Diskuze

Velká jízda Škody začíná vadit Volkswagenu

Rychlý vzestup české značky by měl dělat mateřskému koncernu VW radost, ale podle hlasů ze zákulisí se to jeho vedení přestává líbit. Škoda prý moc těží ze značky Volkswagen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na Jadranu zřejmě zatím žádný žralok nesežral českou učitelku, proto tento článek. Jinak, šéf koncernu může být zřejmě tydýt a něco říkat, ale pokud by chtěl nějak regulovat úspěšnou značku, akcionáři, a zvl. ti němečtí, ho rychle kopnou do arše.

0 0
možnosti

Tohle je klasické PR od koncernu WV. Úplně stejné články vycházeli u předchozí verze Superbu. Superb se mimo ČR moc neprodává a tak se přiživuje na jménu Passatu.

0 1
možnosti

M77a68r45e88k 82Š33i21m50o72n

24. 7. 2015 21:15

Já tomu nerozumím. Volkswagen je jediným vlastníkem Škoda Auto. Její zisk jde jen tam. Tak proč jim úspěch vadí?

3 0
možnosti

Protoze to neni VW A neni to vyrobeno v nemecku...

1 0
možnosti

Asi okurková sezona, o tom se psali i v minulých letech. Ono není vše tak horké, jak vypadá za horkého léta. Velká jízda Škodovky je relativní, všichni to vědí, takže klídek a pohodu, hlavně, když to generuje velký zisk.

0 0
možnosti

Musím uznat, že ten Superb se fakt povedl! R^

3 0
možnosti
Foto

J81a75n 86M48a56c32k

20. 7. 2015 11:00

Ani se nedivim, VW je neskutecne predrazeny, nejen vozy ale i servis.

4 0
možnosti

Jo, a je to tady. Také jsem pracoval u jedné zahraniční firmy. Nesmíte jim dát najevo, že je přerůstáte. Omezí Vám trhy, omezí Vám investice, nazvou Vás kaskadéry. A hlavně Němci jsou v tomto specialisté. Oni mají na všechno předpis. Bez toho se nedá pracovat. Když vymyslíte něco lepšího, co předpisu neodpovídá, tak je to průšvih. Němec nedokáže ani, bez předpisu, zatlouct hřebík kladivem. Na to má pracovníky z jiných zemí. Z Turecka a dnes už i z Afriky. Chtějí jen komandovat a velet. Jako dáma z NDR Merkel.

2 0
možnosti

Pěknej blábol. Němci nic nevymyslí, proto patří ve většině technických oborů ke špičce, že...:-)

0 0
možnosti

K81a61r56e66l 13V25y75d54r28a

17. 7. 2015 19:20

Celý problém vidím ze tří hledisek. (1) Nastavení limitů by nebylo nic nového. Už v době Rady Vzájemné Hospodářské Pomoci (hospodářská kooperace socialistických států) se u nás vyráběla auta s motorem s kubaturou max. 1200 ccm, zatímco ruské Žigulíky (LADA) měly 1400, 1500 a 1600 ccm. Škoda prostě jít výš neuměla nebo nesměla. Dokonce formule ŠKODA používala motor 1600 ccm z Žigulíku.

(2) O češích se říká, že dokážou vzít hroudu hlíny, z hlíny uplést bič a s tím upleteným bičem třikrát zapráskat. Proto ve škodovce na podvozku VW POLO chtějí udělat auto velikosti GOLFu, na podvozku GOLFu auto velikosti PASSATu a na podvozku PASSATu téměř VW PHAETON. Prostě na trakaři postavíme kočár, budeme tomu říkat kočár, a budeme za to chtít peněz jako za kočár. Pak dělníkům z Boleslavi necháme peněz jako za Trakař a "zbyteček" ( TU VĚTŠÍ ČÁST ) pošleme do Volfsburgu. A němcům začíná jít více než o peníze? O jméno? O přejmenování koncernu na ŠKODA?

(3) Škodovka je dobré auto. To si myslí cca 49-51% řidičů. Těch zbylých 51-49% si to nemyslí. Škodovku dělá hlavně marketing. Je to jenom auto. Auto, k terého zaplatíte za to, že otevřete jeho dveře v salónu. Spotřební zboží, u kterého platíte jako za celoživotní investici. Spotřební zboží bez konkurence, protože marketingoví experti a sociální inženýři nám programují mozky, že "škodovka je IN" a vlastně jiná značka auta není. Vidíme ji na hokeji a při Tour De France ale v životě Vám při prodeji Škodovky jako bonus nenabídnou ani jízní kolo zadarmo, ani nosič kol zadarmo, o hokejové výbavě ani nemluvě. Takže celý spor je o tom, že cyklista jezdí rychleji než maratonec (VW maraton).

6 0
možnosti

V73í67t 85Č51e62r12m69á29k

23. 7. 2015 16:55

"Spotřební zboží bez konkurence" - Tenhle komentář byl předpokládám napsaný někdy kolem roku 1950...? =) Dnes se u nás prodává spousta jiných značek a zcela překvapivě i ony mají své marketingové experty, kteří se nás snaží přesvědčit, že "in" je ta jejich značka. Pokud se jim to nedaří, tak asi Škoda dělá něco líp.

1 0
možnosti
Foto

Škoda je premiant. R^

0 0
možnosti
Foto

J19a64n 98C84a90b41a24l

13. 7. 2015 3:50

Dycky čumím v Austrálii když kolem mně projede nejnovější Octavia nebo Yeti. Jen je divné vidět volant na pravé straně místo na levé. Škoda se vecpala všude. CO zní divněji je i reklama v televizi, kdy se Škoda Auto vysloví v angličtině s akcentem jako Sk'dá - Ató. Každopádně bude zajímavé sledovat, jak si VW group sám sebe podřízne větev, když bude přizpůsobovat prodejnější značku té méně prodejnější ;-D

2 0
možnosti

Proč by to dělal, prostě plynule dokončí rebranding na Skoda. Všechno zůstává v rodině :-)

1 0
možnosti