Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Favorit Fanouš definitivně skončil výmazem z registru

S prvním červencem vypadlo z registru vozidel na sedm set tisíc aut, která zůstala v takzvaném polopřevodu a nesmí na silnici. Většina vozů byla pravděpodobně už natolik v dezolátním stavu, že dokončení registrace se majitelům nevyplatilo, ze silnic však zmizí i další zajímavé vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P54a46v33e94l 95R11e80z97n24i23c46e90k 3345904544732

ze by aspon pridali fotku motoru, kdyz to uvadi jako takovou vzacnost? btw, pro fajnsmekry, ten co tu na fotce je ma zrcatka z feldy :D

0/0
16.7.2015 16:30

P68a89v15e12l 85O77d45r71a22z25i26l 6664989717600

No, když mi vyhoří pojistková skříň a po výměně vyhoří zas, asi je problém jinde, žejo.

+3/0
13.7.2015 22:12

J12i70n91d31ř62i50c48h 24Š96k69o54p46e91k 4545441320855

přesně tak.

On celý ten článek je takový dost divný

0/0
15.7.2015 19:39
Foto

P42e89t91r 22P36r68o55c62h78á38z57k28a 3622526582264

Měl jsem stejný kousek, najel cca 180 000 a pak skončil prodaný známému který s nim stále jezdí.Podobných se dá potkat na ulici spousta.Nechápu, co vlastně článek řeší.Je li značka v depositu, tak vozidlo neskončilo, je dále v evidenci a skončí až za rok.

0/0
13.7.2015 13:05

Z63d73e40n38ě48k 33P95o70l30á60š65e92k 1328115483361

To je článek na Pulitzerovu cenu, nebo minimálně na Novinářskou křepelku ;-D;-D;-D;-D

+6/0
13.7.2015 10:10

T82o36m73á86š 44J91u56r17e23č91k15a 3323842709483

co je to proboha zase za článek, těchto typů fanoušů tu jizdilo a jezdí hafo.

+1/0
13.7.2015 6:25

J52a89n 71K61a26d94l97e88c 7717695416569

No a?

+8/0
12.7.2015 20:44

O43n45d53ř24e51j 55F31e53n74c17l 9662696553600

Přesně!

0/0
12.7.2015 22:42
Foto

M47i32l26o47š 34Z31i76k69m92u41n16d 7155499479200

Jde o typ, který se v ČR běžně prodával a není to žádná vzácnost. Poslední typy s karburátorem byly auta pro policii, která už měla výjimku. To, že jde motor tiše je normální. Když se správně měnil olej, tak pro řetěz  300tis. nebyl problém. Dokonce i VW škodovácký motor krátkou dobu (oprava motorárny) dával do některých svých modelů a nebyl s tím problém. Favorit byl zlomový model.

+3/−1
12.7.2015 19:09
Foto

M65i42c40h11a55l 12N92a71j46m83a77n 7209623806820

Motor použitý ve favoritu (Š 781) se nikdy nemontoval do žádného modelu VW !

+1/−1
12.7.2015 20:20
Foto

M44i21c23h92a77l 59N63a49j91m70a62n 7119393476730

Pane Zikmund, zkuste reagovat věcně a ne jen dávat mínus. Reagoval jsem pouze na Vaši nepravdivou informaci. Pokud jste si jistý, že se motor typu Š 781 montoval do jakéhokoli typu Vw, stačí napsat do jakého. Děkuji

+2/0
13.7.2015 8:23

P13a45l64o 20M44a16k21y 7666619878111

Bordel českých zákonov.

+1/−5
12.7.2015 17:49

P48e48t37r 70B50á93č35a 8815286225375

Jakej bordel, vzdyt ten kram stejne nebyl pojizdnej, vrat se na zoznam.

+5/0
12.7.2015 18:34

D88e82n69i73s 71W76i98t25z63k29u 3673111299667

a to zajímavé auto je kde?

+15/0
12.7.2015 10:37

P74e56t69r 25B81á32č21a 8545396325925

Zadna skoda.

+1/−1
12.7.2015 10:29

P98a97v45e80l 82M27a20t83a30s 1741895480667

Jelikož Fanouš nebyl v polopřevodu, ale je v depozitu, nebyl 1. července vymazán z registru, ale jako všechna vozidla v "dlouhodobém" depozitu vypadne až k 1. lednu 2016!

Autor článku míchá dohromady jablka s hruškami!!

+10/0
12.7.2015 8:40

D16e94n13i42s 30W10i28t80z61k24u 3793771539587

píše,že ho nechal odhlásit,ale netuším jak to mohl udělat bez kupní smlouvy.ten článek je celej nesmysl

+9/0
12.7.2015 10:41
Foto

L16u66k97á66š 89N70o75v35o95t26n97ý 6536447468358

On asi myslel odhlásit = dát značky do depozitu.

0/0
13.7.2015 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.