- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A zase ten divný design. Jediná rovná linie tam není, samá kudrlinka. Auta z Asie mi připadají na jedno brdo. Já vím, že je to věc osobního vkusu, ale přeci jen...
Hnůjdaj už neví, jak lidi zmasírovat, aby kupovali jejich šmejdy!
http://www.evropsky-rozhled.eu/hyundai-nosovice-vyssi-mzdy/ ......uvodní text je jen priklad,jak by mohla korejská automobilka reagovat na skutecnost,ze ackoliv CR zadotovala tuto montovnu 5ti mld. Kč,prumerny plat je stejny jako v cele CR,To zajimave ctete az pod smyslenou tiskovou zpravou.Tem chytrejsim bude jasno.
To je neskutecny, jakou masaz nam media predvadi. Přitom je to prumerne korejske auto za nadprumerne vysokou cenu. Sam mam Kia Sportage z roku 2007 a neni to spatne auto, ale poruchovost je dost vysoka a alespon ma mechanickou brzdou. A prumerne vlastnosti nedozene ani mohutne chromovani. Hyundai by mel trochu snizit cenu.
"na prodloužený sedmý stupeň točí na dálničním maximu 2 700 otáček, při „okreskové“ devadesátce pak pouhých 1 500 otáček"
Pane redaktore, kdo zná trojčlenku, tak je mu jasné, že to nesedí. Pokud točí 2700 ot/min při 130 km/h tak při 90 km/h musí točit 1870 ot/min. Redaktor píšící o autech by měl mít trochu technické erudice.
takže když s tím pojedu 10km/h tak bude točit 207 ot/min?
Už jsem si zvykl, že mnohé dnešní věci jsou absurdity na ntou, tak proč ne další a další auta co vypadají jako terénní, ale nejsou do terénu
Tahle odrůda auta jde úplně proti přirozenýmu vývoji. Je to těžký, málo stabilní, má velký Cx, velkou spotřebu, velkou cenovku, blbě se s tím parkuje, zimní kola vás vyjdou na dvojnásobek, řidič ho často nevymění bez pomoci, ale když je to společensky vyžadované TDI, majitel se cítí jako king.
Ale móda je neúprosná. Možná Brusel a jeho eko politika....?
Doporucuji si takove auto vyzkouset a pak teprve psat. Mam KIA Sportage, protoze mam chalupu na horach a prijezd je po loukach. Kola ma stejny jako Octavia, cena je jeste nizsi, jezdi se s tim vyborne, videt je lip jak z motokary, stabilni je vice nez by clovek cekal, parkuje se stejne jako s jinym autem, treba oktavkou. Akorat ta spotreba je vyssi.
Marku,až Ti náhodou z nějaké příčiny dojde štáva v baterce tak si ještě hodně rád vzpomeneš na klasickou ruční brzdu.
Nemá ta vysoká stavba špatný vliv na jizdní vastnosti, zejména při krizovém vyhýbacím manévru, a na spotřebu ? Mně se to jevi jak podstatná konstrukční závada.
Nepatrně lepší výhled po okolí a trochu pohodlnější nastupování to rozhodně nevyváží.
Pravda, dominantní jízdní pozice řidiče je pro panovačné povahy k nezaplacení.
A navíc ta obrovská maska. Kdo z vás to má pánové ?
No, zase když je člověk starší, tak mu asi na tom pohodlnějším nastupování hodně záleží. S velkým pupkem je potom lepší i vzpřímenější pozice na sedačce.
asi ziju v jinem vesmiru, v tom, kde hjundeeeeeeeeee je korejska automobilka a waty maji vysavace, feny, mixery a ne auta.
tož watt coby základní jednotka výkonu nerozlišuje co či kdo ten výkon produkuje. Vím na co narážíš, ale s takovým pohledem bychom délku udávali třeba v loktech, honech či provazcích a myslím, že ani ty v takovém vesmíru nežiješ....