pane Zikmund, zkuste reagovat věcně a ne jen dávat mínus. Reagoval jsem pouze na Vaši nepravdivou informaci. Pokud jste si jistý, že se motor typu Š 781 montoval do jakéhokoli typu Vw, stačí napsat do jakého. Děkuji

+2/0
13.7.2015 8:23

P95a11l63o 49M63a36k93y 7896139178261

Bordel českých zákonov.

+1/−5
12.7.2015 17:49

P91e62t53r 96B42á81č82a 8505896935315

Jakej bordel, vzdyt ten kram stejne nebyl pojizdnej, vrat se na zoznam.

+5/0
12.7.2015 18:34

D84e49n30i20s 53W27i49t61z13k15u 3173301629357

a to zajímavé auto je kde?

+15/0
12.7.2015 10:37

P81e67t25r 44B83á88č27a 8355256265885

Zadna skoda.

+1/−1
12.7.2015 10:29

P38a19v71e59l 90M63a69t65a11s 1781775100427

Jelikož Fanouš nebyl v polopřevodu, ale je v depozitu, nebyl 1. července vymazán z registru, ale jako všechna vozidla v "dlouhodobém" depozitu vypadne až k 1. lednu 2016!

Autor článku míchá dohromady jablka s hruškami!!

+10/0
12.7.2015 8:40

D25e50n72i62s 55W22i85t54z33k44u 3173981249347

píše,že ho nechal odhlásit,ale netuším jak to mohl udělat bez kupní smlouvy.ten článek je celej nesmysl

+9/0
12.7.2015 10:41
Foto

L54u19k41á67š 23N14o93v63o87t40n88ý 6526237538608

On asi myslel odhlásit = dát značky do depozitu.

0/0
13.7.2015 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.