- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po tolika letech boje s neskodnym CO2 konecne nekdo zacina resit jedy? Bylo na case!
jednoznacne souhlasim, pracuji na Zelivskeho a pres den se tam vpodstate neda dychat
Já bych chtěl vládním nařízením v ČR zakázat všechna nařízení EU. A u těch ekoteroristických bych začal.
Jako ekologické se to vždy jen tváří, jinak kde jen o pouhopouhé rýžování peněz lobbying.
Blbci. Vždy jsem měl benzína a teď jsem si poprvé pořídil diesela. Zamiloval jsem se. Neuvěřitelně velký výkon a krouťák, neuvěřitelně nízká spotřeba. Dojezd na nádrž přes 1000 km. Benzín už nikdy nechci a řeči o tom, že diesel patří do traktoru si schovejte někam. Benzín může být v maličkém městském vozítku, ale pokud budete mít normální auto ve kterém se nezabijete i při nepatrném nárazu a které na dálnici trochu jede, tak u benzínu by jste měli vždycky nezaplatitelný vír v nádrži. Dělají to Američani, kteří nemají spotřební daň a zkuste se zeptat někoho, kdo dovezl amerického jeepa jak dopadl. Každý vám řekne, že takové auto vás sežere. Já bych naopak zakázal benzín do aut těžších než tunu.
Tak ono je třeba vědět že i moderní benzínové motory pěkně znečišťují ovzduší dokud se pořádně nezahřejí. Katalizátor potřebuje k ideální práci určitou teplotu a tu při městském provozu v nízkých otáčkách a při chladnějším počasí získá až za několik minut jízdy.
Ale obecně se mě nápad němců líbí, dostat auta z měst a především ty nejméně ekologická je rozumné řešení (mimo jiné to uvolní prostor pro kolečkáře, cyklisty a pěší, a v neposlední řadě to chce pochopitelně mít vybudovanou dobrou veřejnou dopravu.
Jó, važ každý gram své CO2 stopy a onanuj nad zákazem jaderek, o plesajícím srdéčku při pohledu na lány řepky na "bio"-naftu nemluvě. Iracionalita v čistém podání na entou.
Nafta patří do traktorů a lokomotiv!
Do lokomotiv na lokálkách, rozuměl jsem správně?
to je tak, kdyz exoti z EU rozhoduji....
A kterých aut s tdi jezdí v Německu nejvíc ?Nejsou to náhodou koncernové poruchové turbomotory? Jet za starou vyklechtanou tdi Octavií ,nebo Golfem, Passatem do kopce je zážitek
Kolik jste těch poruchových zažil? Já ještě ani jeden , a to mi prošlo rukama dost aut. Nesmíte do toho lít všechno, co se naskytne.
Tohle je už normální cvokhaus. Ti euroúředníci mají ale starost a německé daňové poplatníky! Aby jim snad náhodou neumřeli o něco dříve. Kdo by je také, ty úředníky, živil, že jo?
masové rozšíření dieslovych motorů v osobní automobilové dopravě (a jejich podpora pres nizsi dan v nekterych zemi) je snad nejvetsi omyl v dejinach automobilismu.
Podeziram firmu Bosch, vynálezce Ad-blue, z dalšího lobbingu v Europarlamentu.