Diskuze

EU chce v německých městech zakázat starší diesely

Znečistění vzduchu oxidy dusíku je v německých městech natolik vysoké, že Evropská komise vyvíjí tlak na zavedení přísnějších opatření. Například by do znečistěných center měst nesměla jezdit starší auta s naftovým motorem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po tolika letech boje s neskodnym CO2 konecne nekdo zacina resit jedy? Bylo na case!

0 0
možnosti

jednoznacne souhlasim, pracuji na Zelivskeho a pres den se tam vpodstate neda dychat

0 0
možnosti

Já bych chtěl vládním nařízením v ČR zakázat  všechna nařízení EU. A u těch ekoteroristických bych začal.

2 3
možnosti

Jako ekologické se to vždy jen tváří, jinak kde jen o pouhopouhé rýžování peněz lobbying.

0 1
možnosti

Blbci. Vždy jsem měl benzína a teď jsem si poprvé pořídil diesela. Zamiloval jsem se. Neuvěřitelně velký výkon a krouťák, neuvěřitelně nízká spotřeba. Dojezd na nádrž přes 1000 km. Benzín už nikdy nechci a řeči o tom, že diesel patří do traktoru si schovejte někam. Benzín může být v maličkém městském vozítku, ale pokud budete mít normální auto ve kterém se nezabijete i při nepatrném nárazu a které na dálnici trochu jede, tak u benzínu by jste měli vždycky nezaplatitelný vír v nádrži. Dělají to Američani, kteří nemají spotřební daň a zkuste se zeptat někoho, kdo dovezl amerického jeepa jak dopadl. Každý vám řekne, že takové auto vás sežere. Já bych naopak zakázal benzín do aut těžších než tunu.

0 2
možnosti

T86o73m22á68š 27H47o21r41a

18. 7. 2015 8:42

Tak ono je třeba vědět že i moderní benzínové motory pěkně znečišťují ovzduší dokud se pořádně nezahřejí. Katalizátor potřebuje k ideální práci určitou teplotu a tu při městském provozu v nízkých otáčkách a při chladnějším počasí získá až za několik minut jízdy.

Ale obecně se mě nápad němců líbí, dostat auta z měst a především ty nejméně ekologická je rozumné řešení (mimo jiné to uvolní prostor pro kolečkáře, cyklisty a pěší, a v neposlední řadě to chce pochopitelně mít vybudovanou dobrou veřejnou dopravu.

0 0
možnosti

Jó, važ každý gram své CO2 stopy a onanuj nad zákazem jaderek, o plesajícím srdéčku při pohledu na lány řepky na "bio"-naftu nemluvě. Iracionalita v čistém podání na entou.

1 0
možnosti

Nafta patří do traktorů a lokomotiv!

2 1
možnosti

Do lokomotiv na lokálkách, rozuměl jsem správně? ;-)

0 0
možnosti

P70e17t90r 62H36l18o59b32i45l

17. 7. 2015 21:00

to je tak, kdyz exoti z EU rozhoduji....

1 2
možnosti

... podle píšťalky z Berlína.

0 0
možnosti

J24e56n69d56a 94K47r75á37s73a

17. 7. 2015 19:25

A kterých  aut  s tdi  jezdí  v Německu  nejvíc  ?Nejsou  to náhodou  koncernové  poruchové  turbomotory? Jet za starou  vyklechtanou  tdi Octavií ,nebo Golfem, Passatem  do  kopce  je zážitek Rv;-D

4 2
možnosti

Kolik jste těch poruchových zažil? Já ještě ani jeden , a to mi prošlo rukama dost aut. Nesmíte do toho lít všechno, co se naskytne.

2 0
možnosti

R97a92d29e15k 17J47a48h92n

17. 7. 2015 19:08

Tohle je už normální cvokhaus. Ti euroúředníci mají ale starost a německé daňové poplatníky!  Aby jim snad náhodou neumřeli o něco dříve. Kdo by je také, ty úředníky, živil, že jo?

0 0
možnosti

masové rozšíření dieslovych motorů v osobní automobilové dopravě (a jejich podpora pres nizsi dan v nekterych zemi) je snad nejvetsi omyl v dejinach automobilismu.

10 1
možnosti

Podeziram firmu Bosch, vynálezce Ad-blue, z dalšího lobbingu v Europarlamentu.

1 0
možnosti