- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už jsem četl hodně různých recenzí na různé motocykly, ale tohle je opravdu silná káva. Osobně jsem měl možnost tento stroj několikrát testovat v řádech dní a bylo to více než příjemné. Vlastním 3 předchozí modely řady RT a další 2 jsem vlastnil v minulosti a mohu jen konstatovat, že je to opět krok vpřed (najezdil jsem na nich přes 100.000km). Nechápu, proč se snaží pan redaktor motocykl dehonestovat, ale pravděpodobně musel před testováním požít nějaké drogy. Jinak si to neumím vysvětlit. Může být, že tento typ motocyklů není jeho šálek kávy, ale ať je pak netestuje a neuvádí v omyl tisíce čitatelů. To že si motocykl nezasluží jen chválu je určitě pravda, ale tohle ?
souhlasim, ze je tam malo zabavy. jel jsem na predchozi generaci RT a prislo mi to jako velky burgman, jizda me docela zklamala.
Autore, copak je mozno od tezkeho dvouvalce (a la Harley) ocekavat nejakou sportovni jizdu ci zabavu ? Stara Honda Gold Wing 1200, s tou jeste zabava byla!
S tou převodovkou je to zvláštní. Nejspíš je nějaká "nakopnutá". Tohle by dělat nemělo - škubání a už vůbec ne se trefit mezi kvalty. Tohle mi dělá Fichtl, ale ten je z roku 70...
Rázy a rány z převodovky jsou silnější u nového, nezajetého stroje, ale u BMW (ale třeba i Ducati) to dělá převodovka celý život stroje. A ten u BMW trvá několik stovek tisíc km... Trefit se mezi kvalty je spíše chyba nohy, než převodovky. Ale časem to člověku přejde do krve a už se to nestává.
"pokud to není nezbytné, na blinkry rezignuji." To se snad vyučuje už v autoškole.. Jen by mne zajímalo jestli je to jen česká klasika, protože v německu tuhle "řidičskou taktiku spoření žárovek a přepínače" nevídám.