Diskuze

První svezení s novým českým autem: Hyundai Tucson má velké ambice

Tak tu máme nového krále, přečetl jsem si na billboardu a na dveřích vystavených aut v salonu. Pseudoteréňákům teď prý vládne Hyundai Tucson. Uvidíme. V novince vyráběné ve slezských Nošovicích, jsme se svezli mezi prvními Čechy, abychom tohle sebevědomé tvrzení prozkoumali.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A zase ten divný design. Jediná rovná linie tam není, samá kudrlinka. Auta z Asie mi připadají na jedno brdo. Já vím, že je to věc osobního vkusu, ale přeci jen...

1 1
možnosti

rovný linie jsou trend 80. let

0 0
možnosti

Hnůjdaj už neví, jak lidi zmasírovat, aby kupovali jejich šmejdy!

1 1
možnosti

http://www.evropsky-rozhled.eu/hyundai-nosovice-vyssi-mzdy/  ......uvodní text je jen priklad,jak by mohla korejská automobilka reagovat na skutecnost,ze ackoliv CR zadotovala tuto montovnu 5ti mld. Kč,prumerny plat je stejny jako v cele CR,To zajimave ctete az pod smyslenou tiskovou zpravou.Tem chytrejsim bude jasno.

0 0
možnosti

To je neskutecny, jakou masaz nam media predvadi. Přitom je to prumerne korejske auto za nadprumerne vysokou cenu. Sam mam Kia Sportage z roku 2007 a neni to spatne auto, ale poruchovost je dost vysoka a alespon ma mechanickou brzdou. A prumerne vlastnosti nedozene ani mohutne chromovani. Hyundai by mel trochu snizit cenu.

1 2
možnosti

P19a75v91e11l 18R84y72m67e67š

17. 7. 2015 17:56

"na prodloužený sedmý stupeň točí na dálničním maximu 2 700 otáček, při „okreskové“ devadesátce pak pouhých 1 500 otáček" 

Pane redaktore, kdo zná trojčlenku, tak je mu jasné, že to nesedí. Pokud točí 2700 ot/min při 130 km/h tak při 90 km/h musí točit 1870 ot/min. Redaktor píšící o autech by měl mít trochu technické erudice.

1 3
možnosti

takže když s tím pojedu 10km/h tak bude točit 207 ot/min?R^

0 0
možnosti

Už jsem si zvykl, že mnohé dnešní věci jsou absurdity na ntou, tak proč ne další a další auta co vypadají jako terénní, ale nejsou do terénu ;-D

2 0
možnosti

Tahle odrůda auta jde úplně proti přirozenýmu vývoji. Je to těžký, málo stabilní, má velký Cx, velkou spotřebu, velkou cenovku, blbě se s tím parkuje, zimní kola vás vyjdou na dvojnásobek,  řidič ho často nevymění bez pomoci, ale když je to společensky vyžadované TDI, majitel se cítí jako king. 

Ale móda je neúprosná. Možná Brusel a jeho eko politika....? :-)

1 0
možnosti

Doporucuji si takove auto vyzkouset a pak teprve psat. Mam KIA Sportage, protoze mam chalupu na horach a prijezd je po loukach. Kola ma stejny jako Octavia, cena je jeste nizsi, jezdi se s tim vyborne, videt je lip jak z motokary, stabilni je vice nez by clovek cekal, parkuje se stejne jako s jinym autem, treba oktavkou. Akorat ta spotreba je vyssi.

1 0
možnosti

Marku,až Ti náhodou z nějaké příčiny dojde štáva v baterce tak si ještě hodně rád vzpomeneš na klasickou ruční brzdu.

0 0
možnosti

Nemá ta  vysoká stavba špatný vliv na  jizdní vastnosti, zejména  při  krizovém vyhýbacím manévru, a na  spotřebu ? Mně  se to jevi jak podstatná konstrukční závada.

Nepatrně lepší výhled  po okolí a trochu pohodlnější nastupování to  rozhodně nevyváží.

Pravda, dominantní jízdní pozice řidiče je pro panovačné povahy k nezaplacení.

A navíc ta obrovská maska.   Kdo z vás to má pánové ?:-)

1 0
možnosti

No, zase když je člověk starší, tak mu asi na tom pohodlnějším nastupování hodně záleží. S velkým pupkem je potom lepší i vzpřímenější pozice na sedačce.

0 0
možnosti

J43a77n 78K39r33p29e79c

17. 7. 2015 2:44

asi ziju v jinem vesmiru, v tom, kde hjundeeeeeeeeee je korejska automobilka a waty maji vysavace, feny, mixery a ne auta.

2 1
možnosti

tož watt coby základní jednotka výkonu nerozlišuje co či kdo ten výkon produkuje. Vím na co narážíš, ale s takovým pohledem bychom délku udávali třeba v loktech, honech či provazcích a myslím, že ani ty v takovém vesmíru nežiješ....;-)

1 0
možnosti