- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ze by aspon pridali fotku motoru, kdyz to uvadi jako takovou vzacnost? btw, pro fajnsmekry, ten co tu na fotce je ma zrcatka z feldy :D
No, když mi vyhoří pojistková skříň a po výměně vyhoří zas, asi je problém jinde, žejo.
přesně tak.
On celý ten článek je takový dost divný
Měl jsem stejný kousek, najel cca 180 000 a pak skončil prodaný známému který s nim stále jezdí.Podobných se dá potkat na ulici spousta.Nechápu, co vlastně článek řeší.Je li značka v depositu, tak vozidlo neskončilo, je dále v evidenci a skončí až za rok.
To je článek na Pulitzerovu cenu, nebo minimálně na Novinářskou křepelku
co je to proboha zase za článek, těchto typů fanoušů tu jizdilo a jezdí hafo.
Jde o typ, který se v ČR běžně prodával a není to žádná vzácnost. Poslední typy s karburátorem byly auta pro policii, která už měla výjimku. To, že jde motor tiše je normální. Když se správně měnil olej, tak pro řetěz 300tis. nebyl problém. Dokonce i VW škodovácký motor krátkou dobu (oprava motorárny) dával do některých svých modelů a nebyl s tím problém. Favorit byl zlomový model.
Motor použitý ve favoritu (Š 781) se nikdy nemontoval do žádného modelu VW !
Jakej bordel, vzdyt ten kram stejne nebyl pojizdnej, vrat se na zoznam.