Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Velká jízda Škody začíná vadit Volkswagenu

Rychlý vzestup české značky by měl dělat mateřskému koncernu VW radost, ale podle hlasů ze zákulisí se to jeho vedení přestává líbit. Škoda prý moc těží ze značky Volkswagen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Na Jadranu zřejmě zatím žádný žralok nesežral českou učitelku, proto tento článek. Jinak, šéf koncernu může být zřejmě tydýt a něco říkat, ale pokud by chtěl nějak regulovat úspěšnou značku, akcionáři, a zvl. ti němečtí, ho rychle kopnou do arše.

0 0
možnosti
TT

Tohle je klasické PR od koncernu WV. Úplně stejné články vycházeli u předchozí verze Superbu. Superb se mimo ČR moc neprodává a tak se přiživuje na jménu Passatu.

0 1
možnosti

M48a86r41e39k 50Š45i75m27o43n

24. 7. 2015 21:15

Já tomu nerozumím. Volkswagen je jediným vlastníkem Škoda Auto. Její zisk jde jen tam. Tak proč jim úspěch vadí?

3 0
možnosti
MR

Protoze to neni VW A neni to vyrobeno v nemecku...

1 0
možnosti
LP

Asi okurková sezona, o tom se psali i v minulých letech. Ono není vše tak horké, jak vypadá za horkého léta. Velká jízda Škodovky je relativní, všichni to vědí, takže klídek a pohodu, hlavně, když to generuje velký zisk.

0 0
možnosti
LB

Musím uznat, že ten Superb se fakt povedl! R^

3 0
možnosti
Foto

J83a72n 89M73a94c20k

20. 7. 2015 11:00

Ani se nedivim, VW je neskutecne predrazeny, nejen vozy ale i servis.

4 0
možnosti

Jo, a je to tady. Také jsem pracoval u jedné zahraniční firmy. Nesmíte jim dát najevo, že je přerůstáte. Omezí Vám trhy, omezí Vám investice, nazvou Vás kaskadéry. A hlavně Němci jsou v tomto specialisté. Oni mají na všechno předpis. Bez toho se nedá pracovat. Když vymyslíte něco lepšího, co předpisu neodpovídá, tak je to průšvih. Němec nedokáže ani, bez předpisu, zatlouct hřebík kladivem. Na to má pracovníky z jiných zemí. Z Turecka a dnes už i z Afriky. Chtějí jen komandovat a velet. Jako dáma z NDR Merkel.

2 0
možnosti
VP

Pěknej blábol. Němci nic nevymyslí, proto patří ve většině technických oborů ke špičce, že...:-)

0 0
možnosti
KV

K26a11r21e31l 11V20y37d45r59a

17. 7. 2015 19:20

Celý problém vidím ze tří hledisek. (1) Nastavení limitů by nebylo nic nového. Už v době Rady Vzájemné Hospodářské Pomoci (hospodářská kooperace socialistických států) se u nás vyráběla auta s motorem s kubaturou max. 1200 ccm, zatímco ruské Žigulíky (LADA) měly 1400, 1500 a 1600 ccm. Škoda prostě jít výš neuměla nebo nesměla. Dokonce formule ŠKODA používala motor 1600 ccm z Žigulíku.

(2) O češích se říká, že dokážou vzít hroudu hlíny, z hlíny uplést bič a s tím upleteným bičem třikrát zapráskat. Proto ve škodovce na podvozku VW POLO chtějí udělat auto velikosti GOLFu, na podvozku GOLFu auto velikosti PASSATu a na podvozku PASSATu téměř VW PHAETON. Prostě na trakaři postavíme kočár, budeme tomu říkat kočár, a budeme za to chtít peněz jako za kočár. Pak dělníkům z Boleslavi necháme peněz jako za Trakař a "zbyteček" ( TU VĚTŠÍ ČÁST ) pošleme do Volfsburgu. A němcům začíná jít více než o peníze? O jméno? O přejmenování koncernu na ŠKODA?

(3) Škodovka je dobré auto. To si myslí cca 49-51% řidičů. Těch zbylých 51-49% si to nemyslí. Škodovku dělá hlavně marketing. Je to jenom auto. Auto, k terého zaplatíte za to, že otevřete jeho dveře v salónu. Spotřební zboží, u kterého platíte jako za celoživotní investici. Spotřební zboží bez konkurence, protože marketingoví experti a sociální inženýři nám programují mozky, že "škodovka je IN" a vlastně jiná značka auta není. Vidíme ji na hokeji a při Tour De France ale v životě Vám při prodeji Škodovky jako bonus nenabídnou ani jízní kolo zadarmo, ani nosič kol zadarmo, o hokejové výbavě ani nemluvě. Takže celý spor je o tom, že cyklista jezdí rychleji než maratonec (VW maraton).

6 0
možnosti

V44í31t 36Č69e26r37m15á60k

23. 7. 2015 16:55

"Spotřební zboží bez konkurence" - Tenhle komentář byl předpokládám napsaný někdy kolem roku 1950...? =) Dnes se u nás prodává spousta jiných značek a zcela překvapivě i ony mají své marketingové experty, kteří se nás snaží přesvědčit, že "in" je ta jejich značka. Pokud se jim to nedaří, tak asi Škoda dělá něco líp.

1 0
možnosti
Foto

Škoda je premiant. R^

0 0
možnosti
Foto

J29a76n 22C28a61b21a96l

13. 7. 2015 3:50

Dycky čumím v Austrálii když kolem mně projede nejnovější Octavia nebo Yeti. Jen je divné vidět volant na pravé straně místo na levé. Škoda se vecpala všude. CO zní divněji je i reklama v televizi, kdy se Škoda Auto vysloví v angličtině s akcentem jako Sk'dá - Ató. Každopádně bude zajímavé sledovat, jak si VW group sám sebe podřízne větev, když bude přizpůsobovat prodejnější značku té méně prodejnější ;-D

2 0
možnosti
AO

Proč by to dělal, prostě plynule dokončí rebranding na Skoda. Všechno zůstává v rodině :-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...