- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zas diskuze plna chytrolinu s vylitanou Oktavkou na dvorku
a lidí, co ji spokojeným majitelům ještě závidí
koukam ze k nam este naplno nedorazilo Stance
těch aut mi je skoro líto ..
Naštěstí dochází k postupnému odklonu od laminátového Tuzingu k decentnímu upgradu. Najdou se však stále i totální zpraseniny. Hodnotná auta nebo kultovní by měla být ze zákona chráněna proti zásahům podobných borců. Tuctové plechovky ať si každý olepí čím chce.
jednoduché řešení nechoďte tam a nekoukejte na to
Koupí auto za 70 tisíc, za dalších 70 tisíc ho "vytuní" a pak to za 65 tisíc prodá s dobrým pocitem, jak na tom ještě vydělal. Osobní rodinná zkušenost.
A ty dokonalé svalnaté postavy lidí u aut (žen i mužů) jsou jako ze série rychle a zběsile
Prý tuning... ... tak nějak se to hodí k buřtům, pivu a vyvalenému pupku.
Nejhezčí je Tatra 815 to je auto co má charisma.
Některá auta jsou vyloženě tuzing a pěkně je zmršili. Chápu úpravy co k mají nějaký vliv na výkon, jízdní vlastnosti apod. Bohužel tuning v českém podání je většinou to auto zmrvit že by ho výrobce nepoznal. Nesmyslně snížit, dát na starou šunky spoilery jak kdyby měla jezdit 250 přitom jezdí rychlostí ve které spoiler žádný přítlak neudělá naopak zhorší aerodynamiku a auto zpomaluje stejně jako tuning nárazníky apod.
Pane Hrone, kroutící moment neexistuje. Pouze točivý moment.
Tak zase ho nemůžete takhle opentlit, tak mu to vysvětlete jak to je, kroutící moment vychází z točivého momentu, což se jedná o moment síly, leč v některých technických oborech se lze zcela standartně setkat s označením, kroutící moment :-)